Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach termomodernizacji budynków publicznych. Zamówienie podzielone na 3 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kowala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach termomodernizacji budynków publicznych. Zamówienie podzielone na 3 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9f2c195-bcac-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033861/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala-Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Kowala"- Nadzór Inwestorski
1.3.16 'Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mazowszanach"- Nadzór Inwestorski
1.3.17 "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bardzicach"- Nadzór Inwestorski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycje dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI
ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art.
13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których
mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do
upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających
na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w
art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPK.271.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn:
1. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Kowala” – nadzór inwestorski,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
a) wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351);
b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej;
c) nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji inwestycji zgodnie
z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji inwestycji, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi
i europejskimi normami i zasadami wiedzy technicznej;
d) zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów;
e) zaopiniowanie projektów stworzonych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”;
f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji;
h) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
i) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym;
j) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym;
k) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów;
l) udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym;
m) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy;
n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
o) informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.;
p) uczestnictwa w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót;
q) wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu inwestycji;
r) przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
s) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy;
t) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz udział
w sporządzeniu inwentaryzacji wykonanych robót, a także jej sprawdzenie;
u) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowalny i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
v) składanie cotygodniowych raportów z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony, podpisany i wysłany przez Wykonawcę umowy (tj. Inspektora Nadzoru) drogą elektroniczną na adres: kowala@kowala.pl lub budownictwo@kowala.pl w każdy poniedziałek do godz. 14.00 za poprzedni tydzień;
w) Zapewnienie na swój koszt i ryzyko zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w przypadku niemożliwości wykonywania swoich obowiązków;
x) O ustanowieniu zastępcy oraz przyczynach uzasadniających jego ustanowienie, Inspektor Nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę.
2. Inspektor Nadzoru uprawniony jest do:
1) wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
2) żądania od osoby kierującej robotami budowlanymi dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją.
Wizyty na budowie
1. Inspektor Nadzoru dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy robót,
w ten sposób, aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do:
a) co najmniej trzech wizyt Inspektora nadzoru inwestorskiego uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót oraz udokumentowanie wizyty. Niezależnie od wizyt określonych w lit. a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych budynku, odbioru końcowego oraz odbioru maksymalnie 5 wizyt Inspektora w okresie rękojmi i gwarancji dotyczących Zadania – na wezwanie Zamawiającego w zależności od potrzeb.
b) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego stawienie się najpóźniej następnego dnia roboczego od wezwania Zamawiającego.
W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektora/inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach:
1. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
2. Inspektor nadzoru branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
3. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. D – doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zespołu 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + D
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.
4) Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium „cena C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cmin / Ci) x 60 pkt
gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Ci – cena brutto oferty badanej
C – liczba punktów za kryterium ceny
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów
5.2.1.Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
W związku z powyższym, cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia określonego w niniejszej SWZ oraz we wzorze umowy
5.2.2 Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
5.2.3.Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
5.2.4 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
5.3 Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru [D]” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego doświadczenia w formularzu Oferty.
W kryterium Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 1 robocie w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 0 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 2 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 15 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 3 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 30 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 4 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 40 pkt
Na potwierdzenie wykazanego powyżej doświadczenia Wykonawca bezwzględnie musi wypełnić tabelę znajdującą się w formularzu ofertowym podając:
Imię i nazwisko - inspektora nadzoru – koordynatora zadania;
Nazwa i adres Zamawiającego/Zlecającego;
Informacje potwierdzające doświadczenie - Przedmiot zamówienia z określeniem nazwy projektu/ów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
Czas realizacji początek dzień/miesiąc/rok – koniec dzień/miesiąc/rok
UWAGA!
Osoba wskazana jako „Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania” musi jednocześnie być wykazana w Załączniku nr 4 do SWZ wykaz osób jako inspektor nadzoru – koordynator zadania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 2 zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala –Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Mazowszanach” – nadzór inwestorski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
a) wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351);
b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej;
c) nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji inwestycji zgodnie
z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji inwestycji, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi
i europejskimi normami i zasadami wiedzy technicznej;
d) zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów;
e) zaopiniowanie projektów stworzonych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”;
f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji;
h) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
i) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym;
j) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym;
k) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów;
l) udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym;
m) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy;
n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
o) informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.;
p) uczestnictwa w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót;
q) wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu inwestycji;
r) przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
s) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy;
t) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz udział
w sporządzeniu inwentaryzacji wykonanych robót, a także jej sprawdzenie;
u) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowalny i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
v) składanie cotygodniowych raportów z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony, podpisany i wysłany przez Wykonawcę umowy (tj. Inspektora Nadzoru) drogą elektroniczną na adres: kowala@kowala.pl lub budownictwo@kowala.pl w każdy poniedziałek do godz. 14.00 za poprzedni tydzień;
w) Zapewnienie na swój koszt i ryzyko zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w przypadku niemożliwości wykonywania swoich obowiązków;
x) O ustanowieniu zastępcy oraz przyczynach uzasadniających jego ustanowienie, Inspektor Nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę.
2. Inspektor Nadzoru uprawniony jest do:
1) wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
2) żądania od osoby kierującej robotami budowlanymi dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją.
Wizyty na budowie
1. Inspektor Nadzoru dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy robót,
w ten sposób, aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do:
a) co najmniej trzech wizyt Inspektora nadzoru inwestorskiego uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót oraz udokumentowanie wizyty. Niezależnie od wizyt określonych w lit. a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych budynku, odbioru końcowego oraz odbioru maksymalnie 5 wizyt Inspektora w okresie rękojmi i gwarancji dotyczących Zadania – na wezwanie Zamawiającego w zależności od potrzeb.
b) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego stawienie się najpóźniej następnego dnia od wezwania Zamawiającego,
W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektora/inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach:
1. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
2. Inspektor nadzoru branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
3. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. D – doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zespołu 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + D
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.
4) Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium „cena C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cmin / Ci) x 60 pkt
gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Ci – cena brutto oferty badanej
C – liczba punktów za kryterium ceny
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów
5.2.1.Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
W związku z powyższym, cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia określonego w niniejszej SWZ oraz we wzorze umowy
5.2.2 Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
5.2.3.Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
5.2.4 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
5.3 Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru [D]” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego doświadczenia w formularzu Oferty.
W kryterium Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 1 robocie w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 0 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 2 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 15 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 3 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 30 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 4 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 40 pkt
Na potwierdzenie wykazanego powyżej doświadczenia Wykonawca bezwzględnie musi wypełnić tabelę znajdującą się w formularzu ofertowym podając:
Imię i nazwisko - inspektora nadzoru – koordynatora zadania;
Nazwa i adres Zamawiającego/Zlecającego;
Informacje potwierdzające doświadczenie - Przedmiot zamówienia z określeniem nazwy projektu/ów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
Czas realizacji początek dzień/miesiąc/rok – koniec dzień/miesiąc/rok
UWAGA!
Osoba wskazana jako „Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania” musi jednocześnie być wykazana w Załączniku nr 4 do SWZ wykaz osób jako inspektor nadzoru – koordynator zadania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 3 zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala – Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Bardzicach ”– nadzór inwestorski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego należy:
a) wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351);
b) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej;
c) nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji inwestycji zgodnie
z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji inwestycji, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi
i europejskimi normami i zasadami wiedzy technicznej;
d) zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów;
e) zaopiniowanie projektów stworzonych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”;
f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji;
h) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
i) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym;
j) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym;
k) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów;
l) udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym;
m) egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy;
n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
o) informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.;
p) uczestnictwa w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót;
q) wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu inwestycji;
r) przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
s) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy;
t) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia oraz udział
w sporządzeniu inwentaryzacji wykonanych robót, a także jej sprawdzenie;
u) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowalny i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli;
v) składanie cotygodniowych raportów z postępu robót budowlanych, zaistniałych problemów technicznych i propozycji ich rozwiązania na ręce Zamawiającego. Raport będzie sporządzony, podpisany i wysłany przez Wykonawcę umowy (tj. Inspektora Nadzoru) drogą elektroniczną na adres: kowala@kowala.pl lub budownictwo@kowala.pl w każdy poniedziałek do godz. 14.00 za poprzedni tydzień;
w) Zapewnienie na swój koszt i ryzyko zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w przypadku niemożliwości wykonywania swoich obowiązków;
x) O ustanowieniu zastępcy oraz przyczynach uzasadniających jego ustanowienie, Inspektor Nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę.
2. Inspektor Nadzoru uprawniony jest do:
1. wydawania osobie kierującej robotami budowlanymi poleceń: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
2. żądania od osoby kierującej robotami budowlanymi dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją.
Wizyty na budowie
1. Inspektor Nadzoru dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy robót,
w ten sposób, aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do:
a) co najmniej trzech wizyt Inspektora nadzoru inwestorskiego uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót oraz udokumentowanie wizyty. Niezależnie od wizyt określonych w lit. a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych budynku, odbioru końcowego oraz odbioru maksymalnie 5 wizyt Inspektora w okresie rękojmi i gwarancji dotyczących Zadania – na wezwanie Zamawiającego w zależności od potrzeb.
b) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego stawienie się najpóźniej następnego dnia od wezwania Zamawiającego,
W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego inspektora/inspektorów nadzoru w następujących specjalnościach:
1. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
2. Inspektor nadzoru branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
3. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-06
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Kryterium Znaczenie
1. C – cena brutto oferty 60%
2. D – doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zespołu 40%
Razem 100%
Łączna ocena punktowa (S) obliczona zostanie wg wzoru:
S = C + D
1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą.
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów otrzymanych za poszczególne kryteria ocenianej oferty.
4) Maksymalna ilość punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za poszczególne kryteria według następujących zasad:
5.2 Kryterium „cena C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cmin / Ci) x 60 pkt
gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Ci – cena brutto oferty badanej
C – liczba punktów za kryterium ceny
W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 60 punktów
5.2.1.Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
W związku z powyższym, cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia określonego w niniejszej SWZ oraz we wzorze umowy
5.2.2 Ceny muszą być wyrażone w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
5.2.3.Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
5.2.4 Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN.
5.3 Kryterium „Doświadczenie inspektora nadzoru [D]” będzie rozpatrywane na podstawie wskazanego doświadczenia w formularzu Oferty.
W kryterium Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania zostanie zastosowana następująca metoda punktacji:
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 1 robocie w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 0 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 2 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 15 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 3 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 30 pkt
Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania na 4 robotach w ramach projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych – 40 pkt
Na potwierdzenie wykazanego powyżej doświadczenia Wykonawca bezwzględnie musi wypełnić tabelę znajdującą się w formularzu ofertowym podając:
Imię i nazwisko - inspektora nadzoru – koordynatora zadania;
Nazwa i adres Zamawiającego/Zlecającego;
Informacje potwierdzające doświadczenie - Przedmiot zamówienia z określeniem nazwy projektu/ów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
Czas realizacji początek dzień/miesiąc/rok – koniec dzień/miesiąc/rok
UWAGA!
Osoba wskazana jako „Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania” musi jednocześnie być wykazana w Załączniku nr 4 do SWZ wykaz osób jako inspektor nadzoru – koordynator zadania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru – koordynatora zadania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności
1. Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
2. Inspektor nadzoru branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności;
3. Inspektor nadzoru branży elektrycznej - co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646); oraz posiadająca wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
Zamawiający wymaga aby:
a) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 roku lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i – jeżeli jest to wymagane – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, a wskazane jako eksperci, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220 ze zm.).lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym, wykształcenie i doświadczenie i był on koordynator zespołu.
Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej – koordynator zespołu posiadał doświadczenie (ostatnie 3 lata) w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych na minimum 1 zadaniu polegającym na nadzorowaniu realizacji robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w trybie zaprojektuj i wybuduj o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100).
Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem: spełnia/nie spełnia.
WAŻNE: aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa wymagana będzie na dzień podpisania umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
9.2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - wg załącznika 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.2 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy PZP, a w szczególności:
1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
a) przedłużenia procedury wyboru wykonawcy robót nadzorowanego zadania,
b) koniecznością przeprowadzenia przez Zamawiającego nowego postępowania celem wyboru nowego wykonawcy robót nadzorowanego zadania,
c) przedłużenia terminu wykonania umowy o roboty budowlane lub opóźnienia w wykonaniu robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca, do czasu ukończenia robót budowlanych,
d) zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność wykonania dodatkowych usług nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę lub ich pełnienia przez okres dłuższy niż określono w umowie o czas niezbędny do wykonania takich usług,
e) wystąpienia warunków siły wyższej w zakresie, w jakim ma to wpływ na wykonanie umowy w przewidzianym w niej terminie,
f) zmiany obowiązków Wykonawcy, których wykonanie nie jest możliwe w przewidzianym w umowie terminie, o czas niezbędny do wykonania takich usług nadzoru inwestorskiego,
g) rozwiązania umowy o roboty budowlane z dotychczasowym wykonawcą i konieczności dokonania wyboru nowego wykonawcy umowy o roboty budowlane o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca,
h) wstrzymania wykonania umowy przez Zamawiającego w związku z rozwiązaniem umowy o roboty budowlane z dotychczasowym wykonawcą i koniecznością przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania celem wyboru nowego wykonawcy robót – o czas niezbędny do przeprowadzenia tych czynności.
i) przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
j) opóźnień w realizacji przedmiotu umowy wynikłych z winy Zamawiającego, za które Wykonawca przedmiotu umowy nie ponosi odpowiedzialności;
2) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy bądź zmiana adresu,
b) zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia stron umowy,
d) w przypadku zmiany przez strony terminu wykonania umowy możliwe będzie wprowadzenie odbiorów i rozliczeń częściowych,
e) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) Projektu Umowy termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiotowe zamówienie pn.: ,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach pn:
1. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Kowala” – nadzór inwestorski,
2. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala
–Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Mazowszanach”
– nadzór inwestorski,
3. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala
– Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej w Bardzicach ”– nadzór inwestorski.
Zamówienie podzielone zostało na 3 części.
Inwestycje dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.