Opracowanie raportu z wykonania wojewódzkiego programu ochrony środowiska

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie raportu z wykonania wojewódzkiego programu ochrony środowiska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-16
  • ZamawiającyWojewództwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014626
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie raportu z wykonania wojewódzkiego programu ochrony środowiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 814416580

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.szymczyk@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie raportu z wykonania wojewódzkiego programu ochrony środowiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786320d2-7cd6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001194/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.133 Opracowanie” Raport z wykonania programu ochrony środowiska dla województwa lubelskiego za lata 2019-2020”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja korzystania z Platformy:1) W celu zapoznania się z dokumentacją postępowaniaWykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista ogłoszeń o postępowaniach”, następniezakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc doobszaru postępowania (po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce„Archiwalne”).2) Zadawanie pytań do treści SWZ za pośrednictwem Platformy:- bez logowania –poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie”,- poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania” i pozalogowaniu się na konto użytkownika w zakładce „Korespondencja”.3) Przystąpienie dopostępowania:a) przystąpienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenieWojewództwo Lubelskie: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl,b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąpdo postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostaniepowiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakładakonto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następniepowtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”,c)rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zalecaWykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postacielektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzymainformacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,d) po założeniu konta Wykonawca mamożliwość złożenia Oferty w postępowaniu,e) w przypadku problemów technicznych dotyczącychpracy Platformy można się kontaktować z serwisem dostępnym codziennie od poniedziałku do piątku(z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:-pod numeremtelefonu: (22)5768790 -pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl2. Niezbędne wymaganiasprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:- stały dostęp do sieci Interneto gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC, okonfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux,Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługującaTLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);-włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki wformacie .pdf.3. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wformatach, w szczególności: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg,tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z,html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.4.Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z załącznikami przesłanyprzez Wykonawcę za pomocą Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.5. Oznaczenie czasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwerasynchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.6. O terminie przesłania decyduje czas pełnegoprzeprocesowania transakcji pliku na Platformie.7. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:1)Magdalena Szymczyk – nr telefonu 81 4416580, magdalena.szymczyk@lubelskie.pl;2) WojciechDziurda – nr telefonu 81 4416636, wojciech.dziurda@lubelskie.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego: Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, że:1. AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie z siedzibą przy ul. Grottgera 4, 20-029Lublin, email – info@lubelskie.pl;2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora OchronyDanych Osobowych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczącychprzetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danychosobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem email – iod@lubelskie.pl 3. Podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:1) art. 6 ust. 1 lit. c RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) tj. przetwarzanie niezbędne jest dowypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie:a) ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawiew tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy,b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 1 i 2b ustawy z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,2) art. 10 RODO w zakresie informacjidotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.4. Dane osobowe będąprzetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoi archiwalnym, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które sąupoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, UrządZamówień Publicznych). 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie zwymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.6. Podmiotom, których dane sąprzetwarzane przysługują następujące prawa:1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ichsprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,2) wniesieniaskargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.7. Podanie danych osobowych, w zakresie określonymustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jestobligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, którejdane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym zustawą.2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądaniaograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OP-IV.272.12.2021.MSY

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa Opracowania „Raportu z wykonania programu ochrony środowiska województwa lubelskiego za lata 2019 - 2020”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.2.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt.(100%=100pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika zespołu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków:a) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, w zakresie opracowania raportu z wykonania programu ochrony środowiska lub opracowania ekspertyz lub analiz z zakresu ochrony środowiska o zasięgu, co najmniej wojewódzkim o wartości, co najmniej 20 000,00 zł;b) Ponadto Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej niżej wymienioną kadrą osobową, którą skieruje do realizacji zamówienia i która spełnia następujące kryteria:- Kierownik zespołu posiadający wykształcenie wyższe, który w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert opracował przynajmniej jeden raportu z wykonania programu ochrony środowiska lub opracował ekspertyzę lub analizę z zakresu ochrony środowiska o zasięgu, co najmniej wojewódzkim.Doświadczenie Kierownika zespołu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdz. XIV SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust.1 według wzoru z Załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 6 do SWZ; W przypadku gdy dowody zostały wystawione przez upoważnione podmioty w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje ich cyfrowe odwzorowanie opatrzone podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2) wykaz osób (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale wtakiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznejopatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwasporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczeniasporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie,które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź teżpoprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistymmocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przezupełnomocnionego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególniwykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszczałączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust.2 i 3 ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu określonego w § 5 ust. 2 lub w § 5 ust. 3 w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie udało się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy powodujących, że wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie będzie możliwe, a w szczególności w przypadku wystąpienia zmian w przepisach prawnych mających istotny wpływ na opracowanie przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-14

2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI