Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem przebudowa układu komunikacyjnego dróg...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem przebudowa układu komunikacyjnego dróg w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Dąbrowa Białostocka i Suchowola.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokółka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-21
  • ZamawiającyPOWIAT SOKÓLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00311929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem przebudowa układu komunikacyjnego dróg w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Dąbrowa Białostocka i Suchowola.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857110811

1.5.8.) Numer faksu: 857112008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem przebudowa układu komunikacyjnego dróg w Powiecie Sokólskim na terenie Gmin Dąbrowa Białostocka i Suchowola.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ba8786-5bfb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową układu komunikacyjnego dróg w powiecie sokólskim na terenie gmin Dąbrowa Białostocka i Suchowola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

htpps://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl oraz poczty elektronicznej, przy użyciu adresu e-mail: przetargi@sokolka-powiat.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), informuję że: a) administratorem danych osobowych jest Powiat Sokólski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Sokólskiego, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, tel. 85 711 08 76, www.sokolka-powiat.pl, email: starostwo@sokolka-powiat.pl;
b)inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Krzysztof Borowski, kontakt: pisemny za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka, pocztą elektroniczną na adres e-mail: krzysztof.borowski@sokolka-powiat.pl., tel. 85 711 08 15; c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy prawo zamówień publicznych; e) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a jednocześnie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) po upływie pełnych dwóch lat kalendarzowych, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, dla którego powstał zbiór przesyłek w składzie, dane osobowe będą przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówień publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat. f) obowiązek podania danych osobowych dotyczących osoby fizycznej jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
osoba, której danych osobowych to dotyczy posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy osoba, której danych to dotyczy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-IV.272.73.2021.DM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 24174962,31 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 317519,38 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1253B na odcinku Dąbrowa Białostocka – Stock – Różanystok wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego w m. Łozowo na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w Powiecie Sokólskim – Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1253B na odcinku Dąbrowa Białostocka – Stock – Różanystok’’
2) Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: przebudowę i rozbudowę drogi zgodnie z zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej (ZRID), Projektem Budowlanym, Projektem Wykonawczym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.5.) Wartość części: 196660,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1253B na odcinku Dąbrowa Białostocka – Stock – Różanystok wraz z wykonaniem obiektu inżynierskiego w m. Łozowo na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w Powiecie Sokólskim – Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1253B na odcinku Dąbrowa Białostocka – Stock – Różanystok – Wykonanie obiektu inżynierskiego w m. Łozowo w ciągu drogi powiatowej nr 1253B’’
2) Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: wykonanie obiektu inżynierskiego zgodnie z zezwoleniem na realizację inwestycji drogowej (ZRID) bądź pozwoleniem na budowę, Projektem Budowlanym, Projektem Wykonawczym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.5.) Wartość części: 12498,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Przebudowa drogi powiatowej nr 1340B Domuraty – Małowista – Zwierzyniec Wielki – Zwierzyniec Mały – Miedzianowo – Dąbrowa Białostocka.
2) Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: przebudowę drogi zgodnie ze zgłoszeniem robót, Projektem Budowlanym, Projektem Wykonawczym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.5.) Wartość części: 108360,03 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najwyższą wartość, wyrażoną w punktach, z uwzględnieniem kryteriów oceny

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny lub zawodowy):
Część I
a) wskazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, zrealizował i zakończył (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonał, zrealizował i zakończył części zamówień), jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej:
1 zadanie polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru nad realizacją budowy, odbudowy, rozbudowy, lub przebudowy drogi o wartości brutto tej drogi nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN (słownie: dziesięć milionów 00/100PLN)
lub
2 zadania polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzorów nad realizacją budowy, odbudowy, rozbudowy lub przebudowy drogi o łącznej wartości brutto tych dróg nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN (słownie: dziesięć milionów 00/100PLN)

b) dysponować w trakcie realizacji zadania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą:
-uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;
-doświadczenie w specjalności drogowej na stanowisku Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu części zamówień) co najmniej:
1 zadanie w specjalności drogowej polegającego na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, odbudowie, rozbudowie, lub przebudowie drogi o wartości brutto tej drogi nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN (słownie: dziesięć milionów 00/100PLN)
lub
2 zadania w specjalności drogowej polegających na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, odbudowie, rozbudowie, lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto tych dróg nie mniejszej niż 10.000.000,00 PLN (słownie: dziesięć milionów 00/100PLN)

Część II
a) wskazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, zrealizował i zakończył (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonał, zrealizował i zakończył części zamówień), jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej:
1 zadanie polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru nad realizacją budowy, odbudowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu inżynierskiego (obiektu mostowego: most, wiadukt, estakada, kładka oraz tunele, przepusty) o wartości brutto tego obiektu inżynierskiego nie mniejszej niż 700 000,00PLN (słownie: siedemset tysięcy 00/100PLN)
lub
2 zadania polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru nad realizacją budowy, odbudowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu inżynierskiego (obiektu mostowego: most, wiadukt, estakada, kładka oraz tunele, przepusty) o łącznej wartości brutto tych obiektów inżynierskich nie mniejszej niż 700 000,00PLN (słownie: siedemset tysięcy 00/100PLN).

b) dysponować w trakcie realizacji zadania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą::
-uprawnienia budowlane w specjalności mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;
-doświadczenie w specjalności mostowej na stanowisku Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu części zamówień) co najmniej:
1 zadanie w specjalności mostowej polegającego na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu inżynierskiego (obiektu mostowego: most, wiadukt, estakada, kładka oraz tunele, przepusty) o wartości brutto tego obiektu inżynierskiego nie mniejszej niż 700 000,00PLN (słownie: siedemset tysięcy 00/100PLN)
lub
2 zadania w specjalności mostowej polegających na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, rozbudowie, odbudowie lub przebudowie obiektu inżynierskiego (obiektu mostowego: most, wiadukt, estakada, kładka oraz tunele, przepusty) o łącznej wartości brutto tych obiektów inżynierskich nie mniejszej niż 700 000,00PLN (słownie: siedemset tysięcy 00/100PLN).

Część III
a) wskazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, zrealizował i zakończył (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonał, zrealizował i zakończył części zamówień), jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej:
1 zadanie polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzoru nad realizacją budowy, odbudowy, rozbudowy, lub przebudowy drogi o wartości brutto tej drogi nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN (słownie: sześć milionów 00/100PLN)
lub
2 zadania polegające na usłudze w zakresie pełnienia nadzorów nad realizacją budowy, odbudowy, rozbudowy lub przebudowy drogi o łącznej wartości brutto tych dróg nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN (słownie: sześć milionów 00/100PLN)

b) dysponować w trakcie realizacji zadania osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia – wymagane przepisami prawa;
- doświadczenie w specjalności drogowej na stanowisku Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót rozumiane jako pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu (a w przypadku realizacji zamówień powtarzających się lub ciągłych wykonaniu, zrealizowaniu i zakończeniu części zamówień) co najmniej:
1 zadanie w specjalności drogowej polegającego na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, odbudowie, rozbudowie, lub przebudowie drogi o wartości brutto tej drogi nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN (słownie: sześć milionów 00/100PLN)
lub
2 zadania w specjalności drogowej polegających na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika budowy lub Kierownika robót przy budowie, odbudowie, rozbudowie, lub przebudowie drogi o łącznej wartości brutto tych dróg nie mniejszej niż 6 000 000,00 PLN (słownie: sześć milionów 00/100PLN).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- działając na podstawie § 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zamiast podmiotowych środków dowodowych, określonych w powołanym rozporządzeniu, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale XI SWZ, tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp – Załącznik nr 9 do SWZ,
- działając na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zamiast podmiotowych środków dowodowych, określonych w powołanym rozporządzeniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tego podmiotu, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale XI SWZ, tj. zawartych w treści art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 oraz 6 – dotyczy Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazali w ofercie, iż polegają na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Załącznik nr 10 SWZ (jeżeli dotyczy),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (odpowiednio dla każdej części Załącznik nr 7.1, 7.2, 7.3 do SWZ);
[w przypadku powoływania się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami niniejszy wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy]
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio dla każdej części Załącznik nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ).
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – Załącznik nr 6 do SWZ - jeżeli dotyczy,
- oświadczenie wykonawców występujących wspólnie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SWZ - jeżeli dotyczy,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- pełnomocnictwo, upoważniające do złożenia oferty, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza się złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy - jeżeli dotyczy,
- pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza się złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy – Prawo o notariacie które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy - jeżeli dotyczy;
- przedmiotowe środki dowodowe – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
2. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w więcej niż jednej części:
1) wartości tego samego doświadczenia,
2) tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia do pełnienia takich samych funkcji,
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7. Stosownie do treści art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy , jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
8. Stosownie do treści art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. Stosownie do treści art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku o którym mowa w ust. 7 i 8, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.
10. Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy traktować jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 stawy Pzp, odnosić należy również do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okolicznościach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, w zakresie danej części, w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki - odpowiednio dla każdej części nr 4.1, 4.2 i 4.3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy - ograniczenia techniczne ogłoszenia w ilości
znaków

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i dostępnego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI