Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla realizacji „Przebudowa i zmiana sposobu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla realizacji „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-12
  • ZamawiającyUniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00441112
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla realizacji „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie wielobranżowej dok. projektowej dla realizacji „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92f67d78-f165-408f-a10d-2231f8ff9f0d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066334/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń hali sportowej dla potrzeb utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92f67d78-f165-408f-a10d-2231f8ff9f0d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informację o środkach komunikacji elektronicznej przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zawarto w SWZ, strona internetowa : https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informację o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzenia, wysłania i odbierania korespondencji zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
• Administratorem danych osobowych jest: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
w Radomiu ul. Malczewskiego 29, 26-600 Radom;
• Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Radomskim jest Pan Michał Czyżewicz, kontakt: iodo@urad.edu.pl, telefon 48 361-70-24;
• Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji;
• Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• W odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Wykonawcy:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AP-26-13u/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla realizacji zadania „Przebudowa
i zmiana sposobu użytkowania części hali sportowej na potrzeby utworzenia Centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego„ na częściach działek nr ewid. 161/2 (obr. 0020, ark. 18) oraz 157/2 (obr. 0020, ark. 12), w granicach opracowania, przy ul. Henryka Mierzejewskiego, a w szczególności:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wizualizacji 4 wybranych przez Zamawiającego pomieszczeń (minimum 3 ujęcia każdego pomieszczenia), przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i STWiORB dla w/w zadania wraz z uzgodnieniami, decyzjami, przygotowaniem kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, a także przeniesieniem całości autorskich praw majątkowych, w tym prawa do zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do opracowanej dokumentacji na Zamawiającego oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,
b) Zakres dokumentacji projektowej służący do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych i dostawę wyposażenia, winien obejmować w szczególności:
 wielobranżową koncepcję projektową z uwzględnieniem planowanych do zastosowania technologii oraz rozwiązań technicznych i materiałowych – 3 kpl.,
− inwentaryzację istniejących obiektów, urządzeń infrastruktury technicznej, uzbrojenia i zagospodarowania terenu, w szczególności istniejącej części hali sportowej w zakresie wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia – 3 kpl.,
− ocenę stanu technicznego budynku i jego konstrukcji – 3 kpl.,
− ekspertyzę techniczną stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego budynku
(w przypadku wystąpienia niezgodność w części budynku niepodlegającej przebudowie w zakresie ochrony p.poż. należy uzyskać odstępstwa zgodnie z §2 ust. 3a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r.,
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) - 3 kpl.,
− projekt architektoniczno-budowlany (wykonany na podstawie załączonej przez Zamawiającego koncepcji architektoniczno-budowlanej) wraz z projektem zagospodarowania terenu sporządzonym na aktualnej mapie do celów projektowych oraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których obowiązek dołączenia wynika z przepisów, w zakresie wymaganym do pozwolenia na budowę - 5 kpl.,
− informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 kpl.,
− charakterystykę energetyczną - 5 kpl.,
− wielobranżowy projekt techniczny, obejmujący projekt techniczny architektury, projekt techniczny konstrukcji, projekty techniczne wszystkich przewidzianych w obiekcie instalacji, m.in. instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.w.u., c.o.), wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznych (rozdzielnice niskiego napięcia, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne
i ewakuacyjne, instalacja gniazd komputerowych, ogólnych i siłowych, instalacja uziomowa i odgromowa), instalacji teletechnicznych (instalacja komputerowa, telefoniczna, instalacja monitoringu, instalacja kontroli dostępu, instalacja systemu alarmowego, instalacje audiowizualne, instalacje systemu symulacji) oraz instalacji gazów medycznych (instalacja sprężonego powietrza) wraz z uzgodnieniami - 5 kpl.,
− projekt technologiczny w zakresie rozwiązań technologii medycznej na potrzeby utworzenia centrum symulacji medycznej, uwzględniając wyposażenie sprzętowe i instalacyjne - 5 kpl.,
− projekty wykonawcze wielobranżowe, sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2021 poz. 2454) wraz z uzgodnieniami, w tym: SSP, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, telewizji przemysłowej CCTV, dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO) i ewakuacyjnych, systemu nadzoru i kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji dydaktycznej - 5 kpl.,
− przedmiary robót (w tym robót podstawowych i tymczasowych oraz pomocniczych, przygotowawczych i zabezpieczających) dla poszczególnych branż - 3 kpl.,
− szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż - 3 kpl.,
− kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż - 3 kpl.,
− inne opracowania niezbędne dla wykonania kompleksowej dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę,
− projekt aranżacji wnętrz – 3 kpl., zawierający:
• projekt kolorystyki i rozwiązań materiałowych w zakresie wykończenia wnętrz wraz z rozwiązaniami detali,
• wyposażenie w sprzęt specjalistyczny, medyczny dedykowany indywidualnie do każdej sali symulacji,
• wyposażenie meblowe (biurowe i medyczne),
• wyposażenie w sprzęt komputerowy,
• elementy wyposażenia prezentacyjnego i komunikacyjnego, w tym telewizji dydaktycznej, umożliwiającego kontrolę systemu audio-video, bezpośrednią obserwację ćwiczących, komunikację z ćwiczącymi (mikrofony, głośniki, telefony), zapis i archiwizację plików oraz odtwarzanie zapisu podczas debriefingu na sali symulacyjnej i na sali debriefingu,
• Wizualizacje 4 wybranych przez Zamawiającego pomieszczeń (minimum 3 ujęcia każdego pomieszczenia),

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Doświadczenie Projektanta „DP”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
w stosunku do których nie zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835), zwanej dalej: „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje fakultatywnych podstaw wykluczenia wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony:
a) wykaże:
− że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową wielobranżową obejmującą wykonanie projektu architektoniczno – budowlanego, projektu wykonawczego dla budowy, rozbudowy, nadbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o funkcji podobnej jak przedmiot zamówienia lub innych jak np. obiekty służby zdrowia, laboratoria itp., o kubaturze min. 2000 m3 i powierzchni całkowitej min. 800 m2 oraz wartości co najmniej 200 000,00 zł
Wykonawca nie może sumować parametrów powierzchni i kubatury oraz wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
b) Dysponuje lub będzie dysponował:
− minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika zespołu projektowego, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie (od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej bez ograniczeń) w realizacji usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej branży architektonicznej,
− minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie (od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń) w realizacji usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej branży konstrukcyjnej,
− 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z tytułem rzeczoznawcy budowlanego, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
− minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie (od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności jw. bez ograniczeń) w realizacji usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej branży elektrycznej,
− minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wod.-kan. bez ograniczeń, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie (od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności jw. bez ograniczeń) w realizacji usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej branży sanitarnej.

Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji w zakresie wskazanym powyżej.
Zgodnie z SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawarto w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarto w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zawarto w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarto w SWZ załącznik nr 4

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e Zamowienia. Szczegółowe określenie miejsca składania ofert oraz sposób określono w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonywanie przewiertów sterowanych na potrzeby inwestycyjne - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonywanie przewiertów sterowanych na potrzeby inwestycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI