Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777113-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777113-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 45066502400000, ul. Al. Piłsudskiego  11 , 18-404  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 864 733 610, e-mail przetargi@szpital-lomza.pl, faks 864 733 210.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-lomza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-lomza.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital-lomza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży” Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii
Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/68/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjnaDziałanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Zamówienie podzielone jest na dwie części, zwane dalej pakietami:1. Pakiet nr 1 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej2. Pakiet nr 2 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z instalacją pompy ciepła2. Zamówienie dotyczące wykonania robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem inwestorskim zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie w dniu 2020-12-31 r. pod nr 776576-N-2020 oraz zamieszczone wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital-lomza.pl – przetarg nieograniczony pn. „Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii ”, znak sprawy ZT-SZP-226/01/23/20203. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18 - 404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11 4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:Kod CPV: 71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi. 5. Obowiązki Wykonawcy obejmują nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji, kontrolę zadania wykonywanego w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych. 6. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa, w tym szczególnie Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych.7. Zamawiający zaleca, aby Inspektor Nadzoru dokonał wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty.8. Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją projektową znajdującą się w siedzibie Zamawiającego (Szpital Wojewódzki w Łomży Dział Utrzymania Ruchu Hotel Pielęgniarek II piętro) oraz zamieszczoną wraz z ogłoszeniem, o którym mowa w ust. 2 powyżej na stronie internetowej szpitala www.szpital-lomza.pl9. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:1) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy,2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą przedmiotu zamówienia,3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlano - instalacyjnych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy na przedmiot zamówienia,4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,6) dokonywanie odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu, etapów robót,7) udział w czynnościach odbioru końcowego oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:a) stwierdzenia gotowości do odbioru,b) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,8) dbania o interesy Zamawiającego oraz podejmowania czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,9) pobytu na terenie realizowanej inwestycji w czasie prowadzenia robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową,10) potwierdzania faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,11) sygnalizowania Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,12) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych terenu budowy/etapów robót/odbioru końcowego i udziału w naradach technicznych –koordynacyjnych cotygodniowych z udziałem kierownika budowy ,kierowników robót i zamawiającego i wykonawcy oraz prowadzenia z nich notatek,13) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie,14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,15) udzielania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,16) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu,17) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych,18) zlecania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości,19) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych po zakończeniu robót,20) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych,21) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy,22) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,23) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,24) udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.10. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o:1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych;3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umów zawartych z wykonawcami robót budowlano - instalacyjnych określających zakres przedmiotu zamówienia. 11. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o:1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;2) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora.12. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować: propozycję Wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych odnośnie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy.13. Etap po zakończeniu robót.W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało:1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy;2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad;4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;5) udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie udzielonej gwarancji.14. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 14.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA – dotyczy Pakietu 1 i Pakietu 21. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlano – instalacyjnych realizowanego zadania inwestycyjnego objętego nadzorem - do dnia 14 maja 2021 r. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych, wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. 2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych realizowanego zadania inwestycyjnego, gwarancji liczonej od odbioru końcowego wykonanych prac.3. Termin wykonania zamówienia określony w pkt 1 może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlano-instalacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia objętego nadzorem.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Dotyczy Pakietu nr 1 :Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje:- co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi we wskazanej specjalności od dnia uzyskania wymaganych uprawnień;- co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi we wskazanej specjalności od dnia uzyskania wymaganych uprawnień;2) Dotyczy Pakietu nr 2 :Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje:- co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi we wskazanej specjalności od dnia uzyskania wymaganych uprawnień;- co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi we wskazanej specjalności od dnia uzyskania wymaganych uprawnień;- co najmniej 1 osobą osoba posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi we wskazanej specjalności od dnia uzyskania wymaganych uprawnień;Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r. poz. 1946, z późn. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: 1) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz 2) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wraz z ofertą Wykonawca składa:1) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ,2) oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ,3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),4) zobowiązanie podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca (jeżeli dotyczy),2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
DYSPOZYCYJNOŚĆ 30,00
CZAS REAKCJI 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Zamówienie podzielone jest na dwie części, zwane dalej pakietami:Pakiet nr 1 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej2. Zamówienie dotyczące wykonania robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem inwestorskim zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie w dniu 2020-12-31 r. pod nr 776576-N-2020 oraz zamieszczone wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital-lomza.pl – przetarg nieograniczony pn. „Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii ”, znak sprawy ZT-SZP-226/01/23/20203. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18 - 404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11 4. Obowiązki Wykonawcy obejmują nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji, kontrolę zadania wykonywanego w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych. 5. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa, w tym szczególnie Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych.6. Zamawiający zaleca, aby Inspektor Nadzoru dokonał wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty.7. Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją projektową znajdującą się w siedzibie Zamawiającego (Szpital Wojewódzki w Łomży Dział Utrzymania Ruchu Hotel Pielęgniarek II piętro) oraz zamieszczoną wraz z ogłoszeniem, o którym mowa w ust. 2 powyżej na stronie internetowej szpitala www.szpital-lomza.pl8. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:1) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy,2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą przedmiotu zamówienia,3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlano - instalacyjnych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy na przedmiot zamówienia,4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,6) dokonywanie odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu, etapów robót,7) udział w czynnościach odbioru końcowego oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:a) stwierdzenia gotowości do odbioru,b) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,8) dbania o interesy Zamawiającego oraz podejmowania czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,9) pobytu na terenie realizowanej inwestycji w czasie prowadzenia robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową,10) potwierdzania faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,11) sygnalizowania Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,12) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych terenu budowy/etapów robót/odbioru końcowego i udziału w naradach technicznych –koordynacyjnych cotygodniowych z udziałem kierownika budowy ,kierowników robót i zamawiającego i wykonawcy oraz prowadzenia z nich notatek,13) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie,14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,15) udzielania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,16) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu,17) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych,18) zlecania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości,19) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych po zakończeniu robót,20) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych,21) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy,22) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,23) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,24) udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.9. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o:1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych;3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umów zawartych z wykonawcami robót budowlano - instalacyjnych określających zakres przedmiotu zamówienia. 10. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o:1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;2) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora.11. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować: propozycję Wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych odnośnie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy.12. Etap po zakończeniu robót.W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało:1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy;2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad;4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;5) udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie udzielonej gwarancji.13. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
DYSPOZYCYJNOŚĆ 30,00
CZAS REAKCJI 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlano – instalacyjnych realizowanego zadania inwestycyjnego objętego nadzorem - do dnia 14 maja 2021 r. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych, wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. 2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych realizowanego zadania inwestycyjnego, gwarancji liczonej od odbioru końcowego wykonanych prac.3. Termin wykonania zamówienia określony w pkt 1 może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlano-instalacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia objętego nadzorem.


Część nr: 2 Nazwa: 2. Pakiet nr 2 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z instalacją pompy ciepła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z wykonaniem instalacji pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjnaDziałanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii Pakiet nr 2 - Nadzór na nad robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z instalacją pompy ciepła2. Zamówienie dotyczące wykonania robót budowlano-instalacyjnych objętych nadzorem inwestorskim zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie w dniu 2020-12-31 r. pod nr 776576-N-2020 oraz zamieszczone wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital-lomza.pl – przetarg nieograniczony pn. „Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Łomży realizowanych w ramach projektu WND-RPPD.05.01.00-20-0555/19 pn. „Wykorzystanie energii z odnawialnych źródeł na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Łomży”Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa V. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii ”, znak sprawy ZT-SZP-226/01/23/20203. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wojewódzki im Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18 - 404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11 4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:Kod CPV: 71.24.70.00-1 – nadzór nad robotami budowlanymi. 5. Obowiązki Wykonawcy obejmują nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji, kontrolę zadania wykonywanego w okresie gwarancji oraz okresowe przeglądy i w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych. 6. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa, w tym szczególnie Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych.7. Zamawiający zaleca, aby Inspektor Nadzoru dokonał wizyty w miejscu realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty.8. Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją projektową znajdującą się w siedzibie Zamawiającego (Szpital Wojewódzki w Łomży Dział Utrzymania Ruchu Hotel Pielęgniarek II piętro) oraz zamieszczoną wraz z ogłoszeniem, o którym mowa w ust. 2 powyżej na stronie internetowej szpitala www.szpital-lomza.pl9. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności:1) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy,2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą przedmiotu zamówienia,3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlano - instalacyjnych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy na przedmiot zamówienia,4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,6) dokonywanie odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu, etapów robót,7) udział w czynnościach odbioru końcowego oraz okresowych przeglądach gwarancyjnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do:a) stwierdzenia gotowości do odbioru,b) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,8) dbania o interesy Zamawiającego oraz podejmowania czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,9) pobytu na terenie realizowanej inwestycji w czasie prowadzenia robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową,10) potwierdzania faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad,11) sygnalizowania Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,12) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych terenu budowy/etapów robót/odbioru końcowego i udziału w naradach technicznych –koordynacyjnych cotygodniowych z udziałem kierownika budowy ,kierowników robót i zamawiającego i wykonawcy oraz prowadzenia z nich notatek,13) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie,14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy,15) udzielania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji,16) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu,17) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych,18) zlecania Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości,19) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych po zakończeniu robót,20) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych,21) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlano - instalacyjnych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy,22) rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,23) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót,24) udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania.10. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o:1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlano - instalacyjnych;3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umów zawartych z wykonawcami robót budowlano - instalacyjnych określających zakres przedmiotu zamówienia. 11. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o:1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej;2) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora.12. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować: propozycję Wykonawcy robót budowlano-instalacyjnych odnośnie zmiany kierownika budowy lub kierownika robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy.13. Etap po zakończeniu robót.W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało:1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy;2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad;4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;5) udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie udzielonej gwarancji.14. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 14.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
DYSPOZYCYJNOŚĆ 30,00
CZAS REAKCJI 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlano – instalacyjnych realizowanego zadania inwestycyjnego objętego nadzorem - do dnia 14 maja 2021 r. potwierdzone pozytywnym protokołem odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia realizowanego przez Wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych, wraz z uzyskaniem przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanych instalacji. 2. Inspektor nadzoru zobowiązany jest uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych w okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowlano – instalacyjnych realizowanego zadania inwestycyjnego, gwarancji liczonej od odbioru końcowego wykonanych prac.3. Termin wykonania zamówienia określony w pkt 1 może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlano-instalacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia objętego nadzorem.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łomża: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizowanymi robotami budowlano-instalacyjnymi związanymi z przebudową istniejących pomieszczeń w Pawilonie A, VII piętro strona lewa na potrzeby Oddziału Laryngologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży w ramach realizacji projektu pn. „Ograniczenie transmisji rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 w codziennej praktyce medycznej u pacjentów z podejrzeniem lub potwierdzeniem zakażenia SARS-CoV-2 podczas konsultacji otolaryngologicznych” Projekt finansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi gminnej nr 107155E w miejscowości Mroczków Gościnny, gm. Opoczno
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI