Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dot. przebudowy sieci kan. san. i wod. w Dąbrowie Biał. i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunik. oraz nad zadaniem dot. modernizacji trybun na stadionie miejsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solidarności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7121 100
1.5.8.) Numer faksu: 85 7121 017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dot. przebudowy sieci kan. san. i wod. w Dąbrowie Biał. i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunik. oraz nad zadaniem dot. modernizacji trybun na stadionie miejsk
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b06aaa5-db51-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017259/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami dotyczącymi przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dąbrowie Białostockiej i Różanymstoku wraz z przebudową ciągów komunikacyjnych ...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Część IV zamówienia jest współfinansowana ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial (w zakładce dedykowanej
postępowaniu). Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz na Profilu Nabywcy Zamawiającego. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą ,z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt., rtf., PDF., doc., docx., odt. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z art. 63 ust 2
ustawy Pzp).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), informuję że:
a. administratorem danych osobowych jest Gmina Dąbrowa Białostocka, ul. Solidarności 1, 16 – 200 Dąbrowa Białostocka, tel. 85 7121 100, www.dabrowa-bial.pl, e-mail: dabrowab@beep.pl
b. inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Paweł Niesterowicz, kontakt: pisemny za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Solidarności 1, 16 – 200 Dąbrowa Białostocka, pocztą elektroniczną na adres email: iod_um_dabrowa_bialostocka@podlaskie.pl, tel. 85 7121 100;
c. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
d. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp;
e. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jednocześnie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie, dane osobowe będą przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówień publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat;
f. obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2. osoba, której dane są przetwarzane posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych:
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe są przetwarzane nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BRG. 271.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 220841,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Plac Kościuszki i w ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dąbrowie Białostockiej.
4.2.5.) Wartość części: 83646,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w
punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na przebudowie ciągu pieszo – jezdnego oraz budowie kanalizacji deszczowej w Różanymstoku – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
4.2.5.) Wartość części: 87591,35 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w
punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w Różanymstoku – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
4.2.5.) Wartość części: 44725,59 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w
punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na modernizacji trybun na stadionie miejskim w Dąbrowie Białostockiej
4.2.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w
punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla uznania, ze Wykonawca spełnia warunek zdolności zawodowej, o którym mowa w tym punkcie, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:
Część I zamówienia – pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. Plac Kościuszki i w ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego w Dąbrowie Białostockiej
warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował:
- osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegającego na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i / lub sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1000 mb.
lub
2 zadań polegających na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i / lub sieci wodociągowej o łącznej długości nie mniejszej niż 1000 mb.
Część II zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na przebudowie ciągu pieszo – jezdnego oraz budowie kanalizacji deszczowej w Różanymstoku – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował:
1. osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegającego na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową drogi o długości nie mniejszej niż 300 mb.
lub
2 zadań polegających na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową drogi o łącznej długości nie mniejszej niż 300 mb.
2. osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegającego na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej o długości nie mniejszej niż 600 mb.
lub
2 zadań polegających na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową kanalizacji deszczowej o łącznej długości nie mniejszej niż 600 mb.
3. osobą uprawnioną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Część III zamówienia - pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w Różanymstoku – w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”,
warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował:
- osobą uprawnioną pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegającego na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i / lub sieci wodociągowej o długości nie mniejszej niż 1000 mb.
lub
2 zadań polegających na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej i / lub sieci wodociągowej o łącznej długości nie mniejszej niż 1000 mb.
Część IV zamówienia – pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonaniu zadania polegającego na modernizacji trybun na stadionie miejskim w Dąbrowie Białostockiej
warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował:
- osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadającą doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej:
1 zadania polegającego na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy, 00/100 zł).
lub
2 zadań polegających na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową, odbudową lub rozbudową obiektu budowlanego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy, 00/100 zł.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, także oświadczenie dotyczące tego podwykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia – Załącznik nr 2b do SWZ,
2. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – Załącznik nr 2a do SWZ,
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
4. działając na podstawie § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 – Załącznik nr 3 do SWZ,
c) działając na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tego podmiotu, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 – dotyczy Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazali w ofercie, iż polegają na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Załącznik nr 3a SWZ,
d) działając na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, zamiast podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający żąda oświadczenia Podwykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 – dotyczy Wykonawców, w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby- Załącznik nr 3b SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp polega na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ,
3. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3 oraz 7.4 do SWZ, do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz kopie zaświadczeń o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (druk stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ).
4. W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument.
5. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zakresie II i III części zamówienia:
1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w § 12 umowy,
2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a. wstrzymania przez Zamawiającego realizacji Umowy na roboty budowlane,
b. zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, których uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert,
c. siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Za „siłę wyższą” warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, niekorzystne warunki atmosferyczne, ogłoszenie stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii i ograniczenia w poruszaniu z niego wynikające,
d. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,
e. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron;
3) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2, termin wykonania umowy może ulec za zgodą Stron odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
W zakresie I i IV części zamówienia:
1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a. wstrzymania przez Zamawiającego realizacji Umowy na roboty budowlane,
b. zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin wykonania przedmiotu Umowy, w tym w szczególności nałożenia na Wykonawcę obowiązku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnień, zezwoleń, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, których uzyskanie nie było konieczne na etapie składania ofert,
c. siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Za „siłę wyższą” warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: pożar, powódź i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, niekorzystne warunki atmosferyczne, ogłoszenie stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii i ograniczenia w poruszaniu z niego wynikające,
d. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany będą korzystne dla Zamawiającego,
e. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron;
2) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2, termin wykonania umowy może ulec za zgodą Stron odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia ofert platformazakupowa.pl pod adresem dresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-28