Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
PEŁNIENIE NADZORÓW INWESTORSKICH
1.3.2 Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży drogowej
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
6.1. Część 1 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Budowa infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej w mieście Łuków
6.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży:
drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa,
sanitarnej, specjalność w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
elektrycznej, specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
przy założeniu iż osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej pełnić będzie funkcję inspektora wiodącego tzn. przewodniczyć będzie zespołowi uprawnionych osób do pełnienia nadzoru inwestorskiego.
6.1.2. Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o:
projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę Nr 713/2017 z dnia 07.09.2017 r.
projekt budowlany zatwierdzony zgłoszeniem budowy Nr B.6743.43.2022.PT z dnia 20.01.2022 r.
stanowiących budowę infrastruktury na terenie inwestycyjnym przy ul. Strzelniczej
w mieście Łuków
6.1.3. W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionych osób pełniących funkcje inspektora nadzoru w stosownych specjalnościach budowlanych należy:
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,
potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,
uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych.
6.1.4. Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje:
6.1.5. Budowa drogi, w tym:
roboty pomiarowe i przygotowawcze
roboty ziemne
profilowanie podłoża, wykonanie nasypów, podbudowy betonowej i nawierzchni z kostki brukowej gr. 10cm – 5970 m2
wykonanie cieku z kostki brukowej gr. 8 cm – 308m2
ustawienie krawężników 20x30x100cm
ustawienie krawężników 20x22x100cm
ustawienie krawężników 20x30x30cm
regulacja urządzeń infrastruktury technicznej
oznakowanie pionowe
zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni
roboty porządkowe
6.1.6. Budowa oświetlenia drogowego, w tym:
roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
budowa linii kablowej oświetlenia drogowego YAKXS 4x35mm2 o długości
trasy - 875m
montaż słupów oświetleniowych z ustojami i wysięgnikami – 26 szt.
montaż opraw oświetleniowych – 26 szt.
montaż zabezpieczeń, sterowania
badania i pomiary
roboty porządkowe
6.1.7. Budowa kanalizacji deszczowej, w tym:
roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
budowa kolektora kanalizacji deszczowej, osadnika wraz z separatorem koalesencyjnym
budowa zbiornika infiltracyjno chłonno odparowującego wraz z ogrodzeniem
o pow. 482m2
budowa przykanalików
budowa studni kanalizacyjnych i wpustów z osadnikiem
ułożenie rur kanałowych o długości - 752m
roboty porządkowe
6.1.8. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, w tym:
roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
budowa prefabrykowanej przepompowni ścieków z polimerobetonu DN 1200
budowa zasilania przepompowni ścieków o długości trasy - 85m
budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rękawami przyłączeniowymi – łącznie 451,4m
budowa żelbetonowych studni rewizyjnych ϕ 1000 – 13 kpl.
roboty porządkowe
6.1.9. Budowa sieci wodociągowej, w tym:
roboty przygotowawcze, pomiarowe i ziemne
budowa sieci wodociągowej z rękawami przyłączeniowymi – łącznie 505,50m
budowa hydrantów ppoż – 4 szt.
roboty porządkowe
6.1.10. Wartość wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie złożonej najkorzystniejszej oferty cenowej w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 3 811 883,80 zł (brutto).
6.1.11. Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow
6.2. Część 2 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków.
6.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa.
6.2.2. Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekt techniczny zatwierdzony zgłoszeniem Nr B.6743.635.2021.RW z dnia 19.08.2021 r. stanowiących remont dróg gminnych nr 102488L ul. Spokojna, nr 102371L ul. Cmentarna w m. Łuków.
6.2.3. W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionej osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru w stosownej specjalności budowlanej należy:
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,
potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,
uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych
6.2.4. Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje remont dróg gminnych na długości 448,33m i szerokości jezdni 5,6-6,0m w zakresie:
robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, mechaniczne sfrezowanie oraz oczyszczenie nawierzchni bitumicznej);
wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;
ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem;
wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0cm;
wykonania odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;
wymiana i regulacja wpustów ulicznych, włazów kanalizacyjnych oraz pozostałych pokryw studziennych;
wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie
wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu.
6.2.5. Wartość szacunkowa wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie kosztorysu w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 523 780,40 zł (brutto).
6.2.6. Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: : https://portal.smartpzp.pl/um.lukow
6.3. Część 3 Nazwa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania Remont dróg gminnych nr 114382l ul. Dmocha, nr 102413l ul. Kościelna m. Łuków.
6.3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przez zespół osób posiadających uprawnienia budowlane (wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w branży drogowej, specjalność inżynieryjna – drogowa.
6.3.2. Przedmiot zamówienia dotyczy pełnienia nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych realizowanych w oparciu o projekt techniczny zatwierdzony zgłoszeniem Nr B.6743.652.2021.EM z dnia 20.08.2021 r. stanowiących remont dróg gminnych nr 114382L ul. Dmocha, nr 102413L ul. Kościelna w m. Łuków.
6.3.3. W ramach określonego przedmiotu Zamówienia do obowiązków uprawnionej osoby pełniącej funkcje inspektora nadzoru w stosownej specjalności budowlanej należy:
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania,
potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy,
uczestniczenie w radach budowy odbywających się nie rzadziej jak dwa razy w miesiącu,
uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz w naradach i konsultacjach w przypadku wystąpienia usterek lub wad stwierdzonych w przedmiotowym zakresie wykonanych robót budowlanych.
6.3.4. Szczegółowy zakres rzeczowy realizacji robót budowlanych dla w/w zakresu obejmuje remont dróg gminnych długości 587,19 m i szerokości jezdni 6,2-6,6 m w zakresie:
robót przygotowawczych i rozbiórkowych (m.in. rozebranie krawężników betonowych, ław betonowych, kostki brukarskiej oraz frezowanie, oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej);
wykonanie podbudowy po remoncie kanału deszczowego;
wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężniki;
ustawienie krawężników betonowych (prosty, najazdowy, przejściowy) na ławie betonowej z oporem;
wykonania nawierzchni zjazdów do posesji o zmiennej szerokości o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm
wykonanie nawierzchni chodników z kostki rozbiórkowej o gr. 6cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm regulacja wysokościowa chodników z istniejących elementów ulicznych;
wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cem. – piaskowej gr. 4cm zgodnie ze sztuką budowlaną;
wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie;
wykonanie odwodnienia powierzchniowego drogi poprzez zastosowanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych;
wykonanie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych, stanowiącej warstwę wyrównawczą grubości średnio 3,0 cm + warstwa ścieralna gr. 4,0cm;
wymiana i regulacja wpustów ulicznych i włazów kanalizacyjnych i sanitarnych;
regulacja studzienek telefonicznych, gazowych, wodociągowych;
wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zastosowanie;
wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (2 szt.) o dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg wg przekazanego projektu.
6.3.5. Wartość szacunkowa wykonania robót budowlanych (netto) określona na podstawie kosztorysu w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót przedmiotowego zadania wynosi łącznie: 1 511 027,45 zł (brutto).
6.3.6. Kompletna dokumentacja techniczna dla zakresu realizacji przedsięwzięcia objętego przedmiotem pełnienia nadzoru inwestorskiego dostępna jest na stronie urzędu Miasta Łuków pod linkiem: https://portal.smartpzp.pl/um.lukow
Kompleksowe Remonty - Usługi Remontowo-Budowlane
Lublin (lubelskie)
Wykończenia wnętrz
Lublin (lubelskie)
Schody drewniane Zamość,Tomaszów Lubelski, Lublin, Chełm, Kraśnik
Deszkowice Pierwsze (lubelskie)
Velit System - Klimatyzacje, Pompy Ciepła - sprzedaż, montaż serwis
Lublin (lubelskie)
Usługi brukarskie
Bilgoraj (lubelskie)
Goldsun - Panele słoneczne Lublin
Lublin (lubelskie)
MYCIE ELEWACJI, dachów, CZYSZCZENIE KOSTKI BRUKOWEJ
Lublin, Wojciechów, Warszawa, Rzeszów, (lubelskie)
EQUI PROJEKT
Lublin (lubelskie)
Witam wykonam wszelkie prace brukarskie od wjazdów po tarasy
Puławy (lubelskie)