IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto oferty (PLN) |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (lata) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany:1) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację zamówienia,2) zmianie nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą,3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-26, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach termomodernizacji budynków biurowych przewidziano wykonanie robót budowlanych określonych dla każdej lokalizacji w załącznikach do umów o dofinansowanie pn. OPIS PROJEKTU, zgodnie z którymi:W Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b roboty budowlane obejmują: - ocieplenie stropodachu, - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymianę drzwi zewnętrznych i piwnicznych, - wymianę okien, - przebudowę źródła ciepła i instalacji c.o: - wymianę źródeł ciepła i instalacji c.o. - wymianę źródeł światła na energooszczędne, wymiana opraw oświetleniowychwraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.Uszczegółowiony zakres prac w aktualnym audycie energetycznym - załącznik nr 10a do SIWZ Do głównych zadań Inspektora Nadzoru należało będzie: A. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót (Etap I): 1) Zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą danego projektu, w szczególności z:a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym opracowanym przez BENSA Krzysztof Żmudzki, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce;b) zestawieniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz wartością kosztorysową inwestycji (WKI);c) audytem - ex-ante - opracowanie pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1”;d) audytem energetycznym;e) zestawieniem wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu;f) umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych danego projektu.2) Udział w odbiorze dokumentacji projektowo-technicznej, opracowanej przez wyłonionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na sprawdzeniu oraz wykonaniu koreferatu opracowanej dokumentacji projektowo – technicznej. Sprawdzenie przekazanej dokumentacji projektowej powinno odbyć się w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia jej otrzymania i obejmować będzie w szczególności następujące dokumenty:a) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna);b) przedmiar robót budowlanych;c) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji umowy (kosztorys ten będzie wykorzystywany jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót);d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;f) harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierające zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy;g) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD;h) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego.3) Wykonawca zobowiązany jest stosować we wszystkich tworzonych dokumentach oznakowanie zgodne z zasadami oznaczania opisanymi w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.B. Na etapie prowadzenia robót (Etap II): 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych,2) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,3) kontrola procesu realizacji robót budowlanych – uzgodnienie z wykonawcą/ami procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, 4) weryfikowanie projektów lub umów z podwykonawcami, 5) dokonywanie z projektantami (autorami projektów) stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień dokumentacji projektowej w ramach nadzoru autorskiego w zakresie: uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji projektu,6) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych, wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresie terminowym, technicznym i finansowym oraz ich eliminacja,7) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu z zastrzeżeniem pkt.8, w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. z 2019r. poz.1186) dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim; - sprawdzanie posiadania i przechowywanie przekazanych przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi) dotyczących materiałów i urządzeń, w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, potwierdzających jednocześnie obecność u Zamawiającego; - monitorowanie postępu robót, w tym w szczególności nadzór nad terminowością realizacji robót, kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, jego niezwłoczna aktualizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku konieczności dokonania zmian; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; - przedstawianie, w oparciu o konsultacje z Zamawiającym niezwłocznie propozycji konieczności przesunięcia środków pomiędzy zadaniami i zmian we wniosku o dofinansowanie, w związku z koniecznością informowania NFOŚiGW o zamiarze dokonania zmian w projekcie; - organizowanie, prowadzenie oraz protokołowanie cyklicznych narad koordynacyjnych na budowie; 8) Wykonawca w razie uzasadnionego wezwania Zamawiającego zobowiązany jest do stawiania się niezwłocznie na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 9) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót w trakcie ich wykonywania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz przepisów z zakresie ochrony przeciwpożarowej;10) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 11) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 12) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 13) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 14) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji robót budowlanych na potrzeby sprawozdawczości projektu w całym okresie jego realizacji nie rzadziej niż raz na trzy miesiące i na każde żądanie Zamawiającego;15) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowym, w tym rozliczeń z podwykonawcami;16) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 17) Weryfikacja sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych kosztorysów robót przerwanych, o ile będą miały miejsce;18) Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności; 19) Spisywanie protokołów zmian i odstępstw od projektu oraz protokołów konieczności na roboty dodatkowe wspólnie z kierownikiem budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, o ile będą miały miejsce;20) Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych oraz wszelkich innych odbiorów wykonywanych robót (częściowych, zanikających, zamiennych, warunkowych i ponaprawczych), a także do przekazania z nich Zamawiającemu protokołów; 21) Sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 22) Sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 23) W ramach odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz do przedstawienia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wszystkich wad stwierdzonych podczas odbioru. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną i kompletną dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej w formie skanów.24) Poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;25) Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 26) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym;27) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji i pozwoleń, które będą konieczne w celu realizacji robót; 28) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 29) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do dokumentacji robót; 30) Stosowanie we wszystkich tworzonych dokumentach oraz gromadzonej dokumentacji zasad oznaczania opisanych w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.31) Udział w rozliczeniu końcowym inwestycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71247000-1, 71318000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22155,54
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty (PLN) |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (lata) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach termomodernizacji budynków biurowych przewidziano wykonanie robót budowlanych określonych dla każdej lokalizacji w załącznikach do umów o dofinansowanie pn. OPIS PROJEKTU, zgodnie z którymi:W Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17 roboty budowlane obejmują: - ocieplenie stropodachu, - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymianę drzwi zewnętrznych i piwnicznych, - wymianę okien, - przebudowę źródła ciepła i instalacji c.o. - wymianę źródeł ciepła i instalacji c.o. - wymianę źródeł światła na energooszczędne, - wymiana opraw oświetleniowychwraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.Uszczegółowiony zakres prac w aktualnym audycie energetycznym - załącznik nr 10b do SIWZ.Do głównych zadań Inspektora Nadzoru należało będzie: A. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót (Etap I): 1) Zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą danego projektu, w szczególności z:a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym opracowanym przez BENSA Krzysztof Żmudzki, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce;b) zestawieniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz wartością kosztorysową inwestycji (WKI);c) audytem - ex-ante - opracowanie pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1”;d) audytem energetycznym;e) zestawieniem wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu;f) umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych danego projektu.2) Udział w odbiorze dokumentacji projektowo-technicznej, opracowanej przez wyłonionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na sprawdzeniu oraz wykonaniu koreferatu opracowanej dokumentacji projektowo – technicznej. Sprawdzenie przekazanej dokumentacji projektowej powinno odbyć się w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia jej otrzymania i obejmować będzie w szczególności następujące dokumenty:a) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna);b) przedmiar robót budowlanych;c) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji umowy (kosztorys ten będzie wykorzystywany jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót);d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;f) harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierające zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy;g) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD;h) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego.3) Wykonawca zobowiązany jest stosować we wszystkich tworzonych dokumentach oznakowanie zgodne z zasadami oznaczania opisanymi w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.B. Na etapie prowadzenia robót (Etap II): 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych,2) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,3) kontrola procesu realizacji robót budowlanych – uzgodnienie z wykonawcą/ami procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, 4) weryfikowanie projektów lub umów z podwykonawcami, 5) dokonywanie z projektantami (autorami projektów) stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień dokumentacji projektowej w ramach nadzoru autorskiego w zakresie: uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji projektu,6) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych, wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresie terminowym, technicznym i finansowym oraz ich eliminacja,7) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu z zastrzeżeniem pkt.8, w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. z 2019r. poz.1186) dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim; - sprawdzanie posiadania i przechowywanie przekazanych przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi) dotyczących materiałów i urządzeń, w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, potwierdzających jednocześnie obecność u Zamawiającego; - monitorowanie postępu robót, w tym w szczególności nadzór nad terminowością realizacji robót, kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, jego niezwłoczna aktualizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku konieczności dokonania zmian; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; - przedstawianie, w oparciu o konsultacje z Zamawiającym niezwłocznie propozycji konieczności przesunięcia środków pomiędzy zadaniami i zmian we wniosku o dofinansowanie, w związku z koniecznością informowania NFOŚiGW o zamiarze dokonania zmian w projekcie; - organizowanie, prowadzenie oraz protokołowanie cyklicznych narad koordynacyjnych na budowie; 8) Wykonawca w razie uzasadnionego wezwania Zamawiającego zobowiązany jest do stawiania się niezwłocznie na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 9) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót w trakcie ich wykonywania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz przepisów z zakresie ochrony przeciwpożarowej;10) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 11) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 12) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 13) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 14) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji robót budowlanych na potrzeby sprawozdawczości projektu w całym okresie jego realizacji nie rzadziej niż raz na trzy miesiące i na każde żądanie Zamawiającego;15) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowym, w tym rozliczeń z podwykonawcami;16) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 17) Weryfikacja sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych kosztorysów robót przerwanych, o ile będą miały miejsce;18) Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności; 19) Spisywanie protokołów zmian i odstępstw od projektu oraz protokołów konieczności na roboty dodatkowe wspólnie z kierownikiem budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, o ile będą miały miejsce;20) Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych oraz wszelkich innych odbiorów wykonywanych robót (częściowych, zanikających, zamiennych, warunkowych i ponaprawczych), a także do przekazania z nich Zamawiającemu protokołów; 21) Sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 22) Sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 23) W ramach odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz do przedstawienia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wszystkich wad stwierdzonych podczas odbioru. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną i kompletną dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej w formie skanów.24) Poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;25) Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 26) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym;27) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji i pozwoleń, które będą konieczne w celu realizacji robót; 28) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 29) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do dokumentacji robót; 30) Stosowanie we wszystkich tworzonych dokumentach oraz gromadzonej dokumentacji zasad oznaczania opisanych w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.31) Udział w rozliczeniu końcowym inwestycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71247000-1, 71318000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12960,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty (PLN) |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (lata) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych w budynku w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 24 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach termomodernizacji budynków biurowych przewidziano wykonanie robót budowlanych określonych dla każdej lokalizacji w załącznikach do umów o dofinansowanie pn. OPIS PROJEKTU, zgodnie z którymi:W Gryfinie przy ul. Szczecińska 24 roboty budowlane obejmują: - ocieplenie stropodachu, - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymianę drzwi zewnętrznych, - wymianę okien, - budowę instalacji PV, - przebudowę źródła ciepła i instalacji c.o i cwu: - wymianę źródeł ciepła i instalacji c.o. - zmianę sposobu przygotowania c.w.u. - wymianę źródeł światła na energooszczędne, wymiana opraw oświetleniowychwraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.Uszczegółowiony zakres prac w aktualnym audycie energetycznym - załącznik nr 10c do SIWZ.Do głównych zadań Inspektora Nadzoru należało będzie: A. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót (Etap I): 1) Zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą danego projektu, w szczególności z:a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym opracowanym przez BENSA Krzysztof Żmudzki, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce;b) zestawieniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz wartością kosztorysową inwestycji (WKI);c) audytem - ex-ante - opracowanie pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1”;d) audytem energetycznym;e) zestawieniem wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu;f) umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych danego projektu.2) Udział w odbiorze dokumentacji projektowo-technicznej, opracowanej przez wyłonionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na sprawdzeniu oraz wykonaniu koreferatu opracowanej dokumentacji projektowo – technicznej. Sprawdzenie przekazanej dokumentacji projektowej powinno odbyć się w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia jej otrzymania i obejmować będzie w szczególności następujące dokumenty:a) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna);b) przedmiar robót budowlanych;c) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji umowy (kosztorys ten będzie wykorzystywany jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót);d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;f) harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierające zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy;g) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD;h) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego.3) Wykonawca zobowiązany jest stosować we wszystkich tworzonych dokumentach oznakowanie zgodne z zasadami oznaczania opisanymi w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.B. Na etapie prowadzenia robót (Etap II): 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych,2) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,3) kontrola procesu realizacji robót budowlanych – uzgodnienie z wykonawcą/ami procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, 4) weryfikowanie projektów lub umów z podwykonawcami, 5) dokonywanie z projektantami (autorami projektów) stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień dokumentacji projektowej w ramach nadzoru autorskiego w zakresie: uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji projektu,6) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych, wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresie terminowym, technicznym i finansowym oraz ich eliminacja,7) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu z zastrzeżeniem pkt.8, w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. z 2019r. poz.1186) dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim; - sprawdzanie posiadania i przechowywanie przekazanych przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi) dotyczących materiałów i urządzeń, w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, potwierdzających jednocześnie obecność u Zamawiającego; - monitorowanie postępu robót, w tym w szczególności nadzór nad terminowością realizacji robót, kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, jego niezwłoczna aktualizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku konieczności dokonania zmian; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; - przedstawianie, w oparciu o konsultacje z Zamawiającym niezwłocznie propozycji konieczności przesunięcia środków pomiędzy zadaniami i zmian we wniosku o dofinansowanie, w związku z koniecznością informowania NFOŚiGW o zamiarze dokonania zmian w projekcie; - organizowanie, prowadzenie oraz protokołowanie cyklicznych narad koordynacyjnych na budowie; 8) Wykonawca w razie uzasadnionego wezwania Zamawiającego zobowiązany jest do stawiania się niezwłocznie na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 9) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót w trakcie ich wykonywania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz przepisów z zakresie ochrony przeciwpożarowej;10) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 11) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 12) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 13) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 14) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji robót budowlanych na potrzeby sprawozdawczości projektu w całym okresie jego realizacji nie rzadziej niż raz na trzy miesiące i na każde żądanie Zamawiającego;15) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowym, w tym rozliczeń z podwykonawcami;16) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 17) Weryfikacja sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych kosztorysów robót przerwanych, o ile będą miały miejsce;18) Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności; 19) Spisywanie protokołów zmian i odstępstw od projektu oraz protokołów konieczności na roboty dodatkowe wspólnie z kierownikiem budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, o ile będą miały miejsce;20) Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych oraz wszelkich innych odbiorów wykonywanych robót (częściowych, zanikających, zamiennych, warunkowych i ponaprawczych), a także do przekazania z nich Zamawiającemu protokołów; 21) Sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 22) Sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 23) W ramach odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz do przedstawienia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wszystkich wad stwierdzonych podczas odbioru. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną i kompletną dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej w formie skanów.24) Poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;25) Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 26) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym;27) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji i pozwoleń, które będą konieczne w celu realizacji robót; 28) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 29) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do dokumentacji robót; 30) Stosowanie we wszystkich tworzonych dokumentach oraz gromadzonej dokumentacji zasad oznaczania opisanych w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.31) Udział w rozliczeniu końcowym inwestycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71247000-1, 71318000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 28834,70
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (lata) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych w budynku w Sczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach termomodernizacji budynków biurowych przewidziano wykonanie robót budowlanych określonych dla każdej lokalizacji w załącznikach do umów o dofinansowanie pn. OPIS PROJEKTU, zgodnie z którymi:W Szczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14 roboty budowlane obejmują: - ocieplenie dachu i stropodachu, - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymianę drzwi zewnętrznych, - wymianę okien, - budowę instalacji PV, - przebudowę źródła ciepła i instalacji c.o. - wymianę źródła ciepła na gazowy kocioł kondensacyjny - wymianę źródeł światła na energooszczędne, wymiana opraw oświetleniowychwraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.Uszczegółowiony zakres prac w aktualnym audycie energetycznym - załącznik nr 10d do SIWZ.Do głównych zadań Inspektora Nadzoru należało będzie: A. Na etapie poprzedzającym rozpoczęcie robót (Etap I): 1) Zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą danego projektu, w szczególności z:a) Programem Funkcjonalno – Użytkowym opracowanym przez BENSA Krzysztof Żmudzki, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce;b) zestawieniem szacunkowych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz wartością kosztorysową inwestycji (WKI);c) audytem - ex-ante - opracowanie pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1”;d) audytem energetycznym;e) zestawieniem wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu;f) umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych danego projektu.2) Udział w odbiorze dokumentacji projektowo-technicznej, opracowanej przez wyłonionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na sprawdzeniu oraz wykonaniu koreferatu opracowanej dokumentacji projektowo – technicznej. Sprawdzenie przekazanej dokumentacji projektowej powinno odbyć się w terminie nie przekraczającym 7 dni licząc od dnia jej otrzymania i obejmować będzie w szczególności następujące dokumenty:a) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna);b) przedmiar robót budowlanych;c) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji umowy (kosztorys ten będzie wykorzystywany jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót);d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB);e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ;f) harmonogram rzeczowo - terminowo- finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy robót budowlanych danego projektu, na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierające zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy;g) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD;h) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego.3) Wykonawca zobowiązany jest stosować we wszystkich tworzonych dokumentach oznakowanie zgodne z zasadami oznaczania opisanymi w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta”, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.B. Na etapie prowadzenia robót (Etap II): 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych,2) uczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych,3) kontrola procesu realizacji robót budowlanych – uzgodnienie z wykonawcą/ami procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, 4) weryfikowanie projektów lub umów z podwykonawcami, 5) dokonywanie z projektantami (autorami projektów) stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień dokumentacji projektowej w ramach nadzoru autorskiego w zakresie: uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji projektu,6) bieżące analizowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji robót budowlanych, wynikłych w trakcie wykonywania robót, analiza ryzyk w zakresie terminowym, technicznym i finansowym oraz ich eliminacja,7) bieżący nadzór nad robotami budowlanymi, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu z zastrzeżeniem pkt.8, w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo budowlane (t.jedn. Dz. U. z 2019r. poz.1186) dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy robót budowlanych oraz zawartą z nim umową, a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim; - sprawdzanie posiadania i przechowywanie przekazanych przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi) dotyczących materiałów i urządzeń, w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczalnych do zastosowania w budownictwie w Polsce; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, potwierdzających jednocześnie obecność u Zamawiającego; - monitorowanie postępu robót, w tym w szczególności nadzór nad terminowością realizacji robót, kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, jego niezwłoczna aktualizacja w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku konieczności dokonania zmian; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; - przedstawianie, w oparciu o konsultacje z Zamawiającym niezwłocznie propozycji konieczności przesunięcia środków pomiędzy zadaniami i zmian we wniosku o dofinansowanie, w związku z koniecznością informowania NFOŚiGW o zamiarze dokonania zmian w projekcie; - organizowanie, prowadzenie oraz protokołowanie cyklicznych narad koordynacyjnych na budowie; 8) Wykonawca w razie uzasadnionego wezwania Zamawiającego zobowiązany jest do stawiania się niezwłocznie na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 9) Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót w trakcie ich wykonywania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz przepisów z zakresie ochrony przeciwpożarowej;10) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 11) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 12) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 13) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, montowania, składowania lub przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 14) Przygotowywanie wszystkich niezbędnych informacji w zakresie realizacji robót budowlanych na potrzeby sprawozdawczości projektu w całym okresie jego realizacji nie rzadziej niż raz na trzy miesiące i na każde żądanie Zamawiającego;15) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonywanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowym, w tym rozliczeń z podwykonawcami;16) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 17) Weryfikacja sporządzonych przez wykonawcę robót budowlanych kosztorysów robót przerwanych, o ile będą miały miejsce;18) Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie tych czynności; 19) Spisywanie protokołów zmian i odstępstw od projektu oraz protokołów konieczności na roboty dodatkowe wspólnie z kierownikiem budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, o ile będą miały miejsce;20) Zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót budowlanych oraz wszelkich innych odbiorów wykonywanych robót (częściowych, zanikających, zamiennych, warunkowych i ponaprawczych), a także do przekazania z nich Zamawiającemu protokołów; 21) Sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 22) Sprawdzanie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; 23) W ramach odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany, w szczególności do stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami oraz do przedstawienia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wszystkich wad stwierdzonych podczas odbioru. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną i kompletną dokumentację powykonawczą w formie papierowej i elektronicznej w formie skanów.24) Poświadczanie usunięcia wad przez wykonawcę robót, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;25) Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z Wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 26) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym;27) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji i pozwoleń, które będą konieczne w celu realizacji robót; 28) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 29) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do dokumentacji robót; 30) Stosowanie we wszystkich tworzonych dokumentach oraz gromadzonej dokumentacji zasad oznaczania opisanych w załączniku nr 9 do umowy o dofinansowanie POIS „Obowiązki informacyjne Beneficjenta” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.31) Udział w rozliczeniu końcowym inwestycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9, 71540000-5, 71247000-1, 71318000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35380,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto oferty (PLN) |
60,00 |
Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (lata) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: