Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Dworcowej w Brzeszczach (zadanie wieloletnie)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeszcze
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-19
  • ZamawiającyGMINA BRZESZCZE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016565
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Dworcowej w Brzeszczach (zadanie wieloletnie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESZCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356305070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robót budowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Dworcowej w Brzeszczach (zadanie wieloletnie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9506d65e-825b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010048/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Inspektor nadzoru - Rewitalizacja Parku Miejskiego przy ul. Dworcowej w Brzeszczach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.brzeszcze.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.brzeszcze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznejzawarto w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji robótbudowlanych związanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: "Rewitalizacja Parku Miejskiego przyul. Dworcowej w Brzeszczach (zadanie wieloletnie)" współfinansowana ze środków budżetupaństwa w ramach Programu "Oświęcimski Strategiczny Program Rządowy - Etap VI 2021-2025". Miejsce realizacji: Park miejski przy ul. Dworcowej w Brzeszczach

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający PRZEWIDUJE udzielania zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych usług polegających na nadzorze inwestorskimnad wykonywanymi robotami budowlanymi z branży: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej,drogowej i energetycznej oraz w zakresie zieleni jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych zprzedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 20% wartości zamówieniapodstawowego. Zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwośćrozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.Rozliczenie nastąpi w oparciu o: procentowo- proporcjonalnie do wartości robót budowlanych objętychzamówieniem uzupełniającym, procent zostanie przyjęty adekwatnie jak zamówieniu podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegająwykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Podstawy wykluczenia Zamawiającywykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, októrych mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie korzysta z uprawnień nadanych muart. 109 ustawy Pzp. 3. Warunki udziału w postępowaniu Na podstawie art. 112 ustawy Pzp,Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.b) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli:(a) posiada dokumenty potwierdzające, że jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na minimum 1 000 000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek dot. zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że wykonał:• w okresieostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy to w tym okresie:zrealizował przynajmniej jedną usługę polegającą napełnieniu nadzoru inwestorskiego nad:(a) 1 robotą budowlaną w zakresie co najmniej jednego zrodzaju robót:budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu parków lub/i miejsc publicznych wzakresie rekreacji i wypoczynku z elementami: zieleni, placami zabaw, kanalizacją ioświetleniem o wartości min. 8.000 000,00 zł brutto,lub (b) 2 robotami budowlanymi w zakresieco najmniej jednego z rodzaju robót:1) budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu parku lub/ imiejsc publicznych w zakresie rekreacji i wypoczynku z elementami zieleni, placami zabaw, kanalizacjąi oświetleniem o wartości min. 6.000 000,00 zł brutto,2) co najmniej jednego z rodzajurobót: budowy, rozbudowy, przebudowy remontu boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznejtrawy o wartości min. 1.000 000,00 zł brutto.Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, awystępujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs NarodowegoBanku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniuna stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowejNarodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.Wykonawcaspełni warunek dot. zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienianastępujące osoby:(c) Inspektora nadzoru – posiadającego uprawnienia budowlane bezograniczeń do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej,(d) Inspektora nadzoru – posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych ikanalizacyjnych,(e) Inspektora nadzoru – posiadającego uprawnienia budowlane donadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresieinstalacji elektrycznych,lub inne równoważne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadająceważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów.(f) specjalista w branży zieleni – posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności:ogrodniczej lub leśnej lub rolniczej lub architektura krajobrazu.Funkcje osób wyszczególnionychw pkt (c) - (e) można łączyć. Osoby wyszczególnione w pkt (c) - (e) powinny być członkamiOkręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialnościcywilnej.Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będącychobywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznaniawymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie zwłaściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowychnabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (t.j. Dz. U. z2018r., poz.2272) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowycharchitektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuorazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 doSWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) wykazu usług wykonanych lub również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane naformularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czyte usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywanelub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2) wykazu osób,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr4 do SWZ;3) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy.2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ.3) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia.4) W przypadku wadium wnoszonego w formie innejniż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie, w postaci elektronicznej.5)Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowaniaWykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VIrozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokość 2 300,00 zł (słownie: dwatysiące trzysta złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ponosić będą solidarnieodpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonaniezobowiązania wynikającego z przedmiotu udzielonego zamówienia;2) Ten sam Wykonawcamoże być członkiem tylko jednego konsorcjum.3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się oudzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie sązobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albodo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowegozamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającegowyłącznie z pełnomocnikiem. 4) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112ust. 2 pkt 2ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji teuprawnienia są wymagane. 5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6)W przypadku, o którym mowa w ust. 4) i 5), wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17

2021-03-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy remontowej do remontu mieszkania - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy remontowej do remontu mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI