IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych); 2) Zadanie nr 2 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych); 3) Zadanie nr 3 – 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych); 4) Zadanie nr 4 – 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych); 5) Zadanie nr 5 – 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych); 6) Zadanie nr 6 – 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); 7) Zadanie nr 7 – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu – datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i odpowiednio oznaczyć (zaleca się wydzielenie stron zawierających zastrzeżone informacje oraz oznaczenie ich adnotacją „tajemnica przedsiębiorstwa”) w ofercie informacje, które nie mogą zostać ujawnione, a także wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1010, z późn. zm.). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2622L Opole Lubelskie – Skoków – Białowoda – Kol. Boby od km 2+809 do km 12+227 dł. 9418 mb i nr 2621L Emilcin – Skoków od km 0+023 do km 2+025 dł. 2002 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: a) Droga powiatowa nr 2622L Opole Lubelskie – Skoków – Białowoda – Kol. Boby od km 2+809 do km 12+227 dł. 9418 mb • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 5365 m2 • wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej AC 16W w ilości 75 kg/m2 – 1303,88t; • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 53 469,70 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 51 799 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach i zatokach – 4 705,40 m2, • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 9 421 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m -13 746 m2, • przebudowa istniejącego chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm szarej, szerokości 1,5m – 361,40 m2 oraz na zjazdach - 84,5 m2, • udrożnienie przepustów w km 5+438 (Ø60 cm), 5+786 (Ø60 cm), 7+916 (Ø40 cm), 8+063 (Ø40 cm), 11+035 (Ø80 cm)- pikietaż rzeczywisty, • ustawienie barier ochronnych stalowych - 220 m, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, b) Droga powiatowa nr 2621L Emilcin – Skoków od km 0+023 do km 2+025 dł. 2002 mb • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 1100 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 11 557,4 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 11 157 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach – 515,5 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 1431 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 2938,50 m2, • udrożnienie przepustów w km 0+029 (Ø80 cm), 0+652 (Ø80 cm), 1+492 (3xØ125 cm), • ustawienie barier ochronnych stalowych - 92 m • oznakowanie pionowe i poziome • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Przebudowa ciągu drogowego dróg powiatowych nr 2605L Wilków – Zagłoba – Łaziska – do drogi nr 824 od km 17+699 do km 20+792 dł. 3093 mb i nr 2624L Janiszów – Kosiorów - Kamionka od km 2+532 do km 6+048 dł. 3516 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: a) Droga powiatowa nr 2605L Wilków – Zagłoba – Łaziska – do drogi nr 824 od km 17+699 do km 20+792 dł. 3093 mb • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 326,90 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 19 348,85 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 19 348,85 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach–1 555,00 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 3 093,0 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32mm, gr. 10 cm, szer. 1,00m po obu stronach drogi i na włączeniach – 6186,00 m2, • udrożnienie przepustów w km 20+790 (Ø80 cm), 20+724 (3x Ø150 cm), 20+611 (Ø100 cm), • oznakowanie pionowe i poziome • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej b) Droga powiatowa nr 2624L Janiszów- Kosiorów- Kamionka na odcinku od km 2+532 do km 6+048, dł. 3,516 km • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 143,35 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 20 536,15 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 19 481,35 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach– 1054,80 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 3516,00 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 5 274,00 m2, • udrożnienie przepustów w km 2+775 (Ø80 cm), 3+780 (Ø80 cm), • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 2626 L Wrzelowiec - Kręciszówka – Puszno Godowskie na odcinku od km 0+988 do km 10+495, dł. 9507 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 12 881,28 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 57 577,16 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 55 675,76 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach – 2 539,7 m2 • przebudowa istniejących zatok autobusowych- 339,45 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 7 209,0 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 8 753,62 m2, • wykonanie poboczy drogi z nawierzchni z wykorzystaniem frezowin, gr. 10 cm , szer. 0,75 m- 3 864,38 m2 • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm–214,72 m2, • udrożnienie przepustów w km 1+027 (Ø60 cm), 2+350 (Ø60 cm), 3+950 (Ø80 cm), 5+156 (Ø80 cm), 5+582 (Ø100 cm), 6+140 (Ø80 cm), 7+057 (Ø100 cm), 8+177 (Ø80 cm), 8+681 (Ø80 cm) • oznakowanie pionowe i poziome • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 2+223 do km 5+078 oraz od km 6+929 do km 12+390 dł. 8316 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 2+223 do km 5+078, długości 2,855 km: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 1 570,00 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 16 288,55 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 15 718,25 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach– 830,00 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 4118,25 m2, • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 2766,00 m2 • przebudowa istniejących zatok autobusowych 73,75 m2, • udrożnienie przepustu w km 4+434 (Ø80 cm), • podwyższenie wjazdów asfaltowych betonem asfaltowym- 134,00 m2, • przełożenie wjazdów z kostki brukowej, płyt ażurowych- 304,00 m2 • Przebudowa drogi powiatowej nr 2634L Kluczkowice - Świdry – Zadole - Wandalin na odcinku od km 6+929 do km 12+390, długości 5,461 km: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 4 500,00 m2 • wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 6 cm – 31 622,30 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 4 cm – 30 530,10 m2, • wykonanie podbudowy na poszerzeniach i zatokach – 1 792,50 m2 • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 5 351,00 m2 • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/32 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 4 941,00 m2, • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm–2 899,00 m2, • udrożnienie przepustów w km: 7+520 (Ø80 cm), 9+925 (Ø80 cm), • wykonanie odwodnienia jezdni, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 2619 L Darowne – Poniatowa na odcinku od km 0+000 do km 1+093 dł. 1093 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych –10,50 m2, • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0+31,5 mm, warstwa górna gr. 20 cm- 5 783,90 m2, • wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W grubości 4 cm – 5 680,30 m2 • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC11S grubości 3 cm –5 571,00 m2, • wykonanie poboczy i zjazdów z kruszywa łamanego 0+31,5 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 m – 1 535,50 m2, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 2248L Chodel – Ratoszyn - Borzechów od km 7+639 do km 8+589 dł. 950 mb |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 215,00 m2 • wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej AC16W w ilości 75 kg/m2 – 436,60 t, • wykonanie nawierzchni z warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno -bitumicznej AC8S grubości 5 cm – 5 821,30 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 10 cm, szer. 0,75 – 1,00 m – 1 715,00 m2, • ułożenie siatki przeciwspękaniowej o wytrzymałości min 50 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą nawierzchnią o szerokości 1 m – 388,00 m2, • profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia i zjazdy- 893,00 m2, • wykonanie zatoki autobusowej z kostki brukowej betonowej gr. 8cm , kolor szary- 124,75 m2, • wykonanie chodnika (peronu) z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, kolor czerwony- 51,00 m2, • utwardzenie zjazdów z drogi za pomocą kruszywa kamiennego, • udrożnienie przepustów oraz oczyszczanie rowów z namułu, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Przebudowa drogi powiatowej nr 2618L w miejscowości Dąbrowa Wronowska i Plizin w gminie Poniatowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakres robót obejmuje: • wykonanie frezowania istniejących warstw bitumicznych – 600,00 m2 • wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki asfaltowej AC16W grubości 5 cm – 10 837,232 m2 • wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej AC11S grubości 4 cm – 10 643,7 m2, • wykonanie poboczy drogi z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm– 2 902,5 m2, • wykonanie nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego gr. 15 cm- 1 600 m2, • przełożenie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, lub płyt ażurowych ACO gr. 10 cm na zjazdach do posesji, • oczyszczenie przepustów Ø80 cm z namułu - 38 m, • oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp namułu - 2 010,00 m, • oznakowanie pionowe i poziome, • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71540000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
doświadczenie inspektora nadzoru |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z podziałem wskazanym poniżej, za posiadanie przez inspektora nadzoru branży drogowej (koordynatora wszystkich branż) doświadczenia (o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1.1.3. lit. B) polegającego na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy: 1) jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto min. 500 000,00 zł – 0 pkt; 2) dwóch budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 20 pkt; 3) trzech budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł – 40 pkt. Za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy czterech i więcej budowach, rozbudowach lub przebudowach dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej o wartości robót budowlanych brutto każda min. 500 000,00 zł, wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów w tym kryterium tj. 40 pkt.