PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH NAD ODNOWĄ ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH NAD ODNOWĄ ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ – ZALEW ZIMNA WODA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁuków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Łuków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-05
  • Numer ogłoszenia582494-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582494-N-2019 z dnia 2019-08-05 r.

Miasto Łuków: PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH NAD ODNOWĄ ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ – ZALEW ZIMNA WODA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Odnowa zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadząca do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piłsudskiego  17 , 21-400  Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. , e-mail info@um.lukow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.lukow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umlukow.bip.lubelskie.pl.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17 21-400 Łuków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH NAD ODNOWĄ ZDEGRADOWANEJ PRZESTRZENI MIEJSKIEJ – ZALEW ZIMNA WODA
Numer referencyjny: ZP.271.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: Pełnienie nadzoru budowlanego nad przebudową zdegradowanych budynków, Część 2: Pełnienie nadzoru budowlanego nad budową i rozbudową z przebudową infrastruktury technicznej, Część 3: Pełnienie nadzoru budowlanego nad budową elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Tomie III SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów zawartych w Tomie II SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1: Pełnienie nadzoru budowlanego nad przebudową zdegradowanych budynków 1. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego w zespole nadzorującym prace budowlane nad realizacją zamierzenia. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru na zakończonej realizacji robót budowlanych jednego obiektu budowlanego lub grupy obiektów stanowiących nieoderwalną całość (kompleks, zespół budynków) o wartości robót co najmniej 2 500 000 zł. (netto). b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności j.w. na zakończonej realizacji robót budowlanych w ramach, których wykonana została budowa lub przebudowa, modernizacja wewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości min. 300 000 zł. oraz jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem wykonanie montażu pompy ciepła gruntowej lub zestawu pomp o mocy min. 30 kW, jednej roboty budowlanej obejmującej swym zakresem montaż systemu wentylacji mechanicznej z centralą wentylacyjną o minimalnej wydajności sekcji nawiewnej i wywiewnej powyżej 1000 m3/h. c) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności j.w. na zakończonej realizacji robót budowlanych w ramach, których wykonana została budowa lub przebudowa, modernizacja wewnętrznych instalacji elektrycznych o wartości min. 300 000 zł. Część 2: Pełnienie nadzoru budowlanego nad budową i rozbudową z przebudową infrastruktury technicznej 2. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego w zespole nadzorującym prace budowlane nad realizacją zamierzenia. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 10 lat funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru na zakończonej realizacji robót budowlanych przy budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów budowlanych stanowiących nieoderwalną całość dla jednego zamierzenia inwestycyjnego t.j. kompleks rekreacyjno - sportowy, wypoczynkowy, infrastruktura uzbrojeniowa lub zagospodarowanie terenu, dla których wykonany został zakres o wartości min. 2 000 000 zł. (netto). b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności j.w. na zakończonej realizacji robót budowlanych w ramach, których wykonana została budowa lub przebudowa czy modernizacja doziemnych instalacji, przyłączy lub sieci sanitarnych o wartości min. 500 000 zł. (netto) na jednym terenie inwestycyjnym. c) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202),oraz co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności j.w. na zakończonej realizacji robót budowlanych w ramach, których wykonana została budowa, przebudowa lub rozbudowa instalacji elektroenergetycznych oświetlenia zewnętrznego wraz z montażem osprzętu oświetleniowego na łączną wartość min. 1 000 000 zł (netto) oraz budowa instalacji teletechnicznych wraz z montażem osprzętu na łączną wartość min. 100 000 zł. (netto) na jednym terenie inwestycyjnym. d) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej lub konstrukcyjno budowlanej Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno budowlanej nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202),oraz co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy, w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 3 lat funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru na zakończonej realizacji robót budowlanych przy: • przebudowie skrzyżowania dróg lub budowie ronda o łącznej wartości min. 200 000 zł. (netto), • budowie, przebudowie lub rozbudowie terenowych urządzeń sportowych (boiska sportowe, place zabaw lub/oraz siłownie plenerowe) o łącznej wartości min. 700 000 zł. (netto), • budowie, przebudowie lub rozbudowie ciągów komunikacyjnych (drogi, ścieżki pieszo – rowerowe, place i parkingi utwardzone) na jednym terenie inwestycyjnym (dla jednego zamierzenia budowlanego) o nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni utwardzenia min. 5 000 m2 i wartości min. 1 000 000 zł. (netto). Część 3: Pełnienie nadzoru budowlanego nad budową elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury, 3. O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący: a) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego w zespole nadzorującym prace budowlane nad realizacją zamierzenia. Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku Kierownika budowy w tym doświadczenie w pełnieniu w ciągu ostatnich 10 lat lub w okresie posiadanych uprawnień (nie krótszym jak 5 lat) funkcji kierownika budowy na zakończonej realizacji robót przy budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów rekreacyjnych i/lub sportowych czy wypoczynkowych związanych ze zbiornikami wodnymi w tym obejmujące min. np. kąpieliska, kompleks basenów otwartych, infrastrukturę wyciągu nart wodnych, pomosty, mola, itp. b) przynajmniej - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Wskazana osoba winna: - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), oraz posiadać co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi lub pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności j.w. na zakończonej realizacji robót budowlanych w ramach, których wykonana została budowa, przebudowa lub rozbudowa instalacji elektroenergetycznych zasilających obiekty lub/oraz oświetlenie zewnętrzne wraz z montażem osprzętu oświetleniowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia prac, co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac w przypadku zmiany terminu wykonania robót budowlanych bodących przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, lub poprzez przedłużenie Terminu zakończenia robót w przypadku: 1) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 2) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, 3) zmian o których mowa w pkt. 4.6 umowy 3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w pkt. 9 umowy. 4. Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, Wykonawca może: 1) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom; 2) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niż przedstawiony w Ofercie; 3) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w Ofercie; 4) zrezygnować z Podwykonawstwa. 5. W przypadku, gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. 7. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru budowlanego nad przebudową zdegradowanych budynków,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych przy przebudowie zdegradowanego budynku świetlico – stołówki ze zmianą przeznaczenia na lokalne centrum animacji i aktywizacji społecznej z wykorzystaniem na cele społeczne oraz przebudowę zdegradowanego budynku magazynowego (hangaru) z odtworzeniem jego funkcji jako wypożyczalni wodnego sprzętu sportowo - rekreacyjnego wraz z częścią administracyjną ośrodka Zalew Zimna Woda, budowy doziemnej instalacji sanitarnej do w/w budynków, przebudowy istniejących ciągów komunikacyjnych – utwardzenia przy budynku świetlico – stołówki w ramach odnowy zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadzącej do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych wmieście Łuków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość wykonanych usług przez inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego 30,00
Ilość - deklarowanych przez Wykonawcę obecności inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru budowlanego nad budową i rozbudową z przebudową infrastruktury technicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych przy budowie i rozbudowie z przebudową infrastruktury technicznej w tym drogowej oraz sportowo – rekreacyjnej wraz z towarzyszącymi obiektami budowlanymi przy zbiorniku wodnym dla potrzeb rewitalizacji zalewu Zimna Woda w ramach odnowy zdegradowanej przestrzeni miejskiej prowadzącej do rozwiązania zdiagnozowanych problemów społecznych w mieście Łuków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość wykonanych usług przez inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego 30,00
Ilość - deklarowanych przez Wykonawcę obecności inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru budowlanego nad budową elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z dostawą wyposażenia i wykonaniem infrastruktury,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych przy budowie linowego elektrycznego wyciągu nart wodnych czteromasztowego, zasilania elektroenergetycznego wyciągu nart wodnych przyłączem kablowym od złącza kablowego ZK-2, zasilania elektroenergetycznego wraz z montażem osprzętu oświetlenia zewnętrznego dwóch istniejących pomostów drewnianych i grobli zbiornika wodnego Zalewu Zimna Woda od złączy kablowych, budowie dwóch pomostów wędkarskich o konstrukcji drewnianej na istniejących palach stalowych oraz dostawie sprzętu motorowodnego niezbędnego dla wyciągu nart wodnych i kąpieliska, sprzętu narciarskiego i wodnego, dostawie i montażu kompletnego systemu obserwacji kamerami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-07-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ilość wykonanych usług przez inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego 30,00
Ilość - deklarowanych przez Wykonawcę obecności inspektora nadzoru inwestorskiego wiodącego 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: dostawa modułów obsługujących e-usługi
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Szkolenie dla osób bezrobotnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łuków: Budowa budynku dydaktycznego w Zespole Szkół Nr 2 w Łukowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łuków: Budowa drogi gminnej Nr 114415 L Zalesie - Dąbie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zagospodarowanie działki 109/148 w Karniowicach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI