Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-09-09
  • ZamawiającyNowosądecka Infrastruktura Komunalna sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00475804
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowosądecka Infrastruktura Komunalna sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385887973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nikns.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/nikns

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfbee50b-cee2-428a-8aae-aa68692f2f83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nikns

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą”, dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szelkie informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w SWZ oraz w regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIK.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU przy ul. Kilińskiego wraz z wyposażeniem, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenów i otoczenia obiektu – realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - zwanej dalej "Inwestycją".
II. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. specjalności budowlane:
1) konstrukcyjno-budowlaną;
2) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
a) telekomunikacyjnych;
b) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) elektrycznych i elektroenergetycznych]
2. specjalność w zakresie multimediów i systemów teleinformatycznych
3. koordynację
2) inspektorów nadzoru inwestorskiego;
3) Projektu (Inwestycji).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

79994000-8 - Usługi zarządzania umowami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z zakresem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 będą usługi z zakresu wszelkich specjalności budowlanych i innych specjalności z zakresu:
71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi,
71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją,
71310000-4 - doradcze usługi inżynieryjno-budowlane,
71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego,
71541000-2 - usługi zarządzania projektem budowlanym,
71540000-5 - usługi zarządzania budową,
71630000-3 - usługi kontroli i nadzoru technicznego,
79421100-2 - usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych,
79994000-8 - usługi zarządzania umowami.
3) Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości umownej niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy tylko po przeprowadzeniu negocjacji.
5) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu usług przed lub po dokonanym odbiorze końcowym nadzorowanych robót budowlanych.
6) Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Specjalisty ds. multimediów i systemów teleinformatycznych

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.) .
3. W zakresie spełniania warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy, tj.
3.1 w zakresie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.2 w zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3.3 w zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy
3.3.1 posiadali zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (sto tysięcy złotych);
3.3.2 byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia wynosi 3 0000 000,00 PLN (trzy miliony złotych).
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, tj. 28.08.2024 r.
3.4 w zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy:
3.4.1 nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 3 usługi (w ramach 3 odrębnych umów zawartych z Inwestorem) zarządzania realizacją inwestycji polegającej na budowie obiektu kubaturowego/obiektów kubaturowych, a w zakres wykonywanych usług wchodził wielobranżowy nadzór inwestorski (obejmujący branże/specjalności: konstrukcyjno-budowlaną, sanitarną, elektryczną i teletechniczną),
o wartości każdej z inwestycji nie mniejszej niż 15 mln zł brutto, w tym co najmniej
2 inwestycje realizowane były w trybie "zaprojektuj i wybuduj",
W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, tj. 28.08.2024 r.
3.4.2 wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
3.4.2.1 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu, która:
1) ma minimum 10 letnie doświadczenie w koordynowaniu (ze strony Inwestora lub Inwestora Zastępczego) procesów inwestycyjnych obejmujących swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto realizowanej w trybie "zaprojektuj i wykonaj/wybuduj",
2) w ciągu ostatnich 10 lat uczestniczyła (po stronie Inwestora lub po stronie Inwestora Zastępczego) w koordynacji / nadzorowaniu co najmniej jednego programu naprawczego w obiekcie budowlanym kubaturowym, w tym w przygotowaniu projektu (dokumentacji projektowej) prac naprawczych związanych z nieprawidłowym wykonaniem i/lub awarią wykonanych robót
3.4.2.2 minimum 1 (słownie: jedną) osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, która:
1) posiada wykształcenie wyższe (minimum: mgr inż.)
2) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
3) posiada minimum 10-cio letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji kierownika budowy i/lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
4) pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 15 mln zł brutto,
5) pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego na co najmniej jednej inwestycji kubaturowej o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto realizowanej
w trybie "zaprojektuj i wykonaj",
3.4.2.3 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych, w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.4 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.5 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.6 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która:
1) posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania / nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
2) posiada minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe,
3) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcje kierownika robót lub inspektora nadzoru w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy co najmniej dwóch obiektów kubaturowych w tym co najmniej jednego budynku o charakterze użyteczności publicznej lub innego ogólnodostępnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji – o powierzchni użytkowej większej niż 2 000 m2;
3.4.2.7 minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. multimediów i systemów teleinformatycznych, która:
1) posiada wyższe wykształcenie techniczne (min. mgr inż.),
2) posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia,
3) nadzorowała realizację lub kierowała co najmniej jedną realizacją obejmującą swoim zakresem wykonanie instalacji oświetleniowej, wizyjnej i nagłośnieniowej na obiekcie sportowym,
4) nadzorowała realizację lub kierowała realizacjami, które obejmowały swoim zakresem dostawę i montaż wraz z uruchomieniem sprzętu / urządzeń / systemów AV/IT na obiektach użyteczności publicznej lub innych ogólnodostępnych budynków przeznaczonych do wykonywania podobnych funkcji, w zakres których wchodziły wielogabarytowe ekrany LED, projektory, głośniki, pętle indukcyjne, komputery / odtwarzacze, oświetlenie efektowe, systemy zarządzania i sterowania multimediami i oświetleniem efektowym, systemy dystrybucji biletów, obiektowe systemy kontroli,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy/ podmiotu udostępniającego zasoby;
2. oświadczenia o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3. zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI