IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Dla Grupy Części I: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) , Dla Grupy Części II: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), Dla Grupy Części III: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), Dla Grupy Części IV: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić, na każdą Grupę Części oddzielnie, w terminie do 5 sierpnia 2019 r. do godz. 9.00 przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium:„Organizacja gospodarki wodno – ściekowej dla miejscowości Łekno – Tarnowo Pałuckie” – Grupa Części ….. Nr rachunku: 79 1020 4027 0000 1702 1215 5190. Zamawiający zaleca aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty.4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Zakładu – pokój 1, a kopię zaleca się dopiąć do oferty.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę i adres Zamawiającego,2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy,4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46. ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie aneksu w przypadku okoliczności określonych w art. 144 ustawy Pzp. 2.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do umowy w przypadku zaistnienie takich warunków atmosferycznych, które spowodują przerwę w wykonaniu robót lub uniemożliwiają realizacje robót zgodnie z wymaganą technologią, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę i potwierdzenia przez inspektora nadzoru. W szczególności odnosi się to do opadów deszczu, gradu lub śniegu, które spowodują konieczność przerwania robót na co najmniej 3 dni. W tym przypadku dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy o liczbę dni tożsamą z liczbą dni podczas których roboty budowlane nie były prowadzone na skutek wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. 3. Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których wykonanie będzie miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót dodatkowych).4.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec.5.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia, zdrowia na budowie lub konieczności prowadzenia prac archeologicznych na budowie. W przypadku wstrzymania prac w związku z prowadzonymi pracami archeologicznymi na okres minimum 3 dni, dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu realizacji umowy o liczbę dni tożsamą z liczbą dni podczas których roboty budowlane nie były prowadzone na skutek prowadzonych prac archeologicznych.6.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania należytej staranności.7.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy aneksem do umowy, w przypadku konieczności zapewnienia dłuższego terminu realizacji robót, wynikających z terminów dostaw materiałów lub sprzętu – pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę. 8.Dopuszcza się zmianę kierowników budowy i inspektora nadzoru – pod warunkiem złożenia pisemnego zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem (aneksem do umowy).9.Dopuszcza się zmianę kwoty umownej: a) aneksem do umowy – w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę lub Zamawiającego z zastrzeżeniem, że możliwa jest zmiana tylko kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo; dotyczy wyłącznie części Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi umową po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku VAT.b) aneksem do umowy – po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego robót wykonanych – w przypadku wystąpienia różnic między faktycznym zakresem wykonanych robót, a kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót – dopuszcza się możliwość zmiany kwoty umownej do wysokości kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie, bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach. Kosztorys powykonawczy zostanie sporządzony w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku cen jednostkowych - wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę skalkulowanych wg czynników produkcji (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty pośrednie i zysk) z oferty, a w przypadku ich braku cen rynkowych (niewiększych niż publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia). W/w regulacje dotyczą również wykonania robót zamiennych i dodatkowych, których wykonanie musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności oraz być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 10.Wprowadzenie zmian dotyczących zmiany terminu realizacji robót budowlanych Zamawiający warunkuje od wyrażenia zgody przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, w związku z udzieleniem pożyczki zwrotnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-05, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy złożyć w języku polskim; w przypadku dokumentów lub o oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Tarnowo Pałuckie i Łekno – II etap - zlewnia przepompowni A, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektowana inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Tarnowo Pałuckie do miejscowości Kaliska. Zakres obejmuje: kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 200mm SN 8 o łącznej długości 1356,0 m. • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 400mm SN 8 o łącznej długości 6,0m. • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej (przecisk sterowany) - do wykonania z rur PE 100 DN 225 RC SDR 17 PN10 o łącznej długości 69,0 m. • studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm - 49 kpl. • studzienki rewizyjne na przyłączach Ø 315 mm - 44 kpl. • przykanaliki kanalizacyjne grawitacyjne - 44 szt. , do wykonania z rur PCV Ø 160mm SN 8 o łącznej długości 304,5 m, • kolektory tłoczne (przecisk sterowany) - do wykonania z rur PE100 DN125 RC SDR17 PN10 o łącznej długości 2010,0 m • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 125mm PN 10 o łącznej długości 475,0 m, • trójniki PE/PE 125/63/45° - 5 szt. • pompownia ścieków/tłocznia Ø 2000mm - 1 szt. • komora przepływomierza Ø 1500mm - 1 szt. • przewiert Ø 273 mm o łącznej długości 37,5 m. • przewiert Ø 323 mm o łącznej długości 31,0 m. • studnia napowietrzająco - odpowietrzająca Ø 1200mm - 4 szt. • studnia odwadniająco - rewizyjna Ø 1000mm - 4 szt. • przyłącze wodociągowe do przepompowni ścieków do wykonania z rur PE Ø 32mm PN10 o łącznej długości 22,0m. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232423-3, 45233142-6, 45231300-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Tarnowo Pałuckie i Łekno – II etap - zlewnia przepompowni B, C, D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana budowa przepompowni B przy stacji SUW w Łeknie - ulica Pałucka. Inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (odc. PB - S20, PB - S 36, S41 - S49, S41 - S42) i tłocznej do miejscowości Tarnowo Pałuckie. Zakres obejmuje: • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 200mm SN 8 o łącznej długości 1353,0 m. • studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm - 37 kpl. • studzienki rewizyjne na przyłączach Ø 315 mm - 26 kpl. • przykanaliki kanalizacyjne grawitacyjne - 24 szt. , do wykonania z rur PCV Ø 160mm SN 8 o łącznej długości 180,0 m • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 110mm PN 10 o łącznej długości 1806,0 m, • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 63mm PN 10 o łącznej długości 21,5 m • studnia napowietrzająco - odpowietrzająca Ø 1200mm - 3 szt. • studnia odwadniająco - rewizyjna Ø 1000mm - 4 szt. • trójników PE/PE 110/63/45° - 9 szt. • pompownia ścieków Ø 1500mm - 1 szt. • przewiert Ø 159 mm o łącznej długości 29,0 m. • przewiert Ø 273 mm o łącznej długości 47,5 m. • przewiert Ø 323 mm o łącznej długości 18,0 m. • przyłącze wodociągowe do przepompowni ścieków do wykonania z rur PE Ø 32mm PN10 o łącznej długości 49,0m. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi. ZLEWNIA PRZEPOMPOWNI C (przy ulicy Pałuckiej w Łeknie) – budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z pompowni C. Zadanie obejmuje: • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 200mm SN 8 o łącznej długości 443,5 m. • studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm - 14 kpl. • studzienki rewizyjne na przyłączach Ø 315 mm - 13 kpl. • przykanaliki kanalizacyjne grawitacyjne - 13 szt. , do wykonania z rur PCV Ø 160mm SN 8 o łącznej długości 155,0 m • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 90mm PN 10 o łącznej długości 476,0 m, • pompownia ścieków Ø 1500mm - 1 szt. • przewiert Ø 159 mm o łącznej długości 12,0 m. • przewiert Ø 273 mm o łącznej długości 59,5 m. • przyłącze wodociągowe do przepompowni ścieków do wykonania z rur PE Ø 32mm PN10 o łącznej długości 5,0m. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi. ZLEWNIA PRZEPOMPOWNI D (przy ulicy Rąbczyńskiej w Łeknie) – planowana budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (odc. PD - S67, S83 - S90, S88 - S95, PD - S66) i rurociągu tłocznego z pompowni D (odc. PD - W62). Zadanie obejmuje: • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 200mm SN 8 o łącznej długości 440,0 m. • studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm - 13 kpl. • studzienki rewizyjne na przyłączach Ø 315 mm - 17 kpl. • przykanaliki kanalizacyjne grawitacyjne - 17 szt. , do wykonania z rur PCV Ø 160mm SN 8 o łącznej długości 122,5 m • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 110mm PN 10 o łącznej długości 12,0 m • pompownia ścieków Ø 1500mm - 1 szt. • przewiert Ø 113 mm o łącznej długości 10,5 m. • przewiert Ø 273 mm o łącznej długości 55,5 m. • przewiert Ø 323 mm o łącznej długości 9,0 m. • przepust do wykonania z rur STR PVC Ø300 SN8 o długości 6,0 m. • przyłącze wodociągowe do przepompowni ścieków do wykonania z rur PE Ø 32mm PN10 o łącznej długości 20,0m. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45232423-3, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Tarnowo Pałuckie i Łekno – II etap - zlewnia przepompowni E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana inwestycja obejmuje budowę przepompowni E (przy ulicy Pocztowej w Łeknie) oraz sieci kanalizacji grawitacyjnej (PE - S 97, S105A - S123, PE - S130, S128 - S138, S 135 - S140, S128 - S145) i rurociągu tłocznego z pompowni PE (odc. PE - W70). Zakres obejmuje: • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 200mm SN 8 o łącznej długości 984,5 m. • studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm - 49 kpl. • trójnik na kolektorze z rur PCV Ø 200mm - 1 szt. • studzienki rewizyjne na przyłączach Ø 315 mm - 45 kpl. • przykanaliki kanalizacyjne grawitacyjne - 44 szt. , do wykonania z rur PCV Ø 160mm SN 8 o łącznej długości 324,0 m • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 110mm PN 10 o łącznej długości 48,5 m • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej (przecisk sterowany) - do wykonania z rur PE 100 DN 225 RC SDR 17 PN10 o łącznej długości 52,0 m. • pompownia ścieków Ø 1500mm - 1 szt. • przewiert Ø 273 mm o łącznej długości 187,0m. • przewiert Ø 323 mm o łącznej długości 74,5 m. • przyłącze wodociągowe do przepompowni ścieków do wykonania z rur PE Ø 32mm PN10 o łącznej długości 35,0m. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45232423-3, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu). Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Tarnowo Pałuckie i Łekno – II etap - zlewnia przepompowni F. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana inwestycja obejmuje budowę przepompowni PF (przy ulicy Jeziornej w Łeknie), budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz rurociągu tłocznego z pompowni PF. Zakres obejmuje: • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej - do wykonania z rur PCV Ø 200mm SN 8 o łącznej długości 629,0 m. • studnie rewizyjne betonowe Ø 1000mm - 43 kpl. • studzienki rewizyjne na przyłączach Ø 315 mm - 56 kpl. • przykanaliki kanalizacyjne grawitacyjne - 56 szt. , do wykonania z rur PCV Ø 160mm SN 8 o łącznej długości 245,0 m • kolektory tłoczne - do wykonania z rur PE Ø 90mm PN 10 o łącznej długości 326,5 m, • kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej (przecisk sterowany) - do wykonania z rur PE 100 DN 225 RC SDR 17 PN10 o łącznej długości 307,5 m. • pompownia ścieków Ø 1500mm - 1 szt. • przewiert Ø 273 mm o łącznej długości 71,5 m. • przewiert Ø 323 mm o łącznej długości 16,5 m. • przyłącze wodociągowe do przepompowni ścieków do wykonania z rur PE Ø 32mm PN10 o łącznej długości 76,0m. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45232423-3, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu). Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w części wsi Łekno – II etap – obszar zlewni E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowa inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej ODC. D2 - WYLOT A, ODC. D25 - D29, ODC. D51 - D49, CZĘŚĆ ODC. D48 - D 49 (długość 19 metrów). Na inwestycję składają się następujące elementy: - rurociągi PCV dn 400 mm SN 8 - 88 m - rurociągi PCV dn 300 mm SN 8 - 42 m - rurociągi PCV dn 250 mm SN 8- 80,5 m - rurociągi PCV dn 200 mm SN 8 - 20,0 m - rurociągi PCV dn 160 mm SN 8 - 107 m - studnie rewizyjne betonowe dn 1000 mm - D1, D2, D49, D50, D51, D29, D28, D27, D26, D25. - 10 szt. - wpusty deszczowe dn 500 mm - 8 szt. - zbiornik retencyjno - rozsączający dn 1500 mm - 2 szt - separator substancji mineralnych i ropopochodnych ECO-K 10/100-2,0 - 1 szt. - wylot rurociągu dn 400 mm - 1 kpl. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232130-2, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa sieci kanalizacji deszczowej w części wsi Łekno – II etap – obszar zlewni F. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowa inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej część odcinka D48-D49 (18,5 metrów), D41-D48, D47-D53, D12-D25, D24-D37, D18-D34, D44-D52. Opis inwestycji: - rurociągi PCV dn 400 mm SN 8 - 209,5 m - rurociągi PCV dn 300 mm SN 8 - 451,5 m - rurociągi PCV dn 250 mm SN 8- 193,0 m - rurociągi PCV dn 160 mm SN 8 - 53 m - studnie rewizyjne betonowe dn 1000 mm - 29 szt. - wpusty deszczowe dn 500 mm - 5 szt. - zbiornik retencyjno - rozsączający dn 2500 mm - 1 szt - separator substancji mineralnych i ropopochodnych ECO-K 30/300-6,0 - 1 szt. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232130-2, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w części wsi Łekno – II etap – obszar zlewni F. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana inwestycja obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej do dz. nr 659 (rejon targowiska) ODC S2 - S146. Ogólna charakterystyka inwestycji: sieć kanalizacji sanitarnej PCV dn 200 SN-8 (S2 - S146) - 81,0 metrów, studnia dn 425 mm - 2 sztuki. Zakres prac obejmuje również rozebranie i odtworzenie nawierzchni drogi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w części wsi Łekno – II etap - obszar zlewni E. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do wykonania w ramach planowanej inwestycji jest odcinek sieci wodociągowej: HP1 - W7, W7-W27, W7-W11, cześć odcinka W11-W12 (19 metrów), W7-W19. Na inwestycję składają się następujące elementy: rurociąg PE 100 dn 160 RC SDR 17 PN 10 - 131 m metodą przewiertu sterowanego, rurociąg PE 100 dn 160 SDR 17 PN 10 - 248,0 m; rurociąg PE 100 dn 110 SDR 17 PN 10 - 91 m; rurociąg PE 100 dn 32 SDR 17 PN 10 - 193,5 m ( 19 przyłączy) P1-P12, P38-P40, P16-P19; hydrant przeciwpożarowy nadziemny dn 80 mm HP1, HP2, HP3 - 3 szt.; zasuwa do wody dn 100 mm - 1 kpl; zasuwa do wody dn 80 mm - 3 kpl; zasuwa do wody dn 150 mm - 1 kpl; zasuwa do wody dn 32 mm - 19 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Budowa sieci wodociągowej w części wsi Łekno – II etap - obszar zlewni F. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do wybudowania w ramach planowanej inwestycji jest odcinek sieci wodociągowej W19-W25, W24-W28, W27-W28, W15-W28, W13-W31, W11-W13 (24 metry). Na inwestycję składają się następujące elementy: rurociąg PE 100 dn 160 RC SDR 17 PN 10 - 49,5 m metodą przewiertu sterowanego; rurociąg PE 100 dn 160 SDR 17 PN 10 - 24,0 m; rurociąg PE 100 dn 110 SDR 17 PN 10 - 680 m; rurociąg PE 100 dn 110 RC SDR 17 PN 10 - 72,0 m metodą przewiertu sterowanego; rurociąg PE 100 dn 63 PN 10 - 4,0 m; rurociąg PE 100 dn 32 SDR 17 PN 10 - 104 m ( 39 przyłączy); hydrant przeciwpożarowy nadziemny dn 80 mm - 10 szt.; zasuwa do wody dn 100 mm - 3 kpl; zasuwa do wody dn 80 mm - 10 kpl, zasuwa do wody dn 150 mm - 1 kpl, zasuwa do wody dn 32 mm - 39 kpl; zasuwa do wody dn 63 mm - 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45231300-8, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia za wynagrodzeniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę polegające na wykonaniu robót budowlanych (prac ziemnych, prac związanych z podbudową i wykonaniem nawierzchni, prac montażowych w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej, prac związanych z zagospodarowaniem terenu). Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niepełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze Umowy