Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻory
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Żory
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia773246-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773246-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Miejska Żory: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 5.1-35 PN.: „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA SKRZYŻOWANIACH LINII KOLEJOWYCH Z DROGAMI- ETAP III”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego  25 , 44-240  Żory, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 348 245, e-mail umzory@um.zory.pl, faks 324 348 248.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zory.pl/?c=7074

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zory.pl/?c=7074

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie nadzoru nad projektowaniem, zarządzania i kontroli oraz nadzoru nad realizacją umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71540000-9
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.08.2023

II.9) Informacje dodatkowe: I.2) Rodzaj Zamawiającego:Administracja samorządowa,Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 1. Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:a) jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru nad budową lub przebudową wiaduktu (lub obiektu mostowego) nad zelektryfikowaną, czynną linią kolejową o łącznej wartości co najmniej 5 000 000 PLN brutto i rozpiętości przęsła minimum 25 m, b) jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru nad budową lub przebudową nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego, które obejmowało swoim zakresem wykonanie min. 8000 m2 powierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznychoraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Każde wykazane zamówienie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.2. Wykonawca wykaże dysponowanie następującym personelem posiadającym kwalifikacje w następujących specjalnościach tj.:1) kierownik zespołu posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont lub nadzór nad budową, przebudową lub remontem Obiektu Budowlanego o wartości roboty co najmniej 10.000.000,00 zł brutto na stanowisku/stanowiskach:- Inżyniera Kontraktu lub- Dyrektora kontraktu lub- Inżynier rezydenta lub- Zastępcy Dyrektora Kontraktu lub- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta, który był zgłoszony do Zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Inżyniera,orazb) 60 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku/ stanowiskach samodzielnym lub kierowniczym przy realizacji zadań obejmujących roboty budowlane w ramach inwestycji polegających na budowie, przebudowie lub remoncie Obiektu Budowlanego.Inwestycja lub inwestycje na potwierdzenie kryterium oceny ofert nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z punktem 20 IDW2) Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto na stanowisku/ stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżyniera Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.3) Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej mostowej posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.4) Inspektor Nadzoru specjalności sieci i instalacji elektrycznych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.5) Inspektor Nadzoru specjalności sieci i instalacji teletechnicznych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.6) Inspektor Nadzoru specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.7) Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.8) Inspektor Nadzoru specjalności kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.9) Technolog posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących budowę obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Główny Technolog lub- Technolog lub- Inspektor Nadzoru ds. materiałowych lub- Główny Specjalista ds. technologii i materiałów lub- Kierownik Laboratorium lub- Naczelnik Wydziału Technologii.10) Specjalista ds. ochrony środowiska posiadający minimum 36 miesięczne doświadczenie w zakresie ochrony środowiska w tym wykonanie lub udział w wykonaniu jako koordynator co najmniej 3 Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (Karty Informacyjne Przedsięwzięcia muszą dotyczyć przedsięwzięć w zakresie linii kolejowych lub dróg o kategorii drogi powiatowej lub krajowej lub drogi wojewódzkiej, oraz w oparciu o które wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach) (lub równoważne dokumenty wydane przez właściwy urząd w innym kraju) lub uzgodnienia w zakresie ochrony środowiska w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko11) Specjalista ds. akustyki posiadający wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe w zakresie akustyki oraz doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat analizy akustycznej dla co najmniej 4 projektów inwestycji liniowych transportu lądowego, które uzyskały decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach (lub równoważne dokumenty wydane przez właściwy urząd w innym kraju) lub uzgodnienia w zakresie ochrony środowiska w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko.12) Specjalista ds. geograficznych systemów informacyjnych (GIS) posiadający wykształcenie wyższe w zakresie obejmującym geograficzne systemy informacyjne, na kierunkach: ochrona środowiska, geografia, inżynieria środowiska, geodezja, informatyka, gospodarka przestrzenna, inne kierunki wyższych studiów obejmujące techniki GIS lub studia podyplomowe z zakresu GIS oraz posiada doświadczenie w zakresie wykonywania prac w zakresie technik GIS, rozumianych jako wykonywanie zadań z pozyskaniem, przetwarzaniem, analizowaniem i prezentacją danych przestrzennych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi programowych potwierdzone autorstwem lub współautorstwem co najmniej 3 opracowań spośród następujących: raport o oddziaływaniu na środowisko / ekspertyza / inwentaryzacja przyrodnicza – wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat13) Specjalista ds. rozliczeń posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń na stanowisku/stanowiskach ds. rozliczeń przy rozliczaniu 1 zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont Obiektu Budowlanego o wartości robót co najmniej 10.000.000,00 zł brutto albob) minimum 60 miesięczne doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń przy zarządzaniu, z ramienia Inwestora, realizacją, min. 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto każde na stanowisku/stanowiskach:- Dyrektora jednostki organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pionu do spraw realizacji inwestycji w jednostceorganizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Naczelnika lub osoby kierującej Wydziałem/Zespołem do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Kierownika Projektu w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Specjalisty do spraw rozliczeń w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor.14) Specjalista ds. roszczeń posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. roszczeń przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lubremontem Obiektu Budowlanego o wartości roboty co najmniej 10.000.000,00 zł brutto,na stanowisku/stanowiskach:- stanowisku ds. roszczeń lub- Inżyniera Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta lub- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta, który był zgłoszony do Zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Inżyniera.albob) minimum 60 miesięczne doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. roszczeń przy zarządzaniu, z ramienia Inwestora, realizacją 1 lub 2 zadań obejmujących budowę co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Dyrektora jednostki organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pionu do spraw realizacji inwestycji w jednostceorganizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Naczelnika lub osoby kierującej Wydziałem/Zespołem do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Kierownika Projektu w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Specjalisty do spraw analizy roszczeń w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor.15) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej drogowej posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących opracowanie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z o łącznej długości tych dróg lub ulic min. 1,0 km na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta Drogowego lub- Kierownik Zespołu Projektowegoalbob) doświadczenie przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących sprawdzenie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowędróg lub ulic klasy min. Z o łącznej długości tych dróg lub ulic min. 1,0 km na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Weryfikatora dokumentacji projektowej lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej robót drogowych.16) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej mostowej posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego na budowę lub przebudowę co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta Mostowego lub- Kierownik Zespołu Projektowegoalbob) doświadczenie przy sprawdzeniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego na budowę lub przebudowę co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Weryfikatora dokumentacji projektowej lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej robót mostowych.17) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności sieci i instalacji elektrycznych posiadający minimum 24 miesiące doświadczenia przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego18) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego19) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego20) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego21) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej kolejowej w w zakresie sterowania ruchem kolejowym posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu ProjektowegoZamawiający dopuszczają łączenie maksymalnie dwóch z wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę jeżeli posiada ona wymagane uprawnienia i doświadczenie.Zamawiający nie dopuszczają łączenia funkcji Kierownika Zespołu z innymi funkcjami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu zostanie on pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją), e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); j) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów, tj: -informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu, zostanie on pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją), -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj:1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, 2) dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, 3) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 2) 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, − Wypełniony załącznik nr 2 do IDW- doświadczenie kierownika zespołu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Kierownika Zespołu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera Kontraktu może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w art. 144 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) 60 - wskaźnik stały.w kryterium 2 Sposób obliczenia punktów w kryterium – Doświadczenie Kierownika Zespołu – waga 40% (40 pkt)Zamawiający w ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika Zespołu ” będzie przyznawał punkty za doświadczenie osoby wskazanej w punkcie 8.6.2. pkt 1) SIWZ wykraczające poza poziom doświadczenia wyznaczony jako warunek udziału w postępowaniu. Inwestycja lub inwestycje wykazane zgodnie z punktem 8.6.1. SIWZ na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy przyznawaniu punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję Kierownika Zespołu posiada minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe, w bezpośrednim zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych, w zakresie budowy, przebudowy lub remontem obiektu budowlanegoa) na jednej inwestycji (innej, niż wykazana na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto obejmującą budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego – otrzyma 25 punktów;b) na dwóch inwestycjach (innych, niż wykazana na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto każda, obejmujących budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego – otrzyma 35 punktów;c) na trzech lub więcej inwestycjach (innych, niż wykazana na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto każda, obejmujących budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego– otrzyma 40 punktów.Wskazana w ofercie osoba pełniąca funkcję Kierownika Zespołu, będzie zobowiązana do pełnienia tej funkcji w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej tę funkcję, pod warunkiem, że Wykonawca, wykaże, że nowa proponowana osoba posiada doświadczenie, które pozwalałoby uzyskać Wykonawcy w ramach tego kryterium oceny ofert co najmniej taką samą liczbę punktów, jak za osobę wskazaną w ofercie przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest wskazać doświadczenie Kierownika Zespołu na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ w sposób precyzyjny. W przypadku, gdy opis doświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego ocenę Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za taki opis z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca:a) nie wykaże doświadczenia Kierownika Zespołu wykraczającego ponad poziom określony jako warunek udziału w postępowaniu, lubb) nie złoży wypełnionego w części kryteria oceny Załącznika nr 2 do SIWZ .Zamawiający przyzna Wykonawcy w ramach niniejszego kryterium oceny ofert 0 punktów. W załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie jednej osoby przewidywanej do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu, która jednocześnie będzie wykazywana w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w punkcie 8.6.2 ppkt 1) SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w załączniku nr 2 wykaże doświadczenie więcej niż jednej osoby, Zamawiający będzie przyznawał punkty w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert dla osoby o większym doświadczeniu, a co za tym idzie osoba ta będzie zobowiązana do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu.a. Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoruK = Kc + Kd gdzie:K – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę,Kc – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto,Kd – liczba punktów uzyskanych w kryterium Doświadczenie Kierownika Zespołu.b. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, której treść odpowiadać będzie w pełni treści niniejszej SIWZ oraz uzyska największą liczbę punktów spośród złożonych ofert.c. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.d. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.e. Cenę za realizację przedmiotu zamówienia zamieszcza się w Formularzu oferty z podaniem ceny ofertowej brutto. Przy kalkulacji ceny oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: wszystkie należności publiczno-prawne, kwotę podatku VAT obliczoną według stawki zgodnej z przepisami obowiązującymi na dzień składania Ofert, zobowiązania, koszty, narzuty i składniki, które poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, a także wszelkie ewentualne upusty i rabaty.f. Jeżeli złożono Ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej Oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając Ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór Oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.g. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 1 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2020.106 – tj. ze zmianami). h. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku po zaokrągleniu z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe powinny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem reguł matematycznych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI