Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne-etap III”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiątniki Górne
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-02-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Świątniki Górne
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776453-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776453-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Świątniki Górne: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne-etap III”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Działanie 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II ”Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świątniki Górne, krajowy numer identyfikacyjny 35155549900000, ul. ul. Bruchnalskiego  36 , 32-040  Świątniki Górne, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 40 30, e-mail umig@swiatniki-gorne.pl, faks 12 270 40 96.
Adres strony internetowej (URL): https://swiatniki-gorne.pl/
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne, ul. K. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, dziennik podawczy – parter.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne-etap III”
Numer referencyjny: IS.042.1.1.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn. „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne-etap III” współfinansowanego w ramach działania 2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach” oś priorytetowa II ”Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.Zamówienie dofinansowane jest w ramach działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach" oś priorytetowa II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu" Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020."Inżynier Kontraktu świadczy usługę nad robotami budowlanymi obejmującymi budowę 26.116,5 m (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy sto szesnaście metrów i pięćdziesiąt centymetrów) kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - ciśnieniowym, budowę dziewięciu pompowni ścieków sieciowych i dwóch pompowni przydomowych wraz z zasilaniem energetycznym, odtworzenie dróg.Roboty budowlane podzielono na następujące zadania:1) zad. 8A – północna część miejscowości Świątniki Górne, południowa część miejscowości Wrząsowice, północno-zachodnia część miejscowości Rzeszotary,2) zad. 8B – południowa część miejscowości Ochojno.Kompletna dokumentacja na roboty budowlane znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://bip.malopolska.pl/umigswiatnikigorne,a,1861395,uporzadkowanie-gospodarki-sciekowej-budowa-kanalizacji-sanitarnej-wraz-z-przepompowniami-dla-gminy-s.htmlMiejsce wykonywania usługi - obszar gminy Świątniki Górne.Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją ww. zadania, w tym z uwzględnieniem wymagań, instrukcji i procedur wynikających z dofinansowania inwestycji ze środków unijnych.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia świadczy usługę Inżyniera Kontraktu rozumianą jako usługę świadczoną przez zespół specjalistów reprezentujących Zamawiającego w nałożonych przez niego jako Inwestora obowiązkach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, w tym również obowiązkach wynikających z kontraktu na wykonanie robót budowlanych, w sensie fizycznym, ekonomicznym, finansowym, logistycznym i ich rozliczanie w trakcie realizacji robót budowlanych aż do momentu dokonania odbioru końcowego (bez usterek), w szczególności dotyczących kontroli parametrów technicznych i jakościowych wykonanych robót.W skład zespołu specjalistów, winien wchodzić Inżynier-rezydent i inspektorzy nadzoru inwestorskiego (branża sanitarna, drogowa, elektryczna), nadzoru nad realizowanymi robotami (tzw. nadzór zastępczy polegający na wykonywaniu tych samych czynności, co nadzór autorski, ale sprawowany przez innego projektanta). Inżynier kontraktu zapewnia w ramach niniejszej umowy inspektorów nadzoru sanitarnego, elektrycznego, drogowego, nadzoru nad realizowanymi robotami (tzw. nadzór zastępczy polegający na wykonywaniu tych samych czynności, co nadzór autorski, ale sprawowany przez innego projektanta) posiadających uprawnienia wymagane przepisami prawa. Sprawowanie ww. funkcji nadzoru winno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 1333, 2127 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych.Inżynier-rezydent winien pełnić funkcje koordynatora inwestycji budowlanej oraz winien uczestniczyć we wszystkich ważnych zdarzeniach w procesie budowlanym. Inżynier-rezydent winien wykonywać swoje obowiązki na terenie budowy oraz stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy tut. Urzędu. Zamawiający zapewnia Inżynierowi-rezydentowi miejsce wykonywania usługi (Referat Inwestycji Sieciowych, pokój 207, II piętro tut. Urzędu w Świątnikach Górnych), w tym biurko, fotel, dostęp do mediów. Inżynier-rezydent winien zorganizować we własnym zakresie pozostałe wyposażenie niezbędne do wykonania usługi (m.in. komputer, samochód).Jeżeli inżynier-rezydent posiada również odpowiednie uprawnienia, może pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, nadzoru nad realizowanymi robotami.Inspektor nadzoru winien być obecny na terenie budowy i nadzorować budowę, co najmniej trzy razy w tygodniu. Zamawiający może telefonicznie bądź mailowo wezwać Wykonawcę do świadczenia usług wedle aktualnych potrzeb wynikających z realizacji nadzorowanej inwestycji. Inspektor nadzoru winni stawić się na wezwanie Zamawiającego wedle wskazań Zamawiającego, w terminie do dwudziestu czterech godzin, bądź w terminie do czterech godzin w przypadku niecierpiącym zwłoki. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. :1). Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.2). Monitorowanie i kontrola umowy z wykonawcą robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym kontrola i potwierdzenie ilości faktycznie wykonanych robót, kontrola rozliczeń Wykonawcy.3). Kwalifikację kosztów zgodnie z wytycznymi do umowy o dofinansowanie zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (zwanym dalej NFOŚiGW), w tym m.in. weryfikacja rozliczeń, faktur, szkiców pod faktury, zaznaczanie odcinków znajdujących się w projekcie oraz poza projektem. 4). Nadzór, weryfikację i akceptację prac realizowanych w ramach umowy/umów z wykonawcą dla przedmiotowego zadania, w zakresie ich zgodności z dokumentacją techniczną i pozwoleniami na budowę, zgłoszeniami, przepisami i normami.5). Sprawdzenie, nadzór i zatwierdzanie polis ubezpieczeniowych wykonawcy robót, gwarancji (np. zabezpieczenia wykonania itp.) przedstawionych przez wykonawcę robót.6). Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów itp. w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce itp. 7). Sprawdzanie jakości wykonywania nadzorowanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególność sprawdzanie ich zgodności z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie poprzez ewentualną decyzję o wstrzymaniu robót lub usunięciu wad w określonym terminie.8). Sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń z umową z wykonawcą i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia.9). Kontrolę przestrzegania przez Wykonawcę zadania zasad BHP.10). Kontrolę zgodności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy.11). Sprawdzanie czy kierownictwo budowy/robót i podwykonawcy posiadają akceptację Zamawiającego do realizacji zadania.12). Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonywania robót budowlanych, włączając projekty robót tymczasowych zaproponowanych przez wykonawcę robót.13). Kontrolę i odbiór nadzorowanych robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni robocze od daty zgłoszenia ich do odbioru wpisem Wykonawcy zadania do dziennika budowy.14). Przygotowanie i potwierdzenie gotowości nadzorowanych robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów.15). Współpracę z Zamawiającym zapewniająca sprawną obsługę realizacji przedmiotu umowy oraz nadzorowanych robót, jak też ich odbioru i przekazania do użytku.16). Monitorowanie i potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym nadzorowanych robót.17). Ocenę i rozstrzyganie roszczeń wykonawcy robót, w tym sprawdzanie składanych przez wykonawcę protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych wraz z weryfikacją kosztorysów, sprawdzenie w zakresie zgodności z umową z wykonawcą, jak również wydawanie i dostarczanie do Zamawiającego różnych dokumentów dotyczących aprobat zmian w nawiązaniu do postanowień umowy z wykonawcą.18). Wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii nadzorowanych robót lub ich części, które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie na wykonanie zadania oraz sporządzanie wraz z Kierownikiem budowy protokołów konieczności na okoliczność wykonania zamówień, których nie można było przewidzieć, zaniechania wykonania robót określonych w SIWZ oraz wykonania robót zamiennych, weryfikacja kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę i przedstawienie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającego.19). Nadzór nad przeprowadzeniem przez wykonawcę robót prób ruchowych, przegląd opracowanych przez wykonawcę instrukcji eksploatacyjnych w celu ułatwienia przekazania obiektu do eksploatacji Zamawiającemu.20). Weryfikację i akceptację wszystkich niezbędnych prób.21). Organizowanie z udziałem Zamawiającego okresowych narad technicznych, które odbywać się winny co najmniej raz na 2 tygodnie w celu kontroli działań wykonawcy robót i podejmowania bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postępy robót oraz sporządzanie protokołów z tych narad.22). Informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania nadzorowanych robót oraz występujących trudnościach w realizacji robót budowlanych.23). Zarządzanie ryzykiem budowlanym przy współudziale Zamawiającego i Wykonawcy Robót24). Rozliczenie umowy na wykonanie nadzorowanych robót w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego nadzorowanych robót lub Wykonawcę nadzorowanych robót w terminie pięciu dni roboczych od sporządzenia protokołu inwentaryzacji wykonanych robót będących przedmiotem nadzoru.25). Wnioskowanie do Zamawiającego o naliczenie kar dla Wykonawcy nadzorowanych robót za nieprzestrzeganie zapisów SIWZ i postanowień umowy, której przedmiotem są nadzorowane roboty.26). Bieżący kontakt i obsługa właścicieli nieruchomości na których realizowana jest inwestycja budowlana.27). W ramach nadzoru nad realizowanymi robotami : a). stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,b). uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych, w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy lub Zamawiającego (kierownika budowy lub inspektora nadzoru w odniesieniu do materiałów, rozwiązań technicznych, technologicznych i instalacyjnych)c). udokumentowanie zmian rozwiązań projektowych, wprowadzonych do dokumentacji projektowej (Potwierdzenie stanowić będą m.in. : zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, rysunki zamienne i szkice, wpisy do dziennika budowy).d). czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania decyzji o zmianie decyzji o pozwoleniu na budowę, a w przypadku zmian istotnych – przygotowanie materiałów wymaganych do uzyskania decyzji.

II.5) Główny kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1
71248000-0
71310000-4
71311130-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  25   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji zadania ustala się na dzień przekazania terenu budowy Wykonawcy robót.Termin zakończenia realizacji zadania ustala się na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych (Wykonawca robót budowlanych winien wykonać zakres prac w terminie do 25 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przewiduje się zakończenie robót budowlanych w II kwartale 2023 r. ).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy muszą spełnić następujący warunek dotyczący doświadczenia, kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:1) Wykonania co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. polegającej m.in. na zarządzaniu, nadzorowaniu, rozliczaniu inwestycji budowlanych dofinansowanych przez instytucje zewnętrzne np. ze środków UE w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej o długości min. 3 km (Zamawiający akceptuje również świadczenie usługi na zadaniu inwestycyjnym polegającym na wykonaniu kilku odcinków sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości min. 3 km, w ramach jednej umowy), wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.2) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :a) Kierownik zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżynier-rezydent) - osoba kierująca pracą zespołu, która nadzorowała lub nadzoruje co najmniej jedną inwestycję budowlaną dofinansowaną przez instytucje zewnętrzne np. ze środków UE na stanowisku Inżyniera Kontraktu/Inspektora nadzoru budowlanego.b) Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia;c) Inspektor nadzoru inwestorskiego branży instalacji elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia;d) Inspektor nadzoru inwestorskiego branży drogowej - posiadający uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalności drogowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.e) Inspektor pełniący nadzór nad realizowanymi robotami - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.Uwaga: Jeżeli inżynier-rezydent posiada również odpowiednie uprawnienia, może pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, nadzoru nad realizowanymi robotami.Uwaga : Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta Wykonawcy musi zawierać : a) Formularz ofertowy – zał. 1 do SIWZ. b) Oświadczenie dot. podstaw wykluczenia – zał. 2a. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków – zał. 2b. d) Wykaz wykonanych usług – zał. 4. e) Wykaz osób – zał. 5. f) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – zał. 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 85,00
Doświadczenie zawodowe inżyniera kontraktu 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna, gdy:1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację, zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy,2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT,3) zaistnieją okoliczności związane z wydłużeniem realizacji robót budowlanych, objętych nadzorem, tj.:a) wynikające z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – opóźnienie przekazania terenu budowy lub rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych;b) wynikające z wystąpienia siły wyższej;c) wynikające z wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających znacząco od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót nadzorowanych lub wykonanie procedur odbiorowych (przeprowadzanie prób i sprawdzeń) lub innych niedających się przewidzieć okoliczności (w tym działania osób trzecich np. właściwych instytucji lub organów w tym instytucji współfinansujących inwestycję), jeżeli będą one uniemożliwiać prawidłowe zrealizowanie (jakościowe, terminowe) nadzorowanych robót pomimo zastosowania adekwatnych środków technicznych lub/i organizacyjnych lub/i prawnych przez wykonawcę;d) wynikające z zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania robót budowlanych objętych nadzorem;e) wynikające z wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, mających wpływ na termin realizacji nadzorowanych robót budowlanych objętych zamówieniem podstawowym;f) spowodowane przerwą w realizacji nadzorowanych robót budowlanych wynikającą z odstąpienia od umowy o roboty budowlane przez którąkolwiek z jej stron trwającą do czasu udzielenia nowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia publicznego obejmującego dokończenie nadzorowanych robót budowlanych;g) wynikające z wyrażenia zgody przez Zamawiającego na przedłużenie realizacji umowy o nadzorowane roboty budowlane.4) zaistnieją okoliczności związane ze skróceniem, zaprzestaniem, przerwaniem realizacji robót budowlanych, objętych nadzorem w szczególności:a) odstąpieniem od umowy o roboty budowlane objęte nadzorem przez którąkolwiek z jej stron,b) wynikające z wystąpienia siły wyższej,c) innego nadzwyczajnego zdarzenia np. katastrofy budowlanej.2. Zmiany wskazane w ust. 1 pkt 3 w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy będą dopuszczalne wyłącznie proporcjonalnie, tj. w takim zakresie (czasie), w jakim ukończenie przedmiotu umowy jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione na skutek zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 pkt 3. 3. Zmiany wskazane w ust. 1 pkt 4 w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy będą dopuszczalne wyłącznie wówczas, jeżeli będzie to obiektywnie uzasadnione i racjonalne z punktu widzenia celu umowy o wykonanie nadzorowanych robót budowlanych.4. Zmiany wskazane w zakresie terminu realizacji nadzorowanych robót budowlanych będą dopuszczalne w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności określonych w ust.1 pkt.3 lub pkt.4.5. Zmiana obejmująca zmianę zakresu przedmiotu umowy, poprzez pominięcie jego części, lub poprzez dodanie lub zastąpienie innym zakresem usług nadzoru, jest możliwa wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w ust. 1, jeżeli jest to niezbędne dla realizacji celu Umowy.6. Zmiana w zakresie wynagrodzenia Inżyniera Kontraktu, z zastrzeżeniem ust. 7, jest dopuszczalna wyłącznie w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 3 lub 4 i może polegać w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy na, odpowiednio, zmniejszeniu lub zwiększeniu wynagrodzenia. Ewentualne zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 umowy są dopuszczalne wyłącznie w stopniu proporcjonalnym, z odpowiednim uwzględnieniem cen rynkowych za usługi objęte zmianą.7. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 umowy związana ze zmianą stawki VAT, może zostać dokonana odpowiednio do wzrostu lub obniżenia tej stawki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03.02.2021, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawców do prac murarskich, ciesielskich i zbrojarskich - Trzebinia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm podwykonawczych do prac murarskich, ciesielskich i zbrojarskich. Realizujemy inwestycje na terenie woj. małopolskiego i śląskiego (szkoły, szpitale). Zainteresowane firmy zapraszamy do kontaktu mailowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI