Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-13
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00040733
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59d34de4-afac-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007406/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ "ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w godzinach pracy od 7.25 do 15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
3. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres dorota.kunigielis@szpital.legnica.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że:
•administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
•w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5;
pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@szpital.legnica.pl
•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 uPzp;
•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
•obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
•w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
•Posiada Pan/Pani:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
•nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WSzSL/FZ-03/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wraz z realizacją na jego podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” (dalej: inwestycja)

2. Inwestycja zrealizowana będzie w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz niezbędne informacje służące zaprojektowaniu i wykonaniu robót zawiera program funkcjonalno - użytkowy pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja SOR w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy” (dalej: PFU), który stanowi Załącznik do SWZ z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w ust. 4.

4. Dokonane przez Zamawiającego zmiany w zakresie PFU oraz dodatkowe wytyczne w zakresie realizacji inwestycji określone zostały w Rozdziale XXXII SWZ.

5. Do obowiązków Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia należy również dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie takich elementów wyposażenia, jak: umywalki, umywalki dla osób niepełnosprawnych, miski ustępowe, pisuary, siedziska prysznicowe, zasłony prysznicowe, wieszaki zasłon prysznicowych, baterie umywalkowe, baterie prysznicowe, poręcze dla osób niepełnosprawnych, zlewy, brodziki, kabiny prysznicowe, odbojnice, osłony naroży, itp. – zgodnie z PFU. Uwaga: Ceny za ww. wyposażenie należy wliczyć w cenę robót budowlanych.

6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac, czynności, dostaw związanych z wykonaniem robót budowlanych a także dostawy i montażu (wbudowaniu) medycznych jednostek zasilających - niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Całe pozostałe wyposażenie meblowe oraz urządzenia medyczne, opisane w PFU, inne niż wymienione w zdaniu poprzedzającym, oraz w ust. 5, nie stanowi przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Przed przystąpieniem do prac projektowych oraz na każdym etapie ich realizacji Wykonawca zobowiązany jest do:
a) uzgadniania z Zamawiającym wszelkich kwestii w zakresie przyjętych rozwiązań i technologii, rozwiązań materiałowych i wyposażenia oraz wszelkich innych celem zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU z uwzględnieniem informacji zawartych w Rozdziale XXXII SWZ, SWZ, dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz potrzebami i wytycznymi Zamawiającego,
b) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac będących przedmiotem zamówienia oraz o zaistniałych problemach mających wpływ na wykonanie umowy, w tym w szczególności na termin realizacji.

8. Do obowiązków Wykonawcy należy również:
a) dokonywanie wszelkich uzgodnień z odpowiednimi organami oraz służbami na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy,
b) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym w szczególności pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji, jak i dokonywanie wszelkich niezbędnych zgłoszeń do organów administracji publicznej,
c) wykonanie wszelkiego rodzaju ekspertyz, jeśli takie będą konieczne,
d) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź jeśli nie będzie wymagane - zaświadczenia po zakończeniu realizacji,

9. Wykonawca i/lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w § 17 projektu umowy.
10. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego.

11. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale VII SWZ oraz w Załącznikach Nr 1 i 2 do tegoż projektu umowy, w którym określono kwestie gwarancji i rękojmi.

12. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonaną dokumentację projektową na okres do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane.

13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane.

14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji i rękojmi na wbudowane urządzenia i sprzęt (zarówno medyczne, jak i niemedyczne).

15. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych robót do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia również tych, które nie zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII SWZ. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45313100-5 - Instalowanie wind

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

33100000-1 - Urządzenia medyczne

24111500-0 - Gazy medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 18

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób objętych warunkami udziału w postępowaniu wyznaczonych do opracowania dokumentacji projektowej

4.3.6.) Waga: 12

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby objętej warunkiem udziału w postępowaniu skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kierownika budowy)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
I. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie:
1) ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, obejmującą swym zakresem budowę lub przebudowę szpitala lub innego obiektu zakładu opieki zdrowotnej, której zakres budowy lub przebudowy obejmował min. 2000 m³ kubatury.
oraz
2) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie (2) usługi zrealizowane w ramach odrębnych umów, obejmujące swym zakresem wykonanie projektu budowlano – wykonawczego budowy lub przebudowy szpitala lub innego obiektu zakładu opieki zdrowotnej, której zakres budowy lub przebudowy obejmował min. 2000 m³ kubatury.
lub

3) Zamawiający uzna również ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem zaprojektowanie i budowę lub przebudowę szpitala lub innego obiektu zakładu opieki zdrowotnej, której zakres obejmował budowę lub przebudowę min. 2000 m³ kubatury.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa:
a) w pkt. 1 i 2 musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
b) w pkt. 3 musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
II. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zamierza skierować do realizacji zamówienia, tj.:

1) min. 1 osobą, której zamierza powierzyć pełnienie funkcji projektanta w specjalności architektonicznej,
2) min. 1 osobą, której zamierza powierzyć pełnienie funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
3) min. 1 osobą, której zamierza powierzyć pełnienie funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4) min. 1 osobą, której zamierza powierzyć pełnienie funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
5) min. 1 osobą, której zamierza powierzyć pełnienie funkcji projektanta w specjalności drogowej,
6) min. 1 osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć pełnienie funkcji kierownika budowy,
7) min. 1 osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć pełnienie funkcji kierownika robót instalacyjnych (sanitarnych),
8) min. 1 osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych,
9) min. 1 osobą, której Wykonawca zamierza powierzyć pełnienie funkcji kierownika robót drogowych,
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1 – 9 musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub łącznie Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Szczegółowe wymagania w zakresie ww .osób zostały opisane wSWZ.
III .Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w druku oświadczenia – Załącznik nr 3 i 5 do SWZ imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o doświadczeniu tych osób - w zakresie, w jakim oferta będzie podlegała ocenie:
a) w kryterium oceny ofert, tj „Doświadczenie osób objętych warunkami udziału w postępowaniu wyznaczonych do opracowania dokumentacji projektowej”, o którym mowa Rozdziale XXV SWZ,
b) w kryterium oceny ofert, tj „Doświadczenie osoby objętej warunkiem udziału w postępowaniu skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kierownika budowy)”, o którym mowa w Rozdziale XXV SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający będzie żądał złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej nw. dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – wzór wykazu stanowi Załącznik 6 do SWZ.
2) wykazu usług projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi te zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – wzór wykazu stanowi Załącznik 6 do SWZ.
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - wzór wykazu stanowi Załącznik 5 do SWZ.
2. Jeżeli wykonawca nie złoży podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1 powyżej, lub złożone podmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert: „Doświadczenie osoby objętej warunkiem udziału w postępowaniu skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (kierownika budowy)” oraz „Doświadczenie osób objętych warunkami udziału w postępowaniu wyznaczonych do opracowania dokumentacji projektowej”, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ zawierające niezbędne informacje, których wymaga w tym zakresie Zamawiający. Wraz z oświadczeniem należy przedłożyć dowody potwierdzające, że zrealizowane roboty budowlane i projektowe zostały wykonane należycie tj. protokoły odbioru końcowego robót i protokoły odbioru prac projektowych. Z treści dokumentów winno jednoznacznie wynikać, kto, w jakim okresie czasu i przy jakiej robocie budowlanej pełnił funkcję kierownika budowy, oraz kto uczestniczył i w jakim zakresie w pracach projektowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia wraz z dowodami łącznie z ofertą bądź dane w którymkolwiek z zakresów będą niepełne - Zamawiający nie odrzuci ofert lecz nie przyzna w tym zakresie punktów. Dokładny sposób przyznawania punktów opisany został w Rozdziale XVI SWZ.
Z uwagi na fakt, iż ww. przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert - nie podlegają one uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą w wysokości 100.000 zł.
2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania:
Opracowanie projektu i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Szpital-nego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”, znak sprawy (WSzSL/FZ-03/24)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012
6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne):
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
oraz, że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisane przez osoby upoważnione do jego wystawienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia szczegółowo opisano w paragrafach: 10, 10A i 10B projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-11

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie ogranicza liczby Wykonawców.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Niniejsze zamówienie jest objęte dotacją celową na podstawie umowy zawartej przez Zamawiającego ze Skarbem Państwa - Ministrem Zdrowia na finansowanie realizacji inwestycji pn. „Modernizacja SOR w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy w celu poprawy jakości, dostępności i bezpieczeństwa udzielanych świadczeń” Umowa nr DOI/FM/SMPL/122/MDSOR/2023/48/302.
---------------------------------------------------------------------------------
2. Zamówienie w ramach umowy należy zrealizować maksymalnie w terminie do dnia 30-09-2025 r. (skrócony termin wykonania zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert). Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym projektu budowlanego musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 120 dni od dnia zawarcia umowy.
----------------------------------
3. Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik 1 do SWZ) – w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, oświadczenie składa każdy z Wykonawców z osobna,
1a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby oświadczenie składa podmiot udostępniający zasoby (wzór stanowi Załącznik 1a do SWZ)
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w treści Rozdziału XXVI ust. 1 - w przypadku, gdy dotyczy Wykonawcy składającego ofertę.
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy Wykonawców, którzy polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6) dowód wniesienia wadium; w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisane przez osoby upoważnione do jego wystawienia.
7) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 uPzp – dotyczy Wykonawców składających ofertę wspólnie.

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór stanowi Załącznik 1a do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI