Opracowanie projektów organizacji ruchu w 2020 roku na drogach wojewódzkich zarządzanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektów organizacji ruchu w 2020 roku na drogach wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia539825-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539825-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich: Opracowanie projektów organizacji ruchu w 2020 roku na drogach wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Turystyczna  , 20-207  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 495 300, e-mail dzp@zdw.lublin.pl, faks 817 495 341.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty w formie pisemnej. W takim przypadku oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego/wysłać na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów organizacji ruchu w 2020 roku na drogach wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie.
Numer referencyjny: DZU.372.119.2020.ms
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Opracowaniu projektów organizacji ruchu w 2020 roku na drogach wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie.Klasyfikacja robót wg CPV: 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.2) Zamówienie obejmuje opracowanie projektów organizacji ruchu w 2020 roku dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie:Zadanie 1 – odc. dawnej dr. krajowej nr 12/17 (od km 93+889 do km 106+500) - 12,611 km;- odc. dawnej dr. krajowej nr 17 (od km 74+883 do km 79+237) - 4,354 km;- odc. dawnej dr. krajowej nr 17 (od km 79+237 do km 93+889) - 14,652 km;- odc. dawnej dr. krajowej nr 82 (od km 4+709 do km 6+272) - 1,563 km; łącznie 33,180 km.Zadanie 2 – dr. nr 755 – obiekt mostowy – (odc. od km 1,112 do km 1,349) - 0,237 km; - dr. nr 759 – obiekt mostowy – (odc. od km 2,774 do km 3,011) - 0,237 km; - dr. nr 801 – obiekt mostowy – (odc. od km 124,700 do km 124,913) - 0,213 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 21,348 do km 21,558) - 0,210 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 34,488 do km 34,696) - 0,208 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 37,906 do km 38,112) - 0,206 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 39,790 do km 39,995) - 0,205 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 41,529 do km 41,739) - 0,210 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 42,096 do km 42,314) - 0,218 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 44,237 do km 44,451) - 0,214 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 11,639 do km 11,844) - 0,205 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 15,573 do km 15,778) - 0,205 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 23,159 do km 23,370) - 0,211 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 24,336 do km 24,552) - 0,216 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 29,363 do km 29,588) - 0,225 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 37,645 do km 37,852) - 0,207 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 39,251 do km 39,478) - 0,227 km; - dr. nr 854 – obiekt mostowy – (odc. od km 9,172 do km 9,391) - 0,219 km; - dr. nr 854 – obiekt mostowy – (odc. od km 12,371 do km 12,607) - 0,236 km; - dr. nr 855 – obiekt mostowy – (odc. od km 0,762 do km 0,970) - 0,208 km; łącznie 4,317 km.Zadanie 3 - dr. nr 858 gr. województwa – Biłgoraj – Zwierzyniec – Szczebrzeszyn (od km 33+979 do km 77+324) - 43,345 km.3) Materiały wyjściowe do projektowania.1. Wytyczne do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2020 roku.2. Wyniki pomiarów ruchu GPR 2015. 3. Wykaz wypadków jakie wydarzyły się na w/w drogach z bazy danych ZDW.4) Zakres opracowania.1. Uzyskanie, a w sytuacji gdy brak jest materiałów w zasobach geodezyjnych, opracowanie przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem map zasadniczych w formie numerycznej jako materiałów do opracowania projektów w skali 1:1000 (jako skali podstawowej) i 1:500 (dla skomplikowanych skrzyżowań i na odcinkach leżących w granicach administracyjnych miast) oraz wykonanie inwentaryzacji w terenie i przygotowanie map w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia zgodnie z Wytycznymi do opracowania projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich w 2020 roku - pkt.3)1. Profil podłużny drogi w skali 1:100/1000 należy wykonać w oparciu o własne pomiary geodezyjne (wysokościowe) w osi drogi w stopniu pozwalającym na prawidłowe dokonanie analizy widoczności na łukach pionowych.2. Opracowanie Projektów organizacji ruchu, które spełniać będą wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z dn. 14 kwietnia 2017 r., poz. 784 ) oraz w wyżej wymienionych Wytycznych - pkt 3).1.Projekt organizacji ruchu należy opracować w odniesieniu do istniejącego i zaprojektowanego przez Wykonawcę systemu referencyjnego w formie elektronicznej w postaci plików w formatach DWG otwieranych przez program AUTOCAD 2008 z opisaniem wprowadzanych elementów (znaki pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, itp.) na oddzielnych płaszczyznach w sposób umożliwiający automatyczne tworzenie baz danych o tych elementach. Każdy z opisanych elementów takich jak znaki drogowe pionowe lub urządzenia bezpieczeństwa ruchu powinny zawierać w rozszerzonym edytorze atrybutów następujące atrybuty:  status znaku lub urządzenia bezp. ruchu tj. projektowany, istniejący, nazwa rejonu (administratora drogi), np. RDW Lublin, data ustawienia (dla znaków proj.) lub inwentaryzacji (dla znaków istniejących), kilometraż np. km 3+441, symbol znaku lub urządzenia bezp. ruchu, np. A-7.UWAGA! Projekt ma obejmować wszystkie niezbędne zmiany w oznakowaniu na sieci drogowej (również na sąsiednich skrzyżowaniach) wynikające z projektowanej organizacji ruchu.3. Opracowanie Przedmiaru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (j.t. Dz.U.2013.1129), wykonane i wydrukowane w programie NORMA. Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. Przedmiary robót muszą zawierać wyliczenie ilości robót lub dołączony załącznik zawierający tabele i wyliczenia ilości wszystkich robót wraz z podsumowaniem umożliwiającym ich zweryfikowanie przez Zamawiającego i wykonawcę robót.4. Opracowanie Kosztorysu inwestorskiego oraz zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK).– zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389), wykonane i wydrukowane w programie NORMA. Pozycje od 1 do „n”.5. Opracowanie Tabel elementów rozliczeniowych oraz Tabel elementów scalonych (tylko wersja elektroniczna pliki .xls i .pdf). Pozycje od 1 do „n” jak części opisowej i rysunkowej projektu.6. Uzyskanie wymaganych opinii, tzn. Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie i organów zarządzających ruchem na drogach krzyżujących się z drogami wojewódzkimi oraz zatwierdzenia projektów organizacji ruchu przez organ zarządzający ruchem.5) Ogólne wymagania dotyczące prac.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość prac oraz zgodność ich wykonania z obowiązującymi przepisami prawnymi i technicznymi.2. Projekty muszą uwzględniać stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP.4. Sprzęt i materiały stosowane do wykonania prac powinny spełniać wymagania obowiązujących Norm oraz instrukcji i wytycznych technicznych.5. Wykonawca nie może wykorzystywać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w opisie przedmiotu zamówienia na swoją korzyść. W przypadku gdy Wykonawca wykryje błędy, powiadamia Zamawiającego lub w przypadku kiedy Zamawiający wykryje błędy bądź braki w przedmiocie zamówienia, zgłasza Wykonawcy. Wówczas Wykonawca niezwłocznie, na własny koszt, przystępuje do ich usunięcia w terminie określonym przez Zamawiającego.6) Skład dokumentacji przekazywanej Zamawiającemu.1. Trzy egzemplarze projektów (nie licząc egzemplarzy wymaganych na etapie uzgodnień i opinii) w formacie A-3, oprawionych w sztywnych okładkach skoroszytowych (również formatu A-3), umożliwiających wielokrotne wykorzystywanie oraz wyjmowanie pojedynczych stron projektów na papierze o gramaturze 160 g/m2 w tym dwa egzemplarze przygotowane jak wyżej, podzielone na poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich w granicach ich działania.2. Jeden egzemplarz oddzielnie dla każdego zadania na płycie DVD w formie elektronicznej w formacie DWG i PDF z zapisem całego zakresu projektów (z opisem techn., rysunkami, zestawieniami w tabelach, itp.), zaopatrzonej w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, na którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe, takie jak opisy techniczne, tabele, należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel.3. Przedmiar robót w 2 egz. + forma elektroniczna4. Kosztorys inwestorski w 2 egz.+ forma elektroniczna5. Tabele elementów rozliczeniowych oraz Tabele elementów scalonych w 2 egz. + forma elektroniczna7) Odbiór prac.Opracowane przez Wykonawcę Projekty organizacji ruchu, po uzyskaniu wymaganych opinii zawartych w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z dn. 14 kwietnia 2017 r., poz. 784) podlegają procedurze rozpatrzenia i zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem na drogach wojewódzkich w województwie lubelskim.W przypadku stwierdzenia błędów lub usterek w projektach na etapie ich rozpatrywania przez organ zarządzający ruchem, będą one odsyłane w celu dokonania poprawy. Czas przewidziany na rozpatrzenie i zatwierdzenie projektów (1 miesiąc) będzie się liczył na nowo od momentu ich ponownego złożenia z naniesionymi poprawkami.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu całość zatwierdzonej dokumentacji (jej skład jak podano w pkt. 6) jw.) opracowanych zgodnie z zakresem podanym w pkt. 4), w przewidzianym dla zadań terminie, w siedzibie Zamawiającego.Należność za prace projektowe będzie uregulowana po przekazaniu całości dokumentacji.8) Wykonawca udziela rękojmi za wykonane prace na okres 2 lat.Przy opisywaniu rozwiązań projektowych Wykonawca nie będzie wskazywał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub gdy nie może opisać urządzenia lub materiału za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku opisowi towarzyszyć będą określenia "lub równoważny", co w konsekwencji powoduje, iż wymieniony konkretny produkt otrzymuje charakter jedynie przykładowy. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest podać parametry równoważności. Ponadto Wykonawca przy opisywaniu rozwiązań projektowych zobowiązany jest podać parametry równoważności.Wykonawca zobowiązany jest wszelkie opracowane dokumenty opatrzyć datą dzienną.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego, dwóch lub trzech Zadań.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 105094,60
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności technicznej lub zawodowej;2. Minimalne warunki dotyczące:1) Doświadczenia wykonawcy: a) w przypadku ubiegania się o Zadanie 1 wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. opracowanie minimum dwóch usług polegających na opracowaniu projektów stałej organizacji ruchu dla dróg wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż 20 km długości w jednym odcinku każda (niezależnie czy droga jest jednojezdniowa czy dwujezdniowa).Jako równoważne Zamawiający dopuszcza wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj.: minimum dwóch usług na opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg o parametrach: droga jednojezdniowa lub dwujezdniowa, dwukierunkowa o szerokości jezdni min. 7,0 m (2x min. 3,5 m) i prędkości projektowej min. Vp=60 km/h o długości min. 20,0 km w jednym odcinku. b) w przypadku ubiegania się o Zadanie 2 wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. opracowanie minimum dwóch usług polegających na opracowaniu projektów stałej organizacji ruchu dla dróg wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż 3 km długości w jednym odcinku każda (niezależnie czy droga jest jednojezdniowa czy dwujezdniowa).Jako równoważne Zamawiający dopuszcza wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj.: minimum dwóch usług na opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg o parametrach: droga jednojezdniowa lub dwujezdniowa, dwukierunkowa o szerokości jezdni min. 7,0 m (2x min. 3,5 m) i prędkości projektowej min. Vp=60 km/h o długości min. 3,0 km w jednym odcinku. c) w przypadku ubiegania się o Zadanie 3 wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. opracowanie minimum dwóch usług polegających na opracowaniu projektów stałej organizacji ruchu dla dróg wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż 30 km długości w jednym odcinku każda (niezależnie czy droga jest jednojezdniowa czy dwujezdniowa).Jako równoważne Zamawiający dopuszcza wykonanie (tj. zakończenie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj.: minimum dwóch usług na opracowanie projektów stałej organizacji ruchu dla dróg o parametrach: droga jednojezdniowa lub dwujezdniowa, dwukierunkowa o szerokości jezdni min. 7,0 m (2x min. 3,5 m) i prędkości projektowej min. Vp=60 km/h o długości min. 30,0 km w jednym odcinku. d) w przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:Wykonawca wykaże, iż powyżej opisane doświadczenie spełnia osobno dla każdego zadania określonego w pkt. a)-c) alboWykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej 2 usługi o zakresie stanowiącym sumę długości odcinków dla zadań o które się ubiega, określonych w pkt. a)-c). Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (DZ U. z 2018 r. poz. 2068, z późn. zm) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Dysponowanie – min. 1 osobą do pełnienia funkcji projektanta branży inżynierii ruchu. Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji projektanta przez jedną osobę zarówno na jednym jak i na kilku wybranych przez siebie Zadaniach.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.UWAGA!Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy pzp i w pkt. III.2).5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców winien spełniać samodzielnie w/w warunek udziału (tj. wykonanie min. 2 usług opisanych w pkt. III.1.3)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach,W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.UWAGA!Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć jedno oświadczenie, które powinno wskazywać na przynależność albo brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcami składającymi oferty na poszczególne części.Stosownie do tez zawartych w wyroku KIO 1637/17, KIO 1673/17 z dnia 24 sierpnia 2017 r. „Odstąpienie od wykluczenia jest możliwe jedynie wówczas, gdy wykonawcy wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie zakłócają konkurencji w postępowaniu. Wcześniejszy przepis, przed nowelizacją różnił się w opisie czynności dotyczących postępowania identyfikowanych jako: złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp). Nie było zatem objęte zakresem normy złożenie ofert częściowych. Po nowelizacji należy zatem uwzględniać możliwość złożenia ofert częściowych w ramach prowadzonego postępowania, jako okoliczności wypełniającej dyspozycję normy prawnej. Norma prawna nie zawiera dalszych ograniczeń w jej stosowaniu, w tym wskazania, że oferty częściowe składane przez podmioty z grupy kapitałowej musiałyby być złożone w tej samej części, aby zachodziła podstawa do ich wykluczenia. A zatem, nie można wykluczyć również tej sytuacji, kiedy oferty składane są przez podmioty należące do wspólnej grupy kapitałowej na różne części w danym postępowaniu, jako działania, które może prowadzić do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.”c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. c), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w lit a)-d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług, o których mowa w pkt. III.1.3) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; b) wykazu osób, o których mowa w pkt. III.1.3), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto, oprócz oświadczeń, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:a) dowód wniesienia wadium.b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) c) załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych).d) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.f) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach:Zadanie 1, 3 – 1.000,00 zł., słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 za każde oferowane zadanie.Zadanie 2 – 100,00 zł., słownie złotych: sto 00/100 za zadanie. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:1) Pieniądzu;2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) Gwarancjach bankowych;4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin.6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężnej winno być wniesione do Zamawiającego w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego poprzez Platformę. Oryginał dokumentu elektronicznego to dokument w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych ze strony Gwaranta. Warunku tego nie spełnia skan dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. W przypadku składania oferty w formie pisemnej zgodnie z dokumentacją zamówienia, wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w oryginale.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wskazanego na potwierdzenie spełniania minimalnego warunku dot. kwalifikacji zawodowych projektanta branży inżynieria ruchu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1) zmianie terminu wykonania umowy w przypadku, gdy:a) przedłużeniu uległy procedury na etapie wydawania opinii i uzgodnień oraz zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy. Wydłużenie terminu wykonania umowy nastąpi tylko w przypadku uzasadnionego i udokumentowanego wystąpienia - o ilość dni ponad terminy określone w Kodeksie postępowania administracyjnego i innych przepisach prawa. b) wniesienia przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert, odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni odpowiadająca okresowi zawieszenia terminu związania ofertą2) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku: gdy zmianie uległy stawki podatku VAT. W tym przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian - zmianie podlega wysokość należnego podatku VAT oraz kwota brutto wynagrodzenia3) zmianie osoby - projektanta branży inżynieria ruchu, o którym mowa w §2 ust. 2 wzoru umowy. Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoba wskazana w ofercie (zgodnie z kryteriami oceny ofert)4) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.5) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.6) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 9 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-05-25 okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy lub składa/wysyła do siedziby Zamawiającego na adres - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, do dnia 25.05.2020r. do godz.10:002. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, w pokoju nr 208 w dniu 25.05.2020 r. o godz. 10:30.3. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.4. Otwarcie ofert dokonywane jest na Platformie poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert lub poprzez otwarcie złożonych ofert w formie pisemnej.5. W związku z pandemią COVID-19 i wynikającymi z tego powodu ograniczeniami, m.in. wprowadzonym zakazem przemieszczania się osób (z wyjątkami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii), publiczne otwarcie ofert, odbędzie się poprzez transmisję on-line.W tym celu należy wejść na transmisję on-line, która będzie dostępna pod linkiem:https://www.youtube.com/channel/UC-hs3o9WiBMkp899Ln6uGGwWyżej wymienione rozwiązanie w zaistniałej sytuacji zagrożenia epidemicznego w sposób wystarczający realizuje zasadę o której mowa w art. 86 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia.”Potwierdza to opinia Urzędu Zamówień Publicznych zamieszczona na stronie www.uzp.gov.pl.II. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Oferty będą oceniane dla każdego Zadania odrębnie. 2. Kryteria oceny ofert:1) cena – znaczenie kryterium 60% Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:PC= (cena oferty najtańszej: cenę oferty ocenianej)x10.2) doświadczenie wskazanego na potwierdzenie spełniania minimalnego warunku dot. kwalifikacji zawodowych projektanta branży inżynieria ruchu – znaczenie kryterium 40%.Oferty z doświadczeniem projektanta branży inżynierii ruchu w pełnieniu funkcji Projektanta przy opracowywaniu projektów organizacji ruchu na drogach wojewódzkich lub krajowych o zakresie nie mniejszym niż 4 km długości w jednym odcinku (niezależnie czy droga jest jednojezdniowa czy dwujezdniowa). - przy braku lub opracowaniu 1 projektu - otrzymają liczbę punktów PBI = 0- przy opracowaniu 2-3 projektów - otrzymają punktów PBI = 2- przy opracowaniu 4-5 projektów - otrzymają punktów PBI = 4- przy opracowaniu 6-7 projektów - otrzymają punktów PBI = 6- przy opracowaniu 8-9 projektów - otrzymają punktów PBI = 8- przy opracowaniu 10 i więcej projektów - otrzymają punktów PBI = 10Jako równoważne dopuszcza się doświadczenie przy opracowaniu projektów stałej organizacji ruchu dla dróg o parametrach: droga jednojezdniowa lub dwujezdniowa, dwukierunkowa o szerokości jezdni min. 7,0 m (2x min. 3,5 m) i prędkości projektowej min. Vp=60 km/h o długości min. 4,0 km w jednym odcinku W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże w/w doświadczenia projektanta branży inżynierii ruchu, Zamawiający przyjmie, iż nie posiada on wskazanego doświadczenia. Oferta otrzyma liczbę punktów PBI = 0 pkt.3. Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną według wzoru:P = PC x 60 % + PPBI x 40% III. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:— administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Turystyczna 7A,20-207 Lublin — z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje opracowanie projektów organizacji ruchu w 2020 roku dla następujących odcinków dróg wojewódzkich zarządzanych przez ZDW w Lublinie:Zadanie 1 – odc. dawnej dr. krajowej nr 12/17 (od km 93+889 do km 106+500) - 12,611 km;- odc. dawnej dr. krajowej nr 17 (od km 74+883 do km 79+237) - 4,354 km;- odc. dawnej dr. krajowej nr 17 (od km 79+237 do km 93+889) - 14,652 km;- odc. dawnej dr. krajowej nr 82 (od km 4+709 do km 6+272) - 1,563 km; łącznie 33,180 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 43134,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wskazanego na potwierdzenie spełniania minimalnego warunku dot. kwalifikacji zawodowych projektanta branży inżynieria ruchu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 – dr. nr 755 – obiekt mostowy – (odc. od km 1,112 do km 1,349) - 0,237 km; - dr. nr 759 – obiekt mostowy – (odc. od km 2,774 do km 3,011) - 0,237 km; - dr. nr 801 – obiekt mostowy – (odc. od km 124,700 do km 124,913) - 0,213 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 21,348 do km 21,558) - 0,210 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 34,488 do km 34,696) - 0,208 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 37,906 do km 38,112) - 0,206 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 39,790 do km 39,995) - 0,205 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 41,529 do km 41,739) - 0,210 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 42,096 do km 42,314) - 0,218 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 44,237 do km 44,451) - 0,214 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 11,639 do km 11,844) - 0,205 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 15,573 do km 15,778) - 0,205 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 23,159 do km 23,370) - 0,211 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 24,336 do km 24,552) - 0,216 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 29,363 do km 29,588) - 0,225 km; - dr. nr 830 – obiekt mostowy – (odc. od km 37,645 do km 37,852) - 0,207 km; - dr. nr 824 – obiekt mostowy – (odc. od km 39,251 do km 39,478) - 0,227 km; - dr. nr 854 – obiekt mostowy – (odc. od km 9,172 do km 9,391) - 0,219 km; - dr. nr 854 – obiekt mostowy – (odc. od km 12,371 do km 12,607) - 0,236 km; - dr. nr 855 – obiekt mostowy – (odc. od km 0,762 do km 0,970) - 0,208 km; łącznie 4,317 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5612,10
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wskazanego na potwierdzenie spełniania minimalnego warunku dot. kwalifikacji zawodowych projektanta branży inżynieria ruchu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 - dr. nr 858 gr. województwa – Biłgoraj – Zwierzyniec – Szczebrzeszyn (od km 33+979 do km 77+324) - 43,345 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56348,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie wskazanego na potwierdzenie spełniania minimalnego warunku dot. kwalifikacji zawodowych projektanta branży inżynieria ruchu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa odczynników laboratoryjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: dostawa szczepionek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa mostu rowerowego łączącego ul. Elektryczną i ul. Mostową w Pruszkowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI