Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn.„Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową w ramach modernizacji kotłowni WS SP ZOZ"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970774733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.grubecka@szpital-nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn.„Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową w ramach modernizacji kotłowni WS SP ZOZ"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29e43d0-ce92-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001516/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług - pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu dla zadania Modernizacji kotłowni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalnowasolpzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że wszystkie instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się wzakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://szpitalowasolpzp.ogintrade.net/rejestracja informacje_dla_wykonawcow.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ- Formularz Oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-27/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej, zabudową zbiornika gazowego LNG o pojemności do 10m3 na działce i przyłączem gazowym od zbiornika do budynku Samodzielnego ramach zadania Modernizacja kotłowi Wielospecjalistycznego Szpitala
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli przy ul Chałubińskiego 7, działka nr 188/90” w tym zarządzanie i nadzór nad inwestycją dotyczącą wykonania robót budowlanych zapewniając płynne wdrożenie kontraktów. Postępowanie przetargowe w tym zakresie oraz pełna dokumentacja dostępne są na Platformie Przetargowej Zamawiającego pod
adresem: https://szpital-nowasol-zp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Realizowanie zadań dotyczących robót budowlanych w tym nadzór i wdrażanie zadań wszystkich uczestników realizujących poszczególne zadania związane z przedmiotową inwestycją.3. Kontrola w zakresie prawidłowości wydatkowania środków budżetu określonego przez Zamawiającego dla zadania
inwestycyjnego. 4. Rozliczanie Kontraktu w oparciu o dokumenty finansowe, wytyczne instytucji współfinansujących i zasady obowiązujące u Zamawiającego. 5. Przygotowanie i przekazywanie niezbędnych dokumentów do wniosku o płatność wraz z załącznikami składaną do rozliczania projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inżyniera kontraktu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności technicznej: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał usługę: funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Kontraktu lub inwestora Zastępczego połączonego z nadzorem inwestorskim, dla jednej inwestycji, której przedmiotem była usługa nadzoru budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu kotłowni (wodnej lub parowej) o mocy min. 0,5 MW opalanej olejem opałowym lub paliwem gazowym, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 8 do SWZ. Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z § 9 ust. 4 pkt. 2 w celu zapewnia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowania Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca przedłożył wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat. Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres usług niż wymaga Zamawiający w ppkt.1. W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
2) zdolności zawodowej (w zakresie personelu) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawniania budowlane wnikające z postanowień Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)
W celu realizacji zamówienia Inżynier Kontraktu zapewni odpowiedni Personel
składający się z osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia:
a . Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu – 1 osoba posiadająca:
• Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę.
• Wykształcenie wyższe zawodowe o kierunku budownictwo lub instalacji sanitarnych
• Doświadczenie w pełnieniu, w okresie ostatnich 5 lat, funkcji Kierownika Zespołu / Koordynatora / Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego połączonego z nadzorem inwestorskim, dla jednej inwestycji – której przedmiotem była budowa/przebudowa/rozbudowa lub remont kotłowni (wodnej lub parowej) o mocy min. 0,5 MW opalanej olejem opałowym lub paliwem gazowym
b. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego w specjalności (minimum po 1 osobie dla każdej specjalności):
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
• budowlanej, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (w przypadku, gdy kierownik zespołu IK posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej).
Wymagania:
• Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w wymienionych specjalnościach lub odpowiadające im uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę.
• Wykształcenie wyższe kierunkowe
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 8 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Do oferty wspólnejWykonawcy dołączają pełnomocnictwo.20. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZb) dokumenty,
dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu c) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną d) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.