Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-07
  • ZamawiającyOŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POZNANIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00346128
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001391528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górecka 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-201

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycja@odnpoznan.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odnpoznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781337139

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bułgarska 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 618616974

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@pbp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pbp.poznan.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Postępowanie jak Zamawiający, prowadzi w całości Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu działający w swoim imieniu i Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4a4a053-1da4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046557/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie funkji koordynatora procesu inwestycyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Fundusz Europejski dla Wielkopolski 2021-2027. Priorytet 5: Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan. Działanie 5.1 Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4a4a053-1da4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4a4a053-1da4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu, ul. Górecka 1, 60-201 Poznań;
2) Inspektor Ochrony Danych: Pan Roman Dwulit, adres e-mail: roman.dwulit@odnpoznan.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji pn. „pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu – zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2 pn. Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu”.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ODN-KG.224.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego - zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu – zadanie nr 1 oraz zadanie nr 2 pn. Przebudowa i rozbudowa zespołu budynków dawnego szpitala dziecięcego przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu oraz zmiana sposobu użytkowania na cele oświatowe dla Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został, określony w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został również określony w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Częstotliwość pobytu na budowie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: 100 000,00 PLN;
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej: 500 000,00 PLN
2) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
c) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. 2 (dwie) usługi, polegającą na pełnieniu funkcji koordynatora projektu inwestycyjnego lub nadzór inwestorskiego nad realizacją roboty budowlanej robotę budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynków użyteczności publicznej, w tym 1 usługa na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub będących w strefie konserwatora zabytków w o wartość każdej z robót budowlanych objętych usługą min. 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem vat.
d) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia, jako Kierownik Zespołu Specjalistów, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 15 -letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej albo kierownika budowy dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o łącznej wartości zamówienia (wszystkie branże łącznie) każdej z wyżej wymienionych 3 (trzech) robót nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT oraz wartości robót z branży konstrukcyjno-budowlanej każdej z wyżej wymienionych 3 (trzech) robót nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
e) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień oraz uprawnienia do nadzorowania i prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych lub inwentarzu muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej albo kierownika budowy, albo kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości robót z branży konstrukcyjno-budowlanej każdej z wyżej wymienionych robót budowlanych nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 2 (dwóch) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami o łącznej wartości zamówienia (wszystkie branże łącznie) każdej z wyżej wymienionych 2 robót nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT mogą to być jednocześnie roboty budowlane, o których mowa w punkcie poprzedzającym);
f) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, oraz która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej albo kierownika budowy, albo kierownika robót w branży elektrycznej dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości zamówienia robót w branży elektrycznej każdej z wyżej wymienionych robót nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 1 (jednej) pełnobranżowej roboty budowlanej, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
g) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, oraz która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej albo kierownika budowy, albo kierownika robót w branży sanitarnej dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości zamówienia robót w branży elektrycznej każdej z wyżej wymienionych robót nie niższej niż 5 000 000,00 (pięć milionów) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 1 (jednej) pełnobranżowej roboty budowlanej, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
Ciąg dalszy opisu warunków udziału w postępowaniu zawarto w pkt. Informacje dodatkowe

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:
a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
b) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
2) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywa-nych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - według wzoru załącznika nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załącznika nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
1) Formularz ofertowy – według wzoru interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe” załącznik nr 1 do SWZ.
2) Formularz cenowy i kryterium pozacenowym - według wzoru załącznik nr 1A do SWZ.
2. Dodatkowo do oferty należy dołączyć – jeśli dotyczy:
1) oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby - według wzoru załącznik nr 6 do SWZ.
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według wzoru załącznik nr 7 do SWZ.
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. XIV.1 SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:
1) w przypadkach określonych w pkt. 1 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców lub Podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub będą łącznie posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę określoną w SWZ.
2) w przypadkach określonych w pkt. 1 lit. b warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców lub Podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub będą łącznie posiadać wartość ubezpieczenia na kwotę określoną w SWZ
3) w przypadkach określonych w pkt. 2 lit. a warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie posiadanego doświadczenia.
4) w przypadku określonym w pkt. 2 lit. b-g warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią wymagania w zakresie dysponowania osobami.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ciąg dalszy opisu warunków udziału w postepowaniu:
h) będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista - Inspektor Nadzoru, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych niskiego napięcia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która posiada minimum 10 - letnie doświadczenie zawodowe nabyte po uzyskaniu tych uprawnień, oraz która w okresie ostatnich 8 (ośmiu) lat przez czas nie krótszy niż 1 (jeden) rok pełniła funkcję inspektora nadzoru w branży teletechnicznej albo kierownika budowy, albo kierownika robót dla:
 co najmniej 3 (trzech) pełnobranżowych robót budowlanych, których zakres obejmował budowę lub rozbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont budynku o powierzchni użytkowej wybudowanego budynku lub powierzchni użytkowej części dobudowanej, lub przebudowywanej, lub odbudowanej, lub remontowanej budynku nie mniejszej niż 3000 (trzy tysiące) m2 i w przypadku co najmniej 2 robót ilości kondygnacji nie mniejszej niż 3 (trzy), o wartości zamówienia robót w branży teletechnicznej każdej z wyżej wymienionych robót nie niższej niż 2 000 000,00 (dwa miliony) PLN wraz z podatkiem VAT;
 co najmniej 1 (jednej) pełnobranżowej roboty budowlanej, której zakres obejmował rozbudowę lub nadbudowę, lub przebudowę, lub odbudowę, lub remont obiektu będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości (wszystkie branże łącznie) wymienionej roboty budowlanej nie niższej niż 20 000 000,00 (dwadzieścia milionów) PLN wraz z podatkiem VAT; (może to być jednocześnie jedna z robót budowlanych, o których mowa w punkcie poprzedzającym.
i) jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako Specjalista w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE posiadającą, co najmniej 10 - letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów inwestycyjnych współfinansowanych przez Unię Europejską, stopień magistra, wiedzę w zakresie:
 Wytycznych Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027;
 Wytycznych dotyczące informacji i promocji Funduszy Europejskich na lata 2021-2027;
 Wytyczne dotyczące monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027;
 Wytycznych dotyczące sposobu korygowania nieprawidłowości na lata 2021-2027;
 Znajomości systemu CST 2021 i/lub LSI 2021
która w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat rozliczała co najmniej dwa projekty, których wartość dofinansowania była nie niższa niż 15 000 000,00 (piętnaście milionów) PLN.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę hali produkcyjnej - Zagórów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI