„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Rozbudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Markowej – etap I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMarkowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyGMINA MARKOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00122233
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Markowej – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 017 226-53-52

1.5.8.) Numer faksu: 017 226-57-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Markowej – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b3ac37d-bbc7-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003612/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru na zadaniu "Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Markowej- etap I"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (e-PUAP)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.markowa.biuletyn.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Markowej – etap I”; Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem określa SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty dokonany zostanie wg kryteriów oceny ofert:
1) Cena oferty za przedmiot zamówienia „C” - 60 %
2) Czas reakcji na wezwanie zamawiającego „R” - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługami polegającymi na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=700m3/d i wartości min. 5.000.000,00 PLN w przypadku każdego z zadań .
b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Inspektora Nadzoru, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 2 zadaniach polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=700m3/d każda i wartości robót min. 5.000.000,00 PLN brutto w przypadku co najmniej 1 zadania;
 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Inspektora Nadzoru, w tym doświadczenie na co najmniej 2 zadaniach polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=700m3/d każda i wartości robót min. 5.000.000,00 PLN brutto w przypadku co najmniej 1 zadania;
 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku Inspektora Nadzoru, w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na co najmniej 2 zadaniach polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdś=700m3/d każda i wartości robót min. 5.000.000,00 PLN brutto w przypadku co najmniej 1 zadania.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń przewidzianą na stanowisko koordynatora inspektorów i ich czynności na budowie.
Kopie stosownych uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do izb branżowych personelu skierowanego do realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą;
Szczegóły w SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 2 do SWZ),
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy), w oparciu o zał. nr 4;
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór) – załącznik nr 7

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 3 do SWZ)
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy),
w oparciu o zał. nr 4;
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wzór) – załącznik nr 5.
- Wykaz usług (nadzorowanych robót budowlanych) (wzór) – załącznik nr 6.
- Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (wzór) – załącznik nr 8

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o aktualności informacji, o którym mowa w §3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI