Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na „Poprawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na „Poprawie efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w miejscowości Świecie nad Osą”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiecie nad Osą
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-06
  • Numer ogłoszenia613337-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613337-N-2018 z dnia 2018-09-06 r.

Urząd Gminy: Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na „Poprawie efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w miejscowości Świecie nad Osą”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 54245100000, ul.   1 , 86341   Świecie nad Osą, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 661 613, e-mail gmina@swiecienadosa.lo.pl, faks 564 661 621.
Adres strony internetowej (URL): www.swiecienadosa.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.swiecienadosa.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.swiecienadosa.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Gmina Świecie nad Osą, Świecie nad Osą 1; 86-341 Świecie nad Osą

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na „Poprawie efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w miejscowości Świecie nad Osą”
Numer referencyjny: ROIP.271.Termomodernizacja nadzór.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na „Poprawie efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w miejscowości Świecie nad Osą”. Zamówienie obejmuje realizację projektu, który został podzielony na 5 części: CZEŚĆ I: POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIECIE NAD OSĄ – BUDYNEK URZĘDU GMINY. Zakres prac obejmuje: • Przebudowę dachu - Roboty budowlane będą polegać na rozbiórce istniejącego pokrycia i konstrukcji dachu, wzmocnieniu wieńców obwodowych, montażu nowej konstrukcji dachu, wykonaniu ocieplenia z wełny mineralnej, wykonaniu nowego ołacenia, nowego pokrycia z blachodachówki, zamontowaniu nowych rur i rynien spustowych; • Roboty budowlane na poddaszu - Roboty budowlane będą polegały na: rozebraniu podłóg drewnianych, wykonaniu izolacji cieplnej z wełny mineralnej i wykonaniu nowych podłóg; • Roboty budowlane na I piętrze budynku - Roboty budowlane będą polegać na: rozebraniu elementów podłóg, rozebraniu ścianek działowych, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonaniu ocieplenia z wełny mineralnej w stropie, wykonaniu nowych podłóg i posadzek, wykonaniu tynków gipsowych, ułożeniu płytek na ścianach i dwukrotnym malowaniu ścian; • Roboty budowlane na parterze budynku - Roboty budowlane będą polegać na: rozebraniu elementów podłóg, rozebraniu ścianek działowych, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej, montażu okien, wymianie drzwi zewnętrznych, wykonaniu ocieplenia z wełny mineralnej w stropie, wykonaniu nowych podłóg i posadzek, wykonaniu tynków gipsowych, ułożeniu płytek na ścianach i dwukrotnym malowaniu ścian; • Roboty budowlane w piwnicy - Roboty budowlane będą polegać na: rozebraniu ścianek, montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej, naprawie starych tynków, wykonaniu izolacji cieplnej podłóg ze styropianu, wykonaniu posadzek i tynków gipsowych, licowaniu i malowaniu ścian; • Ocieplenie ścian zewnętrznych - Roboty budowlane będą polegać na: demontażu starej i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, przebudowie schodów zewnętrznych, rozebraniu opaski betonowej wokół budynku przygotowaniu powierzchni ścian pod ocieplenie, ociepleniu ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wykonaniem wyprawy i jej malowaniem, demontażu i montażu daszku samonośnego, wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonaniu nowej opaski betonowej; • Instalacje elektryczne - Roboty będą polegać na: demontażu istniejącej instalacji elektrycznej, wykonaniu nowej instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z montażem opraw typu LED, wykonaniu instalacji fotowoltaicznej wraz z jej montażem i wykonaniu instalacji CCTV; • Wewnętrzna instalacja sanitarna - Roboty będą polegać na: wykonaniu nowej instalacji kanalizacyjnej, montażu umywalek, misek ustępowych i pisuarów; • Wewnętrzna instalacja wodociągowa - Roboty będą polegać na: wykonaniu nowej instalacji wodociągowej, montażu baterii umywalkowych, zaworów czerpalnych, montażu urządzeń podgrzewających wodę; • Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania - Roboty będą polegać na: demontażu istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami, wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, montażu grzejników i zaworów termostatycznych oraz izolacji rurociągów; • Wentylacja mechaniczna - Roboty będą polegać na: wykonaniu przewodów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej i montażu wentylatorów oraz kratek wentylacyjnych; • Technologia pompy ciepła - Roboty będą polegać na: montażu powietrznej pompy ciepła, zbiornika buforowego wody grzewczej, montażu pomp obiegowych, zaworów odpowietrzających i zaporowych; • Demontaż istniejących wewnętrznych instalacji sanitarnych - Roboty będą polegać na: demontażu umywalek, misek ustępowych, baterii umywalkowych, rurociągów stalowych oraz grzejników; • Zewnętrzna instalacja cieplna. (dot. pompy ciepła) - Roboty będą polegać na: wykonaniu wykopów liniowych, ułożeniu rur preizolowanych i zasypaniu wykopów. CZEŚĆ II: POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIECIE NAD OSĄ – BUDYNEK GMINNEGO OŚRODKA OPIEKI SPOŁECZNEJ. Zakres prac obejmuje: • Przebudowę dachu - Roboty budowlane będą polegać na: demontażu istniejącego pokrycia z płyt azbestowo cementowych, rozebranie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, demontażu ołacenia, wzmocnieniu istniejącej konstrukcji dachu, wykonaniu nowego ołacenia, wykonaniu izolacji termicznej z wełny mineralnej, ułożeniu pokrycia z dachówki karpiówki, montażu nowych rynien i rur spustowych, uzupełnienie tynków na kominach ponad dachem; • Roboty budowlane na poddaszu - Roboty budowlane będą polegały na: rozebraniu sufitów z płyt gipsowo – kartonowych, ułożeniu izolacji z folii paroszczelnej, dociepleniu z wełny mineralnej, ułożeniu nowych sufitów z płyt gipsowo – kartonowych; • Ocieplenie ścian zewnętrznych - Roboty budowlane będą polegać na: rozbiórce starej opaski wokół budynku, odkopaniu ścian fundamentowych, wykuciu zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, montażu nowej zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu termomodernizacji ścian zewnętrznych, wykonaniu wyprawy tynkowej wraz z jej malowaniem, montażu podokienników z blachy stalowej, montażu daszku samonośnego nad wejściem głównym; • Podjazd - Roboty budowlane będą polegać na: demontażu balustrad schodowych, rozbiórce schodów i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonaniu nowych schodów zewnętrznych i podjazdu, montażu poręczy przy podjeździe i balustrad z metaloplastyki przy schodach; • Instalacje elektryczne - Roboty będą polegać na: demontażu istniejącej elektrycznej instalacji oświetleniowej i odgromowej, wykonaniu nowej instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw typu LED i odgromowej, montażu instalacji fotowoltaicznej; • Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania - Roboty będą polegać na wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania, montażu grzejników panelowych z zaworami odcinającymi i termostatycznymi, wykonaniu izolacji termicznej rurociągów instalacyjnych; • Wentylacja mechaniczna - Roboty będą polegały na wykonaniu przewodów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej, montażu wentylatorów ściennych oraz obudowie płytami gipsowo kartonowymi części przewodów wentylacyjnych; • Technologia pompy ciepła - Roboty będą polegać na montażu powietrznej pompy ciepła, montażu zbiornika buforowego wody grzewczej, zainstalowaniu pomp obiegu grzewczego, montażu zaworów regulujących, zaporowych i zwrotnych; • Demontaż istniejących instalacji sanitarnych - Roboty będą polegać na demontażu istniejących grzejników oraz istniejących rurociągów instalacyjnych wraz z zaworami; • Zewnętrzna instalacja cieplna (dot. pompy ciepła) - Roboty będą polegać na wykonaniu wykopów, wykonaniu podłoża z pisaku, ułożeniu rurociągu z rur preizolowanych i zasypaniu wykopów. CZEŚĆ III: POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIECIE NAD OSĄ – BUDYNEK OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ. Zakres prac obejmuje: • Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - Roboty budowlane będą polegać na przygotowaniu podłoża pod ocieplenie, rozebraniu obróbek blacharskich murów ogniowych, rozbiórce zadaszenia wzdłuż budynku, wykonaniu ocieplenia ze styropianu ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych, wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, malowaniu tynków zewnętrznych, montażu nowego zadaszenia wzdłuż budynku, wykonaniu podokienników z blachy stalowej ocynkowanej i wykonaniu opaski wokół budynku; • Ocieplenie stropodachu - Roboty budowlane będą polegały na rozebraniu obróbek blacharskich, przemurowaniu kominów, podmurowaniu ogniomuru, wykonaniu ocieplenia ze styropapy, wykonaniu nowych obróbek blacharskich wraz z ułożeniem pokrycia właściwego z papy termozgrzewalnej, wykonaniu nowych rynien i rur spustowych; • Instalacje elektryczne - Roboty będą polegać na: demontażu istniejącej elektrycznej instalacji oświetleniowej i odgromowej, wykonaniu nowej instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw typu LED i odgromowej, montażu instalacji fotowoltaicznej; • Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania - Roboty będą polegać na wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania, montażu grzejników panelowych z zaworami odcinającymi i termostatycznymi, wykonaniu izolacji termicznej rurociągów instalacyjnych; • Technologia pompy ciepła - Roboty będą polegać na montażu powietrznej pompy ciepła, montażu zbiornika buforowego wody grzewczej, zainstalowaniu pomp obiegu grzewczego, montażu zaworów regulujących, zaporowych i zwrotnych; • Demontaż istniejących instalacji sanitarnych - Roboty będą polegać na demontażu istniejących grzejników oraz istniejących rurociągów instalacyjnych wraz z zaworami; • Zewnętrzna instalacja cieplna (dot. pompy ciepła) - Roboty będą polegać na wykonaniu wykopów, wykonaniu podłoża z pisaku, ułożeniu rurociągu z rur preizolowanych i zasypaniu wykopów. CZEŚĆ IV: POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIECIE NAD OSĄ – BUDYNEK ZESPOŁU SZKÓŁ I PLACÓWEK NR 1. Zakres prac obejmuje: • Fundamenty - Roboty budowlane będą polegać na odkopaniu ścian fundamentowych, przygotowaniu podłoża pod docieplenie, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych, ociepleniu ścian fundamentowych styropianem, zasypaniu wykopów, wykonanie nowej opaski, • Docieplenie ścian zewnętrznych - Roboty budowlane będą polegały na przygotowaniu podłoża pod ocieplenie, wykonaniu ocieplenia ze styropianu ścian zewnętrznych, wykonaniu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej i malowaniu tynków zewnętrznych; • Docieplenie stropodachu - Roboty budowlane będą polegać na rozebraniu obróbek blacharskich ogniomurów, rozebraniu rynien i rur spustowych, wykonaniu ocieplenia ze styropapy, wykonaniu nowych obróbek blacharskich, wykonaniu pokrycia właściwego z papy termozgrzewalnej i montaż rur spustowych; • Instalacje elektryczne - Roboty będą polegać na: demontażu istniejącej elektrycznej instalacji oświetleniowej i odgromowej, wykonaniu nowej instalacji oświetleniowej wraz z montażem opraw typu LED i odgromowej, montażu instalacji fotowoltaicznej; • Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania - Roboty będą polegać na wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania, montażu grzejników panelowych z zaworami odcinającymi i termostatycznymi, wykonaniu izolacji termicznej rurociągów instalacyjnych; • Technologia pompy ciepła - Roboty będą polegać na montażu powietrznej pompy ciepła, montażu zbiornika buforowego wody grzewczej, zainstalowaniu pomp obiegu grzewczego, montażu zaworów regulujących, zaporowych i zwrotnych; • Demontaż istniejących instalacji sanitarnych - Roboty będą polegać na demontażu istniejących grzejników oraz istniejących rurociągów instalacyjnych wraz z zaworami; • Zewnętrzna instalacja cieplna (dot. pompy ciepła) - Roboty będą polegać na wykonaniu wykopów, wykonaniu podłoża z pisaku, ułożeniu rurociągu z rur preizolowanych i zasypaniu wykopów. CZEŚĆ V: POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ŚWIECIE NAD OSĄ – PRZEBUDOWA SIECI CIEPŁOWNICZEJ. Zakres prac obejmuje: • Demontaż istniejącej sieci ciepłowniczej; • Przebudowa sieci ciepłowniczej - Roboty budowlane polegają na ułożeniu nowej sieci ciepłowniczej z rur stalowych preizolowanych wraz z osprzętem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sprawowanie na etapie realizacji robót budowlanych nadzoru inwestorskiego nad wskazanym w pkt 3.1. zadaniem inwestycyjnym w zakresie wymaganym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Opis przedmiotu zamówienia, w tym obowiązki wykonawcy zawierają postanowienia wzoru umowy w Załączniku nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71520000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym polegającym na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie i/lub termomodernizacji budynku/budynków, o wartości zadania inwestycyjnego minimum 1 000 000,00 PLN brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie z SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
ilość pobytów w tygodniu z tytułu pełnienia funkcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI