Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu termomodernizacji istniejącego budynku OSP w Jastrzębiej Górze wraz z niezbędną przebudową i rozbudową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 586745436
1.5.8.) Numer faksu: +48 586745436
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu termomodernizacji istniejącego budynku OSP w Jastrzębiej Górze wraz z niezbędną przebudową i rozbudową
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fdd2ecb-723f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053463/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 PT termomodernizacji istniejącego budynku OSP w Jastrzebiej Górze wraz z niezbędną przebudową
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r., poz. 344 ze zm.).
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
• rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta,
• uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,
• zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu
elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy
przeładować bieżącą stronę,
• przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do
komputera.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
iod@wladyslawowo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy
ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441,
REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo prowadzi
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.RIiGK.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 142667,68 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia
na budowę dla realizacji inwestycji polegającej na:
1) rozbudowie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Jastrzębiej Górze o część mającą stanowić zadaszenie zewnętrznej klatki schodowej, zlokalizowanej
od strony zachodniej budynku, wraz z ewentualną przebudową ww. klatki schodowej,
2) termomodernizacji całego obiektu, obejmującej co najmniej:
• docieplenie ścian zewnętrznych
• docieplenie dachu
• wykonanie izolacji ścian fundamentowych (izolacja termiczna
i przeciwwilgociowa)
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych
• wymianę opraw oświetleniowych na LEDowe
• modernizację instalacji grzewczej
• montaż instalacji fotowoltaicznej
• montaż systemów zarządzania energią
oraz inne w zakresie wynikającym z konieczności dostosowania
obiektu do obowiązujących warunków technicznych
3) przebudowie i modernizacji obiektu, obejmującej co najmniej:
• Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów
• Modernizację, wymianę lub rozbudowę (o ile będzie wymagana) instalacji elektrycznej, wod.-kan., c.o., gazowej, kominowej, wentylacji, alarmowej, monitoringu
• Wymianę zadaszeń oraz pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej, przemurowanie kominów
• Optymalizację w zakresie układu funkcjonalnego i użytkowego obiektu,
w tym ewentualne wyburzenia, budowa ścian działowych, zamurowanie, wykonanie nowych otworów okiennych lub drzwiowych
• Remont/modernizację pomieszczeń w zakresie posadzek, ścian, sufitów (ew. montażu podwieszanych sufitów), wymiany stolarki, oświetlenia
4) wyposażeniu instalacyjnym oraz sprzętowym i meblowym obiektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Doświadczenie zawodowe projektanta branży konstrukcyjnej (D) – waga kryterium 20%;
3) Deklarowana wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu
i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu umowy lub jego części (K) – waga 20%
1) Cena (C) – waga 60%
cena najniższa brutto spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C = ------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Doświadczenie zawodowe projektanta branży konstrukcyjnej, skierowanego do realizacji zamówienia – waga 20%
Doświadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia - projektanta branży konstrukcyjnej, będzie rozpatrywane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Ocenie podlegać będzie doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub rozbudowy i/lub nadbudowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3.
Punkty przyznawane będą w następujący sposób: jedno zadanie tj. jedną dokumentację projektowo-kosztorysowej budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub rozbudowy i/lub nadbudowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3.:
- za 1 zadanie, spełniające powyższe wymagania, oferta otrzyma 0 punktów,
- za 2 zadania, spełniające powyższe wymagania, oferta otrzyma 5 punktów,
- za 3 zadania, spełniające powyższe wymagania, oferta otrzyma 10 punktów,
- za 4 zadania, spełniające powyższe wymagania, oferta otrzyma 15 punktów,
- za 5 zadań, spełniających powyższe wymagania, oferta otrzyma 20 punktów.
Wykonawca, w kryterium Doświadczenie zawodowe projektanta branży konstrukcyjnej, może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Za wykazanie większej liczby opracowań (ponad pięć) Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów.
Uwagi dotyczące kryterium doświadczenie projektanta branży konstrukcyjnej:
- w przypadku braku wskazania w Formularzu ofertowym imienia i nazwiska projektanta oraz liczby zadań, oferta Wykonawcy, w ramach kryterium „doświadczenie”, otrzyma 0 punktów.
- Wykonawca w ramach kryterium „doświadczenie” może wskazać tylko jedną osobę na stanowisko projektanta branży konstrukcyjnej. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże więcej niż 1 osobę do pełnienia funkcji projektanta branży konstrukcyjnej, Zamawiający oceniał będzie jedynie tę osobę, która zostanie wskazana jako pierwsza w kolejności.
3) Deklarowana wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu
i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu umowy lub jego części (K) – waga 20%
Ocena w kryterium ”Deklarowana wysokość kary”, będzie dokonana na podstawie informacji zawartej w formularzu ofertowym.Punkty liczone będą wg następującego wzoru:
K = ((Ko - 200)/1300) x 20
gdzie:
K – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Deklarowana wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu
i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu umowy lub jego części”,
Ko– wysokość kary oferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Wysokość kary deklarowana powyżej 1500,00 zł nie będzie dodatkowo punktowana, a do wzoru zostanie podstawiona kwota 1500,00 zł. Natomiast za zadeklarowanie kary umownej w kwocie 200,00 zł Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił kwoty kary umownej Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje wysokość kary w kwocie 200,00 zł, a w kryterium „Deklarowana wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu umowy lub jego części” Wykonawca otrzyma 0 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta branży konstrukcyjnej (D) – waga kryterium 20%
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Deklarowana wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu i przekazaniu Zamawiającemu przedmiotu umowy lub jego części (K) – waga 20%
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
WARUNEK – Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy i/lub przebudowy i/lub remontu i/lub rozbudowy i/lub nadbudowy budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3.
WARUNEK jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w powyższym WARUNKU.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 niniejszego Rozdziału.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki i zakres zmian wskazano we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument, wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
1) FORMULARZA OFERTY - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2) W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca składa OŚWIADCZENIE, w którym wskazuje.:
- nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
- wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
- stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
3) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - OŚWIADCZENIA, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5) w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – OŚWIADCZENIE, którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa podmiot udostępniający zasoby , potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w kjakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.
6) OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA z art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
7) ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU (udostępniającego zasoby), o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).
8) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ lub INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU;
9) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 8 - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
10) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.