Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczytniki 139
1.5.2.) Miejscowość: Szczytniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-865
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627625001
1.5.8.) Numer faksu: 627625274
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0d5cc2-d6d5-4680-a438-67fc78e1bb5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066194/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl, www.szczytniki.ug.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt. 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt. 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IOŚ.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III”, realizowanego w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/5877/PolskiLad.
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap II realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/5893/PolskiLad
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap III realizowana jest ze środków własnych Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień: 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego, 71631300-3 – Usługi technicznego nadzoru budowlanego, 71700000-5 – Usługi nadzoru i kontroli, 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, 71247000 – 1 – Nadzór nad robotami budowlanymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. “Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III”, obejmującego: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robot zgodnie z tym projektem wraz z przeprowadzeniem rozruchu technologicznego, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz innych niezbędnych decyzji dopuszczających do eksploatacji dla przedmiotowej inwestycji (jeżeli dotyczy), w tym:
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I:
a) dokumentacja projektowa,
b) stacja zlewcza ścieków i osadów dowożonych,
c) ogniwa fotowoltaiczne 50 kWp,
d) budynek techniczno-socjalny z wyposażeniem.
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap II:
a) ZOM – Zblokowana oczyszczalnia mechaniczna,
b) zbiornik retencyjno – uśredniający,
c) komora rozdziału,
d) reaktor biologiczny SBR 6.1,
e) reaktor biologiczny SBR 6.2,
f) stacja dmuchaw,
g) komora zbiorcza,
h) staw retencyjny ścieków oczyszczonych z projektowanym węzłem mikrofiltracji,
i) komora pomiarowa,
j) wylot ścieków oczyszczonych,
k) komora tlenowej stabilizacji osadu KTSO,
l) zbiornik osadu nadmiernego,
m) silos wapna,
n) likwidacja obiektów istniejących.
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap III:
a) przepompownia ścieków surowych z kratą koszową,
b) stacja zagęszczania, odwadniania i higienizacji osadów,
c) plac tymczasowego gromadzenia osadów z wagą,
d) instalacje elektryczne i AKPiA,
e) sieci technologiczne międzyobiektowe,
f) ogrodzenie,
g) drogi, place, chodniki,
h) uzyskanie efektu ekologicznego,
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
j) pozwolenie na użytkowanie obiektu.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zakres czynność, określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz pełny nadzór nad całościowym procesem inwestycyjnym, projektowym i wykonawczym.
Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą nie niższą niż 100 % wynagrodzenia umownego Wykonawcy
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę nadzoru inwestorskiego nad zadaniem o złożonym i rozbudowanym zakresie, w ramach którego nadzór inwestorski musi być wzajemnie skoordynowany ze względu na uzależnienie wykonania jednych robót od innych. Podział zamówienia nie jest uzasadniony ekonomicznie i organizacyjnie, gdyż spowodowałby zwiększenie kosztów nadzoru oraz trudności przy skoordynowaniu działań różnych Wykonawców i wyegzekwowanie wspólnej odpowiedzialności za realizację zadania inwestycyjnego w trakcie jego wykonywania oraz w okresie gwarancji i rękojmi.
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z zatrudnieniem osób w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru inwestorskiego (Koordynatora Zespołu) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę, polegającą na sprawowaniu i koordynowaniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacjo co najmniej jednego zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 300 m3,
b) dysponuje przynajmniej jedną osobą, pełniącą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego (Koordynatora Zespołu) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- doświadczenie zawodowe, polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie wymaganej specjalności) przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 300 m3,
c) dysponuje przynajmniej jedną osobą, pełniącą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- doświadczenie zawodowe, polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie wymaganej specjalności) przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 300 m3,
d) dysponuje przynajmniej jedną osobą, pełniącą funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka), posiadającą:
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- doświadczenie zawodowe, polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie wymaganej specjalności) przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości średniodobowej nie mniejszej niż 300 m3.
Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzają spełnianie warunków dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówień.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wypełniony formularz oferty. Formularz cenowy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy). Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do
ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 8 i § 19 projektowanych postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni