Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk – etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłońsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-07
  • ZamawiającyGmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00040446
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Płońsk reprezentowana przez Burmistrza Miasta Płońsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plonsk@plons.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb8d000-7e7a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycja realizowana z dofinansowania pozyskanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020) Oś Priorytetowa RPO WM IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna, tytuł projektu Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Płońsk – etap II

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami za pośrednictwem platformy zakupowej
znajdującej się pod adresem: https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login. Zamawiający zgodnie z § 2
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf"-zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany
oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji
w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. Dopuszczalne
formaty przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,
mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL,
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc, rar;
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez wykonawcę na platformie
zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert;
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Płońsku o
przetwarzaniu danych dla uczestników postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego, Wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w związku z
ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę
zawarta jest w pkt 24 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji związanej z głęboką modernizacją energetyczną trzech budynków użyteczności publicznej położonych w Płońsku:
• Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Wolności 4, dz. ewid. nr 751, 752; powierzchnia 2 027,12 m2, kubatura 6 296,40 m3;
• Miejska Biblioteka Publiczna przy ul. Północnej 15B, dz. ewid. nr 85/2, 86/5; powierzchnia 401,18
m2, kubatura 1 079,78 m3;
• Budynek Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Zajazd 5, dz. ewid. nr 1785/1;powierzchnia 513,92 m2, kubatura 1 606,64 m3.

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczy specjalności:
• konstrukcyjno - budowlanej,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zakres robót budowlanych podlegających pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego obejmuje poniższe działania:
1. Ocieplenie obiektów:
a) ocieplenie dachów i stropodachów,
b) ocieplenie fundamentów,
c) ocieplenie elewacji,
d) docieplenie stropu piwnicy w budynku ZGM;
2. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych - wymiana okien drewnianych na PCV o mniejszym współczynnika przepuszczalności cieplnej w każdym budynku;
3. Wymiana oświetlenia na energooszczędne - w każdym budynku zaplanowano wymianę istniejącego oświetlenia na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED;
4. Modernizacja systemów grzewczych i c.w.u - w tym zaprojektowano wymianę grzejników na nowe oraz modernizację instalacji c.w.u. w budynku SP nr 1 przy ul. Wolności;
5. Instalacja fotowoltaiczna (OZE) - zaplanowano zamontowanie ogniw fotowoltaicznych o mocy
od 5 kW do 20 kW w każdym budynku;
6. Wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz sieci strukturalnej LAN w każdym budynku;
7. Wykonanie modernizacji wentylacji oraz montaż dodatkowej wentylacji w pomieszczeniach SP nr 1 przy ul. Wolności;
8. Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z dachu SP nr 1 przy ul. Wolności na tereny zielone;
9. Wymiana stropów i schodów drewnianych w SP nr 1.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumentacji technicznej oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:
1.1 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1.1.1. w zakresie doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na zrealizowaniu (doprowadzeniu
do odbioru końcowego i odebrania) przez Wykonawcę usługi nadzorowania nad robotami
budowlanymi w skład których wchodziła budowa lub przebudowa lub remont lub
termomodernizacja co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budynku, o wartości nie
mniejszej niż 2 500 000,00 PLN brutto, lub co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie
mniejszej niż 1 250 000,00 PLN brutto każda.
W przypadku podania wartości w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty
przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem
www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania.
Zakres robót wskazany powyżej może być wykonany w ramach jednej lub kilku umów.
1.2 w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji
zamówienia:
1) minimum 1 osobę (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą minimum:
Wykształcenie: wykształcenie techniczne bądź odpowiednie wykształcenie uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Kwalifikacje zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (pełniącą jednocześnie funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru na budowie) - posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru robót budowlanych w tej specjalności, lub równoważne odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) minimum 1 osobę (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacji wod.-kan.) posiadającą minimum:
Wykształcenie: wykształcenie techniczne bądź odpowiednie wykształcenie uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Kwalifikacje zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

3) minimum 1 osobę (Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych) posiadającą minimum:
Wykształcenie: wykształcenie techniczne bądź odpowiednie wykształcenie uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Kwalifikacje zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź równoważne odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

W przypadku robót jeszcze trwających Zamawiający uzna odbiory częściowe na wymaganą wartość robót budowlanych.

Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób jest możliwa tylko w okolicznościach i na warunkach określonych we wzorze umowy.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji poszczególnych inspektorów przez jedną osobę, pod warunkiem posiadania wykształcenia i odpowiednich kwalifikacji zawodowych.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. jedn. Dz.U. z 2021, poz. 1646 ze zm.).
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w
art. 108 ust. 1 Pzp: wykonawca, żaden ze wspólników spółki cywilnej, konsorcjantów, podmiotów
występujących wspólnie (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego
zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp.,
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia podmiotowych
środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu usług, zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SWZ, wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza,
aby wykaz wykonanych usług z pkt 16.1.1.1 SWZ dotyczył usług wykonanych w okresie dłuższym niż 3
lata przed upływem terminu składania ofert, nie dłuższym jednak niż 5 lat.
b) wykazu osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
Podmiotowe środki dowodowe (wymienione w niniejszym punkcie nr 17 SWZ) należy złożyć na
wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 r. poz. 2415) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia
30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie” (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia powyższych
warunków musi wraz z ofertą złożyć zobowiązanie tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 12 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp ofertę wraz z załącznikami, o których mowa w punkcie nr 9.1. SWZ należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres https://plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga!
Faktyczny termin zakończenia przedmiotu umowy: z dniem zakończenia i rozliczenia robót
budowlanych oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont dróg gminnych na terenie gminy Dzikowiec
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Płońsk: Dostawy rękawic jednorazowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Płońsk: Budowa sieci kanalizacji deszczowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dróg gminnych na terenie gminy Dzikowiec
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja polegająca na wymianie nawierzchni ul. Sienkiewicza (Kopernika-Graniczna)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI