Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W M. CHUDOBA” - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W M. CHUDOBA” - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b3697e-da4b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nadzór inwestorski dla zadania „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z platformy przez wyk. jest bezpłatne. 2. Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do platformy. 3. Instr. korzystania z platformy: a) wprzypadku posiadania konta na platformie – zgłoszenie do post. wymaga zalogowania,b) w przypadku, gdy wykonawca nie posiada konta na platformie–należy wyszukać niniejsze post. bezp. na platformie lub poprzez profil nabywcy zamaw. (link z logo zamawiającego a następnie zakładka „Postępowania”),wybrać post. 3.1. Zalecenia z. odnośnie podpisu: a) dla dok. w form. pdf zaleca się podpis w form. PAdES,b) dok. w form. innym niż pdf zaleca się podpisywać form. XAdES. 3.2. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umoż. pracę na platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:–pamięć min. 2 GB RAM,– procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja,– jeden z systemów oper.:* MS Windows 7,* Mac OS x 10.4,* Linux,* lub ich nowsze wersje,c) zainst. dowolna przegl. internetowa,w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsł. pliki w form. pdf. 3.3. Zam. rekomenduje przesył. danych w form.dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .xls, .pdf, .jpg (.jpeg), przy czym zaleca się wykorz. plików w form. pdf. W celu ewentualnej kompresji danych zam. rekomenduje wykorz. jednego z form.: .zip; .7Z. 3.4. Zam. zaleca, aby nie wprow. jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym – dotyczy podpisów XAdES. 3.5. Inf. na temat kodowania i oznacz. czasu przekaz. danych. Pliki oferty załączone przez wyk. na platformie, widoczne są jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zam. po upływie term. otwarcia ofert. Oznaczenie czasu przekazania danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego lub wiadomości datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss). 3.6. Dok. nin. post. dostępna jestna platformie: https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole,www.bip.zdw.opole.pl w dziale „Załączniki do postępowania”. Pobranie dok. następuje po kliknięciu na wybrany zał. 3.7. Ofertę, ośw. wymagane post. pkt 5.1 SWZ–na zał.nr 3 do SWZ oraz na zał.nr 3a doSWZ (w przypadku gdy wyk. polega na potencjale podm. udost. zasoby), zob., o którym mowa w punkcie 4.5. ppkt 2 SWZ, dok. i oświadczenia należy wczytać jako zał. na platformie, według instr. dlawyk., które znajdują się na platformie. 3.8. Zam. w zakr. pytań techn. zw. z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer +48221010202,cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszelkich inf. zw. z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów techn. platformy od pn do pt od 08:00 do 17:00. 3.9. Wym. techn. i org. opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl. Wyk. uczestniczący w przedmiotowym post. powinien zapoznać się z Regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instr., które znajdują się na platformie. 3.10. Występuje limit obj. plików lub spakowanych folderów w zakr. całej oferty. Szczegółowe inf. w tym zakr. znajdują się w instrukcji zamieszcz. na platformie. 3.11. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze intern. i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika. 3.12. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem min. 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techn. związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. 3.13. W przyp. większych plików zalecamy skorzystać z instr. pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki, zgodnie z instr. dla wyk. znajdującą się na platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, tel. 77 459 18 00,2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu jest Pan Jacek Kaflowski, e-mail: iod@zdw.opole.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba" - z podziałem na zadania" prowadzonym w trybie podstawowym,4) Przetwarzane przez administratora danych dane osobowe mogą zostać ujawnione m.in. podmiotom prowadzącym działalność płatniczą, podmiotom prowadzącym działalność kurierską lub pocztową, dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, innym podmiotom, którym dane zostały lub zostaną udostępnione na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub upoważnienia do przetwarzania danych oraz podmiotom, którym administrator danych będzie zobowiązany udostępnić dane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy),6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ciąg dalszy sekcji 3.15). 8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Administrator informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, w odniesieniu do przetwarzaniem danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole oraz załącznikach, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, a w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych – na etapie przechowywania – zawartych w protokole oraz załącznikach, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10) Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w projekcie umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WP.3211.29.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba” branży elektroenergetycznej (oświetlenie uliczne) zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży:
a) zadanie nr 1 – branża elektroenergetyczna (oświetlenie uliczne).
3. Celem zamówienia na zadanie nr 1 będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży elektroenergetycznej (oświetlenie uliczne),
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży elektroenergetycznej (oświetlenie uliczne),
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
4. W ramach inwestycji na zadanie nr 1 między innymi prowadzone będą roboty branży :
a) elektroenergetycznej (oświetlenie przejścia dla pieszych)
- montaż nowych punktów oświetleniowych,
- budowa nowych odcinków linii kablowej,
- zabezpieczenie rurami ochronnymi.
Szczegółowo zakres robót na zadanie nr 1 określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 494 wraz z budową chodnika w m. Chudoba” branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej) zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.
2. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego oraz kontroli rozliczenia finansowego w branży:
a) zadanie nr 2 – branża sanitarna (sieć kanalizacji deszczowej).
3. Celem zamówienia na zadanie nr 2 będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej),
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanej branży sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej),
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
4. W ramach inwestycji na zadanie nr 2 między innymi prowadzone będą roboty branży :
a) sanitarnej (sieć kanalizacji deszczowej):
- kompleksowa budowa kanalizacji deszczowej – w miejscach tego wymagających.
- odwodnienie drogi i chodnika obejmuje budowę:
a) rozbiórkę przepustów,
b) niezależnego ciągu kanalizacji deszczowej z wylotem do rowu prawego Wyl1 ,
c) wylotów do rowu lewego bezpośrednio z wpustów deszczowych (poprzez przykanaliki z wpustów) – Wyl2 – Wyl12.
W celu zwiększenia infiltracji wód do gruntu, w rowach zaprojektowano trzy zastawki retencyjne.
Kanalizacja deszczowa prowadzona będzie w chodniku. Wszystkie przejścia poprzeczne pod drogą wojewódzką wykonać metodą bezwykopową za pomocą przecisku (wyjątek stanowi odcinek D1-D2, który należy prowadzić w wykopie otwartym wąskoprzestrzennym, po zakończeniu robót teren odtworzyć do stanu istniejącego).
Sumaryczna długość projektowanych sieci wynosi:
a) ∅200 mm kamionka, L=52,5 m,
b) ∅300 mm kamionka, L=60,5 m,
c) PRZECISK ∅200 mm kamionka, L=108,5 m.
Szczegółowo zakres robót na zadanie nr 2 określono w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. Zdolność zawodowa.1. Zadanie nr 1 – branża elektroenergetyczna (oświetlenie uliczne).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jeden nadzór branży elektroenergetycznej w zakresie sieci elektroenergetycznych na zadaniu wykonywanym na drogach.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.
2. Zadanie nr 2 – branża sanitarna (sieć kanalizacji deszczowej).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jeden nadzór branży sanitarnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej na zadaniu wykonywanym na drogach.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.
Za drogę zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470 – tekst jednolity z późn. zm.).
II. Zdolność techniczna.
1. Zadanie nr 1 – branża elektroenergetyczna (oświetlenie uliczne).
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego robót elektroenergetycznych (oświetlenie uliczne) posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie minimum 3 lata (od uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych i/lub kierownika budowy i/lub kierownika robót elektroenergetycznych – 1 osoba.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.
2. Zadanie nr 2 – branża sanitarna (sieć kanalizacji deszczowej). Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowisku Inspektora Nadzoru Inwestorskiego robót sanitarnych (sieć kanalizacji deszczowej) posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót sanitarnych, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie minimum 3 lata (od uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru robót sanitarnych – sieć kanalizacji deszczowej i/lub kierownika budowy i/lub kierownika robót sanitarnych – sieć kanalizacji deszczowej – 1 osoba.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca.