Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Ślaskich 186
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wroclaw@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ded569f9-8700-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011040/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach w latach 2021-2023 w podziale na 8 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gddkia.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gddkia.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów wformacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca siępodpisywać formatem XAdES.2. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dladokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty wformacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.3.ZaleceniaZamawiającego odnośnie podpisu zaufanego:- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10MB, dostępny format podpisu „xml”.4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjneUmożliwiające pracę na Platformie:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 2Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM,Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ichnowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszejwersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.5. Zamawiającydopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.:.doc, .docx,.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czymZamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczegoPliku to 50 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.6. Informacja na temat kodowania i czasuodbioru danych:- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są wPlatformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniuprzez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.7. Dokumentacjaprzedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobraniedokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celupobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „pobierz paczkę”, anastępnie „pobierz wszystkie załączniki organizatora”.8. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w sekcji5.5., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcjikorzystania z Platformy.9. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego wformacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumentykwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jestrównoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisemkwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl 2. W sprawach związanych zprzetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, zapośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celuprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieńpublicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkimzainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotomprzetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 6. Dane osobowe Wykonawcy będąprzechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowegonastępującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotycząrównież Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawartoz tymi Wykonawcami umowy). 7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: - dostępu do danych.W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - sprostowania danych, ich usunięcia orazograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego wzakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczeniaprzetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego; - wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich nie podanie może uniemożliwićZamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolnościwykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy zpostępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O.WR.D-3.2412.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 21885721,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 1 – Rejon w Głogowie.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających
4.2.5.) Wartość części: 1418731,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla części 1 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 2 – Rejon w Kłodzku,Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 2386404,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje dla części 2 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 3 – Rejon w Legnicy.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 2640538,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje dla części 3 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 4 – Rejon w Lubaniu.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 4048463,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje dla części 4 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 5 – Rejon w Oleśnicy.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 2912758,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla części 5 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 6 – Rejon w Wałbrzychu.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 2155025,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla części 6 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 7 – Rejon w Wołowie.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 1733745,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla części 7 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oznakowanie poziome dróg na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu w 3 sezonach, w latach 2021-2023, z podziałem na części - część 8 – Rejon we Wrocławiu.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.2.5.) Wartość części: 4590057,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla części 8 możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj.: wykonywanie oznakowania poziomego materiałem cienkowarstwowym (farbą akrylową) na drogach krajowych w zakresie linii segregacyjnych i krawędziowych oraz strzałek, znaków poprzecznych i uzupełniających.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji robót w 2021r.
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:Cena (C) – 60 % = 60 pkt,Termin realizacji robót w 2021r. (T)– 40 %= 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać:a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż:Część 1: 250 000,00 złCzęść 2: 450 000,00 złCzęść 3: 500 000,00 złCzęść 4: 800 000,00 złCzęść 5: 550 000,00 złCzęść 6: 400 000,00 złCzęść 7: 350 000,00 złCzęść 8: 900 000,00 złb) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 000 000 zł. Uwaga: Zamawiający dopuszcza posiadanie jednej polisy na w/w kwotę, bez względu na jaką liczbę części postępowania Wykonawca będzie składał ofertę.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:zadań obejmujących poziome oznakowanie dróg w ilości co najmniej:- dla części nr 1 oraz 7: 80 000 m2 ,- dla części nr 2, 3 oraz 6: 120 000 m2 , - dla części nr 4, 5 oraz 8: 200 000 m2 Uwaga: Wyżej wymieniony warunek może być spełniony w ramach 1 lub 2 zadań łącznie.Jako wykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia lub Protokołu odbioru robót.b) dotyczącej osób dla części 1 - 8:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie im powierzona.Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót:wymagana liczba osób: 1minimalne doświadczenie:3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy realizacji zadań obejmujących poziome oznakowanie dróg; 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Operatora malowarki:wymagana liczba osób: 2minimalne doświadczenie:3 letnie doświadczenie na stanowisku operatora malowarki do poziomego oznakowania dróg. UWAGA (DOT. ZADAŃ 1 -8):- Jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany;- Wykonawcy składający ofertę na kilka części muszą wykazać, że spełniają warunek na każde z części oddzielnie;- Zamawiający nie dopuszcza przestawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) w danej części; - W przypadku składania oferty na kilka części Wykonawcy muszą wskazać inne osoby dla każdej z częścic) dotyczącej potencjału technicznego dla części 1 - 8:Wykonawca musi mieć dostępne w celu realizacji zamówienia urządzenia i narzędzia techniczne wymienione poniżej: - malowarka duża samojezdna - 2 szt.,- malowarka mała - 1 szt.,- specjalistyczna frezarka do oznakowania poziomego lub inne urządzenie usuwające stare oznakowanie, nie niszczące nawierzchni dróg (metodą wodną pod wysokim ciśnieniem, śrutowania, piaskowania lub gorącego powietrza) - 1 szt.,- szczotka mechaniczna - 1 szt.,- samochód pilotażowy - 2 szt.,- samochód do ustawiania i zbierania pachołków - 2 szt.UWAGA (DOT. ZADAŃ 1 -8):Wykonawcy składający ofertę na kilka części muszą wykazać, że spełniają warunek na każde z części oddzielnie tj. posiadają potencjał techniczny stanowiący wielokrotność wymaganego potencjału technicznego5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:Część 1: 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100).Część 2: 44 000,00 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych 00/100).Część 3: 48 000,00 PLN (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100).Część 4: 74 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100).Część 5: 53 00,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące złotych 00/100).Część 6: 39 000,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100).Część 7: 31000,00 PLN (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100).Część 8: 84 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa na podstawie art. 111 ustawy PZP, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z sekcją V pkt. 5.4.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, októrym mowa w sekcji V pkt 5.5. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: w sekcji V pkt.5.4wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanieZamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o którychmowa w w sekcji V pkt.5.7, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w sekcji V pkt.5.7 składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianiewarunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt w sekcji V pkt.5.4.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w SWZ - Tom II Istotne dla Stron Postanowienia umowy oraz, jak niżej:1) Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron;2) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;3) Wydłużenia terminu zakończenia realizacji Umowy z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku „siły wyższej”,;4) Konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy o ilości wynikające:a) z wyłączenia z bieżącego utrzymania odcinków dróg na czas prowadzenia na nich robót budowlanych w oparciu o inne kontrakty;b) ze zmiany przebiegu dróg krajowych;c) z oddania do użytkowania wybudowanych nowych odcinków dróg;5) Konieczności objęcia utrzymaniem innych dróg krajowych zlokalizowanych na terenie Rejonu, lub na terenie sąsiednich dla niego Rejonów wchodzących w strukturę GDDKiA;6) Zmian Zarządzeń Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad mających wpływ na standard i sposób utrzymania dróg krajowych, o ile ta zmiana wpływa na koszty ponoszone przez Wykonawcę;7) Wykonawca może żądać zmiany wynagrodzenia :a) w 2022 r., gdy średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług ogółem w 2021r. w stosunku do 2020 r. ogłoszony w komunikacie Prezesa GUS będzie większy niż 100% ;b) w 2023 r., gdy średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług ogółem w 2022 r. w stosunku do 2021r. ogłoszony w komunikacie Prezesa GUS będzie większy niż 100% ;8) W przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej;c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (PPK), 9) Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do realizacji Umowy z punktu widzenia Zamawiającego lub prawidłowego utrzymania dróg będących przedmiotem Umowy, polecać Wykonawcy dokonywanie takich zmian ilości robót lub usług, jakie będą niezbędne dla wykonania przedmiotu niniejszej umowy, a) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót lub usług objętych pozycjami Kosztorysu Ofertowego,b) pominięcie jakichkolwiek robót lub usług objętych pozycjami Kosztorysu Ofertowego; c) zmienić kolejność wykonywania robót lub usług; 10) Dopuszcza się zmianę zakresu prac wykonywanych przez Podwykonawców.11) Zmianę albo rezygnację z Podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia.12) Możliwość zmiany albo rezygnacji Podmiotu Udostępniającego Zasoby na etapie realizacji zamówienia, 13) Jeśli nastąpiło ogłoszenie upadłości lub otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego Wykonawcy, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy PZP.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy