Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji: „Budowa budynku Okręgowej Stacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji: „Budowa budynku Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Lubelskim Zagłębiu Węglowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-16
  • Numer ogłoszenia621806-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621806-N-2019 z dnia 2019-12-16 r.

Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji: „Budowa budynku Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Lubelskim Zagłębiu Węglowym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Chorzowska  25 , 41-902  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 282-25-25, e-mail info@csrg.bytom.pl, faks 322 822 681.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.csrg.bytom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiscie
Adres:
ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji: „Budowa budynku Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Lubelskim Zagłębiu Węglowym
Numer referencyjny: 20/1B/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego inwestycji: „Budowa budynku Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Lubelskim Zagłębiu Węglowym

II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71230000-9
71241000-9
71242000-6
71247000-1
71248000-8
71310000-4
71520000-9
71540000-5
71244000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy, 2) Zakończenie: do dnia zakończenia okresu gwarancji i rękojmi jaką objęte będą roboty budowlane zadania pn. „Budowa budynku Okręgowej Stacji Ratownictwa Górniczego w Lubelskim Zagłębiu Węglowym”. 3) Planowany termin rozpoczęcia inwestycji (robót budowlanych) - drugi kwartał 2020r. 4) Planowany termin zakończenia inwestycji i jej rozliczenia: drugi kwartał 2022r. 5) Usługa zastępstwa inwestycyjnego będzie realizowana od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby realizacji przez Wykonawcę nałożonych na niego obowiązków, z zastrzeżeniem, że Wykonawca obowiązany będzie również do wspierania Zamawiającego w wykonywaniu przysługujących mu praw z tytułu rękojmi i gwarancji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej, A. jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zakończył co najmniej dwie usługi Inwestora Zastępczego w ramach zbliżonej inwestycji o wartości min. 5.000.000,00 zł brutto każda; B. jeżeli wykaże, że dysponuje zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, o odpowiednim wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tj. inspektorami posiadającymi stosowne uprawnienia w branży zgodnie z poniższymi wytycznymi: B.1 Koordynator zespołu Inspektorów nadzoru i weryfikator dokumentacji (Inspektor rezydent) • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania, • prowadzenie w okresie 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej jednej zakończonej roboty budowlanej obejmującej budowę obiektu o wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł brutto. B.2 Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i weryfikator dokumentów w powyższym zakresie: • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania B.3 Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej i weryfikator dokumentów w powyższym zakresie: • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych, w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania B.4 Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności architektonicznej i weryfikator dokumentów w powyższym zakresie: • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru w specjalności architektonicznej, w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania B.5 Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych oraz weryfikator dokumentacji w powyższym zakresie: • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalizacji, w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania B.6 Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych oraz weryfikator dokumentacji w powyższym zakresie: • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalizacji, w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania B.7 Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz weryfikator dokumentacji w powyższym zakresie: • wykształcenie wyższe techniczne, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami umożliwiającymi wykonanie nadzoru inwestorskiego bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1186 z późn. zm.), • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu/kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalizacji, w okresie ostatnich 10 ostatnich lat od dnia ogłoszenia niniejszego postępowania  Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, tj. wskazanie w ofercie jednej osoby posiadającej kilka uprawnień wymienionych w pkt. 3.3.3. ppkt. B (opisanych powyżej).  W związku z warunkiem szczegółowym dotyczącym wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (w Wykazie osób) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz wykonanych usług zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ część B pkt. 3.3.3. ppkt. 1 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. 2. Dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (inspektorów, o których mowa w pkt. 3.3.3. ppkt. 2)), wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
15.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 15.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 15.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 15.4 Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 15.3. lit. b) - e) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 15.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) jeśli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.6. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy CSRG S.A., przy czym dla uznania faktu prawidłowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, powinno ono wpłynąć na konto Zamawiającego (zostać na nim zaksięgowane) przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku PKO BP S.A Nr konta 18 1020 2313 0000 3902 0603 5630. W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień i godzina wskazane w pkt. 13.1. SIWZ. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne, jeżeli uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 15.8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca załącza do oferty potwierdzenie przelewu, o którym mowa w pkt 16.6. SIWZ. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (stwierdzenie wpływu pieniędzy na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert), nastąpi na podstawie dokumentu banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 15.7. SIWZ. 15.9. Wadium, w innej formie niż pieniądz należy dostarczyć do CSRG S.A. (III piętro pokój 307) w godzinach: 7.30 – 14.00 (od poniedziałku do piątku) w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Kopię tego dokumentu, z potwierdzeniem przez odbierającego faktu jego złożenia, (wraz z prezentatą) należy dołączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w innej formie niż pieniądz w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wystawcę poręczenia/gwarancji kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 15.10. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 15.11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 15.12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 15.3. lit. b) - e) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. 15.13. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 15.3.lit. b) – e) jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z nazwą przetargu. 15.14. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 15.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ryczałtowa brutto za całą usługę 75,00
Doświadczenie Wykonawcy w pełnieniu funkcji inwestora zastępczego 15,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o zamówienie publiczne w zakresie terminu zakończenia realizacji usługi w przypadku: a) Zmiany przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.), b) Wystąpienia potwierdzonych przez inspektora nadzoru właściwym wpisem w dzienniku budowy niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ (na roboty budowlane), c) Stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy – termin zakończenia robót, a tym samym czynności należących do Inwestora Zastępczego może zostać przedłużony o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej, 2. W wyniku wydłużenia się terminu procesu inwestycyjnego (określonego w pkt. a, b, c) objętego robotami budowlanymi, Inwestor zastępczy zobowiązany jest do pełnienia swoich obowiązków objętych niniejszym przedmiotem zamówienia w ramach wynagrodzenia określonego w złożonym w formularzu ofertowym. 3. Zamawiający ma prawo wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, w następujących wypadkach: a. jeżeli Inwestor Zastępczy nie rozpoczął wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej Umowy lub przerwał ich wykonanie, a opóźnienie lub przerwa trwały dłużej niż 1 miesiąc, b. jeżeli Inwestor Zastępczy wykonywał swoje obowiązki w sposób nienależyty lub niezgodny z przepisami prawa i pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego nie nastąpiła zmiana sposobu ich wykonywania, c. w razie postawienia firmy Inwestora Zastępczego w stan likwidacji lub upadłości. 4. W razie wypowiedzenia umowy z przyczyn wymienionych w ust.1, Inwestor Zastępczy zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 10 pkt. 1. 5. Jeżeli zastrzeżona w ust. 2 kara umowna z tytułu wypowiedzenia umowy nie pokryje poniesionej przez Zamawiającego szkody, jest on uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI