Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 23 Stycznia 7
1.5.2.) Miejscowość: Solec Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-050
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523870104
1.5.8.) Numer faksu: 523871253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: solec@soleckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f016f2be-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001586/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja Placu Jana Pawła II i przyległych ulic w Solcu Kujawskim”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Adaptacja budynku nr 4 przy Placu Jana Pawła II wraz z otoczeniem na cele społ - gosp., dofinansowanego z EFRR w ramach RPO Woj. Kuj.-Pom. 2014-2020, (nr konkursu RPKP.06.04.01-IZ.00-04-221/18)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/soleckujawski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na platformazakupowa.pl.6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIPP.ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego obejmującego wykonanie robót budowlanych obejmujących dwa etapy realizacji:1.1. ETAP I:- budowa parkingu na 23 stanowiska u zbiegu ulic Wolności i Toruńskiej,- przebudowa Placu Jana Pawła II ze zmianą układu komunikacyjnego, przebudową infrastruktury podziemnej, wymianą nawierzchni na placu, budową nowego oświetlenia, lokalizacją elementów małej architektury i budową fontanny, aranżacją zieleni ,- przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 394 – ul. Kościuszki – z lokalizacją zatoki autobusowej oraz postoju taxi,- przebudowa odcinka drogi wojewódzkiej nr 394 – ul. Toruńska – z lokalizacją zatoki autobusowej i przebudową chodnika,- wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi wojewódzkiej – ul. Bydgoska – w obrębie Placu Jana Pawła II,- naprawa (frezowanie) odcinka nawierzchni drogi wojewódzkiej – ul. Wolności – w obrębie Placu Jana Pawła II,1.2. ETAP II:- rozbudowa ul. Ułańskiej2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy – inspektora nadzoru opisany jest w załączniku nr 7a do SWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych usługą nadzoru, zgodnie z art. 103 ust. 1 Pzp, określają szczegółowo projekty budowlane oraz wykonawcze, opracowane przez PPD Wrotech Sp. z o.o. z Wrocławia (załącznik nr 8 do SWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 7 do SWZ).3. Dla zadania inwestycyjnego objętego usługą nadzoru inwestorskiego wydane zostały decyzje administracyjne: 1) Decyzja 1587/2019 z dn. 16.08.2019 r (znak WB.6740.909.2019) na przebudowę Placu Jana Pawła II (nawierzchnia placu, miejsc postojowych, chodnika, ciągów pieszo-jezdnych) wraz z obiektami małej architektury; przebudowę chodnika i peronu przystankowego z wiatą oraz przebudowę złącza kablowego ZK-3a; budowę parkingu na samochody osobowe; elektroenergetyczną linię kablową zasilania dla fontanny oraz wodociąg zasilający fontannę wraz z instalacją nawadniania; sieć kanalizacji deszczowej; budowę i przebudowę linii oświetlenia drogowego wraz ze słupami oświetleniowymi na terenie działek nr 488, 784/2, 785/2, 698/1, 698/2 w miejscowości Solec Kujawski gmina Solec Kujawski.; 2) Decyzja WN.673.15.2019 z dn. 26.08.2019 r . zezwalająca na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ulicy Ułańskiej z poszerzeniem pasa drogowego wraz z budową infrastruktury towarzyszącej. 3) potwierdzenie (WIR.I.7843.2.141.2019.MO) przyjęcia zgłoszenia z dn. 18.06.2019 r dotyczącego zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wojewódzkiej nr 394 w zakresie wymiany nawierzchni placu Jana Pawła II między ul. T. Kościuszki a ul. Wolności oraz między ul. Bydgoską a ul. Toruńską, budowy zatoki autobusowej z wiatą i zatoki postoju taxi przy ul. T. Kościuszki, budowy zatoki autobusowej przy ul. Toruńskiej, budowy dwóch zjazdów publicznych dla obsługi komunikacyjnej projektowanego parkingu w km 0+612 ul. Toruńska strona lewa oraz km 7+450 ul. Wolności strona lewa oraz budowie infrastruktury towarzyszącej tj. budowie przyłącza wody km 7+585 pl. Jana Pawła II, sieci kanalizacji deszczowej km 0+475 pl. Jana Pawła II, przyłącza teletechnicznego wraz budową kanalizacji kablowej w km 7+595 pl. Jana Pawła II, przyłącza elektrycznego km 7+580 pl. Jana Pawła II, przebudowie sieci teletechnicznej od km 7+668 do km 7+740 ul. T. Kościuszki, przebudowie sieci elektroenergetycznej km 7+655 ul. T. Kościuszki; przyłącza kanalizacji deszczowej km 0+632 ul. Toruńska.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:1.1 Kryterium: cena „C” oferty brutto z wagą 60%.1.2 Kryterium: doświadczenie zawodowe zespołu inspektorów nadzoru „D” z wagą 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe zespołu inspektorów nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7