Opracowanie projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet na kondygnacjach 2, 3 i 4 w budynku Młyna oraz przestrzeni zewnętrznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyPark Kultury w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00199618
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie projektowej budowlanej i wykonawczej
wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet na kondygnacjach 2, 3 i 4 w budynku Młyna oraz przestrzeni zewnętrznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Kultury w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384999612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mennica 10

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-112

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 837356304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynyrothera.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mlynyrothera.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektowej budowlanej i wykonawczej
wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet na kondygnacjach 2, 3 i 4 w budynku Młyna oraz przestrzeni zewnętrznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c872706-e701-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00199618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015944/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet w budynku Młyna oraz przestrzeni zewnętrznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zaku-powej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu „cookies”,
3) wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf,
5) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn. platformazakupowa.pl Wykonawca zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla wykonawców Platforma zakupowa instrukcje oraz zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne konto. W przeciwnym wypadku Wykonawca będzie miał ograniczone kluczowe funkcjonalności działania platformy. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdziale XII i XIII.
3. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z odpowiednim wyprzedzeniem, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości – komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”.
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
8. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Oferta powinna być:
1) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny (ograniczenia stosowania) przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia (SWZ). Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w rozdziale XXXIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PK.260.1.2022.WW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przestrzeni tarasu zewnętrznego przy budynku od strony dziedzińca wewnętrznego (z wyłączeniem strefy gastronomicznej i kawiarnianej) , dokumentacji projektowej systemu informacji i oznakowania zewnętrznego obiektu oraz opracowanie koncepcji bezpośredniego otoczenia kompleksu Młynów Rothera od strony ulicy Mennica wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim.

4.2.5.) Wartość części: 206400 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W Zadaniu 1 – „cena” i „doświadczenie projektanta branży architektonicznej”, „doświadczenie
projektanta przestrzeni zewnętrznej/architekta krajobrazu”, „doświadczenie inżyniera akusty-ki/inżyniera
dźwięku”, „doświadczenie inżyniera/projektanta oświetlenia”,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży architektonicznej

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta przestrzeni zewnętrznej/inżyniera krajobrazu

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inżyniera akustyki/inżyniera dżwięku

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inżyniera/projektanta oświetlenia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet na kondygnacjach 2, 3 i 4 w budynku Młyna Rothera.

4.2.5.) Wartość części: 160440 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W Zadaniu 2 - „cena” i „doświadczenie projektanta branży architektonicznej”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży architektonicznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
2) zdolności technicznej lub zawodowej,
3) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV i Rozdziale XX SWZ.

2. Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wy-konawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
a) dla Zadania 1: 200.000 (dwieście tysięcy złotych 00/100)
b) dla Zadania 2: 200.000 (dwieście tysięcy złotych 00/100)

3. Zamawiający, w oparciu o art.112 ustawy Pzp, wymaga wykazania spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu: dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla Zadania 1: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na opracowa-niu dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) dla adaptacji obiektu objętego ochroną kon-serwatorską o wartości realizacji prac projektowych nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.

b) dla Zadania 2: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na opracowa-niu dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) dla adaptacji obiektu objętego ochroną kon-serwatorską o wartości realizacji prac projektowych nie mniejszej niż 150.000 zł brutto.


UWAGA !
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walu-tach innych niż złoty, Zamawiający przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia W Biuletynie Zamówień Publicznych

4. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- dla Zadania 1:

a) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności ar-chitektonicznej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie. Przez termin „doświadczenie projektanta branży architektonicznej” rozumie się opracowanie jako autor i/lub współautor zrealizowanych projektów budowlanych budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej każdego z nich nie mniejszej niż 1000 m2 lub zrealizowanych projektów adaptacji obiektów objętych ochroną konserwatorską, o po-wierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2
UWAGA – Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert patrz rozdział XVII.

b) projektantem przestrzeni zewnętrznej/Architekt krajobrazu, który posiada doświadczenie. Przez ter-min „doświadczenie projektanta przestrzeni zewnętrznej/Architekta krajobrazu” rozumie się opracowanie jako autor zrealizowanych projektów przestrzeni zewnętrznych budynków użyteczności publicznej o po-wierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 i/lub zrealizowanych projektów zewnętrznych objętych ochroną kon-serwatorską, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2

UWAGA – Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert patrz rozdział XVII.

c) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności kon-strukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

d) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograni-czeń,

e) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności in-stalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

f) inżynierem akustyki/inżynierem dźwięku, który posiada doświadczenie. Przez termin „doświadczenie inżyniera akustyki/inżyniera dźwięku ” rozumie się doświadczenie przy sporządzaniu zrealizowanej do-kumentacji projektowej dla obiektów takich jak np. teatry, domy kultury, sale koncertowe, amfiteatry, w których liczba miejsc na widowni nie była mniejsza niż 200.

UWAGA – Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert patrz rozdział XVII.


h) inżynierem/projektantem oświetlenia posiadającym niezbędną wiedzę i doświadczenie. Przez termin „doświadczenie inżyniera/projektanta oświetlenia” rozumie się doświadczenie przy sporządzeniu zreali-zowanej dokumentacji projektowej dla obiektów kultury takich jak np. teatry, domy kultury, sale koncer-towe, amfiteatry, w których liczba miejsc na widowni nie była mniejsza niż 200.
UWAGA – Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert patrz rozdział XVII.

- dla Zadania 2:

a) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności ar-chitektonicznej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie. Przez termin „doświadczenie projektanta branży architektonicznej rozumie się opracowanie jako autor i/lub współautor co najmniej jednego zrea-lizowanego projektu budowlanego obiektu użyteczności publicznej objętego ochroną konserwatorską lub jednego zrealizowanego projektu adaptacji obiektu użyteczności publicznej objętego ochroną kon-serwatorską, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2.
UWAGA – Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert patrz rozdział XVII.

b) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności kon-strukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

c) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograni-czeń,

d) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności in-stalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.
2. - oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia,
3. - oświadczenia Wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021 poz. 275), z innym Wykonawcą , który złożył odrębna ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczące-go:
1) zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmio-tów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mo-wa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zo-stały wykonane. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
b) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwa-lifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowo-dowych, aktualnych na dzień złożenia.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczące-go:
1) zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
2) zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmio-tów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mo-wa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zo-stały wykonane. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
b) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwa-lifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:
- oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego zło-żenia,
- oświadczenia Wykonawcy , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsu-mentów (Dz.U.2021 poz. 275), z innym Wykonawcą , który złożył odrębna ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzają-cymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita-łowej.
Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

. Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- dla Zadania 1: 200.000 (dwieście tysięcy złotych 00/100)
- dla Zadania 2: 200.000 (dwieście tysięcy złotych 00/100)

2. Zamawiający, w oparciu o art.112 ustawy Pzp, wymaga wykazania spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu: dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
- dla Zadania 1: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) dla adaptacji obiektu objętego ochroną konserwatorską o wartości realizacji prac projektowych nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.

- dla Zadania 2: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) dla adaptacji obiektu objętego ochroną konserwatorską o wartości realizacji prac projektowych nie mniejszej niż 150.000 zł brutto.
- dla Zadania 2:

a) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada doświadczenie. Przez termin „doświadczenie projektanta branży architektonicznej rozumie się opracowanie jako autor i/lub współautor co najmniej jednego zrealizowanego projektu budowlanego obiektu użyteczności publicznej objętego ochroną konserwatorską lub jednego zrealizowanego projektu adaptacji obiektu użyteczności publicznej objętego ochroną konserwatorską, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2.
UWAGA – Doświadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert patrz rozdział XVII.

b) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,

c) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

d) projektantem posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik doświadczenie projektantów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp.
2.Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu może, zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 8 niniejszego Rozdziału potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą,
który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XII, pkt. 13, ppkt 1) SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki umowy zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia szczegółowo opisane zostały w paragrafie 9 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 09:10

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mlynyrothera,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet na kondy-gnacjach 2,3, i 4 w budynku Młyna oraz przestrzeni zewnętrznej kompleksu Młynów Rothera.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne Zadania. Zadania obejmują uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie wymagane) lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia, przyjęte przez właściwy organ bez sprzeciwu, wraz z projektami wnętrz zawierającymi uzgodnienia konserwator-skie, o ile będą niezbędne.
Projekty wykonywane w ramach OPZ/SWZ powinny zawierać wszystkie niezbędne zestawie¬nia i specyfi-kacje w tym elementów wyposażenia wnętrz: mebli, sprzętu, oświetlenia etc. w stopniu wystarczającym, aby na podstawie tej kompletnej dokumentacji Zamawiający mógł przeprowadzić postepowanie o udzie-lenie zamówienia publicznego na ich realizację. Załączniki – dokumentacja projektowa stanowią osobne pliki.
a) Opracowanie dokumentacji projektowej dla każdego z dwóch zadań będzie podzielone na 3 ETAPY zgodnie z zapisami SWZ.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części oznaczonych jako
Zadania:
1) Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla przestrzeni tarasu zewnętrznego
przy budynku od strony dziedzińca wewnętrznego (z wyłączeniem strefy gastronomicznej i kawiar-nian-
ej) , dokumentacji projektowej systemu informacji i oznakowania zewnętrznego obiektu oraz
opracowanie koncepcji bezpośredniego otoczenia kompleksu Młynów Rothera od strony ulicy
Mennica wraz z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim.
2) Zadanie 2 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz
z przedmiarem i kosztorysem inwestorskim pomieszczeń toalet na kondygnacjach 2, 3 i 4 w budynku
Młyna Rothera.


PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 7 UST 1 USTAWY z DNIA 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIAZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIALANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO (DZ. U. 2022, POZ. 835)

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę o której mowa w art. 2 przedmiotowej ustawy ze wskazaniem zasto-sowania środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowa-niu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze-śnia 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wy-kazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podsta-wie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę drewnianych elementów w pruskim murze. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa chodnika pieszo-rowerowego w Gminie Chybie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bydgoszcz: Wymiana wykładzin podłogowych PCV
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa chodnika pieszo-rowerowego w Gminie Chybie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI