Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej na terenie GiM Odolanów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej na terenie GiM Odolanów w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOdolanów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-24
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO ODOLANÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00020268
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej na terenie GiM Odolanów w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Odolanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 733-15-81

1.5.8.) Numer faksu: 733-38-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej na terenie GiM Odolanów w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01113e26-753b-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011106/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjnej na terenie GiM Odolanów w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.odolanow.pl/redir,przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto Odolanów. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie dotyczące:
1) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjnej w zakresie określonym w przepisach prawa powszechnie obowiązującego w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz w umowie stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ nad: budowami, przebudowami, rozbudowami, remontami sal wiejskich, remiz OSP, placów zabaw, siłowni zewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy i Miasta Odolanów, prowadzonymi przez Zamawiającego w 2022 r. ( wartość prac budowlanych ok. 438 000,00 zł brutto). Zadania określone w zdaniu poprzednim zostały szczegółowo wskazane poniżej, w punkcie 9) A do R (19 zadań);
2) Wykonywanie okresowych przeglądów zgodnie z wymogami Prawa budowlanego na n/w obiektach - 85 obiektów:
A. PLACE ZABAW:
1. Plac zabaw przy obiekcie sportowym w Garkach,
2. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Nabyszycach,
3. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Świecy I,
4. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Tarchałach Małych,
5. Plac zabaw przy ul. Osiedlowej wraz z siłownią zewnętrzną,
6. Plac zabaw w Tarchałach Wielkich przy ul. Strażackiej wraz z siłownią zewnętrzną,
7. Plac zabaw przy ul. Sowińskiego w Odolanowie,
8. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Nadstawkach,
9. Plac zabaw przy sali Osiedlowej na Górce w Odolanowie,
10. Plac zabaw przy Parku 1-go Maja w Odolanowie,
11. Plac zabaw przy OSP w Bonikowie,
12. Plac zabaw przy Parku Natury w Odolanowie wraz z siłownią zewnętrzną,
13. Plac zabaw przy Budynkach socjalnych w Tarchałach Małych,
14. Plac zabaw przy Boisku sportowym w Babach,
15. Plac zabaw przy Basenie w Odolanowie,
16. Plac zabaw przy ul. Gimnazjalnej w Odolanowie,
17. Plac zabaw przy ul. Gimnazjalnej 10 E w Odolanowie wraz z siłownią zewn.
18. Plac zabaw przy ul. Klonowej w Odolanowie,
19. Plac zabaw przy ul. Słonecznej w Raczycach wraz z siłownią zewn.
20. Plac zabaw w m. Kaczory wraz z siłownią zewnętrzną,
21. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Wierzbnie,
22.Siłownia zewnętrzna przy stawie w Bonikowie.
B. REMIZY OSP (osobny budynek nie połączony z salą wiejską )
1. OSP Garki,
2. OSP Nabyszyce,
3. OSP Odolanów,
4. OSP Boników.
C. SALE WIEJSKIE w następujących miejscowościach:
1. Garki,
2. Nabyszyce,
3. Nadstawki,
4. Świeca I,
5. Odolanów- Górka,
6. Gliśnica + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
7. Gorzyce Małe + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
8. Huta + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
9. Raczyce +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
10. Świeca II +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
11. Tarchały Małe +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
12. Tarchały Wielkie +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
13. Uciechów +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
14. Wierzbno +remiza OSP (budynek w jednym obrysie).
D. BOISKA DO PIŁKI PLAŻOWEJ:
1. Boiska do piłki plażowej przy basenie w Odolanowie - 2 szt.
2. Boisko do piłki plażowej w Gliśnicy.
3. Boisko do piłki plażowej w Tarchałach Małych.
4. Boisko do piłki plażowej w Bonikowie.
5. Boisko do piłki plażowej w Nabyszycach,
E. Boisko wielofunkcyjne trawiaste przy ul. Wiatracznej w Odolanowie,
F. Boisko trawiaste w Wierzbnie, Bonikowie, Tarchałach Wielkich, Gliśnicy, Raczycach przy sali wiejskiej, Gorzycach Małych przy sali wiejskiej, w Odolanowie (przy basenie)
G. Stadion sportowy w Odolanowie,
H. Zaplecze szatniowe na stadionie miejskim w Odolanowie,
I. Bike Park znajdujący się w Parku Natury w Odolanowie.
J. Skatepark znajdujący się przy Parku 1-maja w Odolanowie.
K. Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Odolanowie,
L. Kościół poewangelicki w Odolanowie,
M. Budynek dworca PKP w Odolanowie wraz z 3 mieszkaniami oraz rampą,
N. Budynek gospodarczy przy dworcu PKP w Odolanowie,
O. Budynki gospodarcze w Parku Natury w Odolanowie - 5 szt. (obserwatorium, wigwam, wc, wiata ażurowa, bar tymczasowy).
P. Wiaty edukacyjnej "PTAKI" w Parku Natury,
R. Szatni przy boisku sportowym w Tarchałach Wielkich,
S. Szatni przy boisku sportowym w Bonikowie,
T. Mieszkania chronionego w m. Baby,
U. Mieszkania chronionego w m. Odolanów
V. Boisko asfaltowe do koszykówki przy Sali wiejskiej w Gliśnicy, w Odolanowie (przy basenie)
W. Budynek gospodarczy w Parku Natury w Odolanowie - Altana Miłości
X. Budynek administracyjno-biurowy przy Urzędzie Gminy i Miasta w Odolanowie
Y. Zadaszone grille wraz wyposażeniem:
1. Zadaszony grill w miejscowości Baby,
2. Zadaszony grill w miejscowości Gliśnica,
3. Zadaszony grill w miejscowości Gorzyce Małe,
4. Zadaszony grill w miejscowości Huta,
5. Zadaszony grill w miejscowości Kaczory,
6. Zadaszony grill w miejscowości Nabyszyce,
7. Zadaszony grill w miejscowości Nadstawki,
8. Zadaszony grill w miejscowości Świeca Druga,
9. Zadaszony grill w miejscowości Tarchały Małe,
10. Zadaszony grill w miejscowości Uciechów,
11. Zadaszony grill w miejscowości Wierzbno.
3) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad budową boiska wielofunkcyjnego w Uciechowie (praca kontynuowana w 2021 r.) - pozostała wartość prac 100 000,00 zł,
4) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem terenu na cele rekreacyjne w Uciechowie - wartość prac 141 000,00 zł,
5) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem terenu na cele rekreacyjne w Wierzbnie - wartość prac 50 000,00 zł,
6) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad modernizacją sali wiejskiej w Tarchałach Wielkich wartość prac 240 000,00 zł,
7) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad budową parku linowego w Odolanowie wartość prac 177 000,00 zł,
8) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad budową placów zabaw na terenie Gminy i Miasta Odolanów - wartość prac 100 000,00 zł,
9) Sporządzania obmiarów, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru dla następujących zadań - 19 zadań:
A. Modernizacja sali wiejskiej w Gorzycach Małych,
B. Doposażenie sali wiejskiej w Nabyszycach,
C. Modernizacja sali wiejskiej w Świecy I,
D. Modernizacja sali wiejskiej w Świecy II,
E. Modernizacja sali wiejskiej w Tarchałach Wielkich,
F. Modernizacja sali wiejskiej w Uciechowie,
G. Modernizacja sali wiejskiej w Garkach,
H. Modernizacja sali wiejskiej w Tarchałach Małych,
I. Montaż zbiorników na wodę deszczową na terenie Gminy i Miasta Odolanów (2x),
J. Budowa ogrodzenia boiska sportowego w Babach,
K. Doposażenie terenu przy stawie rekreacyjnym w Bonikowie,
L. Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjne w Gliśnicy,
Ł. Zagospodarowanie terenu przy sali wiejskiej w Gorzycach Małych,
M. Remont magazynu przy terenie rekreacyjnym w Kaczorach,
N. Zagospodarowanie terenu boiska sportowego w Nabyszycach,
Ń. Modernizacja remizy OSP w Nabyszycach,
O. Remont sali wiejskiej w Nadstawkach,
P. Doposażenie sali wiejskiej w Nabyszycach,
R. Zagospodarowanie terenu wokół sali wiejskiej w Wierzbnie.
10) Założenia i prowadzenie książki obiektu dla 2-5 obiektów.
11) Opiniowania projektów technicznych - w ilości do 5 projektów.
12) Zamawiający w ramach umowy może zlecić opcjonalnie (opcja):
A. Do 5 okresowych przeglądów,
B. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie pełnił nadzór podobnych do zadań będących przedmiotem umowy tj. o podobnym stopniu skomplikowania lub wartości,
C. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie zobowiązany sporządzić przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim oraz pełnić nadzór - podobny do zadań będących przedmiotem umowy tj. o podobnym stopniu skomplikowania lub wartości.
Prace będące przedmiotem opcji mogą być zlecone po wyczerpaniu się zakresu objętego tą umowa w stosunku do zadań których dotyczą. Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30% wartości maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na sporządzeniu i doręczeniu wykonawcy odrębnego zlecenia i nie wymaga zamiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zlecenia prac objętych opcją.
Dodatkowe wynagrodzenie podlegające prawu opcji będzie przedmiotem wzajemnej negocjacji i akceptacji Zamawiającego .

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Prace będące przedmiotem opcji mogą być zlecone po wyczerpaniu się zakresu objętego tą umowa w stosunku do zadań których dotyczą. Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30% wartości maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na sporządzeniu i doręczeniu wykonawcy odrębnego zlecenia i nie wymaga zamiany umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zlecenia prac objętych opcją.
Dodatkowe wynagrodzenie podlegające prawu opcji będzie przedmiotem wzajemnej negocjacji i akceptacji Zamawiającego .

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 5.1 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
5.2 Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1 będą polegały na powtórzeniu usług zgodnych z usługami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia oraz usług podobnych do nich w aspekcie wykonawstwa. Zakresem rzeczowym usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.1 objęte będą usługi nadzoru budowlanego takie jak wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 4.1) w niniejszym postępowaniu, a których potrzeba wykonania wynika z potrzeb zamawiającego.
5.3 Zakres rzeczowy usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
Liczba punktów = D
D wg oceny każdego członka Komisji w skali od 0 do 40.
gdzie:
- D - Liczba punktów = D
D wg indywidualnej oceny każdego członka Komisji w skali od 0 do 40.
gdzie:
- D - 20 punktów - za pełnienie jednego nadzoru na stanowisku kierownika budowy/ inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektów budowlanych
Kierownik ma posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/ inspektora nadzoru oraz posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia albo inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

40 punktów - za pełnienie dwóch i więcej nadzorów na stanowisku kierownika budowy/ inspektora nadzoru przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków
Kierownik ma posiadać co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/inspektora nadzoru oraz posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia albo inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Jeden nadzór jest obligatoryjny na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu (ma być wpisany w Wykazie usług - załącznik nr 3 do SWZ i ma on dotyczyć innego zadania niż te zadania, które Wykonawca wskaże w ramach kryterium oceny ofert i wpisze je do Formularza ofertowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

1) Zmawiający wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy/inspektorem nadzoru posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia albo inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową, rozbudową, przebudową lub remontem budynku o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Zamawiający dopuszcza sumowanie mniejszych umów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Dopuszczalne jest przedłużenie terminu wykonania umowy w sytuacji:
a) przedłużenia terminu wykonania umowy o roboty budowlane lub opóźnienia w wykonaniu robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca, do czasu ukończenia robót budowlanych, w takim przypadku wynagrodzenie nie ulegnie zwiększeniu chyba, że pojawią się prace dodatkowe, zamienne które są podstawą wydłużenia terminu umowy o roboty budowlane.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-24 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI