Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn. „Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową w ramach modernizacji kotłowni WS SP ZOZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sól
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-26
  • ZamawiającyWielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052520
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn. „Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową w ramach modernizacji kotłowni WS SP ZOZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970774733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.grubecka@szpital-nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu – zarządzenie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania pn. „Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową w ramach modernizacji kotłowni WS SP ZOZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9121acd-b244-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001516/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług - pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu dla zadania Modernizacji kotłowni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital-nowasolpzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że wszystkie instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczącew szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się wzakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://szpitalowasolpzp.ogintrade.net/rejestracja informacje_dla_wykonawcow.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załącznikunr 2 do SWZ- Formularz Oferty

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SWZ- Formularz Oferty

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-280-19/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej, zabudową zbiornika gazowego LNG o pojemności do 10m3 na działce i przyłączem gazowym od zbiornika do budynku Samodzielnego ramach zadania Modernizacja kotłowi Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli przy ul Chałubińskiego 7, działka nr 188/90” w tym zarządzanie i nadzór nad inwestycją dotyczącą wykonania robót budowlanych zapewniając płynne wdrożenie kontraktów.Postępowanie przetargowe w tym zakresie oraz pełna dokumentacja dostępne są na Platformie Przetargowej Zamawiającego pod adresem: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html2. Realizowanie zadań dotyczących robót budowlanych w tym nadzór i wdrażanie zadań wszystkich uczestników realizujących poszczególne zadania związane z przedmiotową inwestycją.3. Kontrola w zakresie prawidłowości wydatkowania środków budżetu określonego przez Zamawiającego dla zadania inwestycyjnego. 4. Rozliczanie Kontraktu w oparciu o dokumenty finansowe, wytyczne instytucji współfinansujących i zasady obowiązujące u Zamawiającego. 5. Przygotowanie i przekazywanie niezbędnych dokumentów do wniosku o płatność wraz z załącznikami składaną do rozliczania projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020

4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inżyniera kontraktu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej:Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał usługę: funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Kontraktu lub inwestora Zastępczego połączonego z nadzorem inwestorskim, dla jednej inwestycji, której przedmiotem była usługa nadzoru budowy/przebudowy/rozbudowy lub remontu kotłowni wodnej o mocy min. 1 MW i parowej opalanej paliwem gazowym, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 8 do SWZ.Na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z § 9 ust. 4 pkt. 2 w celu zapewnia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowania Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca przedłożył wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat. Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres usług niż wymaga Zamawiający w ppkt.1.W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). 2) zdolności zawodowej (w zakresie personelu) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawniania budowlane wnikające z postanowień Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)W celu realizacji zamówienia Inżynier Kontraktu zapewni odpowiedni Personelskładający się z osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia: a . Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu – 1 osoba posiadająca:• Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacji sanitarnych bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę.• Wykształcenie wyższe zawodowe o kierunku budownictwo lub instalacji sanitarnych• Doświadczenie w pełnieniu, w okresie ostatnich 5 lat, funkcji Kierownika Zespołu / Koordynatora / Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego połączonego z nadzorem inwestorskim, dla jednej inwestycji – której przedmiotem była budowa/przebudowa/rozbudowa lub remont kotłowni wodnej o mocy min. 1 MW i parowej opalanej paliwem gazowym b. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego w specjalności (minimum po 1 osobie dla każdej specjalności):• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych• budowlanej, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (w przypadku, gdy kierownik zespołu IK posiada uprawnienia w specjalności instalacyjnej). Wymagania:• Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w wymienionych specjalnościach lub odpowiadające im uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez izbę.• Wykształcenie wyższe kierunkowe

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 8 do SWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ.12.2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.12.3 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.12.4 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.12.5 Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia umocowania do podpisania oferty. 12.6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców- załącznik nr 3a - jeśli dotyczy.12.7 Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzy podwykonawcom- załącznik nr 6 do SWZ -jeśli dotyczy. 12.8 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ -jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.3. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.20. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZb) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniuc) dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólnąd) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §13 - projketowanych postanowień umownych- załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpital-nowasol-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę domu - Kostrzyn nad Odrą
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę domu. Fundamenty już stoją, zaczęliśmy stawiać ściany. Zapewniam materiały. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI