Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową dwóch wiaduktów kolejowych / tunelu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową dwóch wiaduktów kolejowych / tunelu drogowego w ul. Działkowców we Wrześni w zamian za likwidację dwóch przejazdów kolejowo – drogowych KAT. A
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrześnia
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-20
  • ZamawiającyGmina Września
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00132981
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową dwóch wiaduktów kolejowych / tunelu drogowego w ul. Działkowców we Wrześni w zamian za likwidację dwóch przejazdów kolejowo – drogowych KAT. A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Września

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 640 41 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132316427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-734

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4732397

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.iif@plk-sa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.plk-sa.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Gmina upoważniona jest do przeprowadzenia postępowania
i udzielenia zamówienia na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym, ponadto do sfinansowania określonej części zamówienia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową dwóch wiaduktów kolejowych / tunelu drogowego w ul. Działkowców we Wrześni w zamian za likwidację dwóch przejazdów kolejowo – drogowych KAT. A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39b3340-f132-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001035/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Budowa dwóch wiaduktów kolejowych / tunelu drogowego w ul. Działkowców we Wrześni w zamian za likwidację dwóch przejazdów kolejowo – drogowych"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiotowe zamówienie będzie realizowane w ramach projektu POIiŚ 5.1-35 „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”, który ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/wrzesnia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wrzesnia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności zapytań, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/wrzesnia lub drogą elektroniczną przetarg@wrzesnia.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Września z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września,
2) inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miasta i Gminy we Wrześni jest Pani Magdalena Środoń, e-mail: iod@wrzesnia.pl, tel. 616404172,
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c i art. 9 ust.1 i ust. 2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki,
7) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
9) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271/31/WIK-RI/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zarządzanie nad realizacją zadania polegającego na budowie dwóch wiaduktów kolejowych – tunelu drogowego w ul. Działkowców we Wrześni w zamian za likwidację dwóch przejazdów kolejowo-drogowych w km 134,786 linii kolejowej nr 281 oraz w km 0,670 linii kolejowej nr 808. Szczegółowo Opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na wypadek, gdyby w terminie 19 miesięcy od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych nie zostanie podpisany Protokół odbioru końcowego.
2. Prawo opcji polegać będzie na przedłużeniu okresu świadczenia przez Inspektora nadzoru jego usług w stosunku do podstawowego okresu świadczenia tych usług określonego w Umowie. Zamawiający przewiduje, że maksymalny okres przedłużenia świadczenia usług przez inspektora nadzoru w ramach prawa opcji wyniesie 3 miesiące ponad podstawowy okres świadczenia usług inspektora. Oznacza to, że w razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji inspektor nadzoru będzie zobligowany świadczyć usługi po upływie terminu 19 miesięcy liczonych od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót przez maksymalny okres 3 miesięcy następujący po tym okresie. Zamawiający w razie skorzystania z prawa opcji określi (wskaże), przez jaki okres (ilu miesięcy) skorzysta z tego prawa. Zakres świadczenia inspektora nadzoru oraz osób wymaganych w SWZ realizowany w trakcie przedłużonego okresu wykonywania Umowy na podstawie prawa opcji będzie odpowiadał zakresowi obowiązków inspektora nadzoru oraz osób wymaganych w SWZ wynikających z Umowy.
3. Zamawiający zaznacza, że nie jest zobligowany do skorzystania z prawa opcji, a w razie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z niego, do decyzji Zamawiającego będzie należało przez jaki okres (ilu miesięcy) z niego skorzysta. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w ogóle lub nieskorzystania z niego w pełnym zakresie.
4. Prawo opcji zostało również wskazane i opisane w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa ilość dni pobytu na budowie dla inspektorów branżowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa ilość godzin pobytu na budowie dla inspektorów branżowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej -
1) wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zakończył) należycie usługi polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad:
a) co najmniej 2 zadaniami inwestycyjnymi o wartości minimum 10 mln PLN netto każde, obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę obiektów mostowych typu: most lub wiadukt lub estakada,
b) budową lub przebudową obiektu mostowego typu most lub wiadukt o wartości minimum 2 mln PLN netto,
c) budową lub przebudową co najmniej 1 (jednego) wiaduktu kolejowego lub mostu kolejowego, o rozpiętości teoretycznej w osiach podparcia najdłuższego przęsła nie mniejszej niż 10 m.
2) wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
a) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej, która:
- posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, na stanowisku Inspektora Nadzoru lub Kierownika Budowy lub Kierownika robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej mostowej na robotach związanych z Budową lub Przebudową obiektów mostowych
- w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił przez co najmniej 12 miesięcy funkcję Inspektora Nadzoru lub Kierownika Budowy lub Kierownika robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej mostowej w zakresie obiektów mostowych przy realizacji 1 zadania inwestycyjnego o wartości minimum 10 mln PLN netto, obejmującego Budowę lub Przebudowę obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka) o wartosci min. 2 mln zl netto,
- posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru lub Kierownika Budowy lub Kierownika robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej mostowej w zakresie budowy lub przebudowy przynajmniej jednego mostu lub wiaduktu o rozpiętości teoretycznej najdłuższego przęsła min. 10 m;
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych, która posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane ) w specjalności   inzynieryjnej kolejowej w zakresie kolejowych obiektów budowlanych na robotach związanych z Remontem lub Budową lub Przebudową Infrastruktury kolejowej w zakresie robót torowych.
c) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, która posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w specjalności inżynieryjnej drogowej na robotach związanych z Remontem lub Budową lub Przebudową dróg w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.
d) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika robót lub Inspektora Nadzoru (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w zakresie budowy ścian szczelinowych.
e) dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Inżyniera Projektu lub Inżyniera Rezydenta lub Dyrektora Kontraktu lub równorzędnym w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi. W ciągu ostatnich 10 lat liczonych do terminu składania Ofert w postępowaniu zdobył doświadczenie w zakresie zarządzania projektami na jednym ze stanowisk, o których mowa powyżej, na minimum 2 inwestycjach infrastruktury transportowej (przez okres co najmniej 12 miesięcy na każdej). Przez stanowisko dyrektora kontraktu Zamawiający rozumie przedstawiciela Wykonawcy robót budowlanych w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi, przy ich realizacji, który był zgłoszony do Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art.  108 ust. 1 pkt 4 Ustawy (tj. dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem ,
2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 2 Ustawy, oraz w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 3 Ustawy(dotycząca skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu) sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art. 108 ust. 1 pkt 1 Ustawy, w zakresie określonym w art.  109 ust. 1 pkt 2 lit a Ustawy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b dotycząca ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu –sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ),
2) dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane lub inne dokumenty – jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia w  szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

5.000 PLN (pięć tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku Postępowania o udzielenie niniejszego Zamówienia w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie będzie wniesione oddzielnie dla każdej ze stron proporcjonalnie do udziału finansowego stron z wymienieniem kwot zabezpieczenia przypadającego dla każdej stron.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której został wybrany Wykonawca możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:
1) w przypadku zmiany istniejących lub powstania nowych obowiązków wynikających wytycznych w zakresie wdrażania funduszy unijnych, z których Umowa lub Kontrakt budowlany będzie/jest finansowana, zmianie może ulec:
a) termin realizacji Umowy poprzez jego skrócenie lub wydłużenie;
b) zakres przedmiotowy Umowy, w tym w szczególności zakres obowiązków Stron poprzez ich zmniejszenie lub rozszerzenie o nowe obowiązki związane z charakterem zobowiązania Wykonawcy;
c) sposób realizacji przedmiotu Umowy;
d) Wynagrodzenie należne Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie
- w zakresie odpowiadającym zmienionym lub nowo powstałym obowiązkom;
2) w przypadku odstąpienia od Kontraktu, jego wypowiedzenia lub rozwiązania przed zakończeniem Robót nim objętych, zmianie może ulec:
a) termin realizacji Umowy poprzez jego skrócenie lub wydłużenie;
b) zakres przedmiotowy Umowy, w tym w szczególności: zakres obowiązków Stron poprzez ich zmniejszenie lub rozszerzenie o nowe obowiązki związane z charakterem zobowiązania Wykonawcy;
c) sposób realizacji przedmiotu Umowy;
d) Wynagrodzenie należne Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie
- w zakresie niezbędnym dla prawidłowego Zarządzania i sprawowania nadzoru nad Robotami;
3) w przypadku faktycznego wydłużenia terminu realizacji Robót w stosunku do terminów wskazanych w Kontrakcie, bez względu jego przyczynę, w tym również z uwagi na zawarcie aneksu do Kontraktu lub udzielenia Wykonawcy robót zamówienia podobnego, zmianie może ulec:
a) termin realizacji Umowy poprzez jego skrócenie lub wydłużenie;
b) zakres przedmiotowy Umowy, w tym w szczególności: zakres obowiązków Stron poprzez ich zmniejszenie lub rozszerzenie o nowe obowiązki związane z charakterem zobowiązania Wykonawcy;
c) sposób realizacji przedmiotu Umowy;
d) Wynagrodzenie należne Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie
- w zakresie niezbędnym dla prawidłowego Zarządzania i sprawowania nadzoru nad Robotami;
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe warunki i zakres zmian określono w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-20 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/wrzesnia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego - Kępno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie domu jednorodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI