Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a086256-7e88-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Funduszu Spójności, Program Operacyjny Infrastruktura i Ochrona Środowiska 2014-2020, OP I, D 1.7. Pd 1.7.1 konkurs nr POIS/1.7.1/6/2021, projekt .: "Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy i formularza
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do
zamawiającego. 2.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem
Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,
będzie
przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy. 3.Niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl zostały wskazane w rozdziale
XII SWZ. 4. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”
Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w
Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax:
32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85,
e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba
że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.002.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, niezbędnego dla prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego pn: Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Wiosny Ludów 23-37 w Katowicach wraz z modernizacją instalacji c.o., wymianą bądź wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych budynku, wykonaniem instalacji gazowej, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie zagospodarowania terenu, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w tym w szczególności:
Etap I
1) sprawdzanie dokumentacji projektowej oraz przedmiarów i wykazanie ewentualnych błędów;
2) sprawdzanie kosztorysów i wnioskowanie do Projektanta o dokonanie stosownych zmian w kosztorysach oraz zestawienie kosztów i sporządzenie szczegółowych harmonogramów prac zgodnie z wytycznymi Zamawiającego i obowiązującymi na moment wszczęcia postępowania o wykonanie robót budowlanych przepisami prawa;
3) udział wykonawcy w przygotowaniu postępowania o wykonanie robót tj. ustalenie warunków udziału w postępowaniu, kryterium oceny ofert i innych warunków mających wpływ na wykonanie robót;
4) udział Wykonawcy w pracach komisji przetargowej, w tym ocenie złożonych ofert wraz ze sprawdzeniem kosztorysów, wyliczeń, uzasadnienia wezwania do rażąco niskiej ceny, ocena wyjaśnień wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane objęte nadzorem, w tym zakresie oraz ocena kryteriów i spełniania warunków udziału w postępowaniu;
Etap II
1) Przygotowywanie stosownych dokumentów i rozliczeń w zakresie przedmiotowego zadania inwestycyjnego zgodnie z wymogami Zamawiającego i instytucji udzielającej dofinansowanie.
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, zgodnie z zakresem czynności określonym w Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy;
3) reprezentowanie Zamawiającego przed organami i podmiotami zewnętrznymi, w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego, na podstawie indywidualnie wydanych przez Zamawiającego pełnomocnictw;
Etap III
1) Przygotowywanie stosownych dokumentów i rozliczeń w zakresie przedmiotowego zadania inwestycyjnego zgodnie z wymogami Zamawiającego i instytucji udzielającej dofinansowanie.
2) wykonywanie czynności w imieniu Zamawiającego w ramach przeglądów gwarancyjnych na roboty budowlane
2. Roboty budowlane objęte nadzorem wynikającym z niniejszego postępowania prowadzone będą w zamieszkałym budynku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ a w szczególności Specyfikacja przedmiotu umowy stanowiąca załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy. Dodatkowo, jako materiał pomocniczy Zamawiający przekazuje dokumentacja projektową wraz z przedmiarami i STWiORB dla robót budowlanych oraz wzorem umowy na roty budowlane w zakresie inwestycji objętej nadzorem, która stanowi załącznik nr nr 5 do SWZ.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie stosunku pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów w sposobie oceny ofert")
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które będą uczestniczyły w jego realizacji tj.:
1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru1 robót budowlanych obejmujących termomodernizację budynku² o kubaturze co najmniej 5000m3 zamieszkany/użytkowany w trakcie prowadzenia robót, w ramach, których wykonano warstwę izolacji termicznej ścian zewnętrznych budynku metodą lekko-mokrą wełną mineralną lub styropianem, wymianę stolarki otworowej. Osoba ta będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych oraz koordynatora.
2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz posiadającą doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót branży elektrycznej obejmujących wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz instalacji co najmniej 10 szt. paneli fotowoltaicznych w budynku o kubaturze co najmniej 5000m3 zamieszkałych/użytkowanych w trakcie trwania robót, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru robót elektrycznych.
3) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadająca doświadczenie polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie wykonania instalacji c.o. i c.c.w., gazowej, wod-kan w budynku o kubaturze co najmniej 5000m3 zamieszkałych/użytkowanych w trakcie trwania robót, która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru robót sanitarnych.
Definicje:
1. Inspektor nadzoru - osoba wykonująca czynności zgodnie z art. 25-26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz inne obowiązki wynikające z zapisów umowy.
2. Przez budynek Zamawiający rozumie budynek mieszkalny wielorodzinnych lub użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego.
Uwagi:
1. Zamawiający dopuszcza, by nadzory wskazane jako doświadczenie poszczególnych inspektorów były wykonywane dla robót realizowanych w ramach jednego budynku lub w różnych budynkach, dla jednego lub kilku zamawiających, pod warunkiem wykazania pełnienia funkcji inspektora nadzoru dla wszystkich wymienionych wyżej rodzajów robót oraz wykonania ich w budynku/budynkach o kubaturze co najmniej 5000m3 każdy, zamieszkałych/użytkowanych w trakcie trwania robót.
2. wskazane wyżej roboty budowlane objęte nadzorem muszą być zakończone.
3. Wskazane wyżej osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity D.U. 2021 poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., t. jedn. 2021 poz 1646)
5. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji inspektora nadzoru w zakresie dwóch lub więcej ww specjalności pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień i doświadczenia).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2 i 3 SWZ do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 2 SWZ (dla podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy Załącznik nr 3).
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (Rozdział VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 2 i 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego na dzień złożenia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, doświadczeniu wraz z informacją o:
a) dla każdego inspektora:
• rodzaju budynku (mieszkalny wielorodzinny, użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego), w którym wykonywano prace objęte nadzorem
• kubaturze budynku
• danych podmiotu na rzecz którego były realizowane usługi (nazwa i adres)
b) dla inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych: metodzie wykonania izolacji termicznej, wymianie stolarki otworowej;
c) dla inspektora nadzoru robót elektrycznych: rodzaju instalacji elektrycznych (wewnętrzna), liczbie paneli fotowoltaicznych;
d) dla inspektora nadzoru robót sanitarnych: rodzaju instalacji ( c.o. i c.c.w., gazowa, wod‑kan).
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
UWAGA: Zasady składania podmiotowych środków dowodowych określają obowiązujące przepisy, w tym Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 (Dz.U. 2020 poz 2415).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 11-12 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie będzie realizowane w terminie do 22 miesięcy od dnia podpisania umowy w tym:
1. etap I – od dnia podpisania umowy do dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 9 m-cy.
2. etap II – od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 12 m-cy.
3. etap III – od dnia podpisania protokołu końcowego robót budowlanych do dnia rozliczenia tego zadania inwestycyjnego, z zastrzeżeniem, że czas realizacji tego etapu nie będzie dłuższy niż 1 miesiąc.