IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Doświadczenie osoby/osób skierowanych przez Wykonawcę do relalizacji przedmiotowego zamówienia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ewentualne zmiany umowy opisane są w § 4 wzoru umowy oraz w przypadku podwykonawstwa w § 6 wzoru umowy. 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie. Poza przypadkami określonymi w Umowie, zmiany mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron; b) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana umożliwia usunięcia rozbieżności i doprecyzowania Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; c) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; d) konieczności realizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w dokumentach, o których mowa w §1 jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania usługi; e) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, - działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową, - rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji z części zakresu przedmiotu Umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, poza przypadkiem wyraźnie w niej wskazanymi oraz z zastrzeżeniem, ze każda ze stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, faksów, rachunku bankowego i adresów wskazanych w niniejszej umowie, zawiadamiając o tym pisemnie drugą stronę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni po dokonaniu zmiany. 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w §7 umowy może nastąpić każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego – w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust.3 lit.a, polega na tym, że do niezafakturowanej części wynagrodzenia netto, należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy po dniu wejścia przepisów zmieniających stawkę podatku od towaru i usług zostanie doliczony VAT zgodnie z obowiązującą stawką tego podatku. 5. Wniosek o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy musi być złożony w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów powodujących zmianę, o której mowa w ust.3 lit.a. Wniosek złożony po upływie terminu określonego w zdaniu poprzednim nie będzie rozpatrywany. 6. W terminie 10 dni od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust.5, Strona która otrzyma wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 7. Wynagrodzenie będzie podlegało zmianie od miesiąca, w którym weszły w życie przepisy wprowadzające te zmiany. 8. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust.5. W takim przypadku przepisy niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio. 9. Zatwierdzenie wniosku stanowi podstawę do zawarcia aneksu o dokonanie zmiany w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 10. Zmiana terminu wykonania Umowy może nastąpić w przypadku: a) zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych; b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, ze działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 11. Zmiana sposobu rozliczenia przedmiotu umowy lub dokonywania płatności może nastąpić w przypadku: a) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji projektu, b) podpisania niniejszej umowy z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej (umowa zlecenie/o dzieło). 12. Zmiana w składzie osób wykonujących umowę, o których mowa w §6 ust.3 umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ze zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć. 13. Zmiana w zakresie podwykonawstwa może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy i może polegać na: - powierzeniu podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmianie podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może wprowadzić Podwykonawcę mimo, że nie planował tego na etapie składania oferty, zmienić Podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawstwa dotyczyć będzie podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Prawa zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na zasoby których Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia . 4. Przed przystąpieniem do wykonania usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, Wykonawca o ile będą już znane poda nazwy lub imiona i nazwiska osób oraz dane kontaktowe Podwykonawcy i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ–TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno) oraz podanie w formularzu ofertowym, które strony oferty objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa,
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-11, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy