Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałobrzegi
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-24
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00039798
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 109

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38

1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d808c39-b44e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039200/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla realizacji inwestycji pn. „Przebudowa dróg powiatowych na terenie gmin: Stara Błotnica, Radzanów oraz Wyśmierzyce”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Zamawiający, ), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie platformazakupowa.pl
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,
funkcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi podzielonymi na zadania:
a) Zadanie nr 1 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1132W Siemiradz – Bród w m. Siemiradz od km 0+560 do km 1+245 –CZĘŚĆ II”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 0,685 km, rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 156,00m2, rozbiórka przepustów 100-120cm 11,00 m, demontaż słupków i tablic 2 słupki/5 tablic wykonanie koryta pod konstrukcję drogi 25-40cm łącznie 1335,00m2, wykonanie nasypów 8,00m3, wykonanie przepustu pod koroną drogi o śr. 100cm 10,0m wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi, wykonanie sączków podłużnych z tłucznia 27,0m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm 1324,00 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15, 20 i 25cm łącznie 1324,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej o śr. gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 16W 199,00 ton, wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 i 6cm z betonu asfaltowego AC 16W łącznie 958,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC 8S łącznie 3497,00 m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 1szt/7,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 2,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 1028,00m2, oczyszczenie rowów 10,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego łącznie 145,90m2, ustawienie oznakowania pionowego 9 słupków/20 tablic, ustawienie barier U-14a 16,00m, wykonanie progów zwalniających wyspowych z betonu asfaltowego 6,0 szt., wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S o gr. 4cm 380,0m2 , przełożenie zjazdów z kostki brukowej 43,0 m2,. regulacja studni 10,0 szt.

b) Zadanie nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1108W Olszowa – Ulów - Klwów na odcinku Olszowa – Kostrzyn od km 0+000 do km 1+ 972 – CZĘŚĆ I”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,972 km, karczowanie krzaków 6960,00m2, ścinanie drzew o śr. 36-45cm 12,0szt., rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 353,00m2, rozbiórka znaków ze słupkami 2słupki/4 tarcze, wykonanie koryta pod konstrukcję jezdni 20/40cm łącznie 1388,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję chodników gr 15cm 2182,00m2, wykonanie koryta pod konstrukcję zjazdów gr 10 i 20cm 1499,00m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm łącznie 3938,00m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 15 i 25cm łącznie 1503,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 3cm 10846,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA o gr. 6cm 1256,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA w ilości 75kg/m2 719,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. do 3cm 285,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 20szt/145,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 40,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 3944,00m2, oczyszczenie rowów 3400,00m, wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego 458,60m2 ustawienie oznakowania pionowego 12 słupków/20 tablic, wykonanie zjazdów z kruszywa 368,0 m2 , wykonanie zjazdów z BA o gr. 4cm 111,00m2, przełożenie zjazdów z kostki brukowej o gr. 8cm 12,00m2, regulacja studni teletech. 1,0szt.

c) Zadanie nr 3 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1119W Radzanów – Kadłubska Wola na odcinku Kadłubska Wola - Rogolin od km 1+590 do km 2+660”,

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 1,070 km, karczowanie drzew o średnicy do100cm 1,00szt., karczowanie krzaków 825,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni, chodników i zjazdów łącznie 290,00m2, rozbiórka przepustów pod koroną drogi o średnicy 80cm, 20,0m rozbiórka znaków ze słupkami 4 słupki/6 tarcze, wykonanie koryta na głębokość 10cm, 15cm i 25cm łącznie 1393,00m2, wykonanie nasypów 14,00m3, wykonanie przepustu pod koroną drogi o średnicy 80cm z rur PEHD wraz ze ściankami czołowymi, 20,0m, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 10, 15 i 25cm łącznie 1309,00m2, wykonanie nawierzchni zatoki z płyt ażurowych 60x40x10cm 36,0m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA AC 11S o gr. 4cm, 6123,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA Ac 16W o gr. 6cm, 1074,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA AC 16W w ilości 75kg/m2 364,00t., frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. 3 i 4cm łącznie 686,00m2, umocnienie skarp kamieniem polnym 11,00m2, wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PVC o średnicy 40cm 20szt/160,00m, ustawienie przyczółków do przepustów o średnicy 40cm 40,00szt, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 1,00m 1596,00m2, oczyszczenie rowów 1080,00m, ustawienie oznakowania pionowego 10 słupków/15 tablic, ustawienie barier U-14a 22,00m, ustawienie krawężnika 15x30 na ławie bet.C12/15 19,00m, ustawienie obrzeży 8x30, 33,0m, wykonanie chodnika z kostki brukowej 44,0m2, wykonanie zjazdów z kruszywa o gr. 15cm 497,00m2, wykonanie zjazdów z BA AC 11S o gr. 4cm 120,00m2, przebudowa (przełożenie) zjazdów z kostki betonowej 32,00m2,

d) Zadanie nr 4 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1111W Podlesie - Radzanów na odcinku od km 6+100 do km 6+645 w m. Radzanów – CZĘŚĆ II”

Wykonanie przebudowy drogi powiatowej na odcinku 545,00 m, karczowanie krzaków 96,00m2, rozbiórka konstrukcji jezdni łącznie 82,0m2, wykonanie koryta pod drogę gr. 10, 20 i 40cm 643,0m2, wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur PEHD o śr. 40cm wraz z przyczółkami 8,0m, wykonanie sączków podłużnych – 36,0m, wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm 271,0m2, wykonanie podbudowy z kruszywa 0/31,5mm o gr. 25cm łącznie 271,0m2, wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3cm z betonu asfaltowego AC8S 2725,00m2, wykonanie warstwy wiążącej z BA AC 16W gr. 6cm 271,0m2, wykonanie warstwy wyrównawczej z BA o śr. gr. 2cm 183,00t., frezowanie warstwowe do 3cm 90,00m2, wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5mm o szer. 0,75m 409,00m2, oczyszczenie rowów 20,00m, ustawienie oznakowania pionowego 3 słupki/3 tablice , ,wykonanie zjazdów z kruszywa 0/31,mm o gr. 15cm 372,00m2,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora Nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 1 usługę polegające na nadzorowaniu robót budowlanych polegających na rozbudowie/przebudowie/budowie
drogi publicznej* o wartości robót nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) brutto,
b) wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wymagania dotyczące doświadczenia osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj.:
Inspektor nadzoru robót drogowych
Kwalifikacje:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej, bez ograniczeń
Doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie na stanowisku Inspektora nadzoru robót drogowych na minimum jednej usłudze nadzoru polegającej na
budowie / rozbudowie / przebudowie drogi publicznej* o wartości robót branży drogowej nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto , wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji Wykonawcy i Inspektora Nadzoru i sprawowanie ich przez jedną osobę.
3. Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem, a w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazać się całym wymaganym
doświadczeniem (w zakresie punktu 2.4) a)) (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykaże się całym wymaganym doświadczeniem). Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu polegać
będzie na doświadczeniu innego podmiotu, musi on wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej (w zakresie punktu 2.4) b)) dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż złoty polski Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zmówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie publikowany średni kurs
walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W sprawach nieuregulowanych w umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy Prawo budowlane i akty wykonawcze do tych ustaw.
Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów, sporządzanych na piśmie, pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-24 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kompleksowe łazienki - Konstancin-Jeziorna
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie kompleksowe łazienki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI