Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻory
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Żory
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia773246-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 773246-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Miejska Żory: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 5.1-35 PN.: „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA SKRZYŻOWANIACH LINII KOLEJOWYCH Z DROGAMI- ETAP III”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego  25 , 44-240  Żory, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 348 245, e-mail umzory@um.zory.pl, faks 324 348 248.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zory.pl/?c=7074
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.zory.pl/?c=7074

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.zory.pl/?c=7074

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie nadzoru nad projektowaniem, zarządzania i kontroli oraz nadzoru nad realizacją umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn. budowa skrzyżowania bezkolizyjnego w ul. Dworcowej w Żorach wraz z budową przyległego układu drogowego w zamian za likwidację przejazdu kolejowo-drogowego kat. A w km 14,114 linii kolejowej nr 159 w ramach projektu POIIŚ 5.1-35 PN.: „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami- etap III”

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71540000-9
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.08.2023

II.9) Informacje dodatkowe: I.2) Rodzaj Zamawiającego:Administracja samorządowa,Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 1. Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:a) jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru nad budową lub przebudową wiaduktu (lub obiektu mostowego) nad zelektryfikowaną, czynną linią kolejową o łącznej wartości co najmniej 5 000 000 PLN brutto i rozpiętości przęsła minimum 25 m, b) jedno zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru nad budową lub przebudową nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego, które obejmowało swoim zakresem wykonanie min. 8000 m2 powierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznychoraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Każde wykazane zamówienie może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków.2. Wykonawca wykaże dysponowanie następującym personelem posiadającym kwalifikacje w następujących specjalnościach tj.:1) kierownik zespołu posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont lub nadzór nad budową, przebudową lub remontem Obiektu Budowlanego o wartości roboty co najmniej 10.000.000,00 zł brutto na stanowisku/stanowiskach:- Inżyniera Kontraktu lub- Dyrektora kontraktu lub- Inżynier rezydenta lub- Zastępcy Dyrektora Kontraktu lub- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta, który był zgłoszony do Zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Inżyniera,orazb) 60 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku/ stanowiskach samodzielnym lub kierowniczym przy realizacji zadań obejmujących roboty budowlane w ramach inwestycji polegających na budowie, przebudowie lub remoncie Obiektu Budowlanego.Inwestycja lub inwestycje na potwierdzenie kryterium oceny ofert nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z punktem 20 IDW2) Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej drogowej posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub nadzór nad budową lub przebudową dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto na stanowisku/ stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżyniera Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.3) Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej mostowej posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.4) Inspektor Nadzoru specjalności sieci i instalacji elektrycznych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.5) Inspektor Nadzoru specjalności sieci i instalacji teletechnicznych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.6) Inspektor Nadzoru specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.7) Inspektor Nadzoru specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.8) Inspektor Nadzoru specjalności kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku/stanowiskach:- Kierownika budowy lub- Kierownika robót w ww. specjalności lub- Inspektora Nadzoru w ww. specjalności lub- Inżynier Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta.9) Technolog posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących budowę obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Główny Technolog lub- Technolog lub- Inspektor Nadzoru ds. materiałowych lub- Główny Specjalista ds. technologii i materiałów lub- Kierownik Laboratorium lub- Naczelnik Wydziału Technologii.10) Specjalista ds. ochrony środowiska posiadający minimum 36 miesięczne doświadczenie w zakresie ochrony środowiska w tym wykonanie lub udział w wykonaniu jako koordynator co najmniej 3 Kart Informacyjnych Przedsięwzięcia (Karty Informacyjne Przedsięwzięcia muszą dotyczyć przedsięwzięć w zakresie linii kolejowych lub dróg o kategorii drogi powiatowej lub krajowej lub drogi wojewódzkiej, oraz w oparciu o które wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach) (lub równoważne dokumenty wydane przez właściwy urząd w innym kraju) lub uzgodnienia w zakresie ochrony środowiska w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko11) Specjalista ds. akustyki posiadający wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe w zakresie akustyki oraz doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat analizy akustycznej dla co najmniej 4 projektów inwestycji liniowych transportu lądowego, które uzyskały decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach (lub równoważne dokumenty wydane przez właściwy urząd w innym kraju) lub uzgodnienia w zakresie ochrony środowiska w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko.12) Specjalista ds. geograficznych systemów informacyjnych (GIS) posiadający wykształcenie wyższe w zakresie obejmującym geograficzne systemy informacyjne, na kierunkach: ochrona środowiska, geografia, inżynieria środowiska, geodezja, informatyka, gospodarka przestrzenna, inne kierunki wyższych studiów obejmujące techniki GIS lub studia podyplomowe z zakresu GIS oraz posiada doświadczenie w zakresie wykonywania prac w zakresie technik GIS, rozumianych jako wykonywanie zadań z pozyskaniem, przetwarzaniem, analizowaniem i prezentacją danych przestrzennych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi programowych potwierdzone autorstwem lub współautorstwem co najmniej 3 opracowań spośród następujących: raport o oddziaływaniu na środowisko / ekspertyza / inwentaryzacja przyrodnicza – wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat13) Specjalista ds. rozliczeń posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń na stanowisku/stanowiskach ds. rozliczeń przy rozliczaniu 1 zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont Obiektu Budowlanego o wartości robót co najmniej 10.000.000,00 zł brutto albob) minimum 60 miesięczne doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń przy zarządzaniu, z ramienia Inwestora, realizacją, min. 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę lub remont dróg lub ulic klasy min. Z o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto każde na stanowisku/stanowiskach:- Dyrektora jednostki organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pionu do spraw realizacji inwestycji w jednostceorganizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Naczelnika lub osoby kierującej Wydziałem/Zespołem do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Kierownika Projektu w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Specjalisty do spraw rozliczeń w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor.14) Specjalista ds. roszczeń posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. roszczeń przy realizacji 1 zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub remont lub nadzór nad budową lub przebudową lubremontem Obiektu Budowlanego o wartości roboty co najmniej 10.000.000,00 zł brutto,na stanowisku/stanowiskach:- stanowisku ds. roszczeń lub- Inżyniera Kontraktu lub- Inżyniera Rezydenta lub- Zastępcy Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Rezydenta, który był zgłoszony do Zamawiającego oraz posiadał odpowiednie pełnomocnictwa do reprezentowania Inżyniera.albob) minimum 60 miesięczne doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert lub 10 lat przed upływem terminu złożenia wniosku o zaakceptowanie proponowanej osoby do pełnienia funkcji Specjalisty ds. roszczeń przy zarządzaniu, z ramienia Inwestora, realizacją 1 lub 2 zadań obejmujących budowę co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Dyrektora jednostki organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora pionu do spraw realizacji inwestycji w jednostceorganizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Naczelnika lub osoby kierującej Wydziałem/Zespołem do spraw realizacji inwestycji w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Kierownika Projektu w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor lub- Specjalisty do spraw analizy roszczeń w jednostce organizacyjnej, która realizuje drogi publiczne jako inwestor.15) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej drogowej posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących opracowanie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowę dróg lub ulic klasy min. Z o łącznej długości tych dróg lub ulic min. 1,0 km na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta Drogowego lub- Kierownik Zespołu Projektowegoalbob) doświadczenie przy realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących sprawdzenie dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowalnego na budowę lub przebudowędróg lub ulic klasy min. Z o łącznej długości tych dróg lub ulic min. 1,0 km na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Weryfikatora dokumentacji projektowej lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej robót drogowych.16) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej mostowej posiadający:a) minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego na budowę lub przebudowę co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25 m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta Mostowego lub- Kierownik Zespołu Projektowegoalbob) doświadczenie przy sprawdzeniu dokumentacji projektowej składającej się co najmniej z projektu budowlanego na budowę lub przebudowę co najmniej 1 obiektu mostowego o obciążeniu dla klasy A oraz długości całkowitej obiektu minimum 25m mierzonej pomiędzy skrajnymi dylatacjami obiektu na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Weryfikatora dokumentacji projektowej lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej robót mostowych.17) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności sieci i instalacji elektrycznych posiadający minimum 24 miesiące doświadczenia przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego18) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego19) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego20) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu Projektowego21) Weryfikator dokumentacji projektowej specjalności inżynieryjnej kolejowej w w zakresie sterowania ruchem kolejowym posiadający minimum 24 miesięczne doświadczenie przy opracowaniu lub sprawdzaniu dokumentacji projektowej na stanowisku/stanowiskach:- Głównego Projektanta lub- Projektanta branżowego lub- Weryfikatora dokumentacji projektowej w ww. specjalności lub- Kierownika Zespołu ProjektowegoZamawiający dopuszczają łączenie maksymalnie dwóch z wyżej wymienionych funkcji przez jedną osobę jeżeli posiada ona wymagane uprawnienia i doświadczenie.Zamawiający nie dopuszczają łączenia funkcji Kierownika Zespołu z innymi funkcjami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu zostanie on pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją), e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); j) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów, tj: -informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu, zostanie on pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją), -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj:1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, 2) dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, 3) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 2) 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, − Wypełniony załącznik nr 2 do IDW- doświadczenie kierownika zespołu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10.000PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie Kierownika Zespołu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inżyniera Kontraktu może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w art. 144 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: w kryterium 1 w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik - cena – zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:(n : b) x 60 Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, gdzie:a) n - wartość oferty z najmniejszą wartością, b) b - wartość oferty badanej, c) 60 - wskaźnik stały.w kryterium 2 Sposób obliczenia punktów w kryterium – Doświadczenie Kierownika Zespołu – waga 40% (40 pkt)Zamawiający w ramach kryterium „Doświadczenie Kierownika Zespołu ” będzie przyznawał punkty za doświadczenie osoby wskazanej w punkcie 8.6.2. pkt 1) SIWZ wykraczające poza poziom doświadczenia wyznaczony jako warunek udziału w postępowaniu. Inwestycja lub inwestycje wykazane zgodnie z punktem 8.6.1. SIWZ na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy przyznawaniu punktów w ramach niniejszego kryterium oceny ofert.W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że osoba pełniąca funkcję Kierownika Zespołu posiada minimum 24 miesięczne doświadczenie zawodowe, w bezpośrednim zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych, w zakresie budowy, przebudowy lub remontem obiektu budowlanegoa) na jednej inwestycji (innej, niż wykazana na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto obejmującą budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego – otrzyma 25 punktów;b) na dwóch inwestycjach (innych, niż wykazana na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto każda, obejmujących budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego – otrzyma 35 punktów;c) na trzech lub więcej inwestycjach (innych, niż wykazana na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł brutto każda, obejmujących budowę, przebudowę lub remont obiektu budowlanego– otrzyma 40 punktów.Wskazana w ofercie osoba pełniąca funkcję Kierownika Zespołu, będzie zobowiązana do pełnienia tej funkcji w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej tę funkcję, pod warunkiem, że Wykonawca, wykaże, że nowa proponowana osoba posiada doświadczenie, które pozwalałoby uzyskać Wykonawcy w ramach tego kryterium oceny ofert co najmniej taką samą liczbę punktów, jak za osobę wskazaną w ofercie przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest wskazać doświadczenie Kierownika Zespołu na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ w sposób precyzyjny. W przypadku, gdy opis doświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego ocenę Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za taki opis z zastrzeżeniem art. 87 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca:a) nie wykaże doświadczenia Kierownika Zespołu wykraczającego ponad poziom określony jako warunek udziału w postępowaniu, lubb) nie złoży wypełnionego w części kryteria oceny Załącznika nr 2 do SIWZ .Zamawiający przyzna Wykonawcy w ramach niniejszego kryterium oceny ofert 0 punktów. W załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykazać doświadczenie jednej osoby przewidywanej do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu, która jednocześnie będzie wykazywana w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w punkcie 8.6.2 ppkt 1) SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w załączniku nr 2 wykaże doświadczenie więcej niż jednej osoby, Zamawiający będzie przyznawał punkty w ramach przedmiotowego kryterium oceny ofert dla osoby o większym doświadczeniu, a co za tym idzie osoba ta będzie zobowiązana do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu.a. Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według wzoruK = Kc + Kd gdzie:K – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę,Kc – liczba punktów uzyskanych w kryterium cena brutto,Kd – liczba punktów uzyskanych w kryterium Doświadczenie Kierownika Zespołu.b. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, której treść odpowiadać będzie w pełni treści niniejszej SIWZ oraz uzyska największą liczbę punktów spośród złożonych ofert.c. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.d. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.e. Cenę za realizację przedmiotu zamówienia zamieszcza się w Formularzu oferty z podaniem ceny ofertowej brutto. Przy kalkulacji ceny oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym w szczególności: wszystkie należności publiczno-prawne, kwotę podatku VAT obliczoną według stawki zgodnej z przepisami obowiązującymi na dzień składania Ofert, zobowiązania, koszty, narzuty i składniki, które poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, a także wszelkie ewentualne upusty i rabaty.f. Jeżeli złożono Ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej Oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając Ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór Oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.g. Wykonawca w formularzu ofertowym poda cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wartość podatku VAT oraz cenę netto. Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 1 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2020.106 – tj. ze zmianami). h. Wszystkie kwoty powinny być podane w złotych polskich. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo i słownie oraz podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku po zaokrągleniu z zastosowaniem reguł matematycznych. Wszystkie ceny jednostkowe powinny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zastosowaniem reguł matematycznych.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI