Opracowanie projektu technologii funkcji laboratoryjnych laboratorium chemicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu technologii funkcji laboratoryjnych laboratorium chemicznego oraz dokumentacji projektowej na remont laboratorium, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz doradztwa merytorycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyWojskowy Instytut Chemii i Radiometrii
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00409756
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu technologii funkcji laboratoryjnych laboratorium chemicznego oraz dokumentacji projektowej na remont laboratorium, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz doradztwa merytorycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010156326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 105

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 516 99 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wichir.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wichir

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

instutut naukowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu technologii funkcji laboratoryjnych laboratorium chemicznego oraz dokumentacji projektowej na remont laboratorium, sprawowanie nadzoru autorskiego oraz doradztwa merytorycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7ba2be5-508d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7ba2be5-508d-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Szczegółowy opis zamówienia określa „Projekt koncepcyjno-technologiczny na potrzeby nowego laboratorium chemicznego Wojskowego Instytutu Chemii i Radiometrii”, zwany dalej „Koncepcją” . Koncepcja stanowi materiał zawierający informacje o charakterze poufnym podlegające ochronie ze względów bezpieczeństwa. Zamawiający udostępni do wglądu Koncepcję w siedzibie Zamawiającego przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 105 w Warszawie, pokój 113.
Zamawiający udostępni do wglądu Koncepcję w siedzibie Zamawiającego przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 105 w Warszawie, pokój 113. Warunkiem uzyskania wglądu w Koncepcję jest przedłożenie Zamawiającemu
2 egzemplarzy podpisanej jednostronnie przez Wykonawcę Umowy o Zachowaniu Poufności, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ, a następnie umówienie się w siedzibie Zamawiającego na zapoznanie się z Koncepcją. Podpisane jednostronnie przez Wykonawcę dwa egzemplarze Umowy o Zachowaniu Poufności Wykonawcy powinni złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 105 w Warszawie, pokój 16.
Wnioski o zapoznanie się z Koncepcją Wykonawcy powinni składać na adres e-mail: zamowienia@wichir.waw.pl. Zamawiający poinformuje Wykonawcę składającego wniosek o zapoznanie się z Koncepcją o terminie zapoznania się drogą elektroniczną.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-zamówienia i dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub droga elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”
Sposób składania ofert, pytań, dokumentów został opisany na Platformie e-zamówienia w zakładce „Centrum pomocy”
Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Portalu e-Zamówienia.
Identyfikator postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na stronie e-Zamówienia

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Punkt 36 SWZ– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Punkt 36 SWZ– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-485/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 196500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 71220000-6 - usługi projektowania architektonicznego, 7132000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty, który uzyska najwyższy wynik punktowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby pełniącej funkcję projektanta do opracowania projektu technologii funkcji laboratoryjnych laboratorium chemicznego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji etapu I zamówienia opisnego w pkt 5.1. SWZ

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

15.1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają poniższe warunki:
1) wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (zrealizował) co najmniej 2 usługi obejmujące wykonanie dokumentacji projektowej na remont, modernizację lub budowę laboratorium fizyko chemicznego i przemysłowego o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,0 zł (brutto) każda.
Na potwierdzenie tego warunku wykonawca zobowiązany jest przedstawić:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane w załączniku nr 7,
b) dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez pomiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykazanie posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności na wykonywanie projektów budowlanych na kwotę nie mniejszą niż 150 000,0 zł.;
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu wykonawca przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 150 000,00 zł.
3) Wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje:
a) osobą, która będzie realizować zamówienie pełniąc funkcję głównego projektanta spełniającą następujące wymagania:
 posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej,
 realizowała funkcję głównego projektanta co najmniej dwa razy w ciągu ostatnich pięciu lat przy opracowywaniu dokumentacji projektowej na remont, modernizację lub budowę laboratorium fizyko chemicznego i przemysłowego o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2;
b) co najmniej jedną osobą, która będzie realizować zamówienie w zakresie opracowania projektu technologii funkcji laboratoryjnych laboratorium chemicznego do badań związków wysokotoksycznych objętych Konwencją o zakazie broni chemicznej lub projektu zabudowy laboratoryjnej wraz z kartami technologicznymi pomieszczeń laboratorium, spełniającą następujące wymaganie: jest niekarana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu wykonawca przedstawi zamawiającemu wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.- stanowiący załącznik nr 8 – wykaz osób

Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.

Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej


15.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do przedłożenia poniższych informacji, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 Pzp oraz art. 108 ust 1 pkt 4 Pzp, dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), informację składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek przedłożyć z ofertą:
1) wykaz osób - załącznik 8
2) wykaz usług wykonanych - załącznik 7, oraz dowody określające, czy usługi (wskazane w załączniku nr 7) zostały wykonane przez Wykonawcę należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez pomiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 150 000,00 zł.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do malowania pokoju, koszenia trawy itp. - Sulejówek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do malowania pokoju, koszenia trawy itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI