Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektu technicznego szczegółowej wysokościowej osnowy wraz ze stabilizacją dla obszaru Powiatu Kolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620839
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@starostwokolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwokolskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu technicznego szczegółowej wysokościowej osnowy wraz ze stabilizacją dla obszaru Powiatu Kolskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b6b1f2-e708-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006387/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Projekt osnowy wysokościowej III klasy oraz stabilizacja znakami w oparciu o projekt
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, drogą elektroniczną (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformę Zakupową,
2) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane za pomocą faksu należy kierować na nr faksu Zamawiającego podany na stronie tytułowej SWZ,
3) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania
do Zamawiającego przekazywane za pomocą poczty elektronicznej należy kierować na adres poczty elektronicznej Za¬mawiającego podany na stronie tytułowej SWZ,
4) każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną.
5) Ofertę oraz dokumenty, które się na nią składają należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej wraz ze stabilizacją na terenie powiatu kolskiego, spełniającego wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 16 lipca 2021 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz.U. 2021 poz. 1341).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
1) Cena - 60 pkt
2) Gwarancja - 10 pkt
3) Dodatkowe doświadczenie - 30 pkt
Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cn : Cb) x waga
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie,
Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
Cb - cena oferty badanej,
Waga – 60
Punkty przyznawane za kryterium „okres gwarancji na wykonanie robót” będą liczone następująco:
2 lata gwarancji - 0 pkt
3 lata gwarancji - 2 pkt
4 lata gwarancji - 5 pkt
5 lat gwarancji - 10 pkt
Waga – 10.
Punkty przyznawane za kryterium „dodatkowe doświadczenie” – przyznawane będą następująco:
1 Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej w skład której wchodzi stabilizacja co najmniej 100 znaków naziemnych o typie 75 – robota minimum za 100 tys. zł netto każda:
- Jedna usługa tożsama z przedmiotem zamówienia - 5 pkt
- dwie usługi tożsame z przedmiotem zamówienia - 10 pkt
- trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia - 15 pkt
2 Opracowanie i realizacja projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie objętym czynnym wydobyciem metodą głębinową – robota minimum za 100 tys zł netto każda:
- jedną usługa tożsama z przedmiotem zamówienia - 5 pkt
- dwie usługi tożsame z przedmiotem zamówienia -10 pkt
- trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia - 15 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
1) wykaz robót obejmujących wykonanie w okresie 3 lat licząc od złożenia oferty:
a) 1 roboty o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegającej na realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej w skład której wchodziła stabilizacja co najmniej 100 znaków naziemnych o typie 75,
b) jedna usługa o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegająca na opracowaniu i realizacji projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie objętym czynnym wydobyciem metodą głębinową.
- na Załączniku Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana z należytą starannością (np.: referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem lub oryginały w zależności od rodzaju dokumentu),
2) Wykonawca zobowiązany jest również załączyć wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem
Nr 5 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjnych pomiarów podstawowych oraz w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
3) zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych. – warunek regulowany w umowie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zaległości z opłacaniem podatków wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót obejmujących wykonanie w okresie 3 lat licząc od złożenia oferty:
a) 1 roboty o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegającej na realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej w skład której wchodziła stabilizacja co najmniej 100 znaków naziemnych o typie 75,
b) jedna usługa o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegająca na opracowaniu i realizacji projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie objętym czynnym wydobyciem metodą głębinową.
- na Załączniku Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana z należytą starannością (np.: referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem lub oryginały w zależności od rodzaju dokumentu),
2) Wykonawca zobowiązany jest również załączyć wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia publicznego zgodnie z załącznikiem
Nr 5 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjnych pomiarów podstawowych oraz w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
3) zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych. – warunek regulowany w umowie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 2, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania (zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków),
2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,
3) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,
4) podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 3 (jeżeli dotyczy). Podwykonawca składa tylko oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 w części go dotyczącej,
5) wykaz robót obejmujących wykonanie w okresie 3 lat licząc od złożenia oferty:
a) 1 roboty o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegającej na realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej w skład której wchodziła stabilizacja co najmniej 100 znaków naziemnych o typie 75,
b) jedna usługa o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegająca na opracowaniu i realizacji projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie objętym czynnym wydobyciem metodą głębinową
- na Załączniku Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana z należytą starannością (np.: referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem lub oryginały w zależności od rodzaju dokumentu),
6) dodatkowe doświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana z należytą starannością (np.: referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem lub oryginały w zależności od rodzaju dokumentu),
7) potwierdzenie wpłaty wadium
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) oświadczenia zgodnie z załącznikiem 1,
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 2, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania (zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków),
3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,
4) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,
5) podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 3 (jeżeli dotyczy). Podwykonawca składa tylko oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 w części go dotyczącej,
6) wykaz robót obejmujących wykonanie w okresie 3 lat licząc od złożenia oferty:
a) 1 roboty o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegającej na realizacji projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej w skład której wchodziła stabilizacja co najmniej 100 znaków naziemnych o typie 75,
b) jedna usługa o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto każda, polegająca na opracowaniu i realizacji projektu modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie objętym czynnym wydobyciem metodą głębinową
- na Załączniku Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana z należytą starannością (np.: referencje potwierdzone za zgodność z oryginałem lub oryginały w zależności od rodzaju dokumentu),
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Druk Oferta
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3. Zamawiający wymaga wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm)
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Kole w Santander Bank Polska O/Koło nr 95 1090 1203 0000 0001 0967 1680 z adnotacją: wadium w ramach postępowania pod nazwą „……………”.
6.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 97 i 98 Prawa zamówień publicznych.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Uregulowane w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte w projekcie umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-17 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-15