PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY INWESTYCJACH REALIZOWANYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY INWESTYCJACH REALIZOWANYCH PRZEZ POWIAT WARSZWSKI ZACHODNI” – I i II część
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-09
  • ZamawiającyPOWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00135035
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY INWESTYCJACH REALIZOWANYCH PRZEZ POWIAT WARSZWSKI ZACHODNI” – I i II część

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 733 72 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY INWESTYCJACH REALIZOWANYCH PRZEZ POWIAT WARSZWSKI ZACHODNI” – I i II część

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bbf3f83-c540-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00135035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019916/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 PEŁNIENIE FUNKCJI WIELOBRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY INWESTYCJACH REALIZOWANYCH PRZEZ POWIAT WARSZWSKI ZACHODNI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.pwz.pl/redir,przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/
regulamin).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi rozdz. XXX.
SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZA.272.1.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego „POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW POWIATU WARSZWSKIEGO ZACHODNIEGO” – w trzech lokalizacjach ZS nr 1 w Błoniu, SOSW w Lesznie, SPWZ w Ożarowie Mazowieckim

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług (tj. usługi w zakresie określonym kodami CPV w rozdz. III SWZ), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dla I i II części zamówienia.
Zamawiający przewiduje w szczególności udzielenie zamówienia na wykonanie usług, polegających na wykonaniu usług w zakresie pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w branżach; konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU "HOSTEL" NA TERENIE DPS BRAMKI. BUDOWA SZYBU WINDOWEGO I KLATKI SCHODOWEJ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., dotychczasowemu Wykonawcy usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług (tj. usługi w zakresie określonym kodami CPV w rozdz. III SWZ), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- dla I części zamówienia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca oraz osoby wskazane w ofercie wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnili funkcję:
 Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum 4 robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, o wartości minimum 1 000 000,00 PLN dla każdej z robót.
 Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum 2 robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, o wartości minimum 200 000,00 PLN dla każdej z robót.
 Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum 2 robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, o wartości minimum 200 000,00 PLN dla każdej z robót.

- dla II części zamówienia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca oraz osoby wskazane w ofercie wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnili funkcję:
 Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum 4 robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, o wartości minimum 500 000,00 PLN dla każdej z robót.
 Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum 2 robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, o wartości minimum 100 000,00 PLN dla każdej z robót
 Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad minimum 2 robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, o wartości minimum 100 000,00 PLN dla każdej z robót

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7a do SWZ dla I części zamówienia i 7b dla II części zamówienia.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego w SWZ stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. Należy również
złożyć jeżeli dotyczy: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów; Oświadczenie podmiotu o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu; Oświadczenie składane przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty,
do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie
wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości:
- dla I części zamówienia: 2 560,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100);
- dla II części zamówienia: 280,00 zł (słownie dwieście osiemdziesiąt złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank Polska S.A. nr rachunku 35 1090 1056 0000 0001 4916 5045
Zalecany tytuł przelewu: "Wadium – IZA.272.1.6.2022”
5. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez miniPortal - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
9. Zwrot wadium z urzędu: Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
10. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy: Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przydatkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do
oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.3. Wykonawcy wspólnie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011399/01 z dnia 2021-02-26
2021-02-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane
jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo, nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do
występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy
wspólnicy podpiszą ofertę.4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z
Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).5. W przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z
postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:1)
Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) Oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu
potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożonełącznie, tj. podpisane przez
wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu
wszystkich podmiotów.6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem
występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych poniżej i w projekcie umowy:
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:
1) stawki podatku od towarów i usług - w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konsekwencji zmiany kwoty brutto wynagrodzenia wynikającej z umowy, polegającej na jego podwyższeniu albo obniżeniu,
2) zmiana osób reprezentujących strony Umowy,
3) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1) Kodeksu Cywilnego,
4) zmiany sposobu realizacji umowy w sytuacji zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych interpretacji i wytycznych z zakresu ochrony danych osobowych.
5) wydłużenia/skrócenia terminu realizacji umowy w związku ze zmianami umowy na roboty budowlane nad którymi jest prowadzony wielobranżowy nadzór inwestorski
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale XXII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryteria określone w Rozdziale XXV SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do malowania pokoju, koszenia trawy itp. - Sulejówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do malowania pokoju, koszenia trawy itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa wyposażenia siłowni do Akademii Sportu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ulicy Zawodzie w Wyrach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUdowa infrastruktury sportowej w Gminie Bogdaniec
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI