IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osoby skierowanej do realizowania zamówienia (minimum 1 realizacja, maksymalnie 5 realizacji) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
dla części 1 1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn, które dotyczyć będą:a) dokonanej zmiany umowy z realizatorem robót budowlano-montażowych w zakresie terminu wykonania robót lub opóźnienia wykonania robót przez realizatora robót budowlano-montażowych lub zmiany realizatora robót budowlano-montażowych połączonej ze zmianą terminu wykonania,b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, c) uwarunkowań formalno-prawnych, przedłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do prawidłowego wykonania przed-miotu umowy, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osób, wskazanych w umowie przez Wykonawcę, z przyczyn niezależnych od stron, a dotyczyć będzie:a) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 albo pkt 3 - pod warunkiem zmiany na osobę, posiadającą co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak wymagane przez Zamawiającego i wskazane w warunkach udziału postępowania przetargowego, na podstawie którego został wybrany Wykonawca;b) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 3 - pod warunkiem zmiany na osobę, posiadającą co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak wymagane przez Zamawiającego i wskazane w kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym, na podstawie którego został wybrany Wykonawca oraz na takim poziomie, jak zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie, na podstawie której Wykonawca otrzymał daną liczbę punktów we wskazanym kryterium;c) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 4 pod warunkiem zmiany na osobę spośród osób, wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 1 - pkt 3.Do każdej propozycji zmiany, o której mowa w § 9 ust 1 wzoru umowy, Strona inicjująca zmianę przedstawi opis zmiany wraz z uzasadnieniem. Zmiana nastąpi po akceptacji proponowanej zmiany przez Wykonawcę i Zamawiającego w formie aneksu do umowy. 2. W przypadku zmian (nie przewidzianych w opublikowanych do dnia złożenia oferty przepisach prawa), w trakcie realizacji umowy stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 5 wzoru umowy, ulegnie odpowiednim zmianom.3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 9 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca, jeżeli wnioskuje o zmianę wynagrodzenia, jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów, na pi-śmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne oraz zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia brutto, o której mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego, w formie aneksu do umowy, z za-strzeżeniem, że zmniejszenie stawki podatku VAT powoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia brutto od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku i rodzi obowiązek wystawienia faktury uwzględniającej zmianę bez potrzeby zawierania aneksu (wyna-grodzenie netto pozostanie bez zmiany).4. Wykonawca jest zobowiązany w dniu zawarcia umowy, w związku z możliwością zmian czynników, o których wyżej mowa, wpływających na wysokość wynagrodzenia za wy-konanie umowy, wskazać jaką część wynagrodzenia netto za cały przedmiot umowy stanowią wynagrodzenia pracowników łącznie z pochodnymi oraz przedłożyć w dniu zawarcia umowy zestawienie ilościowe pracowników, realizujących zamówienie objęte niniejszą umową, z wyodrębnieniem liczby pracowników otrzymujących minimalne wynagrodzenie, o którym mowa w przepisach ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę wraz ze wskazaniem procentowego zaangażowania w realizację zamówienia objętego niniejszą umową (odrębnie dla każdego pracownika lub ewentualnie grupy pracowników, z rozbiciem na poszczególne miesiące). Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu zmianę liczby pracowników oraz procentowego zaangażowania w poszczególnych miesiącach, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.5. Wykonawca jest zobowiązany w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu listę zawierającą liczbę osób wraz ze wskazaniem procentowego zaangażowania w realizację zamówienia objętego niniejszą umową, od których wynagrodzeń odprowadzane są składki zdrowotne i na ubezpieczenie społeczne oraz osób zatrudnionych objętych pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK). Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Za-mawiającemu zmianę liczby takich osób oraz procentowego zaangażowania, w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.6. W przypadku wystąpienia Wykonawcy o zmianę wysokości wynagrodzenia za wykona-nie przedmiotu umowy z przyczyn określonych w ust. 2, jest on zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu wiarygodnych dokumentów uzasadniających złożony wniosek, w tym w szczególności: list obecności, list płac ze wskazaniem wysokości wynagrodzenia i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz wpłat do PPK dot. osób realizujących zamówienie objęte niniejszą umową. Zamawiający jest uprawniony do weryfikacji złożonych dokumentów, żądania złożenia dodatkowych wyjaśnień i dokumentów oraz jest uprawniony do sprawdzania rzeczywistego stanu w tym na terenie prowadzonych prac.7. Nieprzedłożenie lub odmowa udostępnienia dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 3-6 wzoru umowy przez Wykonawcę w terminach wynikających z umowy lub niezgodność z prawdą przedłożonych dokumentów, w tym także niezgodność list obecności, list płac z deklarowaną liczbą pracowników uprawnia Zamawiającego do odmowy wyrażenia zgody na podwyższenie wysokości wynagrodzenia za wykonanie umowy.8. Wypłata wynagrodzenia w części odpowiadającej kwocie zwiększenia z powodu zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK nastąpi pod warunkiem wypłacenia przez Wykonawcę osobom realizującym za-mówienie objęte niniejszą umową należnych podwyżek i uregulowania wszystkich należności wynikających z zawartych umów, związanych z wykonaniem przedmiotu umowy wobec ZUS, urzędów skarbowych i innych właściwych podmiotów i przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie tych wpłat nie później niż w terminie 14 dni od podpisania protokołu końcowego bezusterkowego.9. Wypłata zwiększonego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn określonych w § 9 ust. 2 wzoru umowy, nastąpi (jeżeli z innych przyczyn nie będzie ono wstrzymane, po-mniejszone lub ograniczone) po spełnieniu wszystkich warunków określonych w niniejszym paragrafie, w terminie 30 dni od dnia zakończenia realizacji umowy, potwierdzonego protokołem końcowym.część 2Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej:1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn, które dotyczyć będą:a) dokonanej zmiany umowy z realizatorem robót budowlano-montażowych w zakresie terminu wykonania robót lub opóźnienia wykonania robót przez realizatora robót budowlano-montażowych lub zmiany realizatora robót budowlano-montażowych połączonej ze zmianą terminu wykonania,b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, c) uwarunkowań formalno-prawnych, przedłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do prawidłowego wykonania przed-miotu umowy, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osób, wskazanych w umowie przez Wykonawcę, z przyczyn niezależnych od stron, a dotyczyć będzie:a) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 albo pkt 3 - pod warunkiem zmiany na osobę, posiadającą co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak wymagane przez Zamawiającego i wskazane w warunkach udziału postępowania przetargowego, na podstawie którego został wybrany Wykonawca;b) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 3 - pod warunkiem zmiany na osobę, posiadającą co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak wymagane przez Zamawiającego i wskazane w kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym, na podstawie którego został wybrany Wykonawca oraz na takim poziomie, jak zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie, na podstawie której Wykonawca otrzymał daną liczbę punktów we wskazanym kryterium;c) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 4 pod warunkiem zmiany na osobę spośród osób, wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 1 - pkt 3.Do każdej propozycji zmiany, o której mowa w § 9 ust 1 wzoru umowy, Strona inicjująca zmianę przed-stawi opis zmiany wraz z uzasadnieniem. Zmiana nastąpi po akceptacji proponowanej zmiany przez Wykonawcę i Zamawiającego w formie aneksu do umowy. 2. W przypadku zmian (nie przewidzianych w opublikowanych do dnia złożenia oferty przepisach prawa) w trakcie realizacji umowy stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 5 wzoru umowy, w części należnej za okres po wystąpieniu okoliczności uzasadniających zmianę ulegnie odpowiednim zmianom.3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której mowa w § 9 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca, jeżeli wnioskuje o zmianę wynagrodzenia, jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów, na pi-śmie, wpływ zmian stawek podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia brutto, o której mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy i Zamawiające-go, w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że zmniejszenie stawki podatku VAT powoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia brutto od dnia wejścia w życie no-wej stawki podatku i rodzi obowiązek wystawienia faktury uwzględniającej zmianę bez potrzeby zawierania aneksu (wynagrodzenie netto pozostanie bez zmiany).część 3 Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej:1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn, które dotyczyć będą:a) dokonanej zmiany umowy z realizatorem robót budowlano-montażowych w zakresie terminu wykonania robót lub opóźnienia wykonania robót przez realizatora robót budowlano-montażowych lub zmiany realizatora robót budowlano-montażowych połączonej ze zmianą terminu wykonania,b) uwarunkowań organizacyjno-technicznych, c) uwarunkowań formalno-prawnych, przedłużenie terminu nastąpi o okres niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osób, wskazanych w umowie przez Wykonawcę, z przyczyn niezależnych od stron, a dotyczyć będzie:a) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 albo pkt 3 - pod warunkiem zmiany na osobę, posiadającą co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i do-świadczenie zawodowe, jak wymagane przez Zamawiającego i wskazane w warunkach udziału postępowania przetargowego, na podstawie którego został wybrany Wykonawca;b) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 3 - pod warunkiem zmiany na osobę, posiadającą co najmniej takie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, jak wymagane przez Zamawiającego i wskazane w kryterium wyboru ofertynajkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym, na podstawie którego został wybrany Wykonawca oraz na takim poziomie, jak zadeklarowany przez Wykonawcę w ofer-cie, na podstawie której Wykonawca otrzymał daną liczbę punktów we wskazanym kryterium;c) zmiany osoby, wskazanej w § 1 ust. 4 pod warunkiem zmiany na osobę spośród osób, wskazanych w § 1 ust. 2 pkt 1 - pkt 3. Do każdej propozycji zmiany, o której mowa w § 9 ust 1 wzoru umowy, Strona inicjująca zmianę przedstawi opis zmiany wraz z uzasadnieniem. Zmiana nastąpi po akceptacji proponowanej zmiany przez Wykonawcę i Zamawiającego w formie aneksu do umowy. 2. W przypadku zmian (nie przewidzianych w opublikowanych do dnia złożenia oferty przepisach prawa) w trakcie realizacji umowy stawek podatku VAT związanych z przed-miotem zamówienia, wynagrodzenie brutto, o którym mowa w § 5 wzoru umowy , w części należnej za okres po wystąpieniu okoliczności uzasadniających zmianę ulegnie odpowiednim zmianom.3. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której mowa w ust. 2, Wykonawca, jeżeli wnioskuje o zmianę wynagrodzenia, jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów, na pi-śmie, wpływ zmian stawek podatku VAT. Zmiana wynagrodzenia brutto, o której mowa w niniejszym paragrafie następuje po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy i Zamawiające-go, w formie aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że zmniejszenie stawki podatku VAT powoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia brutto od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku i rodzi obowiązek wystawienia faktury uwzględniającej zmianę bez potrzeby zawierania aneksu (wynagrodzenie netto pozostanie bez zmiany).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: