PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00077973
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000977893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜H. Kamieńskiego 73a

1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜51-124

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zp@wssk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-23ec0383-c790-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00019673/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej oraz ograniczenia niskiej emisji w budynku A Szpitala

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zgodnie z Rozdziałem IX. SWZ INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z Rozdziałem XXVIII. SWZ POUCZENIE O KLAUZULI INFORMACYJNEJ Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Zgodnie z Rozdziałem XXVIII. SWZ POUCZENIE O KLAUZULI INFORMACYJNEJ Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜Szp/FZ–6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej - zadanie nr 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których w Rozdziale XXIV SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Ilość wizyt na placu budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których w Rozdziale XXIV SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zadanie nr 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których w Rozdziale XXIV SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Ilość wizyt na placu budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których w Rozdziale XXIV SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - zadanie nr 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których w Rozdziale XXIV SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Ilość wizyt na placu budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

˜Po stwierdzeniu ważności ofert oraz spełnieniu wymagań niniejszej SWZ,Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny merytorycznej ofert w oparciu o kryteria, o których w Rozdziale XXIV SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:- Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.: - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn. - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.:4.1) Zdolność techniczna: Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: dla Zadania nr 1 –Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej – jedną osobą do pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz która posiada kwalifikacje wynikające z ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 710 z późn. zm.) pozwalające na objęcie obowiązków inspektora nadzoru posiadającego co najmniej 18 miesięczna praktykę zawodową w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucja kultury; przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego w budownictwie dla Zadania nr 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– jedną osobą do pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru specjalności sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;  dla Zadania nr 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych– jedną osobą do pełnienia obowiązków Inspektora nadzoru specjalności elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego w budownictwie.4.2) Zdolność zawodowa: Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Zadania nr 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad zadaniem inwestycyjnym o wartości robót budowlanych w tej specjalności nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde; dla Zadania nr 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych– wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych o wartości robót budowlanych w tej specjalności nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde; dla Zadania nr 3 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych– wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości robót budowlanych w tej specjalności nie mniejszej niż 500 000 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każde.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 6 do SWZ, spełniających wymagania określone w SWZ Rozdział XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 7, spełniających wymagania określone w SWZ Rozdział XVI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Oferta winna zawierać: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ,2. Oświadczenie art. 125 ust. 1 PZP, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ - załącznik nr 3 do SWZ, 3. Oświadczenie art. 125 ust. 1 PZP, że Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr - 3 do SWZ (odpowiednio, jeżeli dotyczy),4. Oświadczenie art. 125 ust. 1 PZP podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, podpisane przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 4 do SWZ (odpowiednio, jeżeli dotyczy), 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ (odpowiednio, jeżeli dotyczy), 6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – jako dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasoby,7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli w imieniu, odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;8. Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów3. Działających w formie spółki cywilnej, Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 7 pkt. 30 ustawy PZP, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy PZP;4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdział XVI. SWZ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy; 6. Oświadczenie art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.7. Zamawiający, w stosownych sytuacjach, zażąda od każdego z Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do każdego z nich dokumentów wymienionych w Rozdziale XVIII. SWZ PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE;8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider);9. W przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;10. Ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;11. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców.)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:1) jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, przy czym zmiana ta wywierać będzie bezpośredni wpływ na realizację umowy;2) jeżeli wystąpi potrzeba wprowadzenia zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, będących następstwem dozwolonego przekształcenia podmiotu;3) jeżeli wystąpi konieczność zmiany osób wykonujących obowiązek pełnienia nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją usługi, przy czym nowe osoby będą posiadały co najmniej takie kwalifikacje, jakich Zamawiający wymagał w postępowaniu;4) jeżeli wystąpi konieczność zmiany (wydłużenia lub skrócenia) terminów umownych: okresu świadczenia usług w ramach Umowy lub terminu zakończenia świadczenia Usług z uwagi na zmianę terminu wykonania robót budowlanych;5) jeżeli wystąpi konieczność zmiany sposobu płatności wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na skrócenie terminów umownych;6) w razie zaistnienia po zawarciu umowy zdarzeń niezależnych od stron, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy;7) w przypadku zmiany podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w SWZ, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 455 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych obowiązujących przy udzielaniu zamówień publicznych.3. Każda zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜Pozostałe wymagane warunki zgodnie z zapisami SWZ.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie mieszkania - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam osoby do sprzątania w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wrocław: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI