„Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA, CZĘŚCI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA, CZĘŚCI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZąbkowice Śląskie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyGmina Ząbkowice Śląskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00064562
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych”
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA, CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych”
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA, CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f20fa56-bde3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Pawłowice drogi dojazdowe do gruntów rolnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się WYŁĄCZNIE przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym w szczególności Platformy
Przetargowej: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Wszelkie
oświadczenia, dokumenty, w tym również OFERTA sporządzane są przez Wykonawcę zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
z 2020 r. poz. 2452 tj.), pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatrywane:-
kwalifikowanym podpisem elektronicznym (wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi
zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne, spełniający wymogi
bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej /Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 tj. ze zm./);- LUB podpisem zaufanym (o którym mowa w art.
20 aa ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346 tj.);- LUB podpisem osobistym (o którym mowa w art. 10 a ust. 3
ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z 2020 r. poz. 332 tj. ze zm.).Środkiem
komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczenia/-ń, dokumentu/-ów, OFERTY przez
Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie w ZAKŁADCE NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA, na
Platformie dostępnej pod adresem:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlKorzystanie z Platformy Przetargowej
przez Wykonawcę jest bezpłatne. Do połączenia z Platformą używany jest szyfrowany protokół HTTPS.
Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność
transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na w/w Platformie
Przetargowej: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności
pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych
obszarach. Wymagania techniczne, organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej, w tym dokumentów i oświadczeń elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń (tj. cyfrowego odwzorowania dokumentów, oświadczeń w postaci papierowej opatrzone
podpisem elektronicznym) oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej dostępne są na stronie: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlNiezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie są następujące: a) stały dostęp
do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub
MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze
wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie
wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g)
oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca
zobowiązany jest zapoznać się Regulaminem korzystania z Platformy dostępnym na:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane
osobowe bezpośrednio pozyskał jest administratorem danych. Dotyczy to w szczególności:-
Wykonawcy będącego osobą fizyczną,- Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą,- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np.
dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),- członka organu zarządzającego wykonawcy,
będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),- osoby fizycznej
skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego; Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej
„RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Ząbkowice Śląskie z siedzibą Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice
Śląskie.2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@zabkowiceslaskie.pl 3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18, 19 oraz 74 ustawy Pzp.; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.
1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ wraz z załącznikami zawiera wszystkie niezbędne
informacje.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 – Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych – ODCINEK NR 2.
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane.
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych,
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg.
Zadanie nr 1. Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych – odcinek nr 2 obejmujący działki drogowe nr ewidencji gruntów 182/1 i 176/1 długości około 203m
Obecnie droga posiada nawierzchnie częściowo utwardzoną materiałami kamiennymi oraz innymi różnego pochodzenia materiałami jak żwiry, piaski, okruchy cegieł . Droga posiada liczne wyboje i wykruszenia , stan techniczny niedostateczny pod względem bezpieczeństwa ruchu.
Na odcinku w zabudowie szerokość remontowanej nawierzchni wynosi 3.5 m. Pozostała cześć jako dojazdy do pól szerokość ta wynosi 3.0 m. Konstrukcja nawierzchni: podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - gotowa mieszanka kruszywa i cementu o Rm=2.5Mpa a następnie dwuwarstwowa podbudowa z mieszanki mineralnej o łącznej grubości 30 cm. Na tak przygotowanych warstwach konstrukcyjnych zastanie wykonana dwuwarstwowa nawierzchnia bitumiczna odpowiednio warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W grubości 4,0 cm po zagęszczeniu oraz warstwa ścieralna AC 11S także o grubości 4.0 cm. Pobocza zostaną utwardzone mieszanką kamienną 0/31.5 na szerokości średnio 50 cm.

Konstrukcja drogi - odcinek nr 2 km 0+000 - 0+203
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 4 cm.
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 10 cm.
- dolna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 20 cm
- grunt stabilizowany cementem - gotowa mieszanka betonowa Rm-2.5MPa -15 cm
Całkowita grubość konstrukcji 53 cm

Konstrukcja zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 4 cm.
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 10 cm.
- dolna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 20 cm
- warstwa odsączająca z piasku - grubość warstwy15 cm
Całkowita grubość konstrukcji 53 cm.
Szczegółowe informacje zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastosowania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, robót budowlanych oraz ewentualnych dostaw. Zamówienie polegać będzie m.in. na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych oraz będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści pierwotnej umowy (załącznik do SWZ) określają w szczególności jakie roboty budowlane, usługi Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych robót, usług. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą średnie ceny czynników cenotwórczych Sekocenbudu dla województwa, w którym roboty budowlane są wykonywane, obowiązujące w danym kwartale. Dla dostaw i usług podstawą do wszczęcia negocjacji będzie cennik obowiązujący w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu. Całkowita wartość niniejszego zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każde zadanie/część będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części to:
1) cena brutto,
2) okres gwarancji,

2. Waga kryterium dla danego zadania/części:
1) cena – 60%,
2) okres gwarancji – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 – Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych - ODCINEK NR 3 .
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane,
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych,
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg.
Zadanie nr 2. Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych – odcinek nr 3 obejmujący działkę drogową nr ewidencji gruntów 215/1 długości około 142 m.
Obecnie droga przewidziana do przebudowy posiada nawierzchnię w większości gruntową w części z mieszanki kamiennej i materiałów budowlanych. Jest w złym stanie technicznym z licznymi wybojami oraz ubytkami.
Stan projektowany - na całym ciągu planowane jest wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych na szerokości 3,5 m. Po wykonaniu robót ziemnych tj. wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne zostanie wykonana warstwa odsączająca grubości 15 cm a następnie dwuwarstwowa podbudowa z mieszanki mineralnej o łącznej grubości 30 cm. Na tak przygotowanych warstwach konstrukcyjnych zastanie wykonana dwuwarstwowa nawierzchnia bitumiczna odpowiednio warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W grubości 4,0 cm po zagęszczeniu oraz warstwa ścieralna AC 11S także o grubości 4.0 cm. Pobocza zostaną utwardzone mieszanką kamienną 0/31.5 na szerokości średnio 50 cm
Konstrukcja drogi - odcinek nr 3 km 0+000 - 0+110
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 4 cm.
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 10 cm.
- dolna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 20 cm
- warstwa odsączająca z piasku - grubość warstwy 15 cm
Całkowita grubość konstrukcji 53 cm

Konstrukcja zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość warstwy 4 cm.
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 4 cm.
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 10 cm.
- dolna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej - grubość warstwy 20 cm
- warstwa odsączająca z piasku - grubość warstwy15 cm
Całkowita grubość konstrukcji 53 cm.
Szczegółowe informacje zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zmawiający przewiduje możliwość zastosowania art. 304 ustawy Pzp. tj. udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki przy spełnieniu warunków, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Zamówienie może zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, robót budowlanych oraz ewentualnych dostaw. Zamówienie polegać będzie m.in. na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych oraz będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści pierwotnej umowy (załącznik do SWZ) określają w szczególności jakie roboty budowlane, usługi Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych robót, usług. Podstawą do wszczęcia negocjacji będą średnie ceny czynników cenotwórczych Sekocenbudu dla województwa, w którym roboty budowlane są wykonywane, obowiązujące w danym kwartale. Dla dostaw i usług podstawą do wszczęcia negocjacji będzie cennik obowiązujący w danym momencie u Wykonawcy, Podwykonawcy lub innego podmiotu. Całkowita wartość niniejszego zamówienia uwzględnia również wartość zamówienia ustalona na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każde zadanie/część będzie oddzielnie oceniane. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty dla danego zadania/części to:
1) cena brutto,
2) okres gwarancji,

2. Waga kryterium dla danego zadania/części:
1) cena – 60%,
2) okres gwarancji – 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje warunku.

b) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje warunku.

c) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie precyzuje warunku.

d) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W zakresie zdolności technicznej:

WARUNEK UDZIAŁU WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH Z ZADAŃ/CZĘŚCI W TYM ZAKRESIE:
(spełnienie poniższych warunków choćby w zakresie jednego zadania - powoduje spełnienie warunków dla pozostałych zadań)
- osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponować osobą lub osobami spełniającymi następujące warunki:
Kierownikiem budowy - 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej
oraz
posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
oraz
pełnił funkcję jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w specjalności drogowej na co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg.
Jednocześnie osoby spełniające powyższy warunek to również osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (podstawa prawna art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 tj. z późn. zm.) lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 tj. z późn. zm.).
Przez doświadczenie zawodowe (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie liczone jest w okresie od daty uzyskania stosownych uprawnień do daty składania ofert.
Wszystkie wskazane osoby powinny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji zamówienia.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
 Zdolność zawodowa:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

WARUNEK UDZIAŁU WSPÓLNY DLA WSZYSTKICH Z ZADAŃ/CZĘŚCI W TYM ZAKRESIE:
(spełnienie poniższych warunków choćby w zakresie jednego zadania - powoduje spełnienie warunków dla pozostałych zadań)
zrealizował co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 100.000,00 brutto.
Uwaga: Nie wykazywać robót o wartości niższej niż 100 000,00 zł brutto.

W przypadku Wykonawców, którzy wykażą zamówienie/-nia w innych walutach niż złoty polski Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokumentów wg zasady spełnia/ nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (aktualne na dzień składania ofert) oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte
w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz
spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z w/w oświadczeniem, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Zamawiający działając
zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Pzp. , jeśli uzna to za niezbędne do zapewnienia odpowiedniego
przebiegu postępowania, MOŻE wezwać Wykonawców do złożenia:1) oświadczenia (w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.) o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 tj. ze
zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z
załącznikiem nr 3 do SWZ;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia
umocowania do działania w imieniu Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg
wzoru załącznika nr 4 do SWZ;- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty –zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje warunku.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty:1) Oferta - na ofertę składa się: a) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do
SWZ. Do przygotowania oferty Zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 1 do SWZ. W
treści oferty należy zamieścić informacje zawarte w formularzu ofertowym (załączniku nr 1 do
SWZ).Szczegółowy sposób przygotowania i złożenia oferty zawarto w części X SWZ.2)
Pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej, bądź cyfrowe jego odwzorowanie,
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym (e-dowód) MOCODAWCY, o ile ofertę składa pełnomocnik. Zamawiający dopuszcza
również złożenie kopii pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w trybie art. 97 § 2
ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r. poz. 1192 tj. ze zm.) tj. w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 3) Dokument
potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami części VIII SWZ. Szczegóły
zostały określone w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:

• DLA ZADANIA NR 1: Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych – ODCINEK NR 2 w wysokości : 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).

• DLA ZADANIA NR 2: Pawłowice droga dojazdowa do gruntów rolnych - ODCINEK NR 3 w wysokości : 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

3. Okres ważności wadium:
Wykonawca zabezpiecza ofertę wadium dla danego zadania na okres do dnia: 09.07.2021 r.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym, jako termin składania ofert. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 tj.).
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób:

1) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu:
a) Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich:

Bank Spółdzielczy nr 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005

jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego,
b) zaleca się w tytule przelewu wpisać „wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy …………., dotyczącej zamówienia pn. ………………- ZADANIE NR …”.

2) w przypadku gwarancji i poręczeń:
a) wadium wnoszone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wadium musi być - pod rygorem nieważności - wniesione w ORYGINALE w postaci elektronicznej;
b) wadium należy dołączyć do oferty wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
c) dokument powinien określać:
 Zamawiającego – poprzez wskazanie Zamawiającego, jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji,
 charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę),
 bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
 termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą;
d) Zamawiający ZALECA (jedynie), aby dokument wskazywał również adres e-mail-owy gwaranta/poręczyciela lub adres skrzynki ePUAP (jeśli go gwarant/poręczyciel posiada).

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione
w sposób nieprawidłowy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum) - art. 58 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty pełnomocnictwo (przygotowanie zgodnie z zapisami ust. 9 pkt 2 części VI SWZ) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowy sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia został określony w części V SWZ „warunki udziału w postępowaniu”. Korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem (liderem).
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać przedłożenia umowy współpracy (np. umowa konsorcjum), zawierającą, co najmniej:
- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wszystkich partnerów wobec Zamawiającego za wykonanie umowy, a także w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych umową zawartą z Zamawiającym.
- wyznaczenie jednego z partnerów konsorcjum jako partnera kierującego (lidera), który będzie upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części zawiera stosowny załącznik do SWZ.
2. Wybrany dla danego zadania/części Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
3. Umowy zostaną zawarte na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projektowanych postanowieniach umownych zawartych w załączniku do SWZ.
5. Postanowienia które stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgodą drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 23:59

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania robót budowlanych: dla każdego z zadań do 10 tygodni od daty przekazania placu budowy.
Wszystkie niezbędne informacje dotyczące zamówienia zostały zawarte w SWZ dostępnej pod adresem:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

w ZAKŁADCE niniejszego POSTĘPOWANIA.
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę docieplenie elewacji - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę docieplenie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ząbkowice Śląskie: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy społecznej w Ząbkowicach Śl.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ząbkowice Śląskie: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „ Modernizacja węzła c.o. ul. Rynek 1 w Polkowicach”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa części dróg ul. Topolowej i Wielkie Piece w Przemkowie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI