„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad inwestycją pn. Przebudowa i rozbudowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad inwestycją pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Krajeńskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Strzelce Krajeńskie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia607715-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607715-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad inwestycją pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie, krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności  48 , 66-500  Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, , e-mail urzad@strzelce.pl, , faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (URL): www.strzelce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.strzelce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski, Aleja Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj., punkt informacyjny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad inwestycją pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich”
Numer referencyjny: IR.271.24.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia1. Uwagi ogólne Przedmiotem Umowy jest pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla zadania: " Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich ".Celem Umowy z Inżynierem Kontraktu jest zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego usług związanych z Umową z Wykonawcą Zadania w czasie trwania Umowy, zgodnie z zakresem i terminami podanymi w Umowie oraz niniejszym opracowaniu, zawierającym Szczegółowy Zakres Usług Inżyniera.Usługi Inżyniera powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich Robót objętych Umową z Wykonawcą Zadania oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych i finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska. W trakcie budowy Inżynier Kontraktu powinien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania Robót zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz harmonogramami realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz właściwą jakość Robót.2. Przedmiot zamówienia1. Przedmiot zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu związanej z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane, zwanej w dalszej treści również „Zadaniem głównym”, której przedmiotem jest wykonanie przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz decyzją Starosty Strzelecko-Drezdeneckiego Nr 378/2017 z dnia 4 grudnia 2017 roku zatwierdzającą projekt budowlany i wydającą pozwolenie na budowę oraz decyzją Nr 24/2020 z dnia 23 września 2020 r. przenoszącą wyżej wymienioną decyzję wydaną dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. na rzecz Gminy Strzelce Krajeńskie.2. Zadaniem Wykonawcy niniejszej usługi będzie również nadzór nad rozruchem nowych urządzeń i procesów technologicznych na oczyszczalni ścieków, właściwe ich powiązanie z istniejącą technologią oczyszczania ścieków, a także ocena posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji i specyfikacji do przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy na Zadanie główne, z wymogiem zgłoszenia Zamawiającemu konieczności korekty w przypadku wykrytych niespójności. Szczegółowy zakres zadań określono w punkcie 7 niniejszego dokumentu.3. Przedmiot inwestycji.Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Strzelcach Krajeńskich zlokalizowanej na działkach nr 420/7, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 obręb nr 0017 Strzelce Krajeńskie (Miasto), jednostka ewidencyjna Strzelce Krajeńskie – Miasto.Projekt budowlany, w którego posiadaniu jest Zamawiający, zawiera projekt zagospodarowania terenu inwestycji wraz z warunkami posadowienia obiektów oraz rozwiązaniami technicznymi obejmującymi:• obiekty oczyszczalni ścieków wraz z rurociągami międzyobiektowymi i infrastrukturą towarzyszącą.W zakresie projektu budowlanego wchodzą następujące branże:• projekt zagospodarowania terenu • projekt technologiczny• projekt konstrukcyjny• projekt elektrycznyPrzedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qśrd = 2200 m3/d, Qmaxd = 3000 m3/d (RLM 18333) w Strzelcach Krajeńskich do przepustowości Qśrd = 2500 m3/d, Qmaxd = 4000 m3/d (RLM 20833)Planowana inwestycja pozwoli dostosować istniejącą oczyszczalnię do przyjęcia większej ilości ścieków komunalnych w zakresie swoich pierwotnych możliwości eksploatacyjnych. Obiekty na terenie oczyszczalni zostaną poddane przebudowie i rozbudowie. Budowany obiekt oczyszczalni będzie zasilany z istniejącej stacji transformatorowej. Teren istniejącej oczyszczalni jest oświetlony i ogrodzony. Komunikacja odbywa się po terenie utwardzonym.Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest i będzie rzeka Młynówka w km 5+800 na rzędnej 62,62 m n.p.m. nr działki 8/3 obręb nr 0019 Sławno jednostka ewidencyjna Strzelce Krajeńskie – obszar wiejski. Zarówno rurociąg odpływowy, jak i wylot ścieków oczyszczonych pozostaje bez zmian. Na wprowadzenie ścieków oczyszczonych do rzeki Młynówki w km 5+800 Inwestor posiada obowiązującą decyzję pozwolenia wodnoprawnego znak: GP.US.6223-3/9/10 z dnia 3 stycznia 2011r.Zastosowana technologia:Oczyszczalnia ścieków mechaniczno-biologiczna pracująca wg metody niskoobciążonego osadu czynnego z symultaniczną denitryfikacją oraz biologiczną defosfatacją wspomaganą dozowaniem koagulantu PIX. Do oczyszczalni dopływają ścieki miejskie z niewielkim udziałem ścieków z małych zakładów zajmujących się głównie obróbką metali. Ścieki są także dowożone taborem asenizacyjnym. Na terenie miasta nie przewiduje się lokalizacji zakładów o zwiększonym zapotrzebowaniu na wodę.W części mechanicznej znajdują się: 1) budynek krat z kratą mechaniczną schodkową, gęstą (prześwit 6 mm) z automatycznym odprowadzaniem skratek i prasa skratek (odwadnianie do ok. 40%). W budynku zainstalowana jest także krata awaryjna płaska o prześwicie 20 mm, czyszczona ręcznie. Skratki przekazywane są firmie zewnętrznej posiadającej odpowiednie zezwolenia; rocznie w oczyszczalni powstaje ok. 37 ton skratek.2) na kanale dopływowym ścieków do kraty mechanicznej wykonany został przelew burzowy do istniejącego rurociągu odpływowego Ø800 mm i dalej do rzeki Młynówki, który odprowadza ścieki przy dopływie większym od 2600 m3/h.3) stacja zlewna ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym (w budynku krat), jest to automatyczna stacja zlewna FEKO firmy Pol-Eko Aparatura Sp. J. wyposażona w szybkozłącze, oraz czytnik kart magnetycznych, zasuwę odcinającą z napędem pneumatycznym, pH-metr, rejestrator z drukarką potwierdzeń zrzutów. 4) trzykomorowy piaskownik napowietrzany z separacją tłuszczów i separatorem piasku. Piaskownik wykonano w konstrukcji żelbetowej. Piasek jest gromadzony w kontenerze, a odcieki z separatora zawracane są do kanału wlotowego w budynku krat, piasek jest przekazywany firmie zewnętrznej posiadającej odpowiednie zezwolenia. W piaskowniku zatrzymywane jest 95% zawiesin mineralnych o średnicy > 0,15 mm. Rocznie w oczyszczalni powstaje ok. 55 ton piasku. Tłuszcze gromadzące się na powierzchni ścieków w piaskowniku zgarniane są ręcznie do wydzielonej w piaskowniku komory tłuszczowej, z której okresowo są usuwane i zawracane do głównego ciągu technologicznego przed kratę mechaniczną. Ilość wydzielanych tłuszczów jest znikoma.5) pompownia główna ścieków surowych, ścieki po piaskowniku przepływają do niej grawitacyjnie, a następnie są przepompowywane do reaktorów biologicznych, 6) zbiornik retencyjny ścieków burzowych, zbiera ścieki przy przepływie powyżej 600 m3/h, które w okresie niskich przepływów wprowadzane są do kanału dopływowego piaskownika. Przelew do zbiornika jest usytuowany w przepompowni. Gdy zbiornik retencyjny zostanie napełniony, a zwiększony dopływ ścieków trwa nadal, nadmiar ścieków ze zbiornika jest kierowany do trzech połączonych ze sobą szeregowo stawów ziemnych, a z nich do rzeki Młynówki. Zbiornik wykonany został w konstrukcji żelbetowej, monolitycznej jako typowy osadnik radialny wg systemu Uniklar-77. Ma pojemność 800 m3, jest zagłębiony. Zbiornik wyposażony jest w zgarniacz osadu oraz zatapialną pompę do usuwania ścieków. Ma średnicę 18 m. W części biologicznej:1) blok biologiczny z komorą beztlenową, anoksyczną i tlenową. Ścieki trafiają najpierw do komory beztlenowej, do której recyrkulowany jest osad czynny z osadnika wtórnego. Z komory tej ścieki przepływają do zbiornika obiegowego, w którym przebiegają procesy oczyszczania tlenowo-niedotlenionego (nitryfikacja, denitryfikacja oraz tlenowy etap procesu defosfatacji z usuwaniem związków organicznych). Ścieki są najpierw napowietrzane (przy pomocy 3 aeratorów powierzchniowych), a następnie przepływają do strefy denitryfikacji (denitryfikacja wtórna). Mieszanina ścieków oczyszczonych i osadu czynnego przepływa następnie do osadnika wtórnego (czterokomorowego) o objętości 930 m3, w którym następuje oddzielenie od ścieków oczyszczonych zawiesiny osadu czynnego. Ścieki oczyszczone odpływają poprzez przepływomierz do rzeki Młynówki, a oddzielony osad czynny wprowadzany jest jako recyrkulat do strefy napowietrzania. Część osadu opuszczającego osadnik wtórny zawracana jest do komory beztlenowej, a część jako tzw. osad nadmierny do stacji mechanicznego odwadniania.2) objętość strefy beztlenowej wynosi 480 m3, łączna komory tlenowej i anoksycznej 4300 m3, w tym: strefa nitryfikacji: 3000 – 3500 m3, strefa denitryfikacji (anoksyczna): 800 – 1300 m3. Całkowita objętość komory osadu czynnego: 4780 m3. Na przedłużeniu komory osadu czynnego znajduje się osadnik wtórny który wraz z komorą tlenową stanowi zbiornik żelbetowy o wymiarach w planie 79,60 x 25,30 m. 3) całkowita objętość osadnika wtórnego wynosi 930 m3 (powierzchnia w planie 475 m2, głębokość czynna 2,9 m).4) stacja dozowania koagulantu PIX 113.W części osadowej: a. stacja mechanicznego zagęszczania i odwadniania osadów (prasy taśmowe), osad jest odwadniany do ok. 16% s.m. Wydajność stacji wynosi 15-25 m3/h osadu. Ilość powstającego osadu ok. 1610 t/rok.b. stacja higienizacji wapnem komunalnych osadów ściekowych. W skład stacji wapnowania wchodzą następujące elementy: zbiornik na wapno, filtr tkaninowy, instalacja sprężonego powietrza, podajnik śrubowy wapna. c. poletka osadowe (zlokalizowane ok. 300 m od oczyszczalni). Osady z poletek są wywożone do zagospodarowania rolniczego. Przebudowa poletek osadowych w odrębnym opracowaniu – decyzja pozwolenia na budowę nr 82/2016 z dnia 07.04.2016 r.Zgodnie z zapisami dokumentacji budowlanej oraz przeprowadzoną wizją stan konstrukcyjny obiektów oczyszczalni można określić jako dobry. Jednak niektóre z nich tj. osadnik wtórny i piaskownik wymagają przebudowy, a zbiornik retencyjny i części naziemne komór biologicznych wymagają renowacji i zabezpieczenia przed korozją. W zakresie istniejących instalacji i urządzeń istnieje konieczność przeprowadzenia daleko idących prac modernizacyjnych wraz z układem AKPiA w związku z koniecznością przeniesienia całego układu zasilania i sterowania poza obszar agresywnej atmosfery.Docelowa oczyszczalnia ścieków, do której kierowane będą ścieki z systemu kanalizacji oraz ścieki dowożone składać się będzie z:• Elementów istniejącej oczyszczalni• Nowoprojektowanych urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieków• Nowoprojektowanych urządzeń do biologicznego oczyszczania ścieków • Urządzeń obróbki osadówW UKŁADZIE OCZYSZCZANIA MECHANICZNEGO NIE PLANUJE SIĘ ZASADNICZYCH ZMIAN TECHNOLOGICZNYCH. PLANOWANE PRACE W OBIEKTACH OCZYSZCZALNI:• Wymiana istniejącej kraty schodkowej na kratę schodkową dopasowaną do pełnej szerokości kanału 1500 mm oraz przebudowa komory tak, aby ustawić równolegle dodatkową kratę o szerokości 1000 mm. Istniejący przelew burzowy zostanie przebudowany zgodnie z załączonym rysunkiem budynku krat. Taki układ pozwoli zwiększyć przepustowość hydrauliczną komory krat. Zastosowanie drugiego urządzenia pozwoli na przemienną pracę. Efektywność zatrzymywania kratek zostanie poprawiona. Po separacji skratki zostaną sprasowane i częściowo odwodnione a następnie skierowane do kontenera. Cały proces będzie sterowany automatycznie. • Wymiana czujników pomiarowych w stacji zlewczej.• Planuje się wykonanie następujących prac w piaskowniku: wymianę krat wema na nowe wykonane ze stali nierdzewnej ANSI 304 wymianę rur pulpy piaskowej doprowadzających piasek do separatora piasku umieszczonego w budynku krat, na całej długości, na rury wykonane ze stali nierdzewnej ANSI 316 wymianę koryta zgarniacza tłuszczu na nowe z zbiornikiem tłuszczu, w zbiorniku tłuszczu umieszczone zostanie pojemnik który będzie wyciągany za pomocą i przyłączem do wozu asenizacyjnego wymianę przełożenia napędu przenośnika spiralnego bez wałowego piasku Tłuszcze będą zgarniane do nowo projektowanego zbiornika tłuszczu. Zbiornik tłuszczu ze zgromadzonym tłuszczem będzie okresowo wyciągany przez pracowników obsługi oczyszczalni. Po wyciagnięciu zbiornika tłuszcze będą magazynowane w zbiorniku podstawionym przez firmę utylizująca tłuszcze. • W ramach modernizacji pompowni ścieków surowych zostaną wykonane następujące prace: wymiana przepływomierza ścieków surowych DN200 zastosowanie falowników przy pompach ścieków surowych zamontowanie zasuwy na rurociągu doprowadzającym ścieki do zbiornika retencyjnego w przypadku zastosowania zamienników obecnie stosowanych pomp ścieków należy przewidzieć konieczność przebudowy rurociągu tłocznego w części przyłączenia do pomp wymianę czujnika poziomu, i dwóch czujników poziomów awaryjnych• W zbiorniku retencyjnym ścieków burzowych zakłada się następujące prace modernizacyjne:- wymianę przepływomierza ścieków burzowych DN 200 na nowy przepływomierz elektromagnetyczny DN 200- malowanie barierek i ścianki bocznej zgarniacza radialnego osadu zgodnie z kolorystyką przyjętą na oczyszczalni- wymianę krat wema na pomoście zgarniacza radialnego osadu na kraty wema ze stali nierdzewnej ANSI 304- w przypadku zastosowania zamienników obecnie stosowanych pomp ścieków należy przewidzieć konieczność przebudowy rurociągu tłocznego w części przyłączenia do pomp• W bloku biologicznym pozostawiono istniejący układ technologiczny.Planuje się wykonanie następujących prac:- przebudowanie istniejących czterech komór osadnika wtórnego. Zostaną przebudowane trzy komory osadnika wtórnego na komory tlenowej stabilizacji osadu. Pozostała czwarta komora zostanie wykorzystana jako koryto recyrkulacji- wykonanie nowego przelewu odpływowego ścieków na nowo projektowany osadnik wtórny- malowanie barierek wokół bloku biologicznego i wewnątrz nadbudowy nad osadnikiem wtórnym zgodnie z kolorystyką przyjętą na oczyszczalni- wymianę krat wema na pomoście wewnątrz nadbudowy nad osadnikiem wtórnym na kraty wema ze stali nierdzewnej ANSI 304- wymianę czujników pomiarowych O2 , pH, temperatury, mętności i zawiesin- wymiana mieszadeł- wymiana systemu napowietrzania• Nowoprojektowany osadnik wtórny - zaprojektowano jako zbiornik walcowy o średnicy wewnętrznej 16 m i głębokości obliczeniowej 6,5 m. Zlokalizowany w pobliżu istniejącego zbiornika retencyjnego. Osadnik zostanie wykonany w konstrukcji żelbetowej. • Osad z komór KTS po stabilizacji będzie pompowany na wirówkę nowo projektowanym rurociągiem osadu. W pomieszczeniu odwadniania osadu przewidziano instalację wirówki dekantacyjnej wraz z systemem dozowania polielektrolitu i usuwania osadu, mieszaczem osadu. Odwodniony osad będzie dezynfekowany wapnem z silosu zlokalizowanego obok pomieszczenia odwodniania osadu. Wapno z tego silosu będzie podawane przenośnikiem śrubowym.• Przewiduje się wykonanie wagi samochodowej na placu koło wjazdu na oczyszczalnię.• W celu umożliwienia monitoringu pracy oczyszczalni i bezawaryjnej pracy oczyszczalni planuje się:- rozbudowę i przebudowę istniejącego systemu sterowania procesem technologicznym z przeniesienia głównej szafy sterującej do budynku administracyjnego- przebudowę i rozbudowa systemu wizualizacji procesu technologicznego wraz z rejestracją i archiwizacją danych oraz powiadamianiem o awariach- przebudowę i rozbudowę systemu AKPiA wraz z wyposażeniem obiektu w urządzenia pomiarowe (sondy, przepływomierze).Oczyszczalnia w Strzelcach Krajeńskich nie jest zlokalizowana na terenie obszarów chronionych oraz nie znajduje się na terenie obszaru Natura 2000.Najbliższy taki teren znajduje się w odległości 4,31 km – Lasy Puszczy nad Drawą PLB320016 (obszary specjalnej ochrony).W trakcie realizacji inwestycji, ochronie podlegać będzie istniejący drzewostan, sąsiadujący z przedmiotową inwestycją. Przywrócona do stanu pierwotnego zostanie warstwa humusu w miejscach prowadzonych wykopów. Tereny „zielone” obsiane zostaną trawą. Na terenie oczyszczalni nie występują obszary ograniczonego użytkowania oraz strefy przemysłowe. Nie ma również zagrożenia osuwania się mas ziemnych.Na w/w terenie brak ujęć wody lub ich stref, nie występuje niebezpieczeństwo zagrożenia powodzią. Teren planowanej inwestycji położony jest w otoczeniu zabytku, jakim jest układ urbanistyczny miasta Strzelce Krajeńskie, wpisany do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: nr K.O.Kons.III-5/57 z dnia 07.11.1957, nr KOK-III-5/57-73-2172/75 z dnia 31.01.1975 oraz nr KOK-I-7/76 z dnia 21.10.1976r. Na powyższą inwestycję uzyskano Decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie robót budowlanych w otoczeniu zabytku wpisanego do rejestru zabytków, jakim jest układ urbanistyczny miasta Strzelce Krajeńskie, znak: ZA-G.5152.22.2017 z dnia 28.02.2017 r.W decyzji, na podstawie analizy zakresu prac stwierdzono, że planowana inwestycja nie wpłynie negatywnie na wartości kulturowe i historyczne zabytkowego układu urbanistycznego miasta Strzelce Krajeńskie.Z wykonanych badań geologicznych wynika, iż na planowanym terenie występuje woda gruntowa. W przypadku wystąpienia wody podczas wykonania robót ziemnych należy zastosować odwodnienie wykopów – zalecane zastosowanie igłofiltrów. Odprowadzenie wód z pompowania – powierzchniowo.Na terenie oczyszczalni, gdzie napięte zwierciadło wody gruntowej stabilizuje się na głębokości ok. 1,5-2,0 poniżej poziomu terenu proponuje się odwonienie wykopów za pomocą studni zapuszczanych.Zaleca się prowadzenie prac w okresach suchych kiedy poziom wody gruntowej jest niższy.4. Lokalizacja INWESTYCJIIstniejąca oczyszczalnia ścieków przeznaczona do rozbudowy zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 420/7, 851, 852, 853, 854, 855, 856, 857 obręb nr 0017 Strzelce Krajeńskie (Miasto), jednostka ewidencyjna Strzelce Krajeńskie – Miasto.

II.5) Główny kod CPV: 71200000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71300000-1
71310000-4
71520000-9
71530000-2
71541000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że :a) posiada lub będzie posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na realizację niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),b) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę, która polegała na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu/ Inwestora Zastępczego (lub równoważnej) nad budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków komunalnych, która obejmowała m.in.: prowadzenie nadzoru inwestorskiego inwestycji w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej, prowadzenie rozliczania wykonanych robót budowlanych, sporządzenia kompletnej dokumentacji z zakończenia robót, sporządzenie finansowej dokumentacji sprawozdawczej po zakończeniu robot.Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego, przy czym dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres realizacji zamówieniab) dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności następującymi specjalistami:Inżynier Kontraktu z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieria sanitarna, uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,- mający co najmniej 10-letnie doświadczenie (licząc od uzyskania ww. uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru lub inżyniera kontraktu budowy/przebudowy/rozbudowy minimum 3 obiektów infrastruktury technicznej, w tym na 1 obiekcie oczyszczalni ścieków w całym procesie realizacji robót budowlanych.Inspektor Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,- mający co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru w procesie realizacji robót budowlanych w tym min. nad 1 oczyszczalnią ścieków Inspektor Nadzoru branży sanitarnej  z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,- mający co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru w procesie realizacji robót budowlanych w tym min. nad 1 oczyszczalnią ścieków Inspektor Nadzoru branży elektrycznej  z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, mający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru, w tym nad 1 budową obiektu infrastruktury technicznejInspektor Nadzoru branży drogowej  z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego mający co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (licząc od uzyskania uprawnień budowlanych) na stanowisku inspektora nadzoru, w tym nad 1 budową dróg do obiektu infrastruktury technicznejSpecjalista ds. rozliczeńOsoba mająca wykształcenie ekonomiczne lub techniczne, kosztorysant, posiadająca co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego - praca w budownictwie przy obmiarach i wycenie robót budowlanych, posiadająca znajomość klasyfikacji środków trwałych I obiektów budowlanychSpecjalista ds. technologii oczyszczalniOsoba z wykształceniem wyższym technicznym o kierunku inżynieria środowiska lub pokrewnym, mająca doświadczenie zawodowe spełniające następujące wymogi: w ostatnich 5 latach zarządzał technologią oczyszczalni ścieków i brał udział w rozruchu technologicznym oczyszczalni ścieków oraz brał udział w pracach modernizacyjnych na czynnym obiekcie (w ruchu) Specjalista ds. automatyki i telemetriiOsoba z wykształceniem wyższym technicznym o kierunku elektrycznym energetycznym, elektrotechnicznym lub automatycznym, mający doświadczenie zawodowe spełniające następujące wymogi:w ciągu ostatnich 5 lat  wdrażał systemy automatyki i telemetrii w obiektach gospodarki wodno-ściekowej działając na czynnych obiektach (w ruchu), w tym na oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody oraz prowadził bieżący nadzór nad systemami automatyki i telemetrii w obiektach gospodarki wodno-ściekowej z uwzględnieniem oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody (przez okres minimum 2 lat).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów :1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 5.2. Oferta powinna składać się z:a) wypełnionego Formularza Oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ;b) oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy.Ponadto do oferty należy załączyć:c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ,d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZe) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,f) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów- dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia).3. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020; Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego;2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym;3. gwarancjach bankowych;4. gwarancjach ubezpieczeniowych;5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310,836 i 1572).3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię w ofercie.5 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7 Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach oraz w terminie, o których mowa w pkt 2. jego oferta zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.).9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.13.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:14. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;15. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;16. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści umowy1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury, mającej na celu zawarcie Umowy, nie miałyby wpływu na ilość podmiotów zainteresowanych tą procedurą. W powyższym kontekście nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przykładowo: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, numeru rachunku.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 7 ust. 5, pod warunkiem spełniania wymagań wymienionych w SIWZ. Nie dopuszcza się zmiany ww. osób przed rozpoczęciem wykonywania usług. Zmiana osoby musi być uzasadniona.Niedopuszczalna zmiana osób, o których mowa w § 7 ust. 5 Umowy może być podstawą do rozwiązania Umowy z wyłącznej winy Wykonawcy.3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia umownego w przypadkach:1) ustawowej zmiany określonej w umowie stawki podatku od towarów i usług VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy. Podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury z jednoczesnym dokonaniem przez Strony inwentaryzacji robót według stanu na dzień poprzedzający wystawienie faktury po wejściu w życie zmienionych przepisów. Jednocześnie kwota brutto wynagrodzenia umownego, określona w umowie, zostanie aneksem do umowy odpowiednio zmieniona,2) w związku z robotami dodatkowymi, zaniechanymi i zamiennymi.4. Zamawiający dopuszcza inne zmiany postanowień Umowy, takie jak:1) zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy, na skutek np. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy lub jeżeli zmiana ta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn, np. rezygnacji z pełnienia określonej funkcji. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu Umowy może nastąpić po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i spełnieniu przez te osoby warunków SIWZ,2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Przedsięwzięcia,3) zmiany przepisów związanych z przedmiotem Umowy,4) zmiana wynikająca z przejęcia zobowiązań przez Zamawiającego względem Podwykonawców Wykonawcy;5. W przypadku uzasadnionego ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy, wynagrodzenieprzysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci zawszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI