Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Opracowanie projektu koncepcyjnego odprowadzenia wód opadowych z ulicy Tysiąclecia w Nisku
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Opracowanie projektu koncepcyjnego odprowadzenia wód opadowych z ulicy Tysiąclecia w Nisku.
Zakres zamówienia:
Ulica 1000- lecia jest droga powiatową, w chwili obecnej wody opadowe odprowadzane są do kanalizacji ogólnospławnej.
Zakres zamówienia obejmuje właściwe określenie ilości wód opadowych oraz wykonanie projektu koncepcyjnego, który będzie stanowić rzetelne opracowanie przedprojektowe, na bazie którego będzie można optymalnie przygotować projekty budowlane i wykonawcze odprowadzenia wód opadowych z ulicy Tysiąclecia w Nisku. Przedmiotem zamówienia nie jest kanalizacja deszczowa w ul. Tysiąclecia tylko samo odprowadzenie wód z odwodnienia tej ulicy, z określonego miejsca tj. działki nr 3038/2 w Nisku, której właścicielem jest Gmina Nisko. Zakładana długość rurociągu od wskazanego punku przy ul. Tysiąclecia do odbiornika wynosi ok. 1 km. W koncepcji należy przedstawić 2 propozycje rozwiązań wariantowych odprowadzania wód, z zastosowaniem np. zbiornika retencyjnego, skrzynek rozsączających czy przepompowni. Odbiornikiem nadmiaru wód ze zbiornika retencyjnego będzie rzeka Barcówka, znajdująca się za terenem kolejowym zamkniętym, przejście pod torami należy wstępnie uzgodnić z PKP. Należy określić metody podczyszczania wód opadowych przed odprowadzeniem do rzeki.
Dla poszczególnych wariantów przedstawionych w projekcie koncepcyjnym należy określić koszty wykonania i koszty eksploatacyjne.
Wszelkie koszty związane z opracowaniem projektu koncepcyjnego w tym m. in. map, wypisów z ewidencji gruntów, uzgodnień, itd. ponosi Projektant, który zostanie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) aktualizacji mapy do celów projektowych,
2) mapy ewidencji gruntów i wypisów z rejestru gruntów,
3) uzyskanie warunków technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
4) Kompletny projekt koncepcyjny z wyliczeniem kosztów wykonania i eksploatacji
5) wstępne uzgodnienie z PKP
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia uzupełniają mapy – stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
3. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a w szczególności winna posiadać niezbędne uzgodnienia.
4. Opracowanie projektowe powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi, a w szczególności:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz. U. 2020r. poz. 1609),
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (t. j. Dz. U. 2013, poz.1129).
3) Informacje zawarte w Dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot Umowy w sposób zgodny z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
W przypadku zmiany w/w obowiązujących przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zastosuje aktualne przepisy prawa.
5. Sposób wykonania Dokumentacji:
1) Dokumentacja winna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Ponadto zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia.
2) Dokumentacja winna zostać sprawdzona i podpisana przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia w zakresie wykonania przedmiotu umowy.
3) Dokumentacja posiadać będzie zaświadczenia o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4) Całą Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej(pdf i edytowalnej- części opisowe w formacie .doc, części rysunkowe w .dwg, wyliczenie kosztów w .xls),
5) Wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej, w tym pozyskaniem map, ponosi Projektant, który będzie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego.
Projektant dostarczy Zamawiającemu:
1) Kompletny projekt koncepcyjny z wyliczeniem kosztów wykonania i eksploatacji w 4 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej
6. Projektant dostarczy Zamawiającemu dokumentację wraz z oświadczeniem o kompletności oraz zgodności z Umową, obowiązującymi przepisami i normami, stanowiącymi integralną część dokumentacji projektowej.
W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania odpowiedzi na pytania i modyfikacji opracowań projektowych dot. koncepcji na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji projektowej odprowadzania wód opadowych z ul. Tysiąclecia.
7. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.): Projektant / Projektanci z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży sanitarnej.
8. Zatrudnienie, o którym mowa w ust.7 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca / podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust.14.
9. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust.7, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust.7 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca / podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się:
a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.9,
b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust.7 niniejszej umowy
11. Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust.7.
12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ust.9 lub 10 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej niniejszej umowie.
13. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust.9 i 10, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust.9 i 10.
14. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust.7, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w ust.9 dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o których mowa w ust.7.
15. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.
16. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp
17. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.
Art. 109 ust. 1 pkt 4
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Remonty łazienek
Dębica , Ropczyce , Pilzno, Latoszyn, Nagawczyna (podkarpackie)
Malowanie DACHÓW i ELEWACJI Mycie ciśnieniowe
Mielec , Szczucin , Tarnów (podkarpackie)
Lokalna produkcja, europejskie standardy okna i drzwi z Przemyśla
Przemyśl (podkarpackie)
Kompleksowe Usługi Elektroinstalacyjne / Niskoprądowe Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
Ogrodnik, usługi ogrodnicze, koszenie trawy, mycie ciśnieniowe
Rzeszów, Boguchwała, Lutoryż (podkarpackie)
Spawanie bram
Humniska (podkarpackie)
Systemy fasadowe
Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Konstrukcje aluminiowe
Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Profesjonalna wycinka drzew
Rzeszów (podkarpackie)