Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Turza, gm. Rzepiennik Strzyżewski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-25
  • Numer ogłoszenia589551-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 589551-N-2020 z dnia 2020-09-25 r.

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Turza, gm. Rzepiennik Strzyżewski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  69C , 33-170  Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 14 6210562, e-mail przetargi@dorzeczebialej.pl, faks +48 14 6210564.
Adres strony internetowej (URL): https://www.dorzeczebialej.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 69C, 33 - 170 Tuchów (dziennik podawczy)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Turza, gm. Rzepiennik Strzyżewski
Numer referencyjny: ZP-17/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Turza, gm. Rzepiennik Strzyżewski. Miejsce prowadzenia robót to msc. Turza, w której w ramach przyjętego na potrzeby postępowania na roboty budowlane etapu 2 zostanie wykonana część zakresu objętego pozwoleniem na budowę nr 278/2018 z dnia 01.03.2018r. znak UAB.6740.1835.2017.PS przeniesioną decyzją z dnia 05.11.2019r. znak UAB.6740.28.121.2019.2. Do OPZ załączono projekt budowlany wskazujący zakres robót dla etapu 2 – załącznik nr1 do OPZ.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt 1 został opisany w części III – opisie przedmiotu zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71540000-5
71247000-1
71310000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: UWAGA. Rozpoczęcie robót nastąpi po uzyskaniu decyzji na użytkowanie sieci z etapu 1, objętych postępowaniem prowadzonym przez gminę Rzepiennik Strzyżewski. Szacowany termin rozpoczęcia robót w ramach etapu 2 nastąpi na przełomie 2021/2022r. chyba, że Wykonawca jest tożsamym podmiotem z podmiotem realizującym roboty budowlane na rzecz gminy Rzepiennik Strzyżewski w ramach I etapu. Wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do przystąpienia do realizacji prac niezwłocznie po podpisaniu umowy i świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego również rozpocznie się niezwłocznie.Okres umowy dla pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje również i okres gwarancji i rękojmi wykonawcy na roboty budowlane, tj. co najmniej 60 miesięcy liczone od momentu podpisania bezusterkowego protokołu końcowego pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych. W tym okresie Wykonawca przewidzi wizyty w ramach przeglądów gwarancyjnych w wymiarze czasu nie częściej jak jeden (1) przegląd w okresie sześciu (6) miesięcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający będzie wymagał aby osoby realizujące przedmiot zamówieniaposiadały odpowiednio: - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcjiinspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - uprawnienia określone przepisamiPrawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresiesieci i instalacji elektrycznych.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawieprzedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) wykażą, żezrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie), w sposób należyty co najmniej jedną (1) usługę polegającą na pełnieniufunkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy ukończonych robotach budowlanych z zakresugospodarki wodno – ściekowej. Uwaga 1. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważaroboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość technicznoużytkowąwraz z instalacjami i urządzeniami. b) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia,która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia określoneprzepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoruposiadała: - doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowyw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownikabudowy na co najmniej jednej (1) ukończonej robocie budowlanej, polegającej na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej i/lub deszczowej o łącznej długości siecico najmniej 4 km. c) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyćw realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawabudowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci iinstalacji elektrycznych. Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoruposiadała: - doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowyw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych. Uwaga 1: Za ukończone robotybudowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób,że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami. Uwaga 2. Kluczowypersonel, podany przez Wykonawcę w ofercie nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnieniazobowiązań zespołu nadzoru i winien być traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiającego dlaudziału w postępowaniu przetargowym. Uwaga 3. Dopuszcza się łączenie funkcji inspektorów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawieprzedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuZamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 informacji o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4); Wykonawca, w terminie 3 dni odzamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie zzałącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług określonych w punkcie 2a) Rozdziału 8 SIWZ wykonanych a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcanie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ichnależyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr5 do SIWZ. 2. Wykaz osóbokreślonych w punkcie 2b) i 2c) Rozdziału 8 SIWZ – sporządzony przez wykonawcę wedługzałącznika nr6 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,spełniających wymagania określone w punkcie 2b) i 2c) Rozdziału 8 SIWZ wraz z informacjami natemat jej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niej czynności oraz informacją o podstawie do lubdokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 Rozporządzenia, w formie elektronicznej podokreślonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiającypobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4.W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i§ 8 Rozporządzenia, które pozostają w dyspozycji zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów, przechowywanych przez zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy,zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy,korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. Oświadczeniewykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firmpodwykonawców.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania)musi wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winiensporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą. 2. Dokumentydla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj. a. wykaz wskazujący: - osobędedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnieniabudowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem zawodowym wpełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy w powyższej specjalności orazokreślający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcjiinspektora nadzoru pełniła funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Wykazane ukończoneroboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub przebudowie siecikanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej i/lub deszczowej o łącznej długości sieci co najmniej 4 kmUwaga 1. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlanyzostał ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami. Uwaga 2. Pr zez definicję budowy lub przebudowy Zamawiający rozumie pojęcia określone w ustawiez dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Uwaga 3. Wskazując na dodatkowe doświadczenie inspektoranadzoru niedopuszczalne jest dzielenie obiektu budowlanego na który uzyskano ostateczną zgodę naużytkowanie i na którym wskazana przez Wykonawcę osoba pełniła funkcję inspektora lubkierownika, na mniejsze zakresy spełniające wymóg 4 kilometrów j/w celem uzyskania większejilości punktów. Punktowane będą tylko roboty inne niż wskazane przez Wykonawcę dla udowodnieniabraku podstaw do wykluczenia o których mowa w rozdziale 8 ust. 2 lit a i b Wykaz wykonawca winiensporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr8 do niniejszej SIWZ. b. dowody określająceczy wykazane usługi przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoruinwestorskiego zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, jest oświadczenieWykonawcy. Oświadczenie dodatkowo winno wskazywać nr telefonu i stanowisko osoby, która będziemogła potwierdzić wykazaną robotę. Zamawiający pomocniczo załączył do SIWZ wzór (załącznik 8b)według, którego należy złożyć oświadczenie. c. z treści przedłożonych dokumentów musijednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osobapełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Wskazana w ofercieosoba na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego musi brać udział w wykonaniu zamówieniaprzez cały okres jego realizacji. Uwaga 1. Wyżej wymienione dowody potwierdzające, że wykazaneusługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcjeinspektora nadzoru lub kierownika budowy muszą zostać załączone przez Wykonawcę wraz z ofertą,gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust 1 ustawy PZP ani uzupełnieniu wtrybie art. 26 ust 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie niniejszegozamówienia. 3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 9 do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Ofertę można przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lubrównoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu, za pośrednictwemFormularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP iudostępnionego również na miniPortalu. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, żeZamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminudo składania ofert. Wykonawca składa stosowne wystąpienie za pośrednictwem Formularza dozłożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 4.Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji co, do którychWykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawyPZP. 5. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawcazastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczoneklauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 z późn.zmianami) i złożone zgodnie z zapisami w pkt 6.3.3. SIWZ. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicęprzedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne,technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zgodnie zart. 8 ust. 3 ustawy Pzp: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż wterminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że niemogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. 6. Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać zjawności dokumentacji z postępowania (protokołu), w tym ofert, musi wystąpić w tej sprawie doZamawiającego ze stosownym pisemnym - wnioskiem.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty brutto 60,00
dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru wyznaczonego do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr II do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr II do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI