Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych których...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych których celem jest wykonanie otworu geotermalnego Otwock GT 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOtwock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-16
  • ZamawiającyGmina Otwock
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00078277
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych
których celem jest wykonanie otworu geotermalnego Otwock GT 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie prowadzenia prac geologicznych
których celem jest wykonanie otworu geotermalnego Otwock GT 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3075e48-9eb2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1. W
przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony
postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za
pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu
opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia
hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie
złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku
rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.3.Zamawiający
zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie „pdf"
zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym
niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie
zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający
określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps,
odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje natemat
kodowania i
czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany,
widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu w trakcie realizacji prac geologicznych związanych z wykonaniem otworu geotermalnego Otwock GT 1 obejmuje:
1. Koordynacja i bieżąca kontrola postępu prac związanych z realizacją prac geologicznych, w tym m.in.:
a. Sprawowanie kompleksowego nadzoru technicznego i geologicznego na każdym etapie realizacji prac wiertniczych (prace przygotowawcze, montaż urządzeń, wiercenie, testy złożowe, demontaż i rekultywacja terenu)
b. Kontrola zgodności wykonywanych prac z zatwierdzonym Projektem Robót Geologicznych
c. Opracowanie minimalnych wymagań technicznych do postępowania przetargowego którego celem będzie wybór wykonawcy prac wiertniczych
d. Przygotowanie materiałów i udział w rozliczaniu wykonanych przez Wykonawcę prac wiertniczych oraz potwierdzenie rzeczywistego wykonania
e. Kontrola postępu prac i zgodności z harmonogramem rzeczowo – finansowym
f. Kontrola dyscypliny finansowej projektu oraz wsparcie Zamawiającego w zakresie merytorycznego uzasadnienia dotyczącego realizacji inwestycji w trakcie rozliczania prac z NFOŚ, przygotowanie treści dokumentów w przedmiotowym zakresie
g. Weryfikacja wraz z ewentualną aktualizacją specyfikacji warunków zamówienia
h. Sprawdzenie i weryfikacja wszelkiej dokumentacji technicznej i pozwoleń wymaganych w trakcie realizacji umowy
i. Wykonywanie tygodniowych raportów z postępu prac w trakcie realizacji umowy.
2. Sprawowanie całodobowego nadzoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych wiercenia geotermalnego otworu Otwock GT 1”. Nadzór geologiczny pełni osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe określone w art. 50 pkt 2 ust. 4 PGG tj. w kategorii IV (poszukiwanie i rozpoznawanie zasobów wód podziemnych, w tym wód leczniczych, wód termalnych i solanek, określanie warunków hydrogeologicznych związanych z zamierzonym: wykonywaniem odwodnień w celu wydobywania kopalin, wtłaczaniem wód do górotworu, wykonywaniem odwodnień budowlanych otworami wiertniczymi, wykonywaniem przedsięwzięć mogących negatywnie oddziaływać́ na wody podziemne , w tym powodować ich zanieczyszczenie, podziemnym bezzbiornikowym magazynowaniem substancji lub podziemnym składowaniem odpadów, składowaniem odpadów na powierzchni, ustanawianiem obszarów ochronnych zbiorników wód podziemnych, zakończeniem lub zmianą poziomu odwadniania likwidowanych zakładów górniczych oraz wykonywanie i dokumentowanie prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi, a także projektowanie i wykonywanie otworów obserwacyjnych)
3. Sprawowanie całodobowego nadzoru wiertniczego nad Wykonawcą otworu geotermalnego Otwock GT 1 w tym:
a. udzielenie doradztwa w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu
b. nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania
c. przygotowaniu prognoz odnośnie do potrzeb w zakresie sprzętu
i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług;
d. kontrolowaniu postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności
z założonym harmonogramem prac;
e. opiniowaniu i doradztwie w zakresie rozwiązywania problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywania prac;
f. nadzorowaniu wykonywania prac przez serwisy zaangażowane w pracę na odwiercie;
g. nadzorowaniu bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na terenie odwiertu;
h. współpraca z innymi organami nadzoru właściwymi miejscowo,
z Inwestorem
W związku z tym, że prace wiertnicze prowadzone będą w oparciu o plan ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne do nadzoru wiertniczego skierowana winna być osoba posiadająca kwalifikacje górnicze do wykonywania (co najmniej) wyższego dozoru ruchu w specjalności wiertniczej w zakładach wykonujących roboty geologiczne służące poszukiwaniu lub rozpoznawaniu złóż kopalin innych niż węglowodory oraz wody podziemne będące kopalinami.
4. Sprawowanie całodobowego dozoru geologicznego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych wiercenia geotermalnego otworu Otwock GT 1” oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu i wiertniczemu wszelkich bieżących informacji dotyczących aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania,
a) opracowanie dokumentacji geologicznej z wykonanych prac wiertniczych,
b) stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
c) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach,
d) bieżąca współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej
W związku z tym, że prace wiertnicze prowadzone będą w oparciu o plan ruchu zakładu wykonującego roboty geologiczne do dozoru geologicznego skierowane winne być osoby posiadająca kwalifikacje górnicze do wykonywania wyższego dozoru ruchu w specjalności geologicznej w zakładach wykonujących roboty geologiczne służące poszukiwaniu lub rozpoznawaniu złóż kopalin innych niż węglowodory oraz wody podziemne będące kopalinami.
5. Badania próbek okruchowych i rdzeni wiertniczych - zakres badań został określony w Projekcie Robót Geologicznych.
6. Badania próbek wody złożowej. Zakres badań został określony w Projekcie Robót Geologicznych.
7. Sporządzenie i zatwierdzenie dokumentacji:
a) Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej dla otworu geotermalnego Otwocki GT 1
b) uczestnictwo w procedurze zatwierdzania dokumentacji hydrogeologicznej, aż do dnia otrzymania przez Zamawiającego decyzji właściwego organu administracji geologicznej, zatwierdzającej dokumentację,
c) protokolarne przekazanie Zamawiającemu obiektu i sporządzonej dokumentacji geologicznej i wiertniczej w wymaganej prawem ilości i formie, po zakończeniu przedsięwzięcia
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt robót geologicznych.
Wykonanie wszelkich innych prac przewidzianych przepisami prawa dla przedmiotowego zakresu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne

76431500-8 - Usługi nadzorowania wierceń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7 o wartości netto: do kwoty 250 000,00 zł., w zakresie polegającym na powtórzeniu podobnych rodzajowo prac zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym pozostających w zgodności z podstawowym zamierzeniem oraz związanym bezpośrednio przez identyfikację zamówienia z realizacją podstawowego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Potencjał kadrowy z doświadczeniem

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p.;b) którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał minimum 1 usługę o wartości 500 tyś zł brutto, która obejmowała swym zakresem:
1. Pełnienie funkcji inżyniera projektu w trakcie realizacji prac wiertniczych których celem było wykonanie co najmniej 3 otworów geotermalnych o głębokości co najmniej 1600 m p.p.t.,
2. wykonanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych;

b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą skierowaną do sprawowania nadzoru geologicznego posiadającą kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi w zakresie IV kategorii (zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 09.06.2011 r. Prawo geologiczne i górnicze - Dz. U. z 2016 r., poz. 1131), która posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia co najmniej 2 (dwóch) otworów geotermalnych o głębokości minimum 1600 m p.p.t.
Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie w zakresie współautorstwa co najmniej jednej zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby wód termalnych.

c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował
co najmniej 1 osobą skierowanymi do sprawowania nadzoru wiertniczego posiadającymi kwalifikacje do wykonywania wyższego dozoru ruchu w specjalności wiertniczej w zakładach wykonujących roboty geologiczne. Posiadająca świadectwo wydane przez odpowiedni Okręgowy Urząd Górniczy. Osoba wskazana do pełnienia nadzoru wiertniczego musi posiadać doświadczenie w nadzorowaniu prac wiertniczych w zakładach wykonujących roboty geologiczne służące poszukiwaniu lub rozpoznawaniu złóż kopalin innych niż węglowodory oraz wody podziemne będące kopalinami podczas wykonywania co najmniej 2 (dwóch) otworów geotermalnego o głębokości minimum 1600 m p.p.t..
Doświadczenie personelu musi zostać potwierdzone referencjami od Zamawiającego.

d) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje co najmniej 4 osobami skierowanymi do sprawowania dozoru geologicznego posiadającymi kwalifikacje do wykonywania wyższego dozoru ruchu w specjalności geologicznej w zakładach wykonujących roboty geologiczne. Kwalifikacje muszą być potwierdzone świadectwem wydanym przez odpowiedni Okręgowy Urząd Górniczy. Każda z osób musi posiadać doświadczenie w sprawowaniu dozoru geologicznego podczas wiercenia co najmniej 1 otworu geotermalnego o głębokości minimum 1600 m p.p.t..

UWAGA: Pod pojęciem otworu geotermalnego należy rozumieć nowy otwór wiertniczy wykonany w celu wydobywania bądź zatłaczania wód podziemnych o temperaturze na wypływie z niego nie mniejszej niż 20oC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-
miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-
czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9 000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy do nowych przepisów prawa,
2) wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót w związku z:
a) opóźnieniami wynikającymi z okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
c) działaniem siły wyższej,
d) wstrzymaniem prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
e) koniecznością wykonania zamówień zamiennych,
f) wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót,
g) skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy,
3) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
4) Zmiany Nadzoru geologicznego, Dozoru geologicznego oraz Nadzoru wiertniczego, na wniosek Wykonawcy w przypadku:
a) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących Nadzoru i Dozoru,
b) nie wywiązywania się Nadzoru i dozoru z obowiązków wynikających z Umowy,
c) jeżeli zmiana Nadzoru i Dozoru stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),
5) zmiany Nadzoru geologicznego, Dozoru geologicznego oraz Nadzoru wiertniczego na wniosek Zamawiającego w przypadku gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy.
6) zmian postanowień niniejszej Umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Umowy,
7) zmiany technologii lub elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy.
3. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://otwock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji lekkiej mokrej, tynk zewnętrzny - Zielonka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji lekkiej mokrej, tynk zewnętrzny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI