Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa dróg powiatowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole Lubelskie
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Opolski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-05
  • Numer ogłoszenia617943-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617943-N-2019 z dnia 2019-11-05 r.

Powiat Opolski: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa dróg powiatowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 43102908500000, ul. ul. Lubelska  4 , 24-300  Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818 276 122, e-mail starostwo@opole.lublin.pl, faks 818 272 236.
Adres strony internetowej (URL): www.opole.lublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub posłańcem
Adres:
Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa dróg powiatowych
Numer referencyjny: IGM.272.8.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
siedem


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu następujących zadań: Zadanie nr 1 - Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2622L Opole Lubelskie – Skoków – Białowoda – Kol. Boby od km 2+809 do km 12+227 dł. 9418 mb i nr 2621L Emilcin – Skoków od km 0+023 do km 2+025 dł. 2002 mb; Zadanie nr 2 - Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2605L Wilków – Zagłoba – Łaziska – do drogi nr 824 od km 17+699 do km 20+792 dł. 3093 mb i nr 2624L Janiszów – Kosiorów - Kamionka od km 2+532 do km 6+048 dł. 3516 mb; Zadanie nr 3 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka – Puszno Godowskie na odcinku od km 0+988 do km 10+495, dł. 9507 mb; Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 2+223 do km 5+078 oraz od km 6+929 do km 12+390 dł. 8316 mb; Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2619 L Darowne – Poniatowa na odcinku od km 0+000 do km 1+093 dł. 1093 mb; Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel – Ratoszyn - Borzechów od km 7+639 do km 8+589 dł. 950 mb; Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2618L w miejscowości Dąbrowa Wronowska i Plizin w gminie Poniatowa. 2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: I Etap – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu powyższych zadań; II Etap – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót przez okres rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych (przeglądy gwarancyjne) oraz dokonanie odbioru pogwarancyjnego po usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych w okresie gwarancyjnym w ramach wyżej wymienionych zadań. 3. Zamawiający zaplanował płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości określonej w rozdziale II pkt 10 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71540000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Ze względu na różne terminy zakończenia poszczególnych części/zadań, okres ich realizacji został określony w załącznikach do niniejszego ogłoszenia dotyczących poszczególnych części/zadania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca w zakresie dotyczącym zdolności zawodowej wykaże, że: 1. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden nadzór nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót min. 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku złożenia oferty na realizację kilku zadań warunek nie ulega zsumowaniu. 2. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować na etapie realizacji zamówienia: 1) Inspektorem nadzoru w branży drogowej (koordynator wszystkich branż – gdy wystąpi konieczność) - 1 osoba, posiadająca: a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, w przypadku zadania nr 5 i 7 (droga klasy L) dopuszcza się posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie, b) wymagane doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru, przy realizacji robót drogowych, c) wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na realizację kilku zadań, dopuszcza się pełnienie funkcji inspektora nadzoru (koordynatora) dla kilku zadań przez jedną osobę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w zakresie dotyczącym zdolności zawodowej wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden nadzór nad realizacją roboty budowlanej polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót min. 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych). 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Zgodnie z art. 24aa ustawy, Zamawiający informuje, iż najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Oświadczenie, należy złożyć w oryginale. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie, należy złożyć w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Dokument należy złożyć w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. h) W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wskazanych w ust. 4 pkt 2 lit. a, b, c, d, e, f i g dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby oraz dokumentów potwierdzających posiadanie przekazywanego zasobu. i) W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt w ust. 4 pkt 2 lit. a, b, c, d, e, f i g muszą złożyć (oddzielnie) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdziale III pkt 1.1.3 lit. A), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. b) wykaz wykonanych usług, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie - sporządzony z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykaz wykonanych usług należy złożyć w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie braku przesłanek wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasoby którego Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://spopolelubelskie.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych); 2) Zadanie nr 2 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych); 3) Zadanie nr 3 – 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych); 4) Zadanie nr 4 – 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych); 5) Zadanie nr 5 – 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych); 6) Zadanie nr 6 – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); 7) Zadanie nr 7 – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i odpowiednio oznaczyć (zaleca się wydzielenie stron zawierających zastrzeżone informacje oraz oznaczenie ich adnotacją „tajemnica przedsiębiorstwa”) w ofercie informacje, które nie mogą zostać ujawnione, a także wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010, z późn. zm.). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2622L Opole Lubelskie – Skoków – Białowoda – Kol. Boby od km 2+809 do km 12+227 dł. 9418 mb i nr 2621L Emilcin – Skoków od km 0+023 do km 2+025 dł. 2002 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: a) Droga powiatowa nr 2622L Opole Lubelskie – Skoków – Białowoda – Kol. Boby od km 2+809 do km 12+227 dł. 9418 mb • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 5365 m2 • wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej AC 16W w ilości 75 kg/m2 – 1303,88t; • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 53 469,70 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 51 799 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach i zatokach – 4 705,40 m2, • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 9 421 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m -13 746 m2, • przebudowa istniejącego chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm szarej, szerokości 1,5m – 361,40 m2 oraz na zjazdach - 84,5 m2, • udrożnienie przepustów w km 5+438 (Ø60 cm), 5+786 (Ø60 cm), 7+916 (Ø40 cm), 8+063 (Ø40 cm), 11+035 (Ø80 cm)- pikietaż rzeczywisty, • ustawienie barier ochronnych stalowych - 220 m, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, b) Droga powiatowa nr 2621L Emilcin – Skoków od km 0+023 do km 2+025 dł. 2002 mb • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 1100 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 11 557,4 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 11 157 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach – 515,5 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 1431 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 2938,50 m2, • udrożnienie przepustów w km 0+029 (Ø80 cm), 0+652 (Ø80 cm), 1+492 (3xØ125 cm), • ustawienie barier ochronnych stalowych - 92 m • oznakowanie pionowe i poziome • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2605L Wilków – Zagłoba – Łaziska – do drogi nr 824 od km 17+699 do km 20+792 dł. 3093 mb i nr 2624L Janiszów – Kosiorów - Kamionka od km 2+532 do km 6+048 dł. 3516 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: a) Droga powiatowa nr 2605L Wilków – Zagłoba – Łaziska – do drogi nr 824 od km 17+699 do km 20+792 dł. 3093 mb • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 326,90 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 19 348,85 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 19 348,85 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach–1 555,00 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 3 093,0 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32mm, gr. 10 cm, szer. 1,00m po obu stronach drogi i na włączeniach – 6186,00 m2, • udrożnienie przepustów w km 20+790 (Ø80 cm), 20+724 (3x Ø150 cm), 20+611 (Ø100 cm), • oznakowanie pionowe i poziome • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej b) Droga powiatowa nr 2624L Janiszów- Kosiorów- Kamionka na odcinku od km 2+532 do km 6+048, dł. 3,516 km • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 143,35 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 20 536,15 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 19 481,35 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach– 1054,80 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 3516,00 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 5 274,00 m2, • udrożnienie przepustów w km 2+775 (Ø80 cm), 3+780 (Ø80 cm), • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka – Puszno Godowskie na odcinku od km 0+988 do km 10+495, dł. 9507 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 12 881,28 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 57 577,16 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 55 675,76 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach – 2 539,7 m2 • przebudowa istniejących zatok autobusowych- 339,45 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 7 209,0 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 8 753,62 m2, • wykonanie poboczy drogi z nawierzchni z wykorzystaniem frezowin, gr. 10 cm , szer. 0,75 m- 3 864,38 m2 • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm–214,72 m2, • udrożnienie przepustów w km 1+027 (Ø60 cm), 2+350 (Ø60 cm), 3+950 (Ø80 cm), 5+156 (Ø80 cm), 5+582 (Ø100 cm), 6+140 (Ø80 cm), 7+057 (Ø100 cm), 8+177 (Ø80 cm), 8+681 (Ø80 cm) • oznakowanie pionowe i poziome • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 2+223 do km 5+078 oraz od km 6+929 do km 12+390 dł. 8316 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 2+223 do km 5+078, długości 2,855 km: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 1 570,00 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 16 288,55 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 15 718,25 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach– 830,00 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 4118,25 m2, • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 2766,00 m2 • przebudowa istniejących zatok autobusowych 73,75 m2, • udrożnienie przepustu w km 4+434 (Ø80 cm), • podwyższenie wjazdów asfaltowych betonem asfaltowym- 134,00 m2, • przełożenie wjazdów z kostki brukowej, płyt ażurowych- 304,00 m2 • Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 6+929 do km 12+390, długości 5,461 km: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 4 500,00 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 31 622,30 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 30 530,10 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach i zatokach – 1 792,50 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 5 351,00 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 4 941,00 m2, • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm–2 899,00 m2, • udrożnienie przepustów w km: 7+520 (Ø80 cm), 9+925 (Ø80 cm), • wykonanie odwodnienia jezdni, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2619 L Darowne – Poniatowa na odcinku od km 0+000 do km 1+093 dł. 1093 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych –10,50 m2, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0+31,5 mm, warstwa górna gr. 20 cm- 5 783,90 m2, • wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 4 cm – 5 680,30 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 3 cm –5 571,00 m2, • wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego 0+31,5 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 1 535,50 m2, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.


Część nr: 6 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel – Ratoszyn - Borzechów od km 7+639 do km 8+589 dł. 950 mb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 215,00 m2 • wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej AC16W w ilości 75 kg/m2 – 436,60 t, • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC8S grubości 5 cm – 5 821,30 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 – 1,00 m – 1 715,00 m2, • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 388,00 m2, • profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia i zjazdy- 893,00 m2, • wykonanie zatoki autobusowej z kostki brukowej betonowej gr. 8cm , kolor szary- 124,75 m2, • wykonanie chodnika (peronu) z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, kolor czerwony- 51,00 m2, • utwardzenie zjazdów z drogi za pomocą kruszywa kamiennego, • udrożnienie przepustów oraz oczyszczanie rowów z namułu, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.


Część nr: 7 Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 2618L w miejscowości Dąbrowa Wronowska i Plizin w gminie Poniatowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 600,00 m2 • wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki asfaltowej AC16W grubości 5 cm – 10 837,232 m2 • wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej AC11S grubości 4 cm – 10 643,7 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm– 2 902,5 m2, • wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego gr. 15 cm- 1 600 m2, • przełożenie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, lub płyt ażurowych ACO gr. 10 cm na zjazdach do posesji, • oczyszczenie przepustów Ø80 cm z namułu - 38 m, • oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp namułu - 2 010,00 m, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
doświadczenie inspektora nadzoru 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI