Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Aktywności Międzypokoleniowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Aktywności Międzypokoleniowej z domem dziennego pobytu dla seniorów (...) przy ul. Ceramicznej (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-28
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00028754
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Aktywności Międzypokoleniowej z domem dziennego pobytu dla seniorów (...) przy ul. Ceramicznej (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Aktywności Międzypokoleniowej z domem dziennego pobytu dla seniorów (...) przy ul. Ceramicznej (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66713201-784a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Aktywności Międzypokoleniowej oraz żłobka przy ul. Ceramicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
SWZ oraz https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
(na podstawie przepisu prawa)
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie
m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale
nie będą profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest
Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące
Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać
na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane są przetwarzane?
• Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
• Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie
będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy .
Jak długo będą przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. co
najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w
związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją
archiwalną B-5).
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
Kto może mieć dostęp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:
• podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie
przepisów prawa;
c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody.
Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa.
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące
przesłanki:
• zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją;
• dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której
Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych
osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw
do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia
informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych
osobowych.
• Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.1.2022.MKA /TP1-u

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową Centrum Aktywności
Międzypokoleniowej z domem dziennego pobytu dla seniorów, placówką wsparcia dla osób z
niepełnosprawnością intelektualną oraz żłobka przy ul. Ceramicznej w ramach zadania
inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Aktywności Międzypokoleniowej przy ul. Ceramicznej ”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • doświadczenie kluczowego personelu (doświadczenie inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • Czas reakcji Inspektorów nadzoru

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) – Wykonawca musi wykazać,
że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej: jedną usługę polegającą na
pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w co najmniej
następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej sanitarnej oraz instalacyjnej
elektrycznej w ramach tej usługi, która została zakończona i odebrana (wystawione co najmniej
świadectwo przejęcia, protokół odbioru końcowego), a które obejmowały
budową/rozbudową/dobudową budynki użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min.
4.200,00 m².
Przez budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg.
załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, za budynek użyteczności
publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
b) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje, co najmniej:
1) koordynatora zespołu inspektorów nadzoru –osobę posiadającą doświadczenie w pełnieniu
funkcji koordynatora zespołu inspektorów, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert koordynowała pracę zespołu inspektorów nadzoru przy realizacji co najmniej 1
inwestycji polegającej na budowie/rozbudowie/dobudowie budynku użyteczności publicznej o
powierzchni użytkowej min. 4.200,00 m².
2) inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
• posiadającego doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru, który w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania pełnił funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (sprawował nadzór) nad co najmniej jedną inwestycją
polegającą na budowie/rozbudowie/dobudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni
użytkowej objętej nadzorem min. 4.200,00 m².
3) inspektora nadzoru robót sanitarnych
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń
gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
• posiadającego doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru, który w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, instalacji i urządzeń
gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sprawował nadzór) nad co
najmniej jedną budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej o powierzchni
użytkowej min. 4.200,00 m².
• Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadanie uprawnień w zakresie instalacji.
4) inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych;
• posiadającego doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru, który w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych (sprawował nadzór) nad co najmniej jedną
budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min.
4.200,00 m².
5) inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych
• posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
• posiadającego doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru, który w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję inspektora nadzoru w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (sprawował
nadzór) nad co najmniej jedną budową/rozbudową/dobudową budynku użyteczności publicznej
o powierzchni użytkowej min. 4.200,00 m².
Przez budynek użyteczności publicznej - należy rozumieć budynek należący do kategorii wg.
załącznika do ustawy Prawo budowlane: IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, za budynek użyteczności
publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wstępne o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych
środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
a) wykazu usług wraz z dowodami należytego ich wykonania – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
oraz załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób – załącznik 5a do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu
- Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia
z postępowania:
- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy Pzp – załącznik
2a do SWZ,
- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – załącznik nr 9 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta
2) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO - według załącznika nr 3 do SWZ
3) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne
dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z
dokumentów dostępnych dla Zamawiającego. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy którzy powołują
się przy spełnianiu warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia przez jednego z Wykonawców dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
6) Formularz cenowy
7) Karta oceny pozacenowych kryteriów oceny ofert
8) Informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom
Forma, treść oraz wzory załączników zostały podane w SWZ.
Zasady udziału podmiotów zagranicznych, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia -
zostały określone w SWZ (w tym wymagane dokumenty)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w
ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta
spełniać będzie następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty
i zawierać w szczególności wskazanie:
postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy
wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby,
ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
c) Dokument pełnomocnictwa musi być sporządzony w formie lub w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione
we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać, że warunki
określone w pkt 3.1. ppkt.1 SWZ każdy z nich spełnia samodzielnie (odrębnie), warunki
określone w pkt 3.1 ppkt 2 SWZ, spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na
zasobach innych podmiotów.
e) Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum) składających ofertę wspólną musi
wykazać brak podstaw do wykluczenia, w tym celu każdy z członków konsorcjum składa
oświadczenie na podstawie załącznika nr 2 do SWZ, zgodnie z pkt 3.4.1 i 3.5.
f) W odniesieniu do warunków określonych w art. 117 i 188 ustawy wymagania te muszą być
spełnione wspólnie przez Wykonawców.
g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za
zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub pełnomocnika.
h) Oferta musi zostać podpisana przez pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
i) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem Wykonawcy,
j) Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie, zostanie wybrana, Zamawiający może
zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy a w szczególności paragrafem 14

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż listew przypodłogowych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż listew przypodłogowych Warszawa Wilanów 120mb Mdf biały. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI