Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
”Opracowanie projektu budowlanego na przeprowadzenie remontu odcinka drogi powiatowej nr 1343O zlokalizowanego w miejscowości Wierzbica Górna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Opracowanie projektu budowlanego na przeprowadzenie remontu odcinka drogi powiatowej nr 1343O zlokalizowanego w miejscowości Wierzbica Górna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb9716db-9bde-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008140/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie projektu budowlanego na przeprowadzenie remontu odcinka drogi powiatowej nr 1343 O zlokalizowanego w miejscowości Wierzbica Górna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz 63 ust. 2 ustawy Pzp - komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej wsystemie informatycznym dostępnym pod adresem https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy wypełnić w formie elektronicznej i opatrzyć: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcyzarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. - Rejestracja wykonawcytrwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcomuwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. -Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony: https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. - Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. - Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty wpostępowaniu.5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl:• komputerPC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarkawspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;•Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w Rozdz. XXIV SWZ "Ochrona danych osobowych"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.272.2.2021.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont odcinka drogi powiatowej nr 1343O zlokalizowanej w m. Wierzbica Górna wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych oraz decyzji administracyjnych, umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i przystąpienie do robót budowlanych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie prowadzenia robót. Zakres dokumentacji: opracowanie projektu budowlanego i projektu technicznego, projektu stałej (docelowej) organizacji ruchu, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, map, badań geologicznych i geotechnicznych oraz uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych i wymaganych uzgodnień niezbędnych do realizacji robót budowlanych na podstawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis (zakres) przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ „WYTYCZNE PROJEKTOWE”