Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-06
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00286674
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.szelagowski@wszplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7867ba29-4eba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7867ba29-4eba-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej - j.szelagowski@wszplock.pl. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu dostępnym pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. W postępowaniu
wykonawca jest zobowiązany do opatrywania wskazanych
dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe informacje, dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zostały opisane w SWZ oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII.
Informacje związane z RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2910.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie kompleksowego pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku" w branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Zakres robót oraz warunki ich realizacji określa dokumentacja postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych zamieszczona na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8d12cb2f-e73f-43e8-9d9e-482262d5a6c1

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta oceniana będzie pod względem:
1.1. oceny, czy została złożona przez wykonawcę, który:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego,
1.2. merytorycznym tj. wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi kryteriami oraz oceny
zgodności złożonej oferty z wymogami zamawiającego oraz pod względem przesłanek odrzucenia
oferty określonych w art. 226 ustawy Pzp.
2. Przed dokonaniem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający dokona w szczególności
następujących czynności:
2.1. zbada czy oferta została złożona w terminie składania ofert,
2.2. zbada czy oferta została prawidłowo podpisana przez upoważnioną osobę, w tym wezwie do
uzupełnienie pełnomocnictw w trybie art. 128 ust. 1 uPzp,
2.3. zbada czy oferta została zabezpieczona wadium, jeśli jest ono wymagane,
2.4. zbada czy wykonawcy odbyli ewentualna wizję lokalną,
2.5. zbada ewentualne zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa,
2.6. zbada oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w tym wezwie do jego
uzupełnienia w trybie art. 128 ust. 1 uPzp lub jego wyjaśnienia w trybie art. 128 ust. 4 uPzp,
2.7. dokona poprawienia omyłek pisarskich, rachunkowych i innych w ofercie, stosownie do treści art.
223 uPzp,
2.8. zbada czy nie występują przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt. 3
i 4 uPzp,
2.9. zbada występowanie rażąco niskiej ceny, stosownie do treści art. 224 uPzp,
2.10. zbada zgodność oferty z przedmiotem zamówienia i warunkami zamówienia w tym wezwie do
wyjaśnień w trybie art. 223 ust. 1 uPzp i 107 ust. 4 uPzp, uzupełnień w trybie art.107 ust. 2 uPzp,
2.11. dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy w tym wezwie do złożenia podmiotowych środków
dowodowych w trybie art. 126 ust. 1 uPzp i ewentualnie do ich uzupełnienia w trybie art. 128 ust1 uPzp
lub ich wyjaśnienia w trybie art. 128 ust. 4 uPzp.
2.12. dokona oceny pod kątem przesłanek odrzucenia oferty w trybie art. 226 uPzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zadeklarowane dodatkowe pobyty nadzoru na budowie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kluczowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Określenie warunku:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w minimum 2 usługi obejmujące nadzór inwestorski nad robotami budowlano – montażowymi o wartości min. 8.000.000,00 złotych brutto, polegających na budowie lub/i dobudowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i modernizacji obiektu budowlanego, przy czym w ramach nadzorowanych robót budowlanych musiały być wykonywane roboty w zakresie co najmniej: instalacji branży elektrycznej, instalacji branży sanitarnej, w tym instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;

2. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże że, będzie dysponował osobami, które skierował do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości i nadzorowanie robót budowlanych, które posiadają kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1333.ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz które posiadają doświadczenie opisane poniżej tj.:
a) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej:
a)1. posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
a)2. wymagane - co najmniej 60 miesięczne doświadczenie przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót lub kierownika budowy;
b) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej:
b)1. posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
b)2. wymagane - co najmniej 60 miesięczne doświadczenie przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót lub kierownika budowy;
c) inspektor w branży elektrycznej:
c)1. posiadający aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
c)2. wymagane - co najmniej 60 miesięczne doświadczenie przed upływem terminu składania ofert w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót lub kierownika budowy.
UWAGA:
• Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wskazanych powyżej funkcji w przypadku, gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia / doświadczenie w więcej niż jednej specjalności;
• za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym), z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.);
• Wskazane powyżej doświadczenie w miesiącach należy liczyć od miesiąca uzyskania uprawnień budowlanych włącznie do miesiąca października 2021 włącznie.
• zwrot „bez ograniczeń” należy rozumieć zgodnie z przepisami Rozdziału 2. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.)


3. Zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie
„spełnia/nie spełnia”.
4. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu
potwierdzenia ich spełniania polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów
udostępniających zasoby.
4.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, musi wykazać, że
udostępnione zasoby pozwalają mu na wykazanie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu.
4.2 W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawca może polegać na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie prawnym musi spełniać każdy
wykonawca składający ofertę wspólną.
5.2. Każdy z warunków określonych w pkt.2 poz. 2.2 winien spełniać co najmniej jeden z tych
wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
5.3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.4. W przypadku, o którym mowa w ppkt 5.2 i 5.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 uPzp (w oświadczeniu własnym), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez zamawiającego w SWZ tj. art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4-10 ustawy Pzp
(przykładowy wzór – załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową składa
dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych,
prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia
spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do
występowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego
złożeniem.
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3
miesięcy. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do swz.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do swz.
4) oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy).
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp (jeśli
dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja , spółki cywilne) wymagane w załączeniu do oferty.
1.1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia tych podmiotów.
1.1.1. oświadczenie wskazane w art. 125 ust. 2 u Pzp (oświadczenie własne) składa każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.1.2. oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z
postanowieniami art. 117 ust. 4 u Pzp.
1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiającego po
upływie terminu składania ofert:
2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w rozdziale X lit. C pkt 1 SWZ odpowiednio, w zakresie,
w którym określony wykonawca wykazuje spełnianie warunków działu w postępowaniu.
2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w rozdziale X lit. C pkt 2
SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i rodzaj zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 9 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE.


jest:
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: NIE

powinno być:
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: TAK

2.9.) Numer planu postępowań w BZP:
2021/BZP 00008975/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2021 1.3.9 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami bud. zad. : "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie WSZ w Płocku"




Sekcja III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
pkt. 3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania.

jest: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7867ba29-4eba-11ec-8c2d-
66c2f1230e9c

powinno być: https://miniportal.uzp.gov.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI