Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienia funkcji inspektora nadzoru b. konstrukcyjnej nad budowami, przebudowami, rozbudowami, remontami sal wiejskich, remiz OSP, placów zabaw, siłowni zewnętrznych na terenie GiM Odolanów w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627331581
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienia funkcji inspektora nadzoru b. konstrukcyjnej nad budowami, przebudowami, rozbudowami, remontami sal wiejskich, remiz OSP, placów zabaw, siłowni zewnętrznych na terenie GiM Odolanów w 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a3f447-bd4b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004547/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie f-cji inspektora nadzoru b.konstrukcyjnej nad budowami,przebudowami,rozbudowami,remontami sal wiejskich,remiz OSP,placów zabaw,siłowni zewnętrznych na terenie GIM Odolanów w 2021 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.odolanow.pl/redir,przetargi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
13.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).
13.8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
13.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
13.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.
13.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
13.12. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
13.13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): punkt 28 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie dotyczące:
1) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym prawie budowlanym nad budowami, przebudowami, rozbudowami, remontami sal wiejskich, remiz OSP, placów zabaw, siłowni zewnętrznych znajdujących się na terenie Gminy i Miasta Odolanów, prowadzonymi przez Zamawiającego w 2021 r.
2) Wykonywania okresowych przeglądów zgodnie z wymogami Prawa budowlanego na n/w obiektach:
A. PLACE ZABAW:
1. Plac zabaw przy obiekcie sportowym w Garkach,
2. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Nabyszycach,
3. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Świecy I,
4. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Tarchałach Małych,
5. Plac zabaw przy ul. Osiedlowej wraz z siłownią zewnętrzną,
6. Plac zabaw w Tarchałach Wielkich przy ul. Strażackiej wraz z siłownią zewnętrzną,
7. Plac zabaw przy ul. Sowińskiego w Odolanowie,
8. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Nadstawkach,
9. Plac zabaw przy sali Osiedlowej na Górce w Odolanowie,
10. Plac zabaw przy Parku 1-go Maja w Odolanowie,
11. Plac zabaw przy OSP w Bonikowie,
12. Plac zabaw przy Parku Natury w Odolanowie wraz z siłownią zewnętrzną,
13. Plac zabaw przy Budynkach socjalnych w Tarchałach Małych,
14. Plac zabaw przy Boisku sportowym w Babach,
15. Plac zabaw przy Basenie w Odolanowie,
16. Plac zabaw przy ul. Gimnazjalnej w Odolanowie,
17. Plac zabaw przy ul. Gimnazjalnej 10 E w Odolanowie wraz z siłownią zewn.
18. Plac zabaw przy ul. Klonowej w Odolanowie,
19. Plac zabaw przy ul. Słonecznej w Raczycach wraz z siłownią zewn.
20. Plac zabaw w m. Kaczory wraz z siłownią zewnętrzną,
21. Plac zabaw przy sali wiejskiej w Wierzbnie,
22.Siłownia zewnętrzna przy stawie w Bonikowie.
B. REMIZY OSP (osobny budynek nie połączony z salą wiejską )
1. OSP Garki,
2. OSP Nabyszyce,
3. OSP Odolanów,
4. OSP Boników.
C. SALE WIEJSKIE w następujących miejscowościach:
1. Garki,
2. Nabyszyce,
3. Nadstawki,
4. Świeca I,
5. Odolanów- Górka,
6. Gliśnica + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
7. Gorzyce Małe + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
8. Huta + remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
9. Raczyce +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
10. Świeca II +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
11. Tarchały Małe +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
12. Tarchały Wielkie +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
13. Uciechów +remiza OSP (budynek w jednym obrysie),
14. Wierzbno +remiza OSP (budynek w jednym obrysie).
D. BOISKA DO PIŁKI PLAŻOWEJ:
1. Boiska do piłki plażowej przy basenie w Odolanowie - 2 szt.
2. Boisko do piłki plażowej w Gliśnicy.
3. Boisko do piłki plażowej w Tarchałach Małych.
4. Boisko do piłki plażowej w Bonikowie.
5. Boisko do piłki plażowej w Nabyszycach,
E. Boisko wielofunkcyjne trawiaste przy ul. Wiatracznej w Odolanowie,
F. Boisko trawiaste w Wierzbnie, Bonikowie, Tarchałach Wielkich,
G. Stadion sportowy w Odolanowie,
H. Zaplecze szatniowe na stadionie miejskim w Odolanowie,
I. Bike Park znajdujący się w Parku Natury w Odolanowie.
J. Skatepark znajdujący się przy Parku 1-maja w Odolanowie.
K. Budynek Urzędu Gminy i Miasta w Odolanowie,
L. Kościół poewangelicki w Odolanowie,
M. Budynek dworca PKP w Odolanowie wraz z 3 mieszkaniami oraz rampą,
N. Budynek gospodarczy przy dworcu PKP w Odolanowie,
O. Budynki gospodarcze w Parku Natury w Odolanowie - 5 szt. (obserwatorium, wigwam, wc, wiata ażurowa, bar tymczasowy).
3) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad budową boiska wielofunkcyjnego w Uciechowie,
4) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem terenu na cele rekreacyjne w Uciechowie,
5) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad zagospodarowaniem terenu na cele rekreacyjne w Wierzbnie,
6) Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad remontem budynku gospodarczego przy dworcu PKP w Odolanowie,
7) Pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad rozbudową wiaty w Babach,
8) Sporządzania obmiarów, przedmiarów oraz kosztorysów inwestorskich wraz z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru dla następujących zadań:
A. Zagospodarowanie terenu przy stawie rekreacyjnym w Bonikowie,
B. Zagospodarowanie terenu boiska w Bonikowie,
C. Rozbudowa placu zabaw przy boisku sportowym w Garkach,
D. Remont kuchni sali wiejskiej w Gliśnicy,
E. Remont remizy OSP w Nabyszycach,
F. Remont sali wiejskiej w Świecy I,
G. Remont sali wiejskiej w Tarchałach Wielkich
9) Założenia i prowadzenie książki obiektu dla:
A. Wiaty edukacyjnej "PTAKI" w Parku Natury,
B. Szatni przy boisku sportowym w Tarchałach Wielkich,
C. Szatni przy boisku sportowym w Bonikowie,
D. Mieszkania chronionego w m. Baby,
E. Mieszkania chronionego w m. Odolanów.
10) Opiniowania projektów technicznych - w ilości do 5 projektów.
11) Zamawiający w ramach umowy może zlecić opcjonalnie:
A. Do 5 okresowych przeglądów,
B. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie pełnił nadzór,
C. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie zobowiązany sporządzić przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim oraz pełnić nadzór.
Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30% wartości wynagrodzenia wykonawcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach umowy może zlecić opcjonalnie:A. Do 5 okresowych przeglądów,
B. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie pełnił nadzór,
C. Do 10 zadań, w których Wykonawca będzie zobowiązany sporządzić przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim oraz pełnić nadzór.
Maksymalna wartość opcji nie przekroczy 30% wartości wynagrodzenia wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z punktem 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.1) Zmawiający wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy/inspektorem nadzoru posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia albo inne ważne odpowiadające im uprawnienia budowlane wystawione na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na nadzorze nad budowami, przebudowami, rozbudowami, remontami lub termomodernizacją budynku.
Powyższe wymagania mają być spełnione łącznie przez wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.