Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Nadzoru Umowy dla inwestycji pn. „Budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Nadzoru Umowy dla inwestycji pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-04-26
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00119377
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Nadzoru Umowy dla inwestycji pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050001472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kombatantów 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Nadzoru Umowy dla inwestycji pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-273b4463-ba23-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d1a86b03-5c36-4700-ae5d-dc8aca47d8e3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały: w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” dostępnej pod
adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf .
Wykonawca akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w „Instrukcji Użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/” oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać jej postanowień. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub poczty elektronicznej: zamowienia@lech.net.pl (nie dotyczy składanych ofert. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) i udostępnionego
również na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji” . Wykonawca, aby zaszyfrować podpisany wcześniej plik (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), musi wejść w przedmiotowe postępowanie dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d1a86b03-5c36-4700-ae5d-dc8aca47d8e3. System miniPortal automatycznie zapamiętuje, w którym postępowaniu Wykonawca zaszyfrował ofertę. Tak przygotowany plik należy przesłać przez Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. W Formularzu oferty Wykonawca powinien podać adres skrzynki ePUAP, adres poczty elektronicznej: e-mail na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym (z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych takich jak np.: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.). 5) Sposób złożenia Oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został powyżej oraz w pliku pt. „Instrukcja użytkownika systemu miniPortal-ePUAP”, dostępnym do pobrania na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych przez wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o. ul. Kombatantów 4, 15 – 110 Białystok, wpisana przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000097008 zwana dalej Administratorem;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane do kontaktu z inspektorem: iodo@lech.net.pl, telefon: 85 67 84 924, adres korespondencyjny: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowo – Produkcyjne „LECH” Spółka z o.o., ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok;
3) dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Nadzoru Umowy dla inwestycji pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj” NDZ.231.5.2022.KP. Dane mogą być przetwarzane na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c,
- art.6 ust.1 lit. b,
- art. 6 ust.1 lit. f RODO,
Pełna klauzula informacyjna stosowana na potrzeby
postępowania została zamieszczona w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NDZ.231.5.2022.KP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca (zwany dalej również INU) zobowiązany jest świadczyć usługę Inżyniera Nadzoru Umowy w rozumieniu zgodnym z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) tom III SWZ oraz pełnić funkcję nadzoru inwestorskiego nad realizacją Umowy pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”. Czynności opisane w OPZ tom III SWZ, objęte nw. Etapami stanowią zamówienie podstawowe, zwane dalej Usługą). Realizacja Usługi następować będzie w etapach:
Etap I – od dnia zawarcia umowy na Usługę w sprawie zamówienia publicznego pn. „Pełnienie funkcji wielobranżowego Inżyniera Nadzoru Umowy dla inwestycji pn.: „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj” do dnia zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”;
Etap II – od dnia rozpoczęcia wykonywania Umowy (rozpoczęcie przygotowywania przez Wykonawcę Umowy dokumentacji projektowej) do dnia rozpoczęcia robót budowlanych, dostaw i usług, tj. etap obejmujący w szczególności projektowanie, opracowanie dokumentacji, ponowna ocena oddziaływania na środowisko (jeśli dotyczy), uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
Etap III – od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, dostaw i usług przez Wykonawcę Umowy do dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia;
Etap IV - od dnia wystawienia Świadectwa Przejęcia do dnia wystawienia Świadectwa Wykonania, nie później niż do 60 miesięcy od dnia zawarcia umowy na Usługę.
Celem ogólnym działań INU (zgodnie z rozdz. III pkt 2.1. OPZ tom III SWZ) jest pomyślna realizacja Umowy pn. „Budowa kompostowni odpadów w ZUOK w Hryniewiczach w formule zaprojektuj i wybuduj”, przy spełnieniu przepisów krajowych i unijnych oraz wy-tycznych instytucji zaangażowanych w realizację Przedsięwzięcia w rozumieniu zgodnym z OPZ.
W celu realizacji Umowy na Usługę, INU wyodrębni Zespół Nadzoru (zgodnie z rozdz. III pkt 1.2 OPZ tom III SWZ), na czele którego stać będzie Inżynier Rezydent. Zespół Nadzoru będzie działać zgodnie z rolą, jaką przypisano Inżynierowi Nadzoru Umowy w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w OPZ oraz wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane, pozostałych aktów prawnych i wytycznych regulujących wydatkowanie środków finansowych NFOŚiGW.
Szczegółowy opis obowiązków INU, w tym terminów ich realizacji określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Tom III SWZ) oraz we Wzorze Umowy (Tom II SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Opcji, opisanej w § 4 ust. 3 Wzoru Umowy ( tom II SWZ), polegającej na zleceniu INU wykonania dodatkowych trzech przeglądów gwarancyjnych i jednego przeglądu końcowego. Opcja będzie realizowana w okresie po upływie terminu realizacji zamówienia podstawowego, nie dłużej niż w okresie 36 miesięcy od zlecenia Opcji, na zasadach określonych we Wzorze Umowy. Zamawiający zleci Opcję w następujących okolicznościach: gdy wystąpią problemy w eksploatacji Instalacji, które będzie można zidentyfikować podczas przeglądu i/lub w sytuacji gdy własnymi siłami Zamawiający nie będzie w stanie przeprowadzić dodatkowych przeglądów gwarancyjnych i przeglądu końcowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty są:
a) Cena (C) - waga 80%,
b) Doświadczenie Inżyniera Rezydenta (DI) = waga 10%,
c) Doświadczenie Technologa (DT) = waga 10%,
- gdzie 1% = 1 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inżyniera Rezydenta (DI)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Technologa (DT)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
a) Inżynier Rezydent:
- posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), bądź odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru przy wykonywaniu robót budowlanych,
- posiadający co najmniej 12 miesięczne doświadczenie zawodowe przy nadzorowaniu robót budowlanych, jako Inżynier w rozumieniu warunków FIDIC lub koordynator inspektorów nadzoru inwestorskiego lub inspektor nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm. - dalej jako "Prawo Budowlane”) przy co najmniej jednej wykonanej (zakończonej) inwestycji, tj. doprowadzonej co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, której przedmiotem były m.in. roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/przebudowie instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów o min. wartości 10 000 000 zł brutto (dziesięć milionów złotych brutto).
Zamawiający dopuszcza powierzenie obowiązków Inżyniera Rezydenta dla jednej z osób spośród pozostałych wymaganych członków Zespołu Nadzoru wymienionych w lit b) – e) pod warunkiem spełniania wymagań dla Inżyniera Rezydenta.
b) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej:
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, bez ograniczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), bądź odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych,
- posiadający minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej.
c) Inspektor nadzoru branży elektrycznej i elektroenergetycznej:
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót elektrycznych i elektroenergetycznych,
- posiadający minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru branży elektrycznej i elektroenergetycznej.
d) Inspektor nadzoru branży sanitarnej
- posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych,
- posiadający minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru branży sanitarnej.
e) Specjalista do spraw rozliczeń
- posiadający (w okresie 5 lat przed wszczęciem przedmiotowego postępowania):
co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania robót budowlanych
lub
doświadczenie zawodowe w rozliczeniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości min. 10 000 000 zł brutto (dziesięć milionów złotych brutto),
f) Technolog
osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania brała udział po stronie inwestora:
- w rozruchach mechanicznych i technologicznych kompostowni odpadów (instalacji biologicznego przetwarzania) o wydajności rocznej instalacji minimum 10 000 Mg oraz oddaniu jej do użytkowania,
lub
- w rozruchach mechanicznych i technologicznych instalacji do stabilizacji tlenowej odpadów o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 zł brutto (dziesięć milionów złotych brutto) lub o wydajności rocznej instalacji minimum 15 000 Mg oraz oddaniu jej do użytkowania.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji przez jedną osobę, za wyjątkiem połączenia funkcji Inżyniera Rezydenta i Technologa.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mających potwierdzić spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zgodnie z Rozdziałem 16 pkt. 16.8. Instrukcji dla Wykonawców oraz na podstawie art. 123 ustawy Pzp, Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składnia ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać za-mawiający od wykonawcy (Dz.U. Poz. Poz. 2415) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Wzór oświadczenia – załącznik nr 10 do IDW);
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
Wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi
Załącznik nr 4 do SWZ;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 7 do IDW.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zawartość Oferty:
a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW,
b) Formularz „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Inżyniera Rezydenta”
(Załącznik nr 1 do Formularza Oferty),
c) Formularz „Kryterium oceny ofert - Doświadczenie Technologa”
(Załącznik nr 2 do Formularza Oferty),
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do IDW,
e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie
z załącznikiem nr 3 do IDW,
f) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru,
g) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do IDW);
h) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału 18 IDW;
i) zobowiązanie wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 6 do IDW (jeżeli dotyczy);
j) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu stanowią odpowiednio Załącznik nr 8 i Załącznik nr 9 do IDW (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest z wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, wadium w wysokości:
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł).
Szczegółowe postanowienia dotyczące wnoszenia, zwrotu i utraty wadium zawiera IDW - Tom I SWZ .

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale 15 Wykaz podmiotowych środków dowodowych, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, składane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 15 pkt 15.2.1. ppkt 1 i 2 IDW, składa każdy z Wykonawców oddzielnie;
2) podmiotowe środki dowodowe, składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 15 pkt 15.2.2. IDW, składa odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale 14. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku opisanym w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 5 do IDW.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ . Wzór umowy stanowi Tom II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 00:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia) i udostępnionego również na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI